Je kan als druid toch overal uit shapeshiften? Of kan dat niet uit stuns?quote:Op maandag 22 november 2010 16:28 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Inderdaad, geef me dan iniedergeval een spell om los te komen.
nope, was dat maar zo. Dan waren er talloze rogues kapot gegaan.quote:Op maandag 22 november 2010 16:30 schreef internal het volgende:
[..]
Je kan als druid toch overal uit shapeshiften? Of kan dat niet uit stuns?
Vanaf aankomende woensdag kan het wel, de mijne staat ook al klaar om dwarf te wordenquote:Op maandag 22 november 2010 16:29 schreef Sjiznit het volgende:
Beetje jammer dit, ik mag mijn Space Goat Shammy nog niet race changen omdat er nog geen andere rassen op Alliance Shaman kunnen zijn. Had gehoopt het nu te doen zodat ik als ik terug kom van vakantie direct als dwerg kan inloggen met mijn Shaman. Dat gaat helaas dus niet door.
Geen van beide.quote:Op maandag 22 november 2010 16:32 schreef Twiitch het volgende:
Daaaamn, ik ben er nog steeds niet uit wat ik nou ga rollen woensdag.
Tauren Priest of Troll Druid.
Ja, dat weet ik. Maar had dus gehoopt dat nu al in gang te zetten aangezien ik vanacht een week op vakantie ga. Dan had ik er namelijk van uit kunnen gaan dat die transfer wel voltooid was als ik terug kwam. Nu heb ik dus met een beetje ongeluk 3 dagen geen shaman als ik terug benquote:Op maandag 22 november 2010 16:32 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Vanaf aankomende woensdag kan het wel, de mijne staat ook al klaar om dwarf te worden
Dat zal dan wel het enige zijn waar een druid niet uit kan shapeshiftenquote:Op maandag 22 november 2010 16:31 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
nope, was dat maar zo. Dan waren er talloze rogues kapot gegaan.
Tauren Priestquote:Op maandag 22 november 2010 16:32 schreef Twiitch het volgende:
Moet je wel even een mooie screen maken als je naast Falstad Wilhammer staat.quote:Op maandag 22 november 2010 16:35 schreef Sjiznit het volgende:
Mijn dwerg shaman gaat trouwens met de Wildhammer tabard rondlopen, dat staat nu al wel vast
Makkelijke achievement voor jou danquote:
Ze kunnen je toch niet verstaan die alliance :x?quote:Op maandag 22 november 2010 16:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb gisteren die enemy cities van de pilgrim crap met mn broertje gedaan. Hij logde zn nelf warrior en ik was op weg naar stormwind. Darnassus en Exodar zat geen hond dus was niet moeilijk.
Op stormwind van de boot gesprongen en naar land gezwommen. Toen liep ik naar de tafel. Daarna samen met hem door de stad gelopen naar de deeprun tram. Ging prima in prowl, totdat ik zag dat die elemental invasion bezig was en Varian Wrynn me aanviel omdat ie door mn prowl zag.
Snel dash aan, naar de flightmaster gerend het hoekje om en de guards gedood. Daarna weer verder in Prowl, tram in en door ironforge.
Onderweg een paar keer alliance tegen gekomen, hij zo: "Can u leave him? its my brother he wants to do the pilgrim achievement". Die gasten zo "Okay" en bleven rustig staan kijken hoe ik de guards aan het uitmoorden was.
Erg leuk allemaal.
Je moet hun talen trainen.quote:Op maandag 22 november 2010 16:51 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Ze kunnen je toch niet verstaan die alliance :x?
Ik krijg altijd vaag gebrabbel te zien.
Zijn broer de nelf was ook aan het praten.quote:Op maandag 22 november 2010 16:51 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Bereid je tijdens deze week maar voor op een hoop mensen die je aanbidden vanwege de Pilgrim's Bounty achievementquote:Op maandag 22 november 2010 16:48 schreef Rem-koe het volgende:
Ik ga denk een Rogue beginnen, iemand die het onverstandig vindt moet het nu zeggen!
Troll Druid vanwege die toffe fligth form.quote:Op maandag 22 november 2010 16:32 schreef Twiitch het volgende:
Troll druid bear formquote:Op maandag 22 november 2010 16:55 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Troll Druid vanwege die toffe fligth form.![]()
Ik ga woensdag meteen een Tauren pally rollen.
En ik denk dat ik morgen nog maar even een uurtje door m'n favo areas ga banjeren of zo. Even afscheid nemen...
Klopt ja, maar zoals Sjiznit zei mn broertje praatte met ze. En ik met hem via de battle.net dinges.quote:Op maandag 22 november 2010 16:51 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
En ik bedenk me net: als Troll kun je ook nog eens door een compleet nieuwe starting area questen. Niet dat je daar midgame of endgame nog veel aan hebt of zo, maar het lijkt me leuk om dat als eerste te doen als je dan toch twijfelt of je een troll moet rollen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |