SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Realm: AggramarRealm: Argent Dawnquote:quote:Realm: Auchindounquote:quote:Realm: Azjol-Nerubquote:Realm: Azuremystquote:quote:Realm: Bloodfeatherquote:Realm: Bronzebeardquote:Rolstoelvandaal
Cesjin - (A) - Mage (80)
Thorvay - (A) - Hunter (80)
Mistria - (A) - Rogue (80)
Loksie - (A) - Warlock(80)
Triptonite - (A) - Paladin (80)Realm: Burning Legionquote:Realm: Burning Steppesquote:Realm: Chamber of Aspectsquote:Realm: Darkspearquote:Realm: Darksorrowquote:Realm: Defias Brotherhoodquote:Realm: Emerald Dreamquote:Realm: Grim Batolquote:Realm: Hellfirequote:Realm: Hellscreamquote:Realm: Haomarushquote:quote:GlenSpey
Sial-(H)- Paladin (80)
Sawé-(H)- Rogue (80)
Austal-(H)- Priest (80)
Flamegrill-(H)- Warrior (32)quote:quote:Realm: Kazzakquote:Realm: Khadgarquote:Realm: Kor'gallquote:Realm: Laughing Skullquote:Realm: Lightnings Bladequote:SpookY22
Pipermaru-(H)- Rogue (80)
Korsakof-(H)- Death Knight (80)
Coxinator-(H)- Hunter
Slaggathore-(H)- Druid
Vanillabear-(H)- PaladinRealm: Outlandquote:quote:Realm: Ravenholdtquote:quote:quote:Realm: Skullcrusherquote:Realm: Stormscalequote:Realm: The Maelstromquote:Realm: The Sha'tarquote:quote:Realm: Terenasquote:Realm: Turalyonquote:quote:quote:Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!
Nee. In PvE sowieso niet.quote:Op maandag 22 november 2010 15:49 schreef Rem-koe het volgende:
Haha, topic titel.
Is er misschien een "moeilijkste" class dan? Dat lijkt me het interessantst!
Zo herkenbaar.quote:Op maandag 22 november 2010 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Het probleem met het hebben van 10k is dat je het uit gaat geven aan domme shit omdat je denkt dat je rijk bent, dan heb je het nodig en is het op
Rogue voor de skills.quote:Op maandag 22 november 2010 15:50 schreef Rem-koe het volgende:
[..]
In PvP dan? Daar ben ik sowieso meer geïnteresseerd in!
Mjuh, ik ben nog altijd van mening dat Rogues/Hunters de moeilijkste classes zijn om te leren in PvP.quote:Op maandag 22 november 2010 15:50 schreef Rem-koe het volgende:
[..]
wat drumstick zegt, herkenbaarquote:Op maandag 22 november 2010 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Het probleem met het hebben van 10k is dat je het uit gaat geven aan domme shit omdat je denkt dat je rijk bent, dan heb je het nodig en is het op
quote:
Heh, dacht dat Rogue juist het makkelijkst wasquote:Op maandag 22 november 2010 15:51 schreef Blistering het volgende:
[..]
Mjuh, ik ben nog altijd van mening dat Rogues/Hunters de moeilijkste classes zijn om te leren in PvP.
Rogue's zijn makkelijk om een beetje random mee te pvpen. Maar als je echt een goede rogue wil zijn moet je toch de class wel goed beheersen.quote:Op maandag 22 november 2010 15:52 schreef Rem-koe het volgende:
[..]
[..]
Heh, dacht dat Rogue juist het makkelijkst was
Absoluut niet!quote:Op maandag 22 november 2010 15:52 schreef Rem-koe het volgende:
Alle classes zijn makkelijk.quote:Op maandag 22 november 2010 15:52 schreef Rem-koe het volgende:
[..]
[..]
Dat gaat voor veel classes opquote:Op maandag 22 november 2010 15:54 schreef hans1988 het volgende:
Iedereen kan een rogue spelenmaar bijna niemand beheerst hem echt goed
Ik gok met PVP want ik heb nog nooit een goede PVP Feral Druid gezienquote:Op maandag 22 november 2010 16:01 schreef Twiitch het volgende:
Ik hoor van veel mensen dat een DPS Feral Druid redelijk lastig is.
Of dit in PVP of PVE is weet ik niet.
Oh ja, dat heb ik ook gehoord. Nooit zelf gespeeld, maar schijnt ingewikkeld te zijn.quote:Op maandag 22 november 2010 16:01 schreef Twiitch het volgende:
Beide, maar an sich is het redelijk goed onder controle te houden, mits fatsoenlijke timers. Kwestie van alles goed in de gaten houden gewoonquote:Op maandag 22 november 2010 16:01 schreef Twiitch het volgende:
Class zou ik niet weten maar dan zou je wel een troll aan kunnen maken.quote:Op maandag 22 november 2010 16:03 schreef Rem-koe het volgende:
Weet iemand of ik de de "stats" per server kan zien? Ik wil graag weten welke class het minst gespeeld is
Al eens tegen een feral druid gespeeld in 4.0.1? De burst damage is echt belachelijk hoog. Ze gaan inderdaad wel heel snel dood, maar een goede druid heeft jou dan al lang 3 keer doodgemaakt. En thorns aanzetten natuurlijkquote:Op maandag 22 november 2010 16:04 schreef internal het volgende:
De PVP tactiek van de meestel Feral Druids trouwens: Catform - Stealth - Aanvallen - Krijgen 10K+ dmg terug - OH NOEZ.... - Bearform
Klopt ja. Maar het leuke van een feral is dat je alles zelf onder controle kan hebbenquote:Op maandag 22 november 2010 16:06 schreef ufopiloot het volgende:
Ook voor feral druids heb je een mooie addon die precies laat zien op welke knop je moet drukken, dus je kan het zo moeilijk maken als je zelf wiltEn elke class is makkelijk te spelen, het gaat er inderdaad om of je hem 100% beheerst en er alles weet uit te halen. Dit geldt voor PvE maar nog veel meer voor PvP.
Ik heb al heel lang niet meer gePVP'd. Laatste keer was nog in 3.3quote:Op maandag 22 november 2010 16:06 schreef ufopiloot het volgende:
Ook voor feral druids heb je een mooie addon die precies laat zien op welke knop je moet drukken, dus je kan het zo moeilijk maken als je zelf wiltEn elke class is makkelijk te spelen, het gaat er inderdaad om of je hem 100% beheerst en er alles weet uit te halen. Dit geldt voor PvE maar nog veel meer voor PvP.
[..]
Al eens tegen een feral druid gespeeld in 4.0.1? De burst damage is echt belachelijk hoog. Ze gaan inderdaad wel heel snel dood, maar een goede druid heeft jou dan al lang 3 keer doodgemaakt. En thorns aanzetten natuurlijk
Maak een male Belf Retpally met Goku haar, iets van Pwrpallydkdk als naam en irriteer iedereen door alleen al online te zijn.quote:Op maandag 22 november 2010 16:12 schreef Rem-koe het volgende:
Ewh, qua diversiteit in classes scheelt het niks. Behalve Paladin, die steekt er bovenuit.
Of een Death Knight met Icedeathdkownzquote:Op maandag 22 november 2010 16:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maak een male Belf Retpally met Goku haar, iets van Pwrpallydkdk als naam en irriteer iedereen door alleen al online te zijn.
In PVP ja, ik ben een feral druid en ik kan aardig wat gastjes omleggen zolang ze maar niet opletten maar daarna: stun-stun-stun-stun en ik ben dood.quote:Op maandag 22 november 2010 16:01 schreef Twiitch het volgende:
Voordeel van paladin is dat je (net als een druid), van alle rollen iets mee kan pikken (healen, tanken of damage doen), zonder dat je er meteen aan vast zit. Als je dan een bepaalde rol heel erg leuk vind kun je natuurlijk een class kiezen die iets specifieker dat kan doen.quote:Op maandag 22 november 2010 16:12 schreef Rem-koe het volgende:
Ewh, qua diversiteit in classes scheelt het niks. Behalve Paladin, die steekt er bovenuit.
Probeer een druid of een paladin.quote:Op maandag 22 november 2010 16:21 schreef Rem-koe het volgende:
Ik vind het echt ernstig moeilijk om een class te kiezen, wtf
gooi een dobbelsteen en kiesquote:Op maandag 22 november 2010 16:21 schreef Rem-koe het volgende:
Daar hebben ze een class voor gemaakt en die heet: druid.quote:Op maandag 22 november 2010 16:21 schreef Rem-koe het volgende:
Waar de druid 4 rollen kan nemen (tank, melee dps, healing, ranged dps), palys 3 (heal, tank, melee), warriors 2 (tank, melee)quote:Op maandag 22 november 2010 16:20 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Voordeel van paladin is dat je (net als een druid), van alle rollen iets mee kan pikken (healen, tanken of damage doen), zonder dat je er meteen aan vast zit. Als je dan een bepaalde rol heel erg leuk vind kun je natuurlijk een class kiezen die iets specifieker dat kan doen.
Maar die mist weer de coole dingen die andere classes wel hebbenquote:Op maandag 22 november 2010 16:23 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Daar hebben ze een class voor gemaakt en die heet: druid.
dat dacht ik maar heb zelf een pally gemaakt en holy is fun in pvpquote:Op maandag 22 november 2010 16:23 schreef Rem-koe het volgende:
[..]
Dat is nog niet eens zo'n slecht idee. Ik vind ze allemaal wel cool, op Paladin na.
In mijn ogen hebben druids juist meer coole dingen dan andere classes. 3 rolls te vervullen, healing, dps en tanking. Voor elke role een form, zelfs nog twee keuzes voor DPS en daarnaast nog een flight en swimming form.quote:Op maandag 22 november 2010 16:24 schreef Rem-koe het volgende:
[..]
Maar die mist weer de coole dingen die andere classes wel hebben
Je moet wel even uitleggen waarom holy fun is in pvpquote:Op maandag 22 november 2010 16:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat dacht ik maar heb zelf een pally gemaakt en holy is fun in pvp
Talent die elke 2 sec een holy power geeft als je dmg neemtquote:Op maandag 22 november 2010 16:26 schreef Rem-koe het volgende:
[..]
Je moet wel even uitleggen waarom holy fun is in pvp, is dat met die "bubble" dinges? Ik heb me een beetje ingelezen
Ik heb niets tegen een goed gevecht in pvp: graag! Maar dat je de hele tijd 'vast' staat en alleen maar kan toekijken hoe je dood gaat slaat nergens opquote:Op maandag 22 november 2010 16:19 schreef drumstickNL het volgende:
In PVP ja, ik ben een feral druid en ik kan aardig wat gastjes omleggen zolang ze maar niet opletten maar daarna: stun-stun-stun-stun en ik ben dood.Zo irritant dat je doodgaat zonder dat je ook maar de kans krijgt om wat te doen.
Dit, dan ben je een waarlijke toevoeging aan de wow-community.quote:Op maandag 22 november 2010 16:27 schreef ufopiloot het volgende:
Neem een hunter, level keihard naar lvl55 en maak dan een Death Knight aan met de naam Litchkingdk en ga dungeons doen als tank in Hellfire ramparts. Gegarandeerde lol!
Inderdaad, geef me dan iniedergeval een spell om los te komen.quote:Op maandag 22 november 2010 16:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen een goed gevecht in pvp: graag! Maar dat je de hele tijd 'vast' staat en alleen maar kan toekijken hoe je dood gaat slaat nergens op
Je kan als druid toch overal uit shapeshiften? Of kan dat niet uit stuns?quote:Op maandag 22 november 2010 16:28 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Inderdaad, geef me dan iniedergeval een spell om los te komen.
nope, was dat maar zo. Dan waren er talloze rogues kapot gegaan.quote:Op maandag 22 november 2010 16:30 schreef internal het volgende:
[..]
Je kan als druid toch overal uit shapeshiften? Of kan dat niet uit stuns?
Vanaf aankomende woensdag kan het wel, de mijne staat ook al klaar om dwarf te wordenquote:Op maandag 22 november 2010 16:29 schreef Sjiznit het volgende:
Beetje jammer dit, ik mag mijn Space Goat Shammy nog niet race changen omdat er nog geen andere rassen op Alliance Shaman kunnen zijn. Had gehoopt het nu te doen zodat ik als ik terug kom van vakantie direct als dwerg kan inloggen met mijn Shaman. Dat gaat helaas dus niet door.
Geen van beide.quote:Op maandag 22 november 2010 16:32 schreef Twiitch het volgende:
Daaaamn, ik ben er nog steeds niet uit wat ik nou ga rollen woensdag.
Tauren Priest of Troll Druid.
Ja, dat weet ik. Maar had dus gehoopt dat nu al in gang te zetten aangezien ik vanacht een week op vakantie ga. Dan had ik er namelijk van uit kunnen gaan dat die transfer wel voltooid was als ik terug kwam. Nu heb ik dus met een beetje ongeluk 3 dagen geen shaman als ik terug benquote:Op maandag 22 november 2010 16:32 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Vanaf aankomende woensdag kan het wel, de mijne staat ook al klaar om dwarf te worden
Dat zal dan wel het enige zijn waar een druid niet uit kan shapeshiftenquote:Op maandag 22 november 2010 16:31 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
nope, was dat maar zo. Dan waren er talloze rogues kapot gegaan.
Tauren Priestquote:Op maandag 22 november 2010 16:32 schreef Twiitch het volgende:
Moet je wel even een mooie screen maken als je naast Falstad Wilhammer staat.quote:Op maandag 22 november 2010 16:35 schreef Sjiznit het volgende:
Mijn dwerg shaman gaat trouwens met de Wildhammer tabard rondlopen, dat staat nu al wel vast
Makkelijke achievement voor jou danquote:
Ze kunnen je toch niet verstaan die alliance :x?quote:Op maandag 22 november 2010 16:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb gisteren die enemy cities van de pilgrim crap met mn broertje gedaan. Hij logde zn nelf warrior en ik was op weg naar stormwind. Darnassus en Exodar zat geen hond dus was niet moeilijk.
Op stormwind van de boot gesprongen en naar land gezwommen. Toen liep ik naar de tafel. Daarna samen met hem door de stad gelopen naar de deeprun tram. Ging prima in prowl, totdat ik zag dat die elemental invasion bezig was en Varian Wrynn me aanviel omdat ie door mn prowl zag.
Snel dash aan, naar de flightmaster gerend het hoekje om en de guards gedood. Daarna weer verder in Prowl, tram in en door ironforge.
Onderweg een paar keer alliance tegen gekomen, hij zo: "Can u leave him? its my brother he wants to do the pilgrim achievement". Die gasten zo "Okay" en bleven rustig staan kijken hoe ik de guards aan het uitmoorden was.
Erg leuk allemaal.
Je moet hun talen trainen.quote:Op maandag 22 november 2010 16:51 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Ze kunnen je toch niet verstaan die alliance :x?
Ik krijg altijd vaag gebrabbel te zien.
Zijn broer de nelf was ook aan het praten.quote:Op maandag 22 november 2010 16:51 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Bereid je tijdens deze week maar voor op een hoop mensen die je aanbidden vanwege de Pilgrim's Bounty achievementquote:Op maandag 22 november 2010 16:48 schreef Rem-koe het volgende:
Ik ga denk een Rogue beginnen, iemand die het onverstandig vindt moet het nu zeggen!
Troll Druid vanwege die toffe fligth form.quote:Op maandag 22 november 2010 16:32 schreef Twiitch het volgende:
Troll druid bear formquote:Op maandag 22 november 2010 16:55 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Troll Druid vanwege die toffe fligth form.![]()
Ik ga woensdag meteen een Tauren pally rollen.
En ik denk dat ik morgen nog maar even een uurtje door m'n favo areas ga banjeren of zo. Even afscheid nemen...
Klopt ja, maar zoals Sjiznit zei mn broertje praatte met ze. En ik met hem via de battle.net dinges.quote:Op maandag 22 november 2010 16:51 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
En ik bedenk me net: als Troll kun je ook nog eens door een compleet nieuwe starting area questen. Niet dat je daar midgame of endgame nog veel aan hebt of zo, maar het lijkt me leuk om dat als eerste te doen als je dan toch twijfelt of je een troll moet rollen.quote:
Gast, probeer nou maar gewoon een beetje een slag in de rondte, je mag 50 toons maken dus je zit nergens aan vastquote:Op maandag 22 november 2010 16:48 schreef Rem-koe het volgende:
Ik ga denk een Rogue beginnen, iemand die het onverstandig vindt moet het nu zeggen!
Ik dus ook maar goed..quote:Op maandag 22 november 2010 17:15 schreef hans1988 het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die de troll-forms echt zo focking lelijk vind he?
ik vind die bat man form ook niksquote:Op maandag 22 november 2010 17:15 schreef hans1988 het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die de troll-forms echt zo focking lelijk vind he?
Mijn eerste echte char was een rogue. Heel veel plezier van gehad in PVP toen ik net voor het eerst 70 dingde. Helaas doe ik er tegenwoordig niet zoveel meer mee.quote:Op maandag 22 november 2010 16:48 schreef Rem-koe het volgende:
Zodra shattering geweest is roll ik nog een warrior. Heb als main mn pala, maar warrior heeft altijd een warm plekje bij me gehadquote:Op maandag 22 november 2010 18:08 schreef jagga het volgende:
mijn mening:
een warrior.
Je kunt 2 kanten op. Tanken of Dpsen. Beide zijn heel veelzijdig, en echt goed worden met een warrior loont zich zichtbaar in pvp.
Let wel: een warrior echt goed spelen in pvp, vergt veel inspanning/moeite, en oefening.
Van alle tanks, vind ik dat een warrior de beste toolkit heeft, net ietsje meer dan een paladin.
Dps kun je in 2 tree's doen.
Arms: een geweldige spec, die qua speelstijl erg lekker speelt, en veel damage doet.
Fury: een soort beserker achtige tree. Veel damage, en de capaciteit dit snel uit te delen. Je draagt hierbij 2 joekels van 2handers, wat er gewoon tof uitziet
tevens: Warriorlore![]()
ja ik ben bevooroordeeld, sue me![]()
Ja, hoe meer expansions hoe harder ze de lore in de uitverkoop doen.quote:Op maandag 22 november 2010 18:24 schreef Metonae het volgende:
Female Undead Hunter woensdag! Ik zit al te zeuren om undead hunters sinds 2.1![]()
nu nog ff doormekkeren om undead paladin dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Vind het juist veel toffer dan voorheen. En je zit niet stom op je regen te wachten zoals een rogue of druid, want dan doe je Steady Shot ondertussen om focus erbij te krijgen. Ik vind het een heel tof systeem, veel beter dan ik dacht.quote:Op maandag 22 november 2010 18:27 schreef hans1988 het volgende:
Was ik eerst ook van plan, maar om de een of andere reden mag ik dat focus-systeem niet zo
Ik ookquote:Op maandag 22 november 2010 19:15 schreef ufopiloot het volgende:
Vind het juist veel toffer dan voorheen. En je zit niet stom op je regen te wachten zoals een rogue of druid, want dan doe je Steady Shot ondertussen om focus erbij te krijgen. Ik vind het een heel tof systeem, veel beter dan ik dacht.
Er is altijd nog racechange naar Troll...quote:Op maandag 22 november 2010 19:56 schreef Sjiznit het volgende:
Nou, nooooooooit meer een Raptor op mijn main. /sadface
Een Troll is geen Dwergquote:Op maandag 22 november 2010 19:58 schreef Metonae het volgende:
[..]
Er is altijd nog racechange naar Troll...
....
Ik had de raptor de 2e keer en tiger de 3e keer.quote:Op maandag 22 november 2010 19:56 schreef Sjiznit het volgende:
Nou, nooooooooit meer een Raptor op mijn main. /sadface
Je zit hem nu gewoon te trollen...quote:Op maandag 22 november 2010 20:22 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik had de raptor de 2e keer en tiger de 3e keer.
Nog net geen ABABABABABABABABABABABAB D":quote:
Wil je klappen?quote:Op maandag 22 november 2010 20:22 schreef SharQueDo het volgende:
Ik had de raptor de 2e keer en tiger de 3e keer.
Gratsquote:Op maandag 22 november 2010 21:47 schreef ufopiloot het volgende:
YEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAH
FUCK BANE OF THE FALLEN KING, THE ARGENT DEFENDER GEHAALD
En gewoon 1 dag voordat het waarschijnlijk wordt weggehaald![]()
Echt vet, wij zijn de enige 10 op de realm nu met deze titel. Herald of the Titans had ik al, maar aan de horde kant zijn er ook een paar met die titel nog 10 andere aan de alliance kant. Nu dus echt een unieke titel
In eerste instantie dacht ik dat er een foutje was met de dungeon finder, ik wist niet dat als je randoms deed je dezelfde dungeon vaker kon doen, dus ik had zoiets van, oh, dan zal de server nu pas in de gaten hebben dat ik hier al ben geweestquote:Op maandag 22 november 2010 19:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat denk je dat de kick-reden was, Migwi?
Nee. Ik vind WoW een leuk spelletje, maar ik weiger om naar zo'n nachtrelease te gaan. Ik slaap liever en wacht gewoon geduldig op de TNT (quote:Op maandag 22 november 2010 22:16 schreef Evertjan het volgende:
Gaan er hier nog mensen naar de Cataclysm launch in Rotterdam?
http://us.blizzard.com/en(...)tml#europe:rotterdam
Te ver weg helaas, anders was ik misschien wel gegaan. Nachtreleases vind ik over het algemeen redelijk kansloze evenementen, maar voor een launch van een Blizzard game zou ik best een nachtje kansloos willen doen.quote:Op maandag 22 november 2010 22:16 schreef Evertjan het volgende:
http://us.blizzard.com/en(...)tml#europe:rotterdam
tegen rogues? ze kunnen je echt niet zo lang stunlocken tot je dood bent? ( in bearform dan) doen nauwelijks pijn in bear?quote:Op maandag 22 november 2010 16:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen een goed gevecht in pvp: graag! Maar dat je de hele tijd 'vast' staat en alleen maar kan toekijken hoe je dood gaat slaat nergens op
Mage verreweg het moeilijkst, het verschil tussen een slechte mage en een goede mage is enorm.quote:Op maandag 22 november 2010 15:50 schreef Rem-koe het volgende:
[..]
Beter tochquote:Op dinsdag 23 november 2010 01:46 schreef RitseB het volgende:
Wat gaat het levelen van 50 naar 60 in een keer snel i.t.t 1.5 jaar geleden.
Dan was ik nog van voor die tijd, net weer even opgepakt in 4 uurtjes tijd 3 levels omhoog. Die random dungeons zijn leuk, alleen mis ik een beetje het spannende gevoel van naar een dungeon toe lopen etc.quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:50 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Beter toch?
Ik kan herinneren dat het echt dagen lang duurde in Vanilla wow om van 50 naar 60 te gaan. Hele tijd heen en weer tussen felwood/winterspring/EPL/WPL
En anderhalf jaar geleden hadden ze de benodigde experience points van level 1 -60 al met 20% ingekort als ik me niet vergis?
Zoals sunken templequote:Op dinsdag 23 november 2010 01:54 schreef RitseB het volgende:
[..]
Dan was ik nog van voor die tijd, net weer even opgepakt in 4 uurtjes tijd 3 levels omhoog. Die random dungeons zijn leuk, alleen mis ik een beetje het spannende gevoel van naar een dungeon toe lopen etc.
Ritse! jij hier?quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:54 schreef RitseB het volgende:
[..]
Dan was ik nog van voor die tijd, net weer even opgepakt in 4 uurtjes tijd 3 levels omhoog. Die random dungeons zijn leuk, alleen mis ik een beetje het spannende gevoel van naar een dungeon toe lopen etc.
quote:
Ik had eerst wel gewild, maar had geen zin om helemaal alleen te gaan. Dus ik ga het nu gewoon via die stream doen. Na de patch van morgen zal ik die ook eens gaan opstarten. Dan maandag beetje slapen en in de avond lekker van start!quote:Op maandag 22 november 2010 22:16 schreef Evertjan het volgende:
De Scepter quest is weg na de shattering en dat is morgen, voor zover ik weet tenminste.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:42 schreef Migwi het volgende:
Nu als een gek Silithid Carapaces aan het farmen, want wil nog de scepter quest doen voordat die eruit ligt.
Maar, weet iemand of dat morgen is? Hoorde een rumour, en als dat echt zo is kan ik natuurlijk beter stoppen, want dan heeft 't toch geen zin
Verdomme, dan maar proberen op m'n Hunter nog te halen, die is al bijna klaar.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:46 schreef Twiitch het volgende:
[..]
De Scepter quest is weg na de shattering en dat is morgen, voor zover ik weet tenminste.
Dus ja, dat ga je niet meer redden.
Eerder frustratie dat er veel leuke dingen weggemieterd wordenquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:53 schreef stbabylon het volgende:
Morgen gaat de wereld er aan!!! PANIEK!
quote:Op maandag 22 november 2010 18:08 schreef jagga het volgende:
mijn mening:
een warrior.
Je kunt 2 kanten op. Tanken of Dpsen. Beide zijn heel veelzijdig, en echt goed worden met een warrior loont zich zichtbaar in pvp.
Let wel: een warrior echt goed spelen in pvp, vergt veel inspanning/moeite, en oefening.
Van alle tanks, vind ik dat een warrior de beste toolkit heeft, net ietsje meer dan een paladin.
Dps kun je in 2 tree's doen.
Arms: een geweldige spec, die qua speelstijl erg lekker speelt, en veel damage doet.
Fury: een soort beserker achtige tree. Veel damage, en de capaciteit dit snel uit te delen. Je draagt hierbij 2 joekels van 2handers, wat er gewoon tof uitziet
tevens: Warriorlore![]()
ja ik ben bevooroordeeld, sue me![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:00 schreef Twiitch het volgende:
Warriorlore?
"Hij had een zwaard, hij sloeg dingen met het zwaard"
Zoiets?
Ach, er verdwijnen een boel dingen, komen een boel andere dingen voor in de plaats. En wat verdwijnt er nou werkelijk, een paar grote questlines en een kleine raiddungeon. Beide worden nauwelijks meer gespeeld. Alleen af en toe een psycho die ZG gaat solo-en of de scepter lijn gaat doen. Boeie.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:54 schreef Migwi het volgende:
[..]
Eerder frustratie dat er veel leuke dingen weggemieterd worden
En dat Ashenvale voornamelijk Horde territory wordt(ook al speel ik zelf Horde)
Gelukkig blijven MC en BWL nog, kan ik iig doorgaan met TF en Tier 2 voor m'n Paladin farmen.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:00 schreef Twiitch het volgende:
Warriorlore?
"Hij had een zwaard, hij sloeg dingen met het zwaard"
Zoiets?
Ik zoek mensen voor ZG, meteens taan ze te springen, ik zoek mensen voor Naxx oid, niemand.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, er verdwijnen een boel dingen, komen een boel andere dingen voor in de plaats. En wat verdwijnt er nou werkelijk, een paar grote questlines en een kleine raiddungeon. Beide worden nauwelijks meer gespeeld. Alleen af en toe een psycho die ZG gaat solo-en of de scepter lijn gaat doen. Boeie.
Ja, omdat er altijd genoeg mensen zijn die graag zo'n tijgertje of draakje willen. Of die nostalgisch zijn. Maar dat ZG meer gespeeld wordt dan Naxx betekend nog niet dat het hyperpopulair is. Vergelijk het met de hoeveelheid mesnen die ICC doet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:28 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ik zoek mensen voor ZG, meteens taan ze te springen, ik zoek mensen voor Naxx oid, niemand.
Nauwelijks meer gespeeld? Couldn't be more wrong.
Dat is net zoiets als een Ferrari vergelijken met een Ladaquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, omdat er altijd genoeg mensen zijn die graag zo'n tijgertje of draakje willen. Of die nostalgisch zijn. Maar dat ZG meer gespeeld wordt dan Naxx betekend nog niet dat het hyperpopulair is. Vergelijk het met de hoeveelheid mesnen die ICC doet.
Ja nu, omdat het nu nog snel moet. Keek je een half jaar terug was het daar gewoon uitgestorven op een eenzame hunter na die daar wat ging solo-en.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:12 schreef Migwi het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als een Ferrari vergelijken met een Lada
Je hebt echt geen idee hoeveel mensen ZG doen hè? Ik kom bijna altijd meerdere mensen tegen als ik daar heen ga. En dat is op een moment van een halve minuut eer ik de instance inga, en ik geloof niet in toeval dat al die mensen die ZG doen dat precies tegelijkertijd met mij doen. Dus ja, voor heel veel mensen is dat wel boeien.
Ik ga lekker de laatste 2 levels levelenquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:25 schreef Blistering het volgende:
Wat zijn jullie plannen morgen? Ik log gewoon uit in Dala denk ik en morgen zie ik wel ff. Denk dat ik gewoon weer ouderwets ga idlen, de gebieden ken ik allemaal wel van de beta. Wellicht proberen die Deathwing FoS te halen, maar that's it.
Dta met mijn main, en mijn mage verder levelen die net 68 is gedinged.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:25 schreef Blistering het volgende:
Wat zijn jullie plannen morgen? Ik log gewoon uit in Dala denk ik en morgen zie ik wel ff. Denk dat ik gewoon weer ouderwets ga idlen, de gebieden ken ik allemaal wel van de beta. Wellicht proberen die Deathwing FoS te halen, maar that's it.
Ik ga zeker even rondkijken. Heb het nog niet gezienquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:25 schreef Blistering het volgende:
En blij toe. Ik kan niet eens met mijn level 1 bank-alt handelenquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:35 schreef Junglebeast het volgende:
Volgens mij is het vandaag de laatste dag van die elemental invasion. Ik bedoel maar de shattering is er straks.. De baas neemt het dan wel over.
Ja verdommequote:Op dinsdag 23 november 2010 11:46 schreef Barroy het volgende:
Dat rested XP gereset word met een nieuwe expansion was de vorige keer toch niet zo?
Zou best zuur zijn, morgen niet ingeroosterd dus een vrije dag, maar we zullen zien.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:56 schreef Skillstorm het volgende:
Maak je klaar voor extended maintenance tot 6 uur (maximaal) morgenIk zie de forums al helemaal volzitten met topics en gehuil
Vrij hebben op patchday, handig... /sarcasmquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:58 schreef Migwi het volgende:
[..]
Zou best zuur zijn, morgen niet ingeroosterd dus een vrije dag, maar we zullen zien.
Duurt 't lang ga ik wel proberen m'n externe harde schijf op Windows 7 te laten draaien
't is gewoon een vrije dag, dat is altijd handig....quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrij hebben op patchday, handig... /sarcasm
Ja ok, dan welquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:16 schreef Migwi het volgende:
[..]
't is gewoon een vrije dag, dat is altijd handig....
Vrij nemen zou ik zelf niet doen. Na 5 jaar zou je moeten weten dat patch days niet altijd vlekkeloos verlopenquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja ok, dan wel
Ken zat lui die speciaal voor een patch vrij nemen en dan tot 16:00 's middags bitchen omdat de servers nog steeds niet up zijn
niet altijd? Nu insinueer je dat ze regelmatig wel vlekkeloos verlopenquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:22 schreef Migwi het volgende:
[..]
Vrij nemen zou ik zelf niet doen. Na 5 jaar zou je moeten weten dat patch days niet altijd vlekkeloos verlopen
Le-zenquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
niet altijd? Nu insinueer je dat ze regelmatig wel vlekkeloos verlopen
In elke stad.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:26 schreef MarkyB het volgende:
What is in:
Portals in Dalaran/Shattrath Removed
Class trainers in Dalaran where portals once were
New race-class combinations (excluding worgen/goblin)
New Gnome/Troll starting areas
Changes to existing zones
New cata load screens
New cata intro cinematic
New cata login screen
New music
City Quartermasters, with rep tabards
Bug fixes
Class balancing
Druids, paladins, priests, and shaman will have their talent trees reset
Experience required to gain levels 71 through 80 is being reduced by 20%
New tamable hunter pets (Monkey, fox, dog, and beetle, as well as new skins for existing pet classes.)
Rep tabards>waar?
Zien er hetzelfde uit als de tabards die je al kon kopen als ik me niet vergis.quote:
Die soundtracks zitten altijd bij de CEquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nieuwe muziek!
Zou er dan weer een soundtrack uitkomen op cd?
Ben al tijden op zoek naar die van WotLK ook. Geniaal
Die sound track komt sowieso uit. Als je een collectorsedition koopt van cata krijg je hem er zelfs al bij.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nieuwe muziek!
Zou er dan weer een soundtrack uitkomen op cd?
Ben al tijden op zoek naar die van WotLK ook. Geniaal
FUUUU 8 seconden snellerquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:44 schreef Metonae het volgende:
[..]
Die soundtracks zitten altijd bij de CE
Ok, maar die is nergens meer te krijgen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:44 schreef internal het volgende:
[..]
Die sound track komt sowieso uit. Als je een collectorsedition koopt van cata krijg je hem er zelfs al bij.
Straks special edition massaal op Ebay en Marktplaats voor 3x de prijsquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ok, maar die is nergens meer te krijgen.
Ik vraag me af of hij ook los verkrijgbaar zal zijn
Die van WotLK is dus ook nergens los te krijgen?
Hier in Nederland issie al tijden overal uitverkocht. -edit, ik heb het over Cataclysm he!quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:28 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb hier in Birmingham nog 4 CE's zien staan
Bedankt voor de tip, maar ik wil de hardcopy.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:33 schreef internal het volgende:
En je kan de soundtrack downloaden via Itunes.
Ik zou het wel weten hoor, ik ben zelfs in staat om het vliegtuig te pakken om in GB een CE te halenquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:46 schreef stbabylon het volgende:
Snap ik
Online bij die winkel is het ook uitverkocht, maar in die winkel lagen nog wat dozen
(nee, ik ga het niet halen, zit weer in Solihull, en die winkel is 30 minuten met de trein hier vandaan, en Britse treinen zijn 100x erger dan de NS)
De muziek in Grizzly Hills, dat is zoooo heerlijk relaxed questen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:14 schreef internal het volgende:
die soundtrack is goed zeg. Ik speel altijd met het geluid uit dus kende eigenlijk op de muziek van de cinematic al die nummer niet.
Jammer alleen dat het gebied zo vervelen isquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
De muziek in Grizzly Hills, dat is zoooo heerlijk relaxed questen.
Niks met Grizzly Hills. Een van de betere Northrend areas imo.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:25 schreef internal het volgende:
[..]
Jammer alleen dat het gebied zo vervelen is
Zo een geweldig moment toen ik daar voor het eerst rondliep en plotseling die jankerige viool (positief bedoeld!) door m'n headset hoorde komen. Geweldig.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
De muziek in Grizzly Hills, dat is zoooo heerlijk relaxed questen.
Ja ik had ook eerst een 'wtf' en toen een 'aaaaahquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:36 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Zo een geweldig moment toen ik daar voor het eerst rondliep en plotseling die jankerige viool (positief bedoeld!) door m'n headset hoorde komen. Geweldig.
250G op de beta. Zal op Live niet veel anders zijn.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:12 schreef Migwi het volgende:
Wat is de prijs voor het vliegen in Kalimdor en Eastern Kingdoms eigenlijk?
Ik ben niet zo van het gold farmen, dus heb maar 10k, en nu zie ik dat je ook 310% flying kan kopen voor 5k, maar weet niet of ik dat moet doen omdat ik die andere prijs dus nog niet weet.
Je kan morgen inderdaad nog niet vliegen in EK en Kalimdor. De reistijden zullen de komende twee weken een stuk langer wordenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:27 schreef Sapstengel het volgende:
Maar dat vliegen kan morgen nog niet toch? Portals zijn wel weg maar we moeten alles lopend doen.
Muziek heb ik trouwens nooit geluisterd. Eerste wat ik deed toen ik WoW voor de 1e keer starte was muziek uitzetten. Tweede ding was toggle autorun aan middle mousebutton binden.
quote:What is not in:
Creating worgen/goblin characters
Worgen/Goblin start zones
Archeology
Professions past 450 (Illustrious Grand Master)
Guild leveling
Guild achievements
Eastern Kingdoms/Kalimdor flight
New Zones (80+)
quote:What is in:
Portals in Dalaran/Shattrath Removed
Class trainers in Dalaran where portals once were
New race-class combinations (excluding worgen/goblin)
New Gnome/Troll starting areas
Changes to existing zones
New cata load screens
New cata intro cinematic
New cata login screen
New music
City Quartermasters, with rep tabards
Bug fixes
Class balancing
Druids, paladins, priests, and shaman will have their talent trees reset
Experience required to gain levels 71 through 80 is being reduced by 20%
New tamable hunter pets (Monkey, fox, dog, and beetle, as well as new skins for existing pet classes.)
Middle mouse button is een te goede keybind voor pvp/pve om het aan auto run te verspelenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:27 schreef Sapstengel het volgende:
Maar dat vliegen kan morgen nog niet toch? Portals zijn wel weg maar we moeten alles lopend doen.
Muziek heb ik trouwens nooit geluisterd. Eerste wat ik deed toen ik WoW voor de 1e keer starte was muziek uitzetten. Tweede ding was toggle autorun aan middle mousebutton binden.
Dan zijn alle toetsen rond de WASD toch veel beter?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:56 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Middle mouse button is een te goede keybind voor pvp/pve om het aan auto run te verspelen
middle mouse button - shift + middle mouse - ctrl + middle mouse erg handig als je keys te kort komt die makkelijk zijn te bereiken.
Dat herinnert me eraan, ik moet ook nog even met die ouwe baas op de foto!quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:32 schreef Metonae het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Vaarwel, Cairne!
Voor pvp heb je wel wat meer keybinds nodig dan alleen degene rond WASD, Ik had bijvoorbeeld barkskin en Natures grasp gebind op middle mouse met mijn druid.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:57 schreef internal het volgende:
[..]
Dan zijn alle toetsen rond de WASD toch veel beter?
Ik heb hem ook, kost je een paar uurtjes wennen, en alle macro's en keybinds instellen. Maar als je hem goed ingesteld hebt is het echt super spelen.quote:
Ik kom uit op 24 keybinds die rond de WASD zitten. dan heb je ook nog je cijfer toetsen (ik gebruik alleen 1-5) dus 29 keybinds die makkelijk binnen handbereik zijn. Lijkt mij toch wel genoeg?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:01 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Voor pvp heb je wel wat meer keybinds nodig dan alleen degene rond WASD, Ik had bijvoorbeeld barkskin en Natures grasp gebind op middle mouse met mijn druid.
Alternatief voor WASD is om in plaats daarvan ESDF te binden zodat je meer makkelijk bereikbare toetsen krijgt
Ik wil daar niet aan beginnen. Teveel knopjes op het eerste gezicht, en ik heb nog een geweldige Lachesis die het prima doetquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:04 schreef hans1988 het volgende:
Nog een alternatief...kost je wel wat is dit:
http://www.razer.nl/Producten/Naga.htm
Gebruik hem zelf, kost even wat tijd om eraan te wennen.
Zou niet meer zonder kunnen
Ik had 34 keybinds voor mn druidquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:12 schreef internal het volgende:
[..]
Ik kom uit op 24 keybinds die rond de WASD zitten. dan heb je ook nog je cijfer toetsen (ik gebruik alleen 1-5) dus 29 keybinds die makkelijk binnen handbereik zijn. Lijkt mij toch wel genoeg?
Het zal dan wel komen door dat ik paladin/priest speelquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:28 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik had 34 keybinds voor mn druidvanwege instant heal/cyclone macros en focus macros kom je al snel boven de 30 uit.
Ik vind middle mouse makkelijker te bereiken dan sommige 2 toetsen combinaties bij WASD en vooral handig voor instant spells zonder global cooldown zoals barksin of nature's grasp. Elke seconde telt in pvp.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:31 schreef hans1988 het volgende:
Ook mijn foto maar even gemaakt voor ik nooit meer de kans krijg![]()
[ afbeelding ]
Ligt er ook aan welke spec je speelt met priestquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:37 schreef internal het volgende:
[..]
Het zal dan wel komen door dat ik paladin/priest speelMaar 34 keybinds is wel behoorlijk veel.
Zelfs met disc spel kwam ik maar op 16 binds uitquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:41 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ligt er ook aan welke spec je speelt met priestShadow priest heeft niet zoveel binds. Maar discipline kom je ook boven de 30 uit in pvp.
Mousewheel up en down is trouwens ook geweldig in pvpvooral voor healers. Ik gebruikte mousewheel up voor party member 1 en mousewheel down voor party member 2 in 3vs3 arena
. Bespaar je veel tijd door party frames te klikken
Gebruikte je dan alleen de healing spells ofzoquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:49 schreef internal het volgende:
[..]
Zelfs met disc spel kwam ik maar op 16 binds uit
Nee hoorquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Gebruikte je dan alleen de healing spells ofzo?
Ik had eens een keer een pvp movie van een hunter gezien in season 5 die een macro had zoiets als " /press random spell " Hij spamde die macro en ownde allesquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:05 schreef stbabylon het volgende:
34 keybinds???? The good old hunter days, 1 iwin button
Ik heb geen screenshots meer van vanilla wowquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:44 schreef hans1988 het volgende:
Ben maar eens begonnen met screens maken van plekken die me altijd bij zullen blijvenWaar ik allerlei leuke momenten gehad heb enzo.
In Firefox doet-ie het wel, hetzij een heel stuk slomer dan normaal.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:47 schreef Migwi het volgende:
Ligt Wowhead eruit of werkt IE 9 gewoon niet naar behoren?
Goed plan eigelijk. Misschien moet ik maar een foto van mijn oude lvl 27 mage in de Hillsbrad Foothills maken. De plek waar ik alweer bijna 2 jaar geleden mijn ex-vriendin ontmoette. Toen we allebei nog op onze nab chars rondliepen en zij mij zomaar hulp aanbood met die hillsbrad farmgasten. Sweet memoriesquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:44 schreef hans1988 het volgende:
Ben maar eens begonnen met screens maken van plekken die me altijd bij zullen blijvenWaar ik allerlei leuke momenten gehad heb enzo.
Nicequote:Paid Race Change to the new class combos will be available as soon as they are available to create (with the release of 4.0.3a)
This is an update to the previous expected functioning of this service. We're in the process of ensuring everyone here has this latest updated information, just know that this is what's now accurate.
En zo gezegd zo gedaanquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:15 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Goed plan eigelijk. Misschien moet ik maar een foto van mijn oude lvl 27 mage in de Hillsbrad Foothills maken. De plek waar ik alweer bijna 2 jaar geleden mijn ex-vriendin ontmoette. Toen we allebei nog op onze nab chars rondliepen en zij mij zomaar hulp aanbood met die hillsbrad farmgasten. Sweet memories
Die mage staat sindsdien overigens ongebruikt in de Tarren Mill inn.
Bluh, dan doet IE 64-bit gewoon niks.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:49 schreef Rikketik het volgende:
[..]
In Firefox doet-ie het wel, hetzij een heel stuk slomer dan normaal.
Kan voor mij niet snel genoeg komen. Ben Azeroth méér dan zat in z'n huidige staat. Kom maar op met die nieuwe shit.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:37 schreef Metonae het volgende:
Hoe dichter we bij de 03:00 komen, hoe moeilijker ik het krijg![]()
* Metonae needs a hug
Dat was altijd wel cool ja. Tijdens TBC had ik altijd een vaste groep waarmee ik vrijwel dagelijks de coilfang heroics en heroic mgt deed. En op die manier kwam je ook snel mee/kreeg je invites voor raids en dergelijke.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:40 schreef Migwi het volgende:
Verdomme, ik mis de server community.
Gewoon instance runs doen met mensen van je eigen server, zo mensen ontmoeten. Vaker samen spelen en dan zo een groep om je heen vormen waar je dingen mee samen doet. Maar als je nu in de chat channels voor een run roept krijg je geen gehoor, iedereen gebruikt die verdomde dungeon finder.
Is het in stappen omlaag gegaan dan? Was ooit 40 zelfs.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:27 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
En zo gezegd zo gedaan
Hillsbrad farms. Daar gebeurde t
[ afbeelding ]
Lvl 27. Al ruim 2 jaar
Nog helemaal zonder heirlooms ook, die bestonden nog niet toen ik voor het laatst met dat char speelde. Ze heeft ook nog geen mount, die konden toen pas op lvl 30 gekocht worden.
Toen ik net begon met spelen was het nog 40 en toen werd het 30.. kort daarna is het 20 gewordenquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is het in stappen omlaag gegaan dan? Was ooit 40 zelfs.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:37 schreef Metonae het volgende:
Hoe dichter we bij de 03:00 komen, hoe moeilijker ik het krijg![]()
* Metonae needs a hug
Cairne word afgemaakt door Garroshquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:55 schreef Blistering het volgende:
Wat heeft iedereen met die koe? Mis ik iets ofzo?
* Blistering volgt de lore verder niet
ach, een koe waar je in wow sowieso nauwelijks iets mee te doen hebt. In wc3 is hij wel belangrijk en die heb je voor twee tientjes en daar wordt hij nooit uit verwijdert. Gejank om niks.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:55 schreef Blistering het volgende:
Wat heeft iedereen met die koe? Mis ik iets ofzo?
* Blistering volgt de lore verder niet
En waarom killt Garrosh Cairne? En wie neemt TB dan over?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:57 schreef Metonae het volgende:
[..]
Cairne word afgemaakt door GarroshMet behulp van Magatha Grimtotem overigens. Als die pleuris koe niet de wapens van Garrosh had ingevet met gif had Cairne Garrosh helemaal naar de pleuris gewerkt!
Baine Bloodhoof, de zoon van Cairne is vanaf morgen de nieuwe High Chieftainquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:01 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
En waarom killt Garrosh Cairne? En wie neemt TB dan over?
Verdiep me niet echt zo in de lore
Anders denk je van: "hé, Cairne deed al mee vanaf WCIII, logisch dat die lui het jammer vinden dat hij vanaf morgen niet meer in het spel zit. Dat screenies plaatsen vind ik een beetje overdreven, maar goed, als zij dat leuk vinden dan hou ik er gewoon even m'n bek over dicht. Het zijn er bovendien maar drie, dus waar maak ik me druk om?"quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:56 schreef stbabylon het volgende:
He, anders gaan we even allemaal screenies plaatsen van Cairne!!!!
En hij houdt de Tauren gewoon in de Horde. Good story writingquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:03 schreef Metonae het volgende:Baine Bloodhoof, de zoon van Cairne is vanaf morgen de nieuwe High Chieftain
Fuckers...quote:You may be wondering how the shattering will affect the Loremaster achievements. If you've already completed Loremaster of Eastern Kingdoms or Loremaster of Kalimdor, you will not lose your achievements. However, if you've made progress toward these achievements without yet completing them, be aware that any quests that are removed from the game will no longer count toward your progress, so you may see your achievement quest counter drop.
Geniaalquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:16 schreef Migwi het volgende:
http://img101.imageshack.(...)shot112210231407.jpg
http://img535.imageshack.(...)shot112210235229.jpg
http://img547.imageshack.(...)shot112210235541.jpg
http://img813.imageshack.(...)shot112210235750.jpg
http://img713.imageshack.(...)shot112310000517.jpg
Niet mijn char trouwens
Meestal hebben GM's wel humorquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:16 schreef Migwi het volgende:
http://img101.imageshack.(...)shot112210231407.jpg
http://img535.imageshack.(...)shot112210235229.jpg
http://img547.imageshack.(...)shot112210235541.jpg
http://img813.imageshack.(...)shot112210235750.jpg
http://img713.imageshack.(...)shot112310000517.jpg
Niet mijn char trouwens
Je zoekt deze week echt lomp ruzie, vriend ;o Mounts... titles... Will it ever stop?quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:15 schreef Blistering het volgende:
En ook Champion of Ulduar nog maar ff binnen gehengeld
quote:ok watch:
and mute the sound, then play:
in the background with the sound on and /rofl to the beat
Ik heb hem ook sinds vanavondquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:14 schreef Blistering het volgende:
Zojuist op de aller-allerlaatste dag The Argent Defender gehaald. Was echt billen knijpen t/m, onze holydin werd geraped door adds op 15%, dus ik schoot in paniek en popte Army. Dat heeft ons uiteindelijk wel gered waarschijnlijk, want onze holy priest moest ook het lootje leggen maar m'n ghouls bleven de adds van de OT af taunten terwijl wij de boss neer zergden.
Wel echt heeeel erg tof om deze titel zo laat nog in de pocket te hebben.
Gewoon met meerdere mensen gaan johquote:Op woensdag 24 november 2010 00:09 schreef GlenSpey het volgende:
Nou morgen is het zover, knallen met de warrior naar 80
Moet alleen ook nog die klote pilgrim achi even doen... die waarbij ik langs de vijandelijke steden moet. Zo geen zin in
Ja en? Net of iedereen die mounts spaart.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:06 schreef Sapstengel het volgende:
Lol guildie kreeg net 10 mounts achievement omdat hij de rusted proto drake kreeg.
Idd, ik ben ook geen verzamelaar.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:52 schreef MassimO het volgende:
[..]
Ja en? Net of iedereen die mounts spaart.
quote:
Daar snappen ze blijkbaar wel dat het geen 6 jaar moet duren eer een brug of een inn gerepareerd is (Redridge Bridge, Westfall Inn). Dus dat klinkt wel interessant. En dat je keuzes ook de wereld beïnvloeden is natuurlijk ook goed, maar Fable had hetzelfde idee, dat elke keuze die je maakte alles zou beïnvloeden en dat viel tegen. Helaas.quote:
Ging me niet zozeer om z'n vraag, maar vooral om het feit dat Blizzard zich nooit aan hun tijden houdenquote:Op woensdag 24 november 2010 09:58 schreef MassimO het volgende:
Jullie hoeven echt niet zo te reageren hoor , de eerste realms komen namelijk alweer online
quote:
Dat sommige wowspelers sites als mmo-champion niet volgen en dergelijke: okquote:Op woensdag 24 november 2010 08:30 schreef GlenSpey het volgende:
Waarom heet deze patch the Shattering eigelijk? Dit is toch nog niet de patch waarin Azeroth veranderd? Ofwel?
Alsof dit de eerste keer is dat het eens soepel verloopt...quote:Op woensdag 24 november 2010 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We horen wel hoe lang het duurt
speel jij op kor gall blistering?quote:
Juh. Klikquote:Op woensdag 24 november 2010 10:11 schreef Olment het volgende:
[..]
speel jij op kor gall blistering?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |