quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:58 schreef Metalfrost het volgende:
Wat is dat groate gebouw ast Liwwadden ùt riedst, 't liekt oranje met brùnig iets, ik geloof richting wâldwei
Vorige topics:quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:20 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Laat ok mar, ik bin in de war met Groaningen, die het dat gebouw:
http://maps.google.com/ma(...)644,0.00928&t=h&z=17
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
oh, en sinds een paar minuten dus weer mod, ELF is open, was stomverbaasd over mn knopjes ineens
Ja, die zag je niet aankomen hè?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
oh, en sinds een paar minuten dus weer mod, ELF is open, was stomverbaasd over mn knopjes ineens
ik wist dat het kon gebeuren, maar had het niet verwacht, mooie actie!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, die zag je niet aankomen hè?
Tuurlijk, wanneer?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wist dat het kon gebeuren, maar had het niet verwacht, mooie actie!![]()
Kom je ook op ons huwelijk, mofje?
Dat weten we nog niet. Opdekop is mijn bruidsmeisje, als ze wilt.quote:
Oeh jaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 24 november 2010 22:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet. Opdekop is mijn bruidsmeisje, als ze wilt.
Is ze geefbaar?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet. Opdekop is mijn bruidsmeisje, als ze wilt.
Oh hell yeah en ze zoent ook goedquote:
als het maar sexy isquote:Op woensdag 24 november 2010 22:49 schreef Opdekop het volgende:
HEY! Ik kan jullie ook nooit alleen laten he, direct weer dat geroddel. Miauw.
Ik wil wel een bruidsmeisje zijn hihihoahaoihihihihaahehehhihihohii spannend!
Wat mag ik aan?
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Ilse is misschien wel de mooiste vrouw van Fryslân (dat kan ik makkelijk zeggen nu DW hier niet meer woont!)
Als ik het zo achter elkaar quote...quote:Op woensdag 24 november 2010 22:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh hell yeah en ze zoent ook goed
Iets met een decolletequote:Op woensdag 24 november 2010 22:49 schreef Opdekop het volgende:
HEY! Ik kan jullie ook nooit alleen laten he, direct weer dat geroddel. Miauw.
Ik wil wel een bruidsmeisje zijn hihihoahaoihihihihaahehehhihihohii spannend!
Wat mag ik aan?
Of een lakjurkjequote:Op woensdag 24 november 2010 22:54 schreef Opdekop het volgende:
Hmmmmm mijn panterjurkje dan maar? I.c.m. DE pumps?
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:54 schreef Opdekop het volgende:
Hmmmmm mijn panterjurkje dan maar? I.c.m. DE pumps?
Nee, jij moet helpen uitzoeken natuurlijk!quote:
Alweer, had je dat vorig jaar ook nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:30 schreef Ensaf het volgende:
Hallo liwwadders!
Ik heb jullie aller hulp nodig.
Zouden jullie in Stemtopic Sinterklaas gedichten actie op mij willen stemmen?
Doe het voor 058 weestw el!
Dat was voor een 'Sint Glossy'.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:23 schreef justmattie het volgende:
[..]
Alweer, had je dat vorig jaar ook niet?
Hoi, wij zouden een leuk stel zijn volgens iemand.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:02 schreef Opdekop het volgende:
Ik ben niet buiten geweest vandaag want ik durf niet. Het vriest nu zelfs overdag. Wat een kutleven. Sneeuw =![]()
![]()
Kou = MINPUNTEN.
JA IS GOEDquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:36 schreef Opdekop het volgende:
Maar we zijn toch ook een leuk stel?![]()
Haha OW SHIIIIIIII--
Ik weet het. Heb het er al uitgebreid met haar over gehad. VERKERING?
Na de Jupilertjes smaakten de Heinekens nog steeds niet geweldig..quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:32 schreef Faceoff het volgende:
yup, hier!
Lekker speciaal bier drinken, enig nadeel is dat elk ander bier daarna als ranja smaakt
Verdien je ook grof geld en alles? Trouwen?quote:Op zondag 28 november 2010 04:02 schreef neen het volgende:
Ik ben te oud voor die shit man, ik hoor bijna in de rembrand thus ofsu
GOEIESMORGENS. Wanneer moet ik het bij je brengen ?quote:Op zondag 28 november 2010 09:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar heb ik er twee van op de oprit staan!
Goedemorgen lieve mensen
Ik verdien het wel jaquote:Op zondag 28 november 2010 11:49 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Verdien je ook grof geld en alles? Trouwen?
Ja echt allemaal petjes, sinds de glazen zijn vervangen door plastic bekers kom ik er al bijna nooit meer. Doelesteeg stond ook vol met dat soort figuurtjes.quote:Op zondag 28 november 2010 15:35 schreef Faceoff het volgende:
Pff, ik vond het gister op zich wel te doen in de stad, de gloppe vermijdt ik op zaterdag tegenwoordig.
eigenlijk alleen nog maar triest witte-petjes volk daar, 1 keer iemand scheef aankijken en: "Kist un tik op de eagen krije"
In de Doelesteeg zie ik ze nooit op donderdag.quote:Op zondag 28 november 2010 15:55 schreef neen het volgende:
[..]
Ja echt allemaal petjes, sinds de glazen zijn vervangen door plastic bekers kom ik er al bijna nooit meer. Doelesteeg stond ook vol met dat soort figuurtjes.
Donderdag zal het nog wel chill zijn maar goed, dan ben ik zelden in de stad.
Hemingway is sowieso al beter omdat ze Strongbow hebbenquote:Op zondag 28 november 2010 15:58 schreef neen het volgende:
Ik kwam gisteren vanaf le station dus liep ik erlangs. Had beter de hemmingway in kunnen gaan gok ik maarja.
Wij zijn nooit in de gloppe geweest? Wel in Mukkes.quote:Op zondag 28 november 2010 03:51 schreef justmattie het volgende:
Ik denk het laatste. Want toen ik er was met DW, waren er geen tieners of kutvolk.
Gelukkig hoef ik niet meer naar buiten, net mn maatjes eruit geschopt maar tyfus wat koud
Ohja. Maar de Gloppe is ongeveer hetzelfde.quote:Op zondag 28 november 2010 17:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wij zijn nooit in de gloppe geweest? Wel in Mukkes.
Echt niet man, lijkt er niet op. Zit wel vlakbij elkaar though.quote:Op zondag 28 november 2010 18:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ohja. Maar de Gloppe is ongeveer hetzelfde.
Nee. Gloppe is kutter.quote:Op zondag 28 november 2010 18:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ohja. Maar de Gloppe is ongeveer hetzelfde.
Nee. Maar ik kom toch nooit meer in Leeuwarden.quote:
Geen idee.quote:
wanneer kun je? vanochtend het laatste gebruikt dus vanaf nu stink ikquote:Op zondag 28 november 2010 11:50 schreef Opdekop het volgende:
[..]
GOEIESMORGENS. Wanneer moet ik het bij je brengen ?
volgens mij komen er daar zelfs 2quote:Op zondag 28 november 2010 22:42 schreef Opdekop het volgende:
Rijdt er überhaupt een bus naar jouw dorp?
Ik ben morgen om half vijf ongeveer in Leeuwarden (cs).
jazeker! 4 bussen zelfs, maar met lijn 72 is de halte mooi om de hoek. ik kan om 17:05 op CS zijn, wat jij het liefste wiltquote:Op zondag 28 november 2010 22:42 schreef Opdekop het volgende:
Rijdt er überhaupt een bus naar jouw dorp?
Ik ben morgen om half vijf ongeveer in Leeuwarden (cs).
WAAROM ?quote:Op zondag 28 november 2010 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
dinsdagochtedn ben ik thuis in cornjum, want dan komt er een gaswachtmonteur, wat jij wilt
Ix, zullen we onze verloving verbreken?
Warom wil je me nu al kwijt?quote:Op zondag 28 november 2010 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kunnen we het later nog eens over doen
Is dat nog wat na de verbouwing?quote:
ouwe spoekepolle ben ik nooit geweest (denk ik), cafe stars was bagger.quote:Op maandag 29 november 2010 00:49 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Is dat nog wat na de verbouwing?
Ben nog wel eens in de oude Spoekepolle geweest, bij Markus.
Niks, must self wete ok wer ast op gaast stemmen, mar ik sou et leuk fine ast op die niva fan my stemst.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:55 schreef NoBody122 het volgende:
Alex, hoeveel betaalst mij, at ik op jou auto stem?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niks, must self wete ok wer ast op gaast stemmen, mar ik sou et leuk fine ast op die niva fan my stemst.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:28 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wolle jo wol winne?
must eefkes telle!quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
*TROMGEROFFEL*
Ensaf is de KLB winnaar, zijn gedicht gaat dus door naar de centrale verkiezing.
[..]
Rensequote:Op dinsdag 30 november 2010 12:28 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wolle jo wol winne?
Ensaf, zullen we monopoly'en.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:40 schreef Ensaf het volgende:
[..]:D:D
Blijkt er verdorie nu nog een centrale verkiezing te zijn.
Mijn steun heb je.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:09 schreef Ensaf het volgende:
Dan moet ik eerst nog de centrale verkiezing winnen
Geen idee.quote:
Lekker warm nu daar?quote:Op woensdag 1 december 2010 16:58 schreef Stevennn het volgende:
Wow stroom vliegt er net uit in het hele huis. Meer mensen?
Mijn dank is groot en eeuwigdurend!quote:Op woensdag 1 december 2010 17:57 schreef Opdekop het volgende:
Haha NAIS Leeuwarden.
Ik heb gestemd hoor Ensaf!
volgens mij zaten alle werkende mannen in de auto op weg naar huisquote:Op woensdag 1 december 2010 19:00 schreef LWD-Godius het volgende:
Over 9 maandenhebben we een explosief aantal Liwwadders erbij!!
Jij blij.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:09 schreef justmattie het volgende:
Niks van die stroomstoring gemerkt. Bij justitie hebben ze nood-aggregaten
Ah, een collega en ook nog eens uit het cambuur topicquote:Op woensdag 1 december 2010 20:09 schreef justmattie het volgende:
Niks van die stroomstoring gemerkt. Bij justitie hebben ze nood-aggregaten
Waar werk jij dan?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:33 schreef richardrahl het volgende:
[..]
Ah, een collega en ook nog eens uit het cambuur topic
Politie Drachten. Eigenlijk indirecte collega's, maar heb bij het CJIB gewerkt in een ver verleden. Krijg nog steeds post van ze trouwens als ik weer eens autogereden hebquote:
Politie! Uniform! Fetish!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:47 schreef richardrahl het volgende:
[..]
Politie Drachten. Eigenlijk indirecte collega's, maar heb bij het CJIB gewerkt in een ver verleden. Krijg nog steeds post van ze trouwens als ik weer eens autogereden heb
Mmm, geen uniform voor mij, wel af en toe een politieauto onder mijn kont. Telt dat ookquote:Op woensdag 1 december 2010 20:49 schreef Opdekop het volgende:
Politie! Uniform! Fetish!
Hallo Richardrahl...
Ga jij ook naar Groningenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:49 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Politie! Uniform! Fetish!
Hallo Richardrahl...
Ja, geil genoeg. Kan je geen uniform regelen dan? Dan wil ik wel met je trouwen.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:56 schreef richardrahl het volgende:
[..]
Mmm, geen uniform voor mij, wel af en toe een politieauto onder mijn kont. Telt dat ook
Shit, dan moet ik eerst scheiden. Mmm, kan ik niet gewoon af en toe langskomen?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:00 schreef Opdekop het volgende:
Ja, geil genoeg. Kan je geen uniform regelen dan? Dan wil ik wel met je trouwen.
He, die was van mij!quote:
Misschien, weet ik tegen die tijdquote:Op woensdag 1 december 2010 21:00 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Wanneer? 5 februari? Ja. Jij ook?
Kan ik niet bijkomenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:01 schreef richardrahl het volgende:
[..]
Shit, dan moet ik eerst scheiden. Mmm, kan ik niet gewoon af en toe langskomen?
[..]
He, die was van mij!
Als jij nu die boete voor mij eruit haalt trek ik me terug
Hoi, ik ga ook waarschijnlijk.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:00 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Wanneer? 5 februari? Ja. Jij ook?
Is helemaal prima, gaan we even een stukje rijden in je auto. (hahaahahaha OPDEKOP HOSSELT DIE MANNEN MET AUTO'S JAJAJAJAJAJA!)quote:Op woensdag 1 december 2010 21:01 schreef richardrahl het volgende:
[..]
Shit, dan moet ik eerst scheiden. Mmm, kan ik niet gewoon af en toe langskomen?
Moet je doen, is leuk.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
Misschien, weet ik tegen die tijd
Goedzoquote:Op woensdag 1 december 2010 21:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoi, ik ga ook waarschijnlijk.
De ex van mijn schoonzus werkt ook bij het CJIB trouwens, die zal je misschien wel kennen. Maar genoeg, ik ga even voor de buis hangen.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:03 schreef justmattie het volgende:
Kan ik niet bijkomenNiemand trouwens. Boetes gaan via een geautomatiseerd systeem.
Ik weet tegen die tijd pas of er iets anders is wat ook leuk isquote:Op woensdag 1 december 2010 21:06 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Is helemaal prima, gaan we even een stukje rijden in je auto. (hahaahahaha OPDEKOP HOSSELT DIE MANNEN MET AUTO'S JAJAJAJAJAJA!)
[..]
Moet je doen, is leuk.
[..]
Goedzo
Gaan we zoenen voor justmattie zijn neus?
Vrijdag met dit weer ga ik de stad wel in en niet weer blauwbekken bij Cambuurquote:Op woensdag 1 december 2010 21:07 schreef richardrahl het volgende:
[..]
De ex van mijn schoonzus werkt ook bij het CJIB trouwens, die zal je misschien wel kennen. Maar genoeg, ik ga even voor de buis hangen.
Vrijdag 3 lange onderbroeken en 2 jassen aan naar cambuur
True. Het duurt nog dik 2 maandenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:13 schreef Opdekop het volgende:
justmattie ; het is 's middags he dussss.. je kan 's avonds nog prima naar andere feestjes.
Bij deze verplicht ik je te komen.
Dussssss kan je het nu alvast in je agenda zetten zodat je niets anders planned. Goedzo. Geen dank.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
True. Het duurt nog dik 2 maandendussssss
Dat bedoelde ik toch ookquote:Op woensdag 1 december 2010 21:20 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Dussssss kan je het nu alvast in je agenda zetten zodat je niets anders planned. Goedzo. Geen dank.
dat hebben we al eens gedaan en ik ga daten met een meisje en met haar ga ik erheen dus...quote:Op woensdag 1 december 2010 21:06 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Is helemaal prima, gaan we even een stukje rijden in je auto. (hahaahahaha OPDEKOP HOSSELT DIE MANNEN MET AUTO'S JAJAJAJAJAJA!)
[..]
Moet je doen, is leuk.
[..]
Goedzo
Gaan we zoenen voor justmattie zijn neus?
Chocoladepepernotenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:31 schreef Opdekop het volgende:
Hangt er vanaf wat voor koekje.
Ik heb pepernoten.
Ja dat realiseerde ik me ook nadat ik dat postte. Ok, ik zal je met rust laten dan! Ik ga jullie wel begluren hoor.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dat hebben we al eens gedaan en ik ga daten met een meisje en met haar ga ik erheen dus...
Ik wil alle pure chocoladepepernoten hebben dan. Kthnx.quote:
In Emmenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:08 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ja dat realiseerde ik me ook nadat ik dat postte. Ok, ik zal je met rust laten dan! Ik ga jullie wel begluren hoor.
Je mag van mij ook wel meedoen hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 22:08 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ja dat realiseerde ik me ook nadat ik dat postte. Ok, ik zal je met rust laten dan! Ik ga jullie wel begluren hoor.
Ik neem de witte wel.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:09 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ik wil alle pure chocoladepepernoten hebben dan. Kthnx.
Voor het WTC, aan de Heliconweg. Of op het parkeerterrein zelf.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:56 schreef Sehaninne het volgende:
Weet iemand waar in hemelsnaam de WTC bushalte is?
Of bij het tankstation op de Lange Marktstraat. Schuin tegenover het WTC dusquote:Op donderdag 2 december 2010 17:56 schreef Sehaninne het volgende:
Weet iemand waar in hemelsnaam de WTC bushalte is?
glasplaat er boven en je hebt een salontafelquote:Op donderdag 2 december 2010 21:00 schreef justmattie het volgende:
Een motor stallen?
Het is trouwens weer even Sneeuwarden
Leuke sta-tafel heb je dan jaquote:Op donderdag 2 december 2010 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
glasplaat er boven en je hebt een salontafel
oh ik dacht motorBLOK, die heb ik namelijk gewoon liggen in de garage nu. Op zon oopgevoperde brommer kun je beter rijden. als er geen sneeuw ligt.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Leuke sta-tafel heb je dan ja
Nee, van naakte vrouwenlichamen.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
waar maak jij tafels van Ilse? banden?
Daar heb je toch subjes voor, om meubels te spelen.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
glasplaat er boven en je hebt een salontafel
quote:Op vrijdag 3 december 2010 02:27 schreef The_Dean het volgende:
Bakken met sneeuw hier, prachtig uitzicht
Bij mij was het vanmiddag ook 6 uur hoor. EN IK GA JE ZO EEN FOTO PM'EN OKEquote:Op vrijdag 3 december 2010 08:27 schreef Opdekop het volgende:
Junge! Had je me gisteren moeten zien! KWART VOOR ZES OMGWTFBBQETC
Nu was ik om half acht, maar blijf toch nog maar even hangen. Kwart over negen maar de bus richting Sneeuwarden dacht ik su.
Als ik op tijd op school had willen zijn had ik eerder uit Arnhem moeten vertrekken en mijn sleutelbos niet uit elkaar moeten trekken zodat ik mijn sleutels niet uit de sneeuw moest trekken. :Cquote:Op vrijdag 3 december 2010 08:31 schreef Opdekop het volgende:
Als ik op tijd op school had willen zijn had ik om kwart voor zes op moeten staan!
OKE SUCCES IK ZAL AAN JE DENKEN>quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:43 schreef Opdekop het volgende:
Fail
WE PMEN STRAKS VERDER OKE IK MOET NU EVEN NAAR SCHOOL DAGDAG KUSJES
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:42 schreef Paladijn het volgende:
gratis af te halen:Waar kan ik het vandaan halen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Die dingen zijn handig manquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:18 schreef LWD-Godius het volgende:
Welke kneuzen zijn akkoord gegaan om die onzinnige turbo-turborotondes te bouwen aan de heliconweg?
Bij Veenwouden ligt er ook een. Lekker vrachtwagens en slome kneuzen inhalenquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:18 schreef LWD-Godius het volgende:
Welke kneuzen zijn akkoord gegaan om die onzinnige turbo-turborotondes te bouwen aan de heliconweg?
In beginsel wel natuurlijk.quote:
In de parkeergarage?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:28 schreef Ensaf het volgende:
Vanaf morgen weer schaatsen onder de Oldehove?
hoi ik zit nu in de trein, lekker online met mijn psp.quote:
Nee, ik ben nu in IJlst. Maar het kan komende week ergens wel. Ik ben dinsdag&woensdag sowieso weer in Arnhem.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik.
Ow wacht, je bent vast in Leeuwarden
Dan moet je het drinken!quote:
Ik drink niet meer.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:19 schreef Opdekop het volgende:
Misschien moet je meer bier drinken, dan komt die inspiratie vanzelf!
Sinds kort.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:26 schreef Opdekop het volgende:
Sinds wanneer DW ?
Stevennnnn alcoholist.
Haha valt ook wel weer mee.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:26 schreef Opdekop het volgende:
Sinds wanneer DW ?
Stevennnnn alcoholist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HELEMAAL GEK
[ Bericht 29% gewijzigd door Opdekop op 03-12-2010 23:40:46 ]Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:35 schreef Opdekop het volgende:
NEE GEILSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HELEMAAL GEK
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ik heb m gekwoot toch!quote:
Wanneer kom je naar Arnhem, dan ga ik met de inhoud van M's koffers spelen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:47 schreef Opdekop het volgende:
Dankjewel DW.²
Nee stevennnn het gaat niet om die huidpleister, maar om mijn oog ja. ;D
Dat verklaart inderdaad een geel oog ja. Maar dat het daar dan bij blijft...quote:
Iewwwieeeeee! Viespeukje.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wanneer kom je naar Arnhem, dan ga ik met de inhoud van M's koffers spelen.
Waarom?quote:
Heheh nee mijn lever was ontstoken. Daar word je geel van. Helemaal. Overal. Alles. Niet alleen je ogen. APARTquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:50 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Dat verklaart inderdaad een geel oog ja. Maar dat het daar dan bij blijft...
MOET IK JE MASSEREN? Ik ben toch in het friesche land.quote:
GENIAAL GEWOON WEEST WEL BLIKSEM PIEBE!quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:52 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Heheh nee mijn lever was ontstoken. Daar word je geel van. Helemaal. Overal. Alles. Niet alleen je ogen. APART
Nee nee nee nee nee nee nee ik wil nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom?Ik heb het niet over de magic wand! Tenzij je dat graag wilt.
FUCKING HARD BAAS BOPPE BAAS SADWAANDE.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:52 schreef Stevennn het volgende:
[..]
GENIAAL GEWOON WEEST WEL BLIKSEM PIEBE!
Het valt wel mee, het zijn maar 3 koffers.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:53 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Nee nee nee nee nee nee nee ik wil niet![]()
Jij bent eng met koffer-inhoud in je handjes.
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
MOET IK JE MASSEREN? Ik ben toch in het friesche land.
Ik ook. Kom je me morgen halen?quote:
morgen waarschijnlijk een auto halenquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook. Kom je me morgen halen?
Zondagmiddag sinterklaas vieren, 's avonds weer naar leukedudediemijpijndoet.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
morgen waarschijnlijk een auto halenMoet een Land Rover ambulance uit dronten komen. maar als dat niet doorgaat wel!
anders zondag? of ben je dan al bezet?
krijgen jullie ook zo'n zin in Sevrina om te dansen?
mja ik ga morgenavond dus sinterklazenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zondagmiddag sinterklaas vieren, 's avonds weer naar leukedudediemijpijndoet.
Ik moet wel naar een concert he morgenavond. EN BEL ME MAAR SCHATJE, 0606-0123quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja ik ga morgenavond dus sinterklazenmaar als mijn broer zijn ford feets niet opgehaald word gaan we neit weg of zo. ik informeer morgenochtend wel ff. of ik gaje vanaf dronten oppikken mrogenmidag, dat moet sowieso wel lukken
je hoort morgen van me
![]()
mijn huis is niet echt toonbaar btwm naar je kent me![]()
ben trwouens alle fotso die ik van je gemaakt heb kwijt kwam ik achterkut pc crash
ja maar mrogenavond moet ik dus naar mn ouders!quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik moet wel naar een concert he morgenavond. EN BEL ME MAAR SCHATJE, 0606-0123
NAKEND.NL
Ja dat weet ik.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja maar mrogenavond moet ik dus naar mn ouders!
Dan moet je niet de lapo hebben.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:14 schreef Opdekop het volgende:
Oké jongens, ik wil ook niet de lapo hebben want ik weet niet hoe je dat nieuwe topique maakt. Kthnx.
Het is toch 'open nieuw deel'?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:20 schreef Alexxxxx het volgende:
gewoon op de "open volgend deel "knop drukken!
daar gaan we achter komen!quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is toch 'open nieuw deel'?
Dan moeten we wel doorspammen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |