Dat herinnert me eraan, ik moet ook nog even met die ouwe baas op de foto!quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:32 schreef Metonae het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Vaarwel, Cairne!
Voor pvp heb je wel wat meer keybinds nodig dan alleen degene rond WASD, Ik had bijvoorbeeld barkskin en Natures grasp gebind op middle mouse met mijn druid.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:57 schreef internal het volgende:
[..]
Dan zijn alle toetsen rond de WASD toch veel beter?
Ik heb hem ook, kost je een paar uurtjes wennen, en alle macro's en keybinds instellen. Maar als je hem goed ingesteld hebt is het echt super spelen.quote:
Ik kom uit op 24 keybinds die rond de WASD zitten. dan heb je ook nog je cijfer toetsen (ik gebruik alleen 1-5) dus 29 keybinds die makkelijk binnen handbereik zijn. Lijkt mij toch wel genoeg?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:01 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Voor pvp heb je wel wat meer keybinds nodig dan alleen degene rond WASD, Ik had bijvoorbeeld barkskin en Natures grasp gebind op middle mouse met mijn druid.
Alternatief voor WASD is om in plaats daarvan ESDF te binden zodat je meer makkelijk bereikbare toetsen krijgt
Ik wil daar niet aan beginnen. Teveel knopjes op het eerste gezicht, en ik heb nog een geweldige Lachesis die het prima doetquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:04 schreef hans1988 het volgende:
Nog een alternatief...kost je wel wat is dit:
http://www.razer.nl/Producten/Naga.htm
Gebruik hem zelf, kost even wat tijd om eraan te wennen.
Zou niet meer zonder kunnen
Ik had 34 keybinds voor mn druidquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:12 schreef internal het volgende:
[..]
Ik kom uit op 24 keybinds die rond de WASD zitten. dan heb je ook nog je cijfer toetsen (ik gebruik alleen 1-5) dus 29 keybinds die makkelijk binnen handbereik zijn. Lijkt mij toch wel genoeg?
Het zal dan wel komen door dat ik paladin/priest speelquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:28 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik had 34 keybinds voor mn druidvanwege instant heal/cyclone macros en focus macros kom je al snel boven de 30 uit.
Ik vind middle mouse makkelijker te bereiken dan sommige 2 toetsen combinaties bij WASD en vooral handig voor instant spells zonder global cooldown zoals barksin of nature's grasp. Elke seconde telt in pvp.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:31 schreef hans1988 het volgende:
Ook mijn foto maar even gemaakt voor ik nooit meer de kans krijg![]()
[ afbeelding ]
Ligt er ook aan welke spec je speelt met priestquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:37 schreef internal het volgende:
[..]
Het zal dan wel komen door dat ik paladin/priest speelMaar 34 keybinds is wel behoorlijk veel.
Zelfs met disc spel kwam ik maar op 16 binds uitquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:41 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ligt er ook aan welke spec je speelt met priestShadow priest heeft niet zoveel binds. Maar discipline kom je ook boven de 30 uit in pvp.
Mousewheel up en down is trouwens ook geweldig in pvpvooral voor healers. Ik gebruikte mousewheel up voor party member 1 en mousewheel down voor party member 2 in 3vs3 arena
. Bespaar je veel tijd door party frames te klikken
Gebruikte je dan alleen de healing spells ofzoquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:49 schreef internal het volgende:
[..]
Zelfs met disc spel kwam ik maar op 16 binds uit
Nee hoorquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Gebruikte je dan alleen de healing spells ofzo?
Ik had eens een keer een pvp movie van een hunter gezien in season 5 die een macro had zoiets als " /press random spell " Hij spamde die macro en ownde allesquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:05 schreef stbabylon het volgende:
34 keybinds???? The good old hunter days, 1 iwin button
Ik heb geen screenshots meer van vanilla wowquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:44 schreef hans1988 het volgende:
Ben maar eens begonnen met screens maken van plekken die me altijd bij zullen blijvenWaar ik allerlei leuke momenten gehad heb enzo.
In Firefox doet-ie het wel, hetzij een heel stuk slomer dan normaal.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:47 schreef Migwi het volgende:
Ligt Wowhead eruit of werkt IE 9 gewoon niet naar behoren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |