Gast, probeer nou maar gewoon een beetje een slag in de rondte, je mag 50 toons maken dus je zit nergens aan vastquote:Op maandag 22 november 2010 16:48 schreef Rem-koe het volgende:
Ik ga denk een Rogue beginnen, iemand die het onverstandig vindt moet het nu zeggen!
Ik dus ook maar goed..quote:Op maandag 22 november 2010 17:15 schreef hans1988 het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die de troll-forms echt zo focking lelijk vind he?
ik vind die bat man form ook niksquote:Op maandag 22 november 2010 17:15 schreef hans1988 het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die de troll-forms echt zo focking lelijk vind he?
Mijn eerste echte char was een rogue. Heel veel plezier van gehad in PVP toen ik net voor het eerst 70 dingde. Helaas doe ik er tegenwoordig niet zoveel meer mee.quote:Op maandag 22 november 2010 16:48 schreef Rem-koe het volgende:
Ik ga denk een Rogue beginnen, iemand die het onverstandig vindt moet het nu zeggen!
Zodra shattering geweest is roll ik nog een warrior. Heb als main mn pala, maar warrior heeft altijd een warm plekje bij me gehadquote:Op maandag 22 november 2010 18:08 schreef jagga het volgende:
mijn mening:
een warrior.
Je kunt 2 kanten op. Tanken of Dpsen. Beide zijn heel veelzijdig, en echt goed worden met een warrior loont zich zichtbaar in pvp.
Let wel: een warrior echt goed spelen in pvp, vergt veel inspanning/moeite, en oefening.
Van alle tanks, vind ik dat een warrior de beste toolkit heeft, net ietsje meer dan een paladin.
Dps kun je in 2 tree's doen.
Arms: een geweldige spec, die qua speelstijl erg lekker speelt, en veel damage doet.
Fury: een soort beserker achtige tree. Veel damage, en de capaciteit dit snel uit te delen. Je draagt hierbij 2 joekels van 2handers, wat er gewoon tof uitziet
tevens: Warriorlore![]()
ja ik ben bevooroordeeld, sue me![]()
Ja, hoe meer expansions hoe harder ze de lore in de uitverkoop doen.quote:Op maandag 22 november 2010 18:24 schreef Metonae het volgende:
Female Undead Hunter woensdag! Ik zit al te zeuren om undead hunters sinds 2.1![]()
nu nog ff doormekkeren om undead paladin dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Vind het juist veel toffer dan voorheen. En je zit niet stom op je regen te wachten zoals een rogue of druid, want dan doe je Steady Shot ondertussen om focus erbij te krijgen. Ik vind het een heel tof systeem, veel beter dan ik dacht.quote:Op maandag 22 november 2010 18:27 schreef hans1988 het volgende:
Was ik eerst ook van plan, maar om de een of andere reden mag ik dat focus-systeem niet zo
Ik ookquote:Op maandag 22 november 2010 19:15 schreef ufopiloot het volgende:
Vind het juist veel toffer dan voorheen. En je zit niet stom op je regen te wachten zoals een rogue of druid, want dan doe je Steady Shot ondertussen om focus erbij te krijgen. Ik vind het een heel tof systeem, veel beter dan ik dacht.
Er is altijd nog racechange naar Troll...quote:Op maandag 22 november 2010 19:56 schreef Sjiznit het volgende:
Nou, nooooooooit meer een Raptor op mijn main. /sadface
Een Troll is geen Dwergquote:Op maandag 22 november 2010 19:58 schreef Metonae het volgende:
[..]
Er is altijd nog racechange naar Troll...
....
Ik had de raptor de 2e keer en tiger de 3e keer.quote:Op maandag 22 november 2010 19:56 schreef Sjiznit het volgende:
Nou, nooooooooit meer een Raptor op mijn main. /sadface
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |