Hier in Nederland issie al tijden overal uitverkocht. -edit, ik heb het over Cataclysm he!quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:28 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb hier in Birmingham nog 4 CE's zien staan
Bedankt voor de tip, maar ik wil de hardcopy.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:33 schreef internal het volgende:
En je kan de soundtrack downloaden via Itunes.
Ik zou het wel weten hoor, ik ben zelfs in staat om het vliegtuig te pakken om in GB een CE te halenquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:46 schreef stbabylon het volgende:
Snap ik
Online bij die winkel is het ook uitverkocht, maar in die winkel lagen nog wat dozen
(nee, ik ga het niet halen, zit weer in Solihull, en die winkel is 30 minuten met de trein hier vandaan, en Britse treinen zijn 100x erger dan de NS)
De muziek in Grizzly Hills, dat is zoooo heerlijk relaxed questen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:14 schreef internal het volgende:
die soundtrack is goed zeg. Ik speel altijd met het geluid uit dus kende eigenlijk op de muziek van de cinematic al die nummer niet.
Jammer alleen dat het gebied zo vervelen isquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
De muziek in Grizzly Hills, dat is zoooo heerlijk relaxed questen.
Niks met Grizzly Hills. Een van de betere Northrend areas imo.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:25 schreef internal het volgende:
[..]
Jammer alleen dat het gebied zo vervelen is
Zo een geweldig moment toen ik daar voor het eerst rondliep en plotseling die jankerige viool (positief bedoeld!) door m'n headset hoorde komen. Geweldig.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
De muziek in Grizzly Hills, dat is zoooo heerlijk relaxed questen.
Ja ik had ook eerst een 'wtf' en toen een 'aaaaahquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:36 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Zo een geweldig moment toen ik daar voor het eerst rondliep en plotseling die jankerige viool (positief bedoeld!) door m'n headset hoorde komen. Geweldig.
250G op de beta. Zal op Live niet veel anders zijn.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:12 schreef Migwi het volgende:
Wat is de prijs voor het vliegen in Kalimdor en Eastern Kingdoms eigenlijk?
Ik ben niet zo van het gold farmen, dus heb maar 10k, en nu zie ik dat je ook 310% flying kan kopen voor 5k, maar weet niet of ik dat moet doen omdat ik die andere prijs dus nog niet weet.
Je kan morgen inderdaad nog niet vliegen in EK en Kalimdor. De reistijden zullen de komende twee weken een stuk langer wordenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:27 schreef Sapstengel het volgende:
Maar dat vliegen kan morgen nog niet toch? Portals zijn wel weg maar we moeten alles lopend doen.
Muziek heb ik trouwens nooit geluisterd. Eerste wat ik deed toen ik WoW voor de 1e keer starte was muziek uitzetten. Tweede ding was toggle autorun aan middle mousebutton binden.
quote:What is not in:
Creating worgen/goblin characters
Worgen/Goblin start zones
Archeology
Professions past 450 (Illustrious Grand Master)
Guild leveling
Guild achievements
Eastern Kingdoms/Kalimdor flight
New Zones (80+)
quote:What is in:
Portals in Dalaran/Shattrath Removed
Class trainers in Dalaran where portals once were
New race-class combinations (excluding worgen/goblin)
New Gnome/Troll starting areas
Changes to existing zones
New cata load screens
New cata intro cinematic
New cata login screen
New music
City Quartermasters, with rep tabards
Bug fixes
Class balancing
Druids, paladins, priests, and shaman will have their talent trees reset
Experience required to gain levels 71 through 80 is being reduced by 20%
New tamable hunter pets (Monkey, fox, dog, and beetle, as well as new skins for existing pet classes.)
Middle mouse button is een te goede keybind voor pvp/pve om het aan auto run te verspelenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:27 schreef Sapstengel het volgende:
Maar dat vliegen kan morgen nog niet toch? Portals zijn wel weg maar we moeten alles lopend doen.
Muziek heb ik trouwens nooit geluisterd. Eerste wat ik deed toen ik WoW voor de 1e keer starte was muziek uitzetten. Tweede ding was toggle autorun aan middle mousebutton binden.
Dan zijn alle toetsen rond de WASD toch veel beter?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:56 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Middle mouse button is een te goede keybind voor pvp/pve om het aan auto run te verspelen
middle mouse button - shift + middle mouse - ctrl + middle mouse erg handig als je keys te kort komt die makkelijk zijn te bereiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |