Vrouwen doen meestal weer niet moeilijk over een groot aantal jaren ouder. Ach dicht bij je eigen leeftijd is meestal wel beter omdat je vaker dingen gemeen hebt maar op zoch betekent het niet veel. Ieder mens is weer anders.quote:Op zondag 21 november 2010 11:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, dat was me ook al opgevallen
Hehehe en juist dat bewijsmateriaal staat me zo tegenquote:Op zondag 21 november 2010 11:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, maar dan heb ik wel bewijsmateriaal en kan ik tevens keuren of je het risico waard bent
Ik ben van '87quote:Op zondag 21 november 2010 11:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mannen vinden zelf '87 ook prima kunnen hoor
Too youngquote:
Niet alles zo serieus nemen... Alhoewel ze wel geweldig mooi was...quote:Op zondag 21 november 2010 11:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En je dan afvragen waarom ik je creepy noem
Sorry.quote:Op zondag 21 november 2010 11:52 schreef Spirit82 het volgende:
Was jij het die me gisteren mijn telefoonnummer ontfutselde?!
Ik kan mezelf blijven herhalen bij jou he?quote:Op zondag 21 november 2010 11:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet alles zo serieus nemen... Alhoewel ze wel geweldig mooi was...
Ik ben gister amper op fok! geweest. Dus neequote:Op zondag 21 november 2010 11:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Was jij het die me gisteren mijn telefoonnummer ontfutselde?!
Ik ben gisteren helemaal niet op fok geweest!! Het kan niet anders. Jij was het!quote:Op zondag 21 november 2010 11:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ben gister amper op fok! geweest. Dus nee
Is het me nog wel gelukt?quote:Op zondag 21 november 2010 11:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben gisteren helemaal niet op fok geweest!! Het kan niet anders. Jij was het!
Ach het leven is toch een spelletje... Jij noemt t creepy, ik noem t genietenquote:Op zondag 21 november 2010 11:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik kan mezelf blijven herhalen bij jou he?
Was het om de leeftijd of om de lengtequote:Op zondag 21 november 2010 11:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Goeiemoggel![]()
Oh ja, kreeg gister een aanbieding van een klant om z'n dochter van Den Haag naar Amersfoort te brengen.. Alleen trok hij die gauw in toen ik 'm vrtelde dat ik een beetje 9 jaar ouder ben dan zij
Ja, snap ik wel. Als hij gewoon wil dat je haar daarheen brengt en jij begint meteen over het leeftijdsverschilquote:Op zondag 21 november 2010 11:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Goeiemoggel![]()
Oh ja, kreeg gister een aanbieding van een klant om z'n dochter van Den Haag naar Amersfoort te brengen.. Alleen trok hij die gauw in toen ik 'm vrtelde dat ik een beetje 9 jaar ouder ben dan zij
Wat wil je terugdraaien? Enkele flessen drank soms? Volwassen, maar eigenlijk kan je d'r ook niet alleen latenquote:
Tof. Ik ga zo in mijn telefoon kijken en je bellen.quote:
Aww kusje op je kontjequote:
??? Je vervoert toch een persoon? Of wilde je ook op een andere manier met haar rijden?quote:Op zondag 21 november 2010 11:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Goeiemoggel![]()
Genieten heeft grenzenquote:Op zondag 21 november 2010 11:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach het leven is toch een spelletje... Jij noemt t creepy, ik noem t genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |