GAMquote:Op zondag 21 november 2010 11:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé steek, waar ben jij eigenlijk mod van?
Wat heb je gisteren voor tofs gedaan dat je terug wilt?quote:Op zondag 21 november 2010 11:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ga liever terug in de tijd naar gisteren!
Moi is t leven hequote:Op zondag 21 november 2010 11:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oja! Jij met je 19jarige vriendinnetje
Ik maak liever iets ongedaanquote:Op zondag 21 november 2010 11:42 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Wat heb je gisteren voor tofs gedaan dat je terug wilt?
Ja hoor, stuur maar een fotoquote:Op zondag 21 november 2010 11:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Moi is t leven he. Ga je me helpen aan een vriendinnetje van een meer rspectabele leeftijd? Uit 82 bv...
Oja nu weet ik weer helemaal wie je bent... Vrouwen... Ik zou t er gewoon op wagenquote:
Nee, daar vind ik je een beetje te creepy voorquote:Op zondag 21 november 2010 11:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oja nu weet ik weer helemaal wie je bent... Vrouwen... Ik zou t er gewoon op wagen![]()
hehhehe... Wat laat ik toch een mooie indruk achter...quote:Op zondag 21 november 2010 11:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, daar vind ik je een beetje te creepy voor
Ah. Das een ander verhaal. Maar ja heb geen spijt van de dingen die gebeurd zijn, daar kan je niks meer aan doen. Naar voren kijken en dezelfde fout(en) proberen niet weer te maken.quote:
Ja geloof ik meteen. Stuur maar een fotoquote:Op zondag 21 november 2010 11:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
hehhehe... Wat laat ik toch een mooie indruk achter...Ik ben heel gezellig hoor.
Ik maak steeds nieuwe foutenquote:Op zondag 21 november 2010 11:47 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ah. Das een ander verhaal. Maar ja heb geen spijt van de dingen die gebeurd zijn, daar kan je niks meer aan doen. Naar voren kijken en dezelfde fout(en) proberen niet weer te maken.
Wij doen daar niet zo moeilijk over.quote:Op zondag 21 november 2010 11:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mannen vinden zelf '87 ook prima kunnen hoor
Kan je uit een foto opmaken of ik creepy ben?quote:Op zondag 21 november 2010 11:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja geloof ik meteen. Stuur maar een foto
Nee, maar dan heb ik wel bewijsmateriaal en kan ik tevens keuren of je het risico waard bentquote:Op zondag 21 november 2010 11:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kan je uit een foto opmaken of ik creepy ben?
Ik zit in Spanje dus heb eindelijk een fatsoenlijk excuus om geen foto te sturen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |