Je zit hem nu gewoon te trollen...quote:Op maandag 22 november 2010 20:22 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik had de raptor de 2e keer en tiger de 3e keer.
Nog net geen ABABABABABABABABABABABAB D":quote:
Wil je klappen?quote:Op maandag 22 november 2010 20:22 schreef SharQueDo het volgende:
Ik had de raptor de 2e keer en tiger de 3e keer.
Gratsquote:Op maandag 22 november 2010 21:47 schreef ufopiloot het volgende:
YEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAH
FUCK BANE OF THE FALLEN KING, THE ARGENT DEFENDER GEHAALD
En gewoon 1 dag voordat het waarschijnlijk wordt weggehaald![]()
Echt vet, wij zijn de enige 10 op de realm nu met deze titel. Herald of the Titans had ik al, maar aan de horde kant zijn er ook een paar met die titel nog 10 andere aan de alliance kant. Nu dus echt een unieke titel
In eerste instantie dacht ik dat er een foutje was met de dungeon finder, ik wist niet dat als je randoms deed je dezelfde dungeon vaker kon doen, dus ik had zoiets van, oh, dan zal de server nu pas in de gaten hebben dat ik hier al ben geweestquote:Op maandag 22 november 2010 19:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat denk je dat de kick-reden was, Migwi?
Nee. Ik vind WoW een leuk spelletje, maar ik weiger om naar zo'n nachtrelease te gaan. Ik slaap liever en wacht gewoon geduldig op de TNT (quote:Op maandag 22 november 2010 22:16 schreef Evertjan het volgende:
Gaan er hier nog mensen naar de Cataclysm launch in Rotterdam?
http://us.blizzard.com/en(...)tml#europe:rotterdam
Te ver weg helaas, anders was ik misschien wel gegaan. Nachtreleases vind ik over het algemeen redelijk kansloze evenementen, maar voor een launch van een Blizzard game zou ik best een nachtje kansloos willen doen.quote:Op maandag 22 november 2010 22:16 schreef Evertjan het volgende:
http://us.blizzard.com/en(...)tml#europe:rotterdam
tegen rogues? ze kunnen je echt niet zo lang stunlocken tot je dood bent? ( in bearform dan) doen nauwelijks pijn in bear?quote:Op maandag 22 november 2010 16:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen een goed gevecht in pvp: graag! Maar dat je de hele tijd 'vast' staat en alleen maar kan toekijken hoe je dood gaat slaat nergens op
Mage verreweg het moeilijkst, het verschil tussen een slechte mage en een goede mage is enorm.quote:Op maandag 22 november 2010 15:50 schreef Rem-koe het volgende:
[..]
In PvP dan? Daar ben ik sowieso meer geïnteresseerd in!
Beter tochquote:Op dinsdag 23 november 2010 01:46 schreef RitseB het volgende:
Wat gaat het levelen van 50 naar 60 in een keer snel i.t.t 1.5 jaar geleden.
Dan was ik nog van voor die tijd, net weer even opgepakt in 4 uurtjes tijd 3 levels omhoog. Die random dungeons zijn leuk, alleen mis ik een beetje het spannende gevoel van naar een dungeon toe lopen etc.quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:50 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Beter toch?
Ik kan herinneren dat het echt dagen lang duurde in Vanilla wow om van 50 naar 60 te gaan. Hele tijd heen en weer tussen felwood/winterspring/EPL/WPL
En anderhalf jaar geleden hadden ze de benodigde experience points van level 1 -60 al met 20% ingekort als ik me niet vergis?
Zoals sunken templequote:Op dinsdag 23 november 2010 01:54 schreef RitseB het volgende:
[..]
Dan was ik nog van voor die tijd, net weer even opgepakt in 4 uurtjes tijd 3 levels omhoog. Die random dungeons zijn leuk, alleen mis ik een beetje het spannende gevoel van naar een dungeon toe lopen etc.
Ritse! jij hier?quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:54 schreef RitseB het volgende:
[..]
Dan was ik nog van voor die tijd, net weer even opgepakt in 4 uurtjes tijd 3 levels omhoog. Die random dungeons zijn leuk, alleen mis ik een beetje het spannende gevoel van naar een dungeon toe lopen etc.
quote:
Ik had eerst wel gewild, maar had geen zin om helemaal alleen te gaan. Dus ik ga het nu gewoon via die stream doen. Na de patch van morgen zal ik die ook eens gaan opstarten. Dan maandag beetje slapen en in de avond lekker van start!quote:Op maandag 22 november 2010 22:16 schreef Evertjan het volgende:
De Scepter quest is weg na de shattering en dat is morgen, voor zover ik weet tenminste.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:42 schreef Migwi het volgende:
Nu als een gek Silithid Carapaces aan het farmen, want wil nog de scepter quest doen voordat die eruit ligt.
Maar, weet iemand of dat morgen is? Hoorde een rumour, en als dat echt zo is kan ik natuurlijk beter stoppen, want dan heeft 't toch geen zin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |