SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Realm: AggramarRealm: Argent Dawnquote:quote:Realm: Auchindounquote:quote:Realm: Azjol-Nerubquote:Realm: Azuremystquote:quote:Realm: Bloodfeatherquote:Realm: Bronzebeardquote:Rolstoelvandaal
Cesjin - (A) - Mage (80)
Thorvay - (A) - Hunter (80)
Mistria - (A) - Rogue (80)
Loksie - (A) - Warlock(80)
Triptonite - (A) - Paladin (80)Realm: Burning Legionquote:Realm: Burning Steppesquote:Realm: Chamber of Aspectsquote:Realm: Darkspearquote:Realm: Darksorrowquote:Realm: Defias Brotherhoodquote:Realm: Emerald Dreamquote:Realm: Grim Batolquote:Realm: Hellfirequote:Realm: Hellscreamquote:Realm: Haomarushquote:quote:GlenSpey
Sial-(H)- Paladin (80)
Sawé-(H)- Rogue (80)
Austal-(H)- Priest (80)
Flamegrill-(H)- Warrior (32)quote:quote:Realm: Kazzakquote:Realm: Khadgarquote:Realm: Kor'gallquote:Realm: Laughing Skullquote:Realm: Lightnings Bladequote:SpookY22
Pipermaru-(H)- Rogue (80)
Korsakof-(H)- Death Knight (80)
Coxinator-(H)- Hunter
Slaggathore-(H)- Druid
Vanillabear-(H)- PaladinRealm: Outlandquote:quote:Realm: Ravenholdtquote:quote:quote:Realm: Skullcrusherquote:Realm: Stormscalequote:Realm: The Maelstromquote:Realm: The Sha'tarquote:quote:Realm: Terenasquote:Realm: Turalyonquote:quote:quote:Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!
Nee. In PvE sowieso niet.quote:Op maandag 22 november 2010 15:49 schreef Rem-koe het volgende:
Haha, topic titel.
Is er misschien een "moeilijkste" class dan? Dat lijkt me het interessantst!
Zo herkenbaar.quote:Op maandag 22 november 2010 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Het probleem met het hebben van 10k is dat je het uit gaat geven aan domme shit omdat je denkt dat je rijk bent, dan heb je het nodig en is het op
Rogue voor de skills.quote:Op maandag 22 november 2010 15:50 schreef Rem-koe het volgende:
[..]
In PvP dan? Daar ben ik sowieso meer geïnteresseerd in!
Mjuh, ik ben nog altijd van mening dat Rogues/Hunters de moeilijkste classes zijn om te leren in PvP.quote:Op maandag 22 november 2010 15:50 schreef Rem-koe het volgende:
[..]
In PvP dan? Daar ben ik sowieso meer geïnteresseerd in!
wat drumstick zegt, herkenbaarquote:Op maandag 22 november 2010 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Het probleem met het hebben van 10k is dat je het uit gaat geven aan domme shit omdat je denkt dat je rijk bent, dan heb je het nodig en is het op
quote:
Heh, dacht dat Rogue juist het makkelijkst wasquote:Op maandag 22 november 2010 15:51 schreef Blistering het volgende:
[..]
Mjuh, ik ben nog altijd van mening dat Rogues/Hunters de moeilijkste classes zijn om te leren in PvP.
Rogue's zijn makkelijk om een beetje random mee te pvpen. Maar als je echt een goede rogue wil zijn moet je toch de class wel goed beheersen.quote:Op maandag 22 november 2010 15:52 schreef Rem-koe het volgende:
[..]
[..]
Heh, dacht dat Rogue juist het makkelijkst was
Absoluut niet!quote:Op maandag 22 november 2010 15:52 schreef Rem-koe het volgende:
Alle classes zijn makkelijk.quote:Op maandag 22 november 2010 15:52 schreef Rem-koe het volgende:
[..]
[..]
Dat gaat voor veel classes opquote:Op maandag 22 november 2010 15:54 schreef hans1988 het volgende:
Iedereen kan een rogue spelenmaar bijna niemand beheerst hem echt goed
Ik gok met PVP want ik heb nog nooit een goede PVP Feral Druid gezienquote:Op maandag 22 november 2010 16:01 schreef Twiitch het volgende:
Ik hoor van veel mensen dat een DPS Feral Druid redelijk lastig is.
Of dit in PVP of PVE is weet ik niet.
Oh ja, dat heb ik ook gehoord. Nooit zelf gespeeld, maar schijnt ingewikkeld te zijn.quote:Op maandag 22 november 2010 16:01 schreef Twiitch het volgende:
Beide, maar an sich is het redelijk goed onder controle te houden, mits fatsoenlijke timers. Kwestie van alles goed in de gaten houden gewoonquote:Op maandag 22 november 2010 16:01 schreef Twiitch het volgende:
Class zou ik niet weten maar dan zou je wel een troll aan kunnen maken.quote:Op maandag 22 november 2010 16:03 schreef Rem-koe het volgende:
Weet iemand of ik de de "stats" per server kan zien? Ik wil graag weten welke class het minst gespeeld is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |