Zou best zuur zijn, morgen niet ingeroosterd dus een vrije dag, maar we zullen zien.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:56 schreef Skillstorm het volgende:
Maak je klaar voor extended maintenance tot 6 uur (maximaal) morgenIk zie de forums al helemaal volzitten met topics en gehuil
Vrij hebben op patchday, handig... /sarcasmquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:58 schreef Migwi het volgende:
[..]
Zou best zuur zijn, morgen niet ingeroosterd dus een vrije dag, maar we zullen zien.
Duurt 't lang ga ik wel proberen m'n externe harde schijf op Windows 7 te laten draaien
't is gewoon een vrije dag, dat is altijd handig....quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrij hebben op patchday, handig... /sarcasm
Ja ok, dan welquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:16 schreef Migwi het volgende:
[..]
't is gewoon een vrije dag, dat is altijd handig....
Vrij nemen zou ik zelf niet doen. Na 5 jaar zou je moeten weten dat patch days niet altijd vlekkeloos verlopenquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja ok, dan wel
Ken zat lui die speciaal voor een patch vrij nemen en dan tot 16:00 's middags bitchen omdat de servers nog steeds niet up zijn
niet altijd? Nu insinueer je dat ze regelmatig wel vlekkeloos verlopenquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:22 schreef Migwi het volgende:
[..]
Vrij nemen zou ik zelf niet doen. Na 5 jaar zou je moeten weten dat patch days niet altijd vlekkeloos verlopen
Le-zenquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
niet altijd? Nu insinueer je dat ze regelmatig wel vlekkeloos verlopen
In elke stad.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:26 schreef MarkyB het volgende:
What is in:
Portals in Dalaran/Shattrath Removed
Class trainers in Dalaran where portals once were
New race-class combinations (excluding worgen/goblin)
New Gnome/Troll starting areas
Changes to existing zones
New cata load screens
New cata intro cinematic
New cata login screen
New music
City Quartermasters, with rep tabards
Bug fixes
Class balancing
Druids, paladins, priests, and shaman will have their talent trees reset
Experience required to gain levels 71 through 80 is being reduced by 20%
New tamable hunter pets (Monkey, fox, dog, and beetle, as well as new skins for existing pet classes.)
Rep tabards>waar?
Zien er hetzelfde uit als de tabards die je al kon kopen als ik me niet vergis.quote:
Die soundtracks zitten altijd bij de CEquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nieuwe muziek!
Zou er dan weer een soundtrack uitkomen op cd?
Ben al tijden op zoek naar die van WotLK ook. Geniaal
Die sound track komt sowieso uit. Als je een collectorsedition koopt van cata krijg je hem er zelfs al bij.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nieuwe muziek!
Zou er dan weer een soundtrack uitkomen op cd?
Ben al tijden op zoek naar die van WotLK ook. Geniaal
FUUUU 8 seconden snellerquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:44 schreef Metonae het volgende:
[..]
Die soundtracks zitten altijd bij de CE
Ok, maar die is nergens meer te krijgen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:44 schreef internal het volgende:
[..]
Die sound track komt sowieso uit. Als je een collectorsedition koopt van cata krijg je hem er zelfs al bij.
Straks special edition massaal op Ebay en Marktplaats voor 3x de prijsquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ok, maar die is nergens meer te krijgen.
Ik vraag me af of hij ook los verkrijgbaar zal zijn
Die van WotLK is dus ook nergens los te krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |