Love, the one you clean up with a mop.quote:Op zondag 21 november 2010 12:22 schreef JoeyT het volgende:
Liefde... Dat
[..]
Neuken is een ander woord daarvoor...
Sounds like a plan!quote:
Je hebt je tijd gehad. Had je maar man moeten wordenquote:Op zondag 21 november 2010 12:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja gek, want die boven de 36 kunnen nadenken en willen jou niet
Slapen is 1, wakker worden is 2.quote:
Ik heb wel m'n grenzen..quote:Op zondag 21 november 2010 12:22 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Leeftijd zegt eigenlijk vrij weinig. Wij hebben een collega van 47 die door elke man nagestaard & aangegaapt wordt als ze in mantelpakje langs loopt.
Wat een afkeer tegen slapen heb jij opeensquote:
Ja als je van Hard rock houdt.... maar anders sleep ik je wel naar een andere tentquote:Op zondag 21 november 2010 12:24 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Sounds like a plan!
Kan dat 'n beetje in de stairway?
Waarom zo onaardig"?quote:Op zondag 21 november 2010 12:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zeg ik, daar houdt het dus wel op
Mooi!quote:Op zondag 21 november 2010 12:25 schreef JoeyT het volgende:
Ik ga de trein pakken naar Madrid. Spirit, ik ben bijna terug. Het gaat mooi (ja geil dus) worden.
Als je naast een vrouw slaapt moet je er ook overheenquote:Op zondag 21 november 2010 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een afkeer tegen slapen heb jij opeens
Try me!quote:Op zondag 21 november 2010 12:25 schreef xFriendx het volgende:
Aha, een uitdaging om Spirit van het tegendeel te overtuigen.
Moeten nog wel?quote:Op zondag 21 november 2010 12:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als je naast een vrouw slaapt moet je er ook overheen
quote:Op zondag 21 november 2010 12:17 schreef Memento-Mori het volgende:
met mevrouw de poes gaat t goed. niet meer gespuugd en wat gegeten en gedronken
wat?quote:Op zondag 21 november 2010 12:27 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Staat TDK toevallig voor tienduizendkilowatt, dat soundsystem?
Nee.quote:Op zondag 21 november 2010 12:27 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Myr schatjequote:
To donkey kong?quote:Op zondag 21 november 2010 12:27 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hard rock lijkt me nou niet echt muziek om op te dansen.quote:Op zondag 21 november 2010 12:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja als je van Hard rock houdt.... maar anders sleep ik je wel naar een andere tent
Moshen?quote:Op zondag 21 november 2010 12:28 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Hard rock lijkt me nou niet echt muziek om op te dansen.
Idd. Snap nooit dat mensen die pesten zelf gepest werden... Je zou idd moeten weten hoe het is en dat een ander dan niet aan willen doen.quote:Op zondag 21 november 2010 12:27 schreef Evie het volgende:
Wel jammer dat gefrustreerde mensen zelf een ander aandoen wat hen wordt aangedaan.. die zouden wellicht beter moeten weten!
Oh, ik was te laatquote:Op zondag 21 november 2010 12:29 schreef Graseter het volgende:
De initialen TDK komen van de originele Japanse naam van het bedrijf: Tokyo Denki Kagaku (Tokio Elektronica en Chemicaliën).
Welcome to the real worldquote:Op zondag 21 november 2010 12:27 schreef Evie het volgende:
Wel jammer dat gefrustreerde mensen zelf een ander aandoen wat hen wordt aangedaan.. die zouden wellicht beter moeten weten!
Omdat ik je wat langer ken nu is mn mening wel iets bijgedraaid, dan is 'try me' wel erg aanlokkelijkquote:
Gezellige oma heb jijquote:Op zondag 21 november 2010 12:30 schreef Myraela het volgende:
Nog een uurtje rijden dan zijn we bij oma. De hele dag aanhoren hoe dik ik ben geworden. Dat ik mijn studie heb verpest. En hoe het met mijn vriendjes gaat.Just shoot me.
Ik vraag me nu heel hard af over wie je het hebtquote:Op zondag 21 november 2010 12:27 schreef Evie het volgende:
Oke dat is meer muziek om op te springenquote:Op zondag 21 november 2010 12:28 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Hard rock lijkt me nou niet echt muziek om op te dansen.
Waarom shoot je oma dan niet?quote:Op zondag 21 november 2010 12:30 schreef Myraela het volgende:
Nog een uurtje rijden dan zijn we bij oma. De hele dag aanhoren hoe dik ik ben geworden. Dat ik mijn studie heb verpest. En hoe het met mijn vriendjes gaat.Just shoot me.
Zie hier boven!quote:Op zondag 21 november 2010 12:31 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Een soundsystem, stel speakers en zo, geluidssysteem. Geven feestjes en zo.
[..]
Nu ben ik benieuwd waar het wel voor staat.
Oh, zo was het heul niet bedoeld...quote:Op zondag 21 november 2010 12:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Omdat ik je wat langer ken nu is mn mening wel iets bijgedraaid, dan is 'try me' wel erg aanlokkelijk
Lead me to the dancefloor!quote:Op zondag 21 november 2010 12:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oke dat is meer muziek om op te springen
maar er is vast nog wel wat anders![]()
Ja, ik snapte de terminologie, maar die naam!quote:Op zondag 21 november 2010 12:31 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Een soundsystem, stel speakers en zo, geluidssysteem. Geven feestjes en zo.
Gewoon zeggen: ik ben niet dik, ik ben zwanger. Daarom gaat het kut met mn studie. Het probleem is namelijk dat ik na de gangbang met 200 seropositieve negers niet meer weet.. wie nu de vader is oma!quote:Op zondag 21 november 2010 12:30 schreef Myraela het volgende:
quote:Op zondag 21 november 2010 12:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Gewoon zeggen: ik ben niet dik, ik ben zwanger. Daarom gaat het kut met mn studie. Het probleem is namelijk dat ik na de gangbang met 200 seropositieve negers niet meer weet.. wie nu de vader is oma!
Oh, ja je moet wat he. Wel goed soundsystem.quote:Op zondag 21 november 2010 12:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, ik snapte de terminologie, maar die naam!
Editen is bijna zinloos in zulke topics.quote:Op zondag 21 november 2010 12:33 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Had m'n post net geedit. Dit topic gaat te snel om goed te lezen en in te posten@
Met een beetje geluk bezorgt ze oma een hartaanval en hoeft ze haar gezeur nooit meer aan te horenquote:Op zondag 21 november 2010 12:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Gewoon zeggen: ik ben niet dik, ik ben zwanger. Daarom gaat het kut met mn studie. Het probleem is namelijk dat ik na de gangbang met 200 seropositieve negers niet meer weet.. wie nu de vader is oma!
Geef maar het hidden sound systemquote:Op zondag 21 november 2010 12:34 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Oh, ja je moet wat he. Wel goed soundsystem.
Dan zegt ze het idd nooit meer.quote:Op zondag 21 november 2010 12:33 schreef Evie het volgende:
[..]
I'm up for anythingquote:Op zondag 21 november 2010 12:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh, zo was het heul niet bedoeld...
quote:Op zondag 21 november 2010 12:34 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Geef maar het hidden sound system
JK oa..quote:Op zondag 21 november 2010 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me nu heel hard af over wie je het hebt
[..]
Komt me niet bekend voor. Of ik snap ene grap niet aangezien er iemand om lacht.quote:Op zondag 21 november 2010 12:34 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Geef maar het hidden sound system
Gewoon een keer met Pasen zeggen dat je alle eieren groen hebt geverfd en als ze de pin er uit trekken je het eitje makkelijker kan pellen.quote:Op zondag 21 november 2010 12:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn hele familie is zo. Dus dat schiet niet op.
Jiskefet.quote:Op zondag 21 november 2010 12:35 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Komt me niet bekend voor. Of ik snap ene grap niet aangezien er iemand om lacht.
Ach die van mij blijft zeuren, ondanks dat ik dan dergelijke antwoorden geef..quote:
hahaha. Perfect.quote:Op zondag 21 november 2010 12:33 schreef Evie het volgende:
[..]
hierzo:quote:Op zondag 21 november 2010 12:35 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Komt me niet bekend voor. Of ik snap ene grap niet aangezien er iemand om lacht.
Ik heb gewoon geen opa's dankwel oma'squote:Op zondag 21 november 2010 12:35 schreef Evie het volgende:
[..]
Ach die van mij blijft zeuren, ondanks dat ik dan dergelijke antwoorden geef..
Opvoeden die geraniumstaarders!
Ik ben Bob. Hoi. Welcomeinspace zei dat dit wel een toffe reeks is dus ik kom even proefdraaien. Het gaat iig wel lekker snelquote:
Hij liegtquote:Op zondag 21 november 2010 12:37 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik ben Bob. Hoi. Welcomeinspace zei dat dit wel een toffe reeks is dus ik kom even proefdraaien. Het gaat iig wel lekker snel!
Wat moet ik aanvragen dan?quote:Op zondag 21 november 2010 12:34 schreef Rifoki het volgende:
Up to the DJ booth you know what to ask for!
Nee, maar er is daarna wel een dansfeestje in de Poema.quote:Op zondag 21 november 2010 12:24 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Sounds like a plan!
Kan dat 'n beetje in de stairway?
Go ask for joy division!quote:
Daar wordt de meet voortgezet?quote:Op zondag 21 november 2010 12:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, maar er is daarna wel een dansfeestje in de Poema.
Uiteraard nietquote:Op zondag 21 november 2010 12:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zou ik wat in te brengen hebben dan?
Dat weet ik niet, maar ik ga daar iig heen met Beetman en miss B en gaat ook. Techno ook geloof ik.quote:
Oe tell me morequote:Op zondag 21 november 2010 12:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat is Poemaquote:Op zondag 21 november 2010 12:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/188960:300MPH.htmlquote:Op zondag 21 november 2010 12:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oe tell me morewat voor muziek???
Daar heb ik van die plaatjes van gehad.....quote:
Meets die ergens anders voortgezet worden zijn de betere. Zo suf als een meet ergens in de avond al stoptquote:
Poema is een technotentje die gelukkig net niet gesloten is dit jaar.quote:Op zondag 21 november 2010 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is Poema
Ik ken alleen de katachtige.
Ik houd niet van technoquote:Op zondag 21 november 2010 12:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Poema is een technotentje die gelukkig net niet gesloten is dit jaar.
Dat klinkt dan alweer een stuk beter dan de stairway. Ook qua namen.quote:Op zondag 21 november 2010 12:40 schreef Kluts het volgende:
Dat weet ik niet, maar ik ga daar iig heen met Beetman en miss B en gaat ook. Techno ook geloof ik.
Ja, ik weet ook nog niet of ik naar de Stairway ga, omdat ik daarna dus al naar de Poema ga.quote:Op zondag 21 november 2010 12:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat klinkt dan alweer een stuk beter dan de stairway. Ook qua namen..
Anyway. Douchen!
Een koe is geen busquote:
Ik heb nog een paar platen van haar én nog een platenspeler.quote:Op zondag 21 november 2010 12:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daar heb ik van die plaatjes van gehad.....mijn platenspeler is kapot gegaan en toen heb ik ze weggedaan
DRAMA....
Maar hij wel met jou, surpriiiisee!quote:
Een sletje niet mijn zusquote:
pannekoekenmeisje!quote:
Stairway.quote:Op zondag 21 november 2010 12:42 schreef Kluts het volgende:
Ja, ik weet ook nog niet of ik naar de Stairway ga,
Krea zie je toch niet bepaald over het hoofd!quote:Op zondag 21 november 2010 12:44 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Maar hij wel met jou, surpriiiisee!
Och, op zich vind ik dat best een oke tent. Zitten iig niet zoveel van die bralballerige studentjes.quote:
Ach, je zat er zelf ook nog voor een half jaar terug. Of iets meerquote:
Kom je hier nou voor me op of wat/quote:Op zondag 21 november 2010 12:27 schreef Evie het volgende:
kom je ook?quote:Op zondag 21 november 2010 12:41 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Meets die ergens anders voortgezet worden zijn de betere. Zo suf als een meet ergens in de avond al stoptLate blijvers zijn meestal ook de gezelligste. WEl lang geleden dat ik ene fok!meet(Op wat losse na)ben geweest. en dat was een ONZ-meet
!
Wie was eigenlijk toen dat hertje met die kleurige extensions in haar haar?quote:Op zondag 21 november 2010 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, je zat er zelf ook nog voor een half jaar terug. Of iets meer
Huh?quote:Op zondag 21 november 2010 12:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wie was eigenlijk toen dat hertje met die kleurige extensions in haar haar?
Daar heb ik toch geen paal voor nodig.quote:Op zondag 21 november 2010 12:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar een paal midden in je kamer te monteren!
Ik woon in Limburg heah. Zaterdagavond is hoegenaamd de drukste avond en gisteren waren de kroegen al half leeg. Doordeweeks staat er hooguit een verdwaalde koe in de kroeg.quote:
Ik ken het. Kom uit Apeldoorn.quote:Op zondag 21 november 2010 12:48 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik woon in Limburg heah. Zaterdagavond is hoegenaamd de drukste avond en gisteren waren de kroegen al half leeg. Doordeweeks staat er hooguit een verdwaalde koe in de kroeg.
Monteer een danspartner!quote:Op zondag 21 november 2010 12:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar heb ik toch geen paal voor nodig.
Dan pak ik beetman wel beet.quote:
aquote:Op zondag 21 november 2010 12:42 schreef Rifoki het volgende:
Ik loop gewoon de billen van een bevallige deerne achterna. Als er uiteindelijk, horizontaal ofte verticaal, maar gedanst wordt!
Ik ga gewoon een duddy zoeken, duddy is the new fuddy!quote:
Ik dacht dat Maastricht nog wel tof was?quote:Op zondag 21 november 2010 12:48 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik woon in Limburg heah. Zaterdagavond is hoegenaamd de drukste avond en gisteren waren de kroegen al half leeg. Doordeweeks staat er hooguit een verdwaalde koe in de kroeg.
Voor Limburgse begrippen wel.quote:Op zondag 21 november 2010 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat Maastricht nog wel tof was?Want zo niet, dan ben ik voorgelogen.
Wanneer is het?quote:Op zondag 21 november 2010 12:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
kom je ook?en neem Welcomeinspace ook mee (ik regel wel een stoel voor hem)
Ja, maar als je daar een lekker ding in de kroeg bent kun je ze vervolgens niet verstaan.quote:Op zondag 21 november 2010 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat Maastricht nog wel tof was?Want zo niet, dan ben ik voorgelogen.
Die van september was systeria (of type ik dat nu verkeerd)quote:Op zondag 21 november 2010 12:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wie was eigenlijk toen dat hertje met die kleurige extensions in haar haar?
Nonsens!quote:Op zondag 21 november 2010 12:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar als je daar een lekker ding in de kroeg bent kun je ze vervolgens niet verstaan.
Iemand kunnen verstaan is wel een pre inderdaadquote:Op zondag 21 november 2010 12:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar als je daar een lekker ding in de kroeg bent kun je ze vervolgens niet verstaan.
pick me .....quote:Op zondag 21 november 2010 12:49 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik ga gewoon een duddy zoeken, duddy is the new fuddy!
Wij zijn in elk geval meet-duddy's.quote:
Bij mij duurde het twee dagenquote:Op zondag 21 november 2010 12:53 schreef Kluts het volgende:
Messenger geïnstalleerd. Benieuwd hoelang het duurt voor ik daar spijt van krijg.
Dat bedoelde ik te zeggen. Body language!quote:Op zondag 21 november 2010 12:52 schreef Q. het volgende:
Oh, en de taal van de liefde spreken we natuurlijk allemaal.
Meet wat?quote:Op zondag 21 november 2010 12:53 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Wij zijn in elk geval meet-duddy's.
Ik ookquote:
Duddy's.quote:
Wat is duddy?quote:Op zondag 21 november 2010 12:54 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Duddy's.
Jij mag mijn meet-Fuddy zijn.
D = for dancing!quote:Op zondag 21 november 2010 12:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is duddy?
Fuddy heb ik wel een idee van...
Met mij mag je gewoon losgaan.... op Hardrock ga je dus gewoon springen... of je doet de HW/babs move...quote:Op zondag 21 november 2010 12:54 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik ook! Ken het alleen niet
En op veel muziek heb ik geen idee hoe ik moet bewegen, ik kan alleen los gaan op boemboem muziek of psychedelische langdradige tekno.
Ik wil ook dansenquote:Op zondag 21 november 2010 12:55 schreef Rifoki het volgende:
[..]
D = for dancing!
Zwijgen is instemmen?
Gewoon komenquote:Op zondag 21 november 2010 12:54 schreef badtripbob het volgende:
Ah ok. Zal kijken als ik dan niks te doen heb.
prima.....quote:Op zondag 21 november 2010 12:57 schreef Kluts het volgende:
BOEMBOEMBOEMRANGRANGRANG!
Ik hou van takkeherrie.
Wat heb je allemaal gedaan???quote:Op zondag 21 november 2010 12:57 schreef Graseter het volgende:
Je hebt 68 notes gekregen van onze moderators.
Gister had ik er 58.
Hardtechno of schranz? Ben sowieso wel benieuwd naar een techno feestje, denk dat ik vaag genoeg toch wel m'n draai vind op de dansvloer en ik heb inmiddels al wel meerdere techno gehoord die me beviel.quote:Op zondag 21 november 2010 12:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Met mij mag je gewoon losgaan.... op Hardrock ga je dus gewoon springen... of je doet de HW/babs move...
boemboemmuziek komt dus in de Poema ...
je staat tot nu toe ook in de mss lijst.....quote:Op zondag 21 november 2010 12:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Voor geen goud zet ik een stap in de Poema dus
vraag Q....quote:Op zondag 21 november 2010 12:57 schreef Rifoki het volgende:
Ik ben overigens op zoek naar een slaapplek. Zou bij een maat van me blijven slapen maar die zit dat weekend bij nader inzien toch in Limburg.
Ja maar das voor de Stairway toch?quote:Op zondag 21 november 2010 12:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
je staat tot nu toe ook in de mss lijst.....
Ik blijf me soms afvragen WAAROM ik van herrie hou. Geen idee maar het blijft vetquote:Op zondag 21 november 2010 12:57 schreef Kluts het volgende:
Ik hou van takkeherrie.
Oooh, waar kan je je notes bekijken?quote:Op zondag 21 november 2010 12:57 schreef Graseter het volgende:
Je hebt 68 notes gekregen van onze moderators.
Gister had ik er 58.
Ik weet niet welke techno er in de poema wordt gedraaid.... maar dat ontdek je vanzelf als je er bentquote:Op zondag 21 november 2010 12:57 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hardtechno of schranz? Ben sowieso wel benieuwd naar een techno feestje, denk dat ik vaag genoeg toch wel m'n draai vind op de dansvloer en ik heb inmiddels al wel meerdere techno gehoord die me beviel.
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op zondag 21 november 2010 12:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oooh, waar kan je je notes bekijken?
Slapen na een feest/meet? Waarom?quote:Op zondag 21 november 2010 12:57 schreef Rifoki het volgende:
Ik ben overigens op zoek naar een slaapplek. Zou bij een maat van me blijven slapen maar die zit dat weekend bij nader inzien toch in Limburg.
Ja dat is voor de Stairway..... maar het kan toch na een bepaalde tijd iets anders wordenquote:Op zondag 21 november 2010 12:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar das voor de Stairway toch?
quote:
Ik heb er nog steeds geenquote:Op zondag 21 november 2010 13:00 schreef Rifoki het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Mijn teller staat nog steeds op 1.
Stairway is wel leuk vond ik, al ben ik er maar een half uurtje geweest of zoquote:Op zondag 21 november 2010 13:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja dat is voor de Stairway..... maar het kan toch na een bepaalde tijd iets anders worden
Ik heb er ook geen. En wtf je moet 4,50 lappen om ze te bekijken?quote:Op zondag 21 november 2010 13:00 schreef Rifoki het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Mijn teller staat nog steeds op 1.
quote:Op zondag 21 november 2010 12:57 schreef Kluts het volgende:
Ik hou van takkeherrie.
Hij heeft mij begluurd vanuit de struiken terwijl ik seks had.quote:Op zondag 21 november 2010 13:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
niethoezo niet.....
Uhm... ik woon helaas niet in Utrecht........
Jij wilt gewoon je mod-status misbruikenquote:Op zondag 21 november 2010 13:01 schreef STING het volgende:
[..]
Nu je het zo zegt, ik vind dat je je wel ernstig misdragen hebt jongedame
Ik gluurde naar je partner.quote:Op zondag 21 november 2010 13:02 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Hij heeft mij begluurd vanuit de struiken terwijl ik seks had.
Is toch leukquote:Op zondag 21 november 2010 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
De meet is in de stairway, daarna afteren bij Q.
Ik dacht dat er maar een select groepje naar de poema ging, neem aan dat ze ook select willen blijven, anders kwamen ze wel naar de stairway
Femme fatale, tie me up!quote:
Alleen als het strict noodzakelijk isquote:Op zondag 21 november 2010 13:02 schreef Samzz het volgende:
Jij wilt gewoon je mod-status misbruiken
Dat maakt veel goed. Afteren bij jou dus?quote:
Kun je daar wel tegen meid, zulke teringherrie, en die enge mensen?quote:Op zondag 21 november 2010 13:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is toch leuk
Kom je ook, Huppeltje?
Als ik al ga dan ga ik daarna gewoon naar huis.. En ik kom vast ook weer met de auto..quote:Op zondag 21 november 2010 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik dacht dat er maar een select groepje naar de poema ging, neem aan dat ze ook select willen blijven, anders kwamen ze wel naar de stairway
Ninja editquote:Op zondag 21 november 2010 13:03 schreef STING het volgende:
[..]
Alleen als het strict noodzakelijk is
quote:Op zondag 21 november 2010 13:01 schreef Samzz het volgende:
Stairway is wel leuk vond ik, al ben ik er maar een half uurtje geweest of zo
Want je gedraagt je altijd?quote:Op zondag 21 november 2010 13:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ninja edit
Bij mij is het niet strikt noodzakelijk
Wat bedoel je?quote:Op zondag 21 november 2010 13:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kun je daar wel tegen meid, zulke teringherrie, en die enge mensen?
Sarcasme, herken hetquote:Op zondag 21 november 2010 13:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is toch leuk
Kom je ook, Huppeltje?
Geen ideequote:Op zondag 21 november 2010 13:03 schreef Q. het volgende:
Hoeveel logees heb ik inmiddels al? Wat wordt gezellig.
Een gezellige groep kan het overal gezellig hebbenquote:Op zondag 21 november 2010 13:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vind de Stairway over het algemeen wel oke.... maar het ligt eraan met wie en hoe laat je er komt
Dat dus. Niet dat er geen andere mensen meekunnen, maar het is geen echte meet zegmaar.quote:Op zondag 21 november 2010 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Die takkeherrie in de Poema schatquote:
Leuk dat je komt.quote:Op zondag 21 november 2010 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Ik sta nog steeds op misschien
Ik doelde op het after borrelen bij Qquote:Op zondag 21 november 2010 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sarcasme, herken het![]()
[..]
Geen idee![]()
Ik sta nog steeds op misschien
Missbedancin!quote:Op zondag 21 november 2010 13:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die takkeherrie in de Poema schat
Als dat het plan is..... neem ik de passoa meequote:Op zondag 21 november 2010 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb dan ook het idee dat Engel je verkeerd begreepquote:Op zondag 21 november 2010 13:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat dus. Niet dat er geen andere mensen meekunnen, maar het is geen echte meet zegmaar.
Nee, ik ga naar de Stairway... Techno is niet mijn muziek stijl.quote:Op zondag 21 november 2010 13:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die takkeherrie in de Poema schat
Yeah babyquote:Op zondag 21 november 2010 13:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als dat het plan is..... neem ik de passoa mee
quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ga naar de Stairway... Techno is niet mijn muziek stijl.
Relaxte tent, niet al te groot. Op echte hardtechnofeestjes was ik een van de weinige meisjes, want huppelkutjes komen er weinig dan.quote:Op zondag 21 november 2010 13:06 schreef badtripbob het volgende:
Is de poema eigenlijk een relaxte tent met relaxte bezoekers of is het meer van dat hippe technovolk dat je op die bekendere house/techno feesten ziet?
Heb liever een rave-achtig publiek dat gezellig is lekker iedereen zichzelf laat zijn(Ipv kijk mij nou en wat is de rest kut). Verder geen ervaring met de technoscene, maar heb goede verhalen gehoord en slechte.
kloptquote:Op zondag 21 november 2010 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een gezellige groep kan het overal gezellig hebben
No offence takenquote:Op zondag 21 november 2010 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Relaxte tent, niet al te groot. Op echte hardtechnofeestjes was ik een van de weinige meisjes, want huppelkutjes komen er weinig dan.
Maakt dat het ineens wel leuk?quote:Op zondag 21 november 2010 12:45 schreef Samzz het volgende:
Ach, je zat er zelf ook nog voor een half jaar terug. Of iets meer
Volgens mij heb ik dat ook wel vaker hier gemeldquote:
Nee, maar ik bedoel van die H&M-meisjes die daar dan op hun Birkenstokjes staan van "Oeh, wat een harde muziek he" met een wit wijntje in de hand.quote:
Very nice! Heb je eventueel nog ruimte op de after-borrel?quote:
Ok, weinig tot geen huppelkutjes betekent ook geen mooiboys/gangstertjes/annabolen cokeheads edquote:Op zondag 21 november 2010 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Relaxte tent, niet al te groot. Op echte hardtechnofeestjes was ik een van de weinige meisjes, want huppelkutjes komen er weinig dan.
quote:Op zondag 21 november 2010 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat ook wel vaker hier gemeld
Ieder zijn ding toch
Vast wel.quote:Op zondag 21 november 2010 13:09 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Very nice! Heb je eventueel nog ruimte op de after-borrel?
Jammerquote:Op zondag 21 november 2010 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, wel als jij er bent natuurlijk.
quote:Op zondag 21 november 2010 13:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel van die H&M-meisjes die daar dan op hun Birkenstokjes staan van "Oeh, wat een harde muziek he" met een wit wijntje in de hand.
Ik wil mijn note-totaal graag onder de 1 houdenquote:
Ik had het dan zeker mis dat je het wel leuk hebt gehad op die meet, toen.quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 13:10 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga er vandoor. Eens zien hoe ver pa is met zn kluswerk en of ik hem nog ergens mee kan helpen.
Fijne dag nog mensen, tot straks wel weer.
Ik zoek nog een huisquote:
Dat snapte ik dan ook heus wel hoorquote:Op zondag 21 november 2010 13:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel van die H&M-meisjes die daar dan op hun Birkenstokjes staan van "Oeh, wat een harde muziek he" met een wit wijntje in de hand.
Vast wel, het is afteren hequote:Op zondag 21 november 2010 13:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
denk je dat we aan 2 flessen genoeg hebben?
Ik had het over de kroeg Stairway.quote:Op zondag 21 november 2010 13:11 schreef Samzz het volgende:
Ik had het dan zeker mis dat je het wel leuk hebt gehad op die meet, toen.
Ja, daar zaten we een tijdje. Vond het wel gezellig, ik dacht jij ook wel.quote:Op zondag 21 november 2010 13:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had het over de kroeg Stairway.
Laat eens wat toffe techno horen die ik daar kan verwachten. Kan ik kijken of ik het wat vind.quote:Op zondag 21 november 2010 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 november 2010 13:15 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Laat eens wat toffe techno horen die ik daar kan verwachten. Kan ik kijken of ik het wat vind.
Het Mecca van Singlesquote:Op zondag 21 november 2010 13:15 schreef Cue_ het volgende:
Altijd die eeuwige discussie/meningen over de stairway
quote:Op zondag 21 november 2010 13:15 schreef Cue_ het volgende:
Altijd die eeuwige discussie/meningen over alles
Het is op zich wel een relaxte tent. Ze doen er niet moeilijk over als je wat op hebt. Uitsmijter zag me zelfs met een zakje pillen moeilijk doen een volgende eruit te halen bij de wc's paar jaar terug op een ONZ meet.quote:Op zondag 21 november 2010 13:15 schreef Cue_ het volgende:
Altijd die eeuwige discussie/meningen over de stairway
Obstinaat doen om het obstinaat doen is een beetje dom. Ik had het over de kroegkeuze, niet over de gezelligheid.quote:Op zondag 21 november 2010 13:13 schreef Samzz het volgende:
Vond het wel gezellig, ik dacht jij ook wel.
quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 13:13 schreef Kluts het volgende:
Ooooooooooooooooooowooooooooooowooooooooooooow sweeeeeeeeeeeeeet chiiiiiild of miiiiihiiiiiiineeee!
Whut whut whutquote:
Waarom zou je ook aan de pillen gaan op een meet.quote:Op zondag 21 november 2010 13:16 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Het is op zich wel een relaxte tent. Ze doen er niet moeilijk over als je wat op hebt. Uitsmijter zag me zelfs met een zakje pillen moeilijk doen een volgende eruit te halen bij de wc's paar jaar terug op een ONZ meet.
quote:
Je weet wel waarom!quote:
De liefde is overquote:
Ja en dat zou mij komen verzorgen, ik merk er weinig van!quote:
Maar vannacht zei je nog wat andersquote:
Ik nu ook!quote:Op zondag 21 november 2010 13:17 schreef Memento-Mori het volgende:
ach ik kom op de meet wel ff hoi zeggen, ben zo weer thuis op t fietsje
Als je er eenmaal bent, wil je vast niet meer wegquote:Op zondag 21 november 2010 13:17 schreef Memento-Mori het volgende:
ach ik kom op de meet wel ff hoi zeggen, ben zo weer thuis op t fietsje
Wat is er mis met Stairway dan? Want dat vertel je er niet bij.quote:Op zondag 21 november 2010 13:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Obstinaat doen om het obstinaat doen is een beetje dom. Ik had het over de kroegkeuze, niet over de gezelligheid.
We hadden nog wel gezellig samen kunnen reizenquote:
Je vriendje wil misschien niet naar de stairways om de kroeg, maar miss wel voor de gezelligheidquote:Op zondag 21 november 2010 13:19 schreef Samzz het volgende:
We hadden nog wel gezellig samen kunnen reizen
Welk vriendje?quote:Op zondag 21 november 2010 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je vriendje wil misschien niet naar de stairways om de kroeg, maar miss wel voor de gezelligheid
Je had me dronken gevoerdquote:Op zondag 21 november 2010 13:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar vannacht zei je nog wat anders
Je date van vanavondquote:
Geen GHB in je drinken? Amateur.quote:
Omdat ik er wel trek in had. En ik drink zelden. En das toch juist gezellig op een meet.quote:Op zondag 21 november 2010 13:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom zou je ook aan de pillen gaan op een meet.
Hoewel ik het me op een ONZ meet haast kan voorstellen.
Dat heb je zelf gedaan! Met zelf meegebrachte booze. Ik ben onschuldig. En ziekquote:
Ik ben zelf ook niet vies van een pilletje, maar ik ben wat selectiever in de gelegenheden die ik daarvoor uitkies.quote:Op zondag 21 november 2010 13:21 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Omdat ik er wel trek in had. En ik drink zelden. En das toch juist gezellig op een meet.!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |