Een of ander ingewikkeld broodje met kaas uit de oven straks.quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 10:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je vergeet iets...
het is nog vroeg he
Ik moet het zelf maken.quote:Op zondag 21 november 2010 10:52 schreef Kluts het volgende:
Een of ander ingewikkeld broodje met kaas uit de oven straks.
*Gooit een overheerlijk broodje heeeeeel hard naar Pluskut*quote:
Thx.quote:Op zondag 21 november 2010 10:56 schreef Kluts het volgende:
*Gooit een overheerlijk broodje heeeeeel hard naar Pluskut*
quote:Op zondag 21 november 2010 10:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ah leuk! (minder leuk dat ik het niet ben, maar goed...) Veel plezier alvast gewenst Samzz
Maak je wel een fotoverslag?quote:Op zondag 21 november 2010 10:57 schreef Samzz het volgende:
Dank jeHeb er wel zin in
Kijken wat het wordt.
Spannendquote:Op zondag 21 november 2010 10:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank jeHeb er wel zin in
Kijken wat het wordt.
Hoi jijquote:
Oe ik ga jou pmenquote:
Ik ook wel. Maar k ga niet hard op zoek of zoquote:Op zondag 21 november 2010 10:59 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb ook wel zo'n gevoel hangen dat ik deze winter wel graag warm met iemand op de bank zou willen liggen
Maar je gaat wel op zoek naar iets hardsquote:Op zondag 21 november 2010 11:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook wel. Maar k ga niet hard op zoek of zo
Will doquote:Op zondag 21 november 2010 11:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou, doe Rival de groetjes van ons..
Hoi jijquote:Op zondag 21 november 2010 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi jij![]()
Ik heb het gvd ijskoud
quote:Op zondag 21 november 2010 10:59 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb ook wel zo'n gevoel hangen dat ik deze winter wel graag warm met iemand op de bank zou willen liggen
quote:Op zondag 21 november 2010 11:02 schreef STING het volgende:
[..]
Maar je gaat wel op zoek naar iets hards
Uiteraard moet het wel iemand zijn waar je wat bij voelt en niet de 1e de beste op je bank vastbindenquote:Op zondag 21 november 2010 11:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook wel. Maar k ga niet hard op zoek of zo
Ben er nog steedsquote:Op zondag 21 november 2010 11:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hoi jij
Hoe was het bij MissB ?
quote:Op zondag 21 november 2010 10:59 schreef xFriendx het volgende:
Ik niet, ik wil gewoon feesten. En dat ga ik ook doen.quote:Op zondag 21 november 2010 10:59 schreef xFriendx het volgende:
Die heb ikquote:
Dat duurt dan nog wel even.quote:Op zondag 21 november 2010 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag pas rijden als alle drank uit mn systeem is he![]()
M'n ma zal raar opkijkenquote:Op zondag 21 november 2010 11:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Uiteraard moet het wel iemand zijn waar je wat bij voelt en niet de 1e de beste op je bank vastbinden
Grouphug!quote:Op zondag 21 november 2010 11:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
gaan we gewoon met alle [singles] lekker tegen elkaar hangen
Hi badtripbobquote:Op zondag 21 november 2010 11:02 schreef badtripbob het volgende:
. Heb van welcomeinspace gehoord dat deze reeks wel tof is. Dus ik zal hier meelurken en mss dat ik ook mee post, als ik wat te zeggen heb. Zo veel date ik niet.
.
quote:
Ik had vorig jaar geen kerstpakket. Cheapo's. En dat terwijl het bedrijf wel miljarden winst heeft gemaakt vorig jaar.quote:Op zondag 21 november 2010 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb ik![]()
Gekregen in mn kerstpakket vorig jaar
'Samzz, er zit hier een vent in alleen zijn boxershort op de bank vastgebonden....wat dacht je er van dame!?! Hoe heb ik het nou met jou?quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben er nog steeds![]()
Mag pas rijden als alle drank uit mn systeem is he![]()
Hoe was Purm gisteren?
Nee Deventer, kan ook wel ff langs nettings gaan zoquote:Op zondag 21 november 2010 11:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
! Ik dacht dat ze ook in Emmen woonde
Purm was gezellig![]()
Deventeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuur! Terreur tot aan je voordeur!quote:Op zondag 21 november 2010 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee Deventer, kan ook wel ff langs nettings gaan zo
quote:Op zondag 21 november 2010 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee Deventer, kan ook wel ff langs nettings gaan zo
Wel laf hoor dat jullie allemaal waren gevlucht voor 7 uur![]()
quote:Op zondag 21 november 2010 11:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Deventeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuur! Terreur tot aan je voordeur!
Ja dus?quote:Op zondag 21 november 2010 11:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik moest sowieso nog naar huis rijden he
Ik heb 2 straten bij Miss B vandaan gewoond.quote:
En toch nooit geneukt?quote:Op zondag 21 november 2010 11:09 schreef Kluts het volgende:
Ik heb 2 straten bij Miss B vandaan gewoond.
Ik heb gisteren verdwaald rondjes om MissB dr huis geredenquote:Op zondag 21 november 2010 11:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb 2 straten bij Miss B vandaan gewoond.
Ik ook.quote:Op zondag 21 november 2010 11:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi badtripbob
Welcome
En ik date ook niet....... ik ga hoogstens uit
Toen wist ik het niet.quote:
Wat voor feest? Of ga je dan gewoon uit?quote:Op zondag 21 november 2010 11:10 schreef badtripbob het volgende:
Volgend weekend weer hard feestenLekker knallen
!
Hoezo?quote:Op zondag 21 november 2010 11:12 schreef Samzz het volgende:
Beste vriend is eindelijk met de trekker omgeklaptZou tijd worden.
Speciaal voor jou???quote:Op zondag 21 november 2010 11:12 schreef Kluts het volgende:
Beetman is een track aan het maken die Suus heet.
Slapenquote:Op zondag 21 november 2010 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dus?
Mocht je niet bij flips slapen?![]()
Omdat ie altijd met dat ding zit te stuntenquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ie altijd met dat ding zit te stunten
Boem boem boem, Suus. Boem boem boem, Suus.quote:Op zondag 21 november 2010 11:12 schreef Kluts het volgende:
Beetman is een track aan het maken die Suus heet.
Ja huppelen natuurlijkquote:
Zoiets ja Krea.quote:Op zondag 21 november 2010 11:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Boem boem boem, Suus. Boem boem boem, Suus.
Zoiets?.
Omdat dat leuk is en ik Suus heet.quote:
Terechte redenen denk ik zoquote:
Q! Altijd tof... Alles goed?quote:
Verliefd geworden op het mooiste meisje van Spanje... Ajajaaj...quote:
Oja Spirit!quote:
Ik ga liever terug in de tijd naar gisteren!quote:Op zondag 21 november 2010 11:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja echt hè! Ik kan niet wachten op maandag!
GAMquote:Op zondag 21 november 2010 11:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé steek, waar ben jij eigenlijk mod van?
Wat heb je gisteren voor tofs gedaan dat je terug wilt?quote:Op zondag 21 november 2010 11:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ga liever terug in de tijd naar gisteren!
Moi is t leven hequote:Op zondag 21 november 2010 11:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oja! Jij met je 19jarige vriendinnetje
Ik maak liever iets ongedaanquote:Op zondag 21 november 2010 11:42 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Wat heb je gisteren voor tofs gedaan dat je terug wilt?
Ja hoor, stuur maar een fotoquote:Op zondag 21 november 2010 11:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Moi is t leven he. Ga je me helpen aan een vriendinnetje van een meer rspectabele leeftijd? Uit 82 bv...
Oja nu weet ik weer helemaal wie je bent... Vrouwen... Ik zou t er gewoon op wagenquote:
Nee, daar vind ik je een beetje te creepy voorquote:Op zondag 21 november 2010 11:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oja nu weet ik weer helemaal wie je bent... Vrouwen... Ik zou t er gewoon op wagen![]()
hehhehe... Wat laat ik toch een mooie indruk achter...quote:Op zondag 21 november 2010 11:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, daar vind ik je een beetje te creepy voor
Ah. Das een ander verhaal. Maar ja heb geen spijt van de dingen die gebeurd zijn, daar kan je niks meer aan doen. Naar voren kijken en dezelfde fout(en) proberen niet weer te maken.quote:
Ja geloof ik meteen. Stuur maar een fotoquote:Op zondag 21 november 2010 11:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
hehhehe... Wat laat ik toch een mooie indruk achter...Ik ben heel gezellig hoor.
Ik maak steeds nieuwe foutenquote:Op zondag 21 november 2010 11:47 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ah. Das een ander verhaal. Maar ja heb geen spijt van de dingen die gebeurd zijn, daar kan je niks meer aan doen. Naar voren kijken en dezelfde fout(en) proberen niet weer te maken.
Wij doen daar niet zo moeilijk over.quote:Op zondag 21 november 2010 11:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mannen vinden zelf '87 ook prima kunnen hoor
Kan je uit een foto opmaken of ik creepy ben?quote:Op zondag 21 november 2010 11:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja geloof ik meteen. Stuur maar een foto
Nee, maar dan heb ik wel bewijsmateriaal en kan ik tevens keuren of je het risico waard bentquote:Op zondag 21 november 2010 11:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kan je uit een foto opmaken of ik creepy ben?
Ik zit in Spanje dus heb eindelijk een fatsoenlijk excuus om geen foto te sturen...
'92 ideaal...quote:
Vrouwen doen meestal weer niet moeilijk over een groot aantal jaren ouder. Ach dicht bij je eigen leeftijd is meestal wel beter omdat je vaker dingen gemeen hebt maar op zoch betekent het niet veel. Ieder mens is weer anders.quote:Op zondag 21 november 2010 11:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, dat was me ook al opgevallen
Hehehe en juist dat bewijsmateriaal staat me zo tegenquote:Op zondag 21 november 2010 11:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, maar dan heb ik wel bewijsmateriaal en kan ik tevens keuren of je het risico waard bent
Ik ben van '87quote:Op zondag 21 november 2010 11:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mannen vinden zelf '87 ook prima kunnen hoor
Too youngquote:
Niet alles zo serieus nemen... Alhoewel ze wel geweldig mooi was...quote:Op zondag 21 november 2010 11:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En je dan afvragen waarom ik je creepy noem
Sorry.quote:Op zondag 21 november 2010 11:52 schreef Spirit82 het volgende:
Was jij het die me gisteren mijn telefoonnummer ontfutselde?!
Ik kan mezelf blijven herhalen bij jou he?quote:Op zondag 21 november 2010 11:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet alles zo serieus nemen... Alhoewel ze wel geweldig mooi was...
Ik ben gister amper op fok! geweest. Dus neequote:Op zondag 21 november 2010 11:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Was jij het die me gisteren mijn telefoonnummer ontfutselde?!
Ik ben gisteren helemaal niet op fok geweest!! Het kan niet anders. Jij was het!quote:Op zondag 21 november 2010 11:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ben gister amper op fok! geweest. Dus nee
Is het me nog wel gelukt?quote:Op zondag 21 november 2010 11:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben gisteren helemaal niet op fok geweest!! Het kan niet anders. Jij was het!
Ach het leven is toch een spelletje... Jij noemt t creepy, ik noem t genietenquote:Op zondag 21 november 2010 11:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik kan mezelf blijven herhalen bij jou he?
Was het om de leeftijd of om de lengtequote:Op zondag 21 november 2010 11:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Goeiemoggel![]()
Oh ja, kreeg gister een aanbieding van een klant om z'n dochter van Den Haag naar Amersfoort te brengen.. Alleen trok hij die gauw in toen ik 'm vrtelde dat ik een beetje 9 jaar ouder ben dan zij
Ja, snap ik wel. Als hij gewoon wil dat je haar daarheen brengt en jij begint meteen over het leeftijdsverschilquote:Op zondag 21 november 2010 11:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Goeiemoggel![]()
Oh ja, kreeg gister een aanbieding van een klant om z'n dochter van Den Haag naar Amersfoort te brengen.. Alleen trok hij die gauw in toen ik 'm vrtelde dat ik een beetje 9 jaar ouder ben dan zij
Wat wil je terugdraaien? Enkele flessen drank soms? Volwassen, maar eigenlijk kan je d'r ook niet alleen latenquote:
Tof. Ik ga zo in mijn telefoon kijken en je bellen.quote:
Aww kusje op je kontjequote:
??? Je vervoert toch een persoon? Of wilde je ook op een andere manier met haar rijden?quote:Op zondag 21 november 2010 11:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Goeiemoggel![]()
Genieten heeft grenzenquote:Op zondag 21 november 2010 11:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach het leven is toch een spelletje... Jij noemt t creepy, ik noem t genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |