Hoiquote:Op zondag 21 november 2010 12:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach oudere vrouwen vind ik ook lekker. Alleen zijn lekkere vrouwen tussen 28-40 schaars.
Mijn naam is een afgeleide van jouw naamquote:Op zondag 21 november 2010 12:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Suzanne. Maar iedereen noemt me altijd Suus.
Ik voel me herboren!quote:Op zondag 21 november 2010 12:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Bij mij zijn die ochtenden altijd brak hoor...Niks chills aan
Ik word 27 volgende week, nog een jaar dus!quote:Op zondag 21 november 2010 12:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach oudere vrouwen vind ik ook lekker. Alleen zijn lekkere vrouwen tussen 28-40 schaars.
Na de 35/36 houdt 't toch wel snel op voor mij hoor..quote:Op zondag 21 november 2010 12:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En dan met een brakke kop op school/stage zittenquote:Op zondag 21 november 2010 12:07 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Je moet je de zondagochtend ook niet brak voelen maar door gaan. Brak zijn komt na het weekend wel. Maandag en/of dinsdag.
Neee... Bij jou gaat t fout doordat je foto's vraagtquote:Op zondag 21 november 2010 12:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Daar gaat het bij mij meestal fout, het niet teveel denken
Ik weet niet eens hoe jij echt heet.quote:Op zondag 21 november 2010 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn naam is een afgeleide van jouw naam
Zo hoort 't!quote:Op zondag 21 november 2010 12:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe jij echt heet.
quote:Op zondag 21 november 2010 12:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee hoor, daar is het nog nooit fout op gegaanquote:Op zondag 21 november 2010 12:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Neee... Bij jou gaat t fout doordat je foto's vraagt
Sannequote:Op zondag 21 november 2010 12:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe jij echt heet.
Broekmaat bedoel je? Bij mij ook. Ik prefereer 34quote:Op zondag 21 november 2010 12:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Na de 35/36 houdt 't toch wel snel op voor mij hoor..
Wat een onzin.... iemand naar A'foort brengen had best gekund..... hadden jullie gelijk langs kunnen komenquote:Op zondag 21 november 2010 11:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Goeiemoggel![]()
Oh ja, kreeg gister een aanbieding van een klant om z'n dochter van Den Haag naar Amersfoort te brengen.. Alleen trok hij die gauw in toen ik 'm vrtelde dat ik een beetje 9 jaar ouder ben dan zij
Hangt wel van de persoonlijkheid af. Alsof sommigen dan denken: ik ben toch oud, dus hoef ik er ook niets meer aan te doen. Want er zijn wel dames van die leeftijd in de sportschool bij mij die graag de boel bij houden en dat ziet er dan soms niet verkeerd uitquote:Op zondag 21 november 2010 12:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Had je AirWin mee kunnen slleuren.quote:Op zondag 21 november 2010 12:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat een onzin.... iemand naar A'foort brengen had best gekund..... hadden jullie gelijk langs kunnen komen
en hi
Iets van -7 en -6.5, het was op de grens van wat de oogarts nog wilde behandelen. Wel een 'beroemde' oogarts, de heer Versteeg. Stond een maand of twee geleden uitgebreid in de krant omdat er een aantal patiënten in zijn portugese kliniek blind waren geworden door reinigingsmiddel oid met een infectie erin.quote:Op zondag 21 november 2010 12:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Waar heb je het laten doen en wat voor sterkte had je ?
Dan ben ik je eerste fout op dat gebiedquote:Op zondag 21 november 2010 12:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee hoor, daar is het nog nooit fout op gegaan
Leeftijd dus..quote:Op zondag 21 november 2010 12:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Broekmaat bedoel je? Bij mij ook. Ik prefereer 34
Ik zou jou niet echt een fout durven noemenquote:Op zondag 21 november 2010 12:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan ben ik je eerste fout op dat gebied. Nice
En je bent nu helemaal van een bril afquote:Op zondag 21 november 2010 12:10 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Iets van -7 en -6.5, het was op de grens van wat de oogarts nog wilde behandelen. Wel een 'beroemde' oogarts, de heer Versteeg. Stond een maand of twee geleden uitgebreid in de krant omdat er een aantal patiënten in zijn portugese kliniek blind waren geworden door reinigingsmiddel oid met een infectie erin.
Airwin doet maar lekker z'n eigen vervoer regelenquote:Op zondag 21 november 2010 12:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had je AirWin mee kunnen slleuren.
Misschien niet een fout, maar wel fout. Dus snel afspreken.quote:Op zondag 21 november 2010 12:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zou jou niet echt een fout durven noemen
Dat pc.maker... held in noodquote:Op zondag 21 november 2010 11:57 schreef Kreator het volgende:
Nou, ik mag naar m'n moeder. Harde schijf stuk, dikke paniek. Tot ooit.
Het ging ook niet zo zeer om het naar Amersfoort brengenquote:Op zondag 21 november 2010 12:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat een onzin.... iemand naar A'foort brengen had best gekund..... hadden jullie gelijk langs kunnen komen
en hi
Ik ben gek op foutquote:Op zondag 21 november 2010 12:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Misschien niet een fout, maar wel fout. Dus snel afspreken.
quote:Op zondag 21 november 2010 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de naam niet verzonnen hoor, maar het klonk wel lekker.
Oeh ik zie een opening... Een kiertje, maar tochquote:
Fout is goed en goed is fout. Normaal bestaat niet en iedereen is gek. Lang leve plezier maken.quote:
Toe dan hequote:Op zondag 21 november 2010 12:13 schreef justmattie het volgende:
Sanne en hond... Dan moet ik altijd aan dit soort hondjes denken![]()
![]()
[ afbeelding ]
Je bent voetbalsupporter?quote:Op zondag 21 november 2010 12:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zometeen maar eens douchen, om1 uur komt een clubgenoot en dan gaan we weer slopen
quote:Op zondag 21 november 2010 12:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oeh ik zie een opening... Een kiertje, maar toch
Ik zit op -0,5 en -0,75 ongeveer nu, al een half jaar dus daar zal het wel blijven hangen. Ik heb een heel klein beetje littekenvorming waardoor het nog een klein beetje wazig kan zijn (dat is waarschijnlijker als je een zwaardere afwijking had). Daar kan ik nog voor nabehandeld worden, zit daar over na te denken.quote:Op zondag 21 november 2010 12:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
En je bent nu helemaal van een bril af?
Het mag de naam hond niet eens dragen vind ikquote:
oke.... wat heb je gedaan?quote:Op zondag 21 november 2010 12:04 schreef Rifoki het volgende:
Goedesmorgens.
Zondagochtenden na een geweldige zaterdagavond zijn altijd chill.
Er zijn maar twee leuke namen voor een hond: knakkie en blaffie.quote:Op zondag 21 november 2010 12:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het mag de naam hond niet eens dragen vind ik
Nee, daar zou m'n vader niet mee gezien willen wordenquote:Op zondag 21 november 2010 12:13 schreef justmattie het volgende:
Sanne en hond... Dan moet ik altijd aan dit soort hondjes denken![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Toch netjes. Ik zit ook na te denken over laserenquote:Op zondag 21 november 2010 12:14 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Ik zit op -0,5 en -0,75 ongeveer nu, al een half jaar dus daar zal het wel blijven hangen. Ik heb een heel klein beetje littekenvorming waardoor het nog een klein beetje wazig kan zijn (dat is waarschijnlijker als je een zwaardere afwijking had). Daar kan ik nog voor nabehandeld worden, zit daar over na te denken.
We gaan t zo gezellig hebben Spirit.quote:
En terechtquote:Op zondag 21 november 2010 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, daar zou m'n vader niet mee gezien willen worden
Mijn toekomstige hond gaat Napoleon hetenquote:Op zondag 21 november 2010 12:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er zijn maar twee leuke namen voor een hond: knakkie en blaffie.
Nog geneukt?quote:
Hahah, als ik gezelligheid wil ga ik wel bij een vriendin borrelenquote:Op zondag 21 november 2010 12:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
We gaan t zo gezellig hebben Spirit.Waar kom je vandaan?
Nee, geen raszuivere Chihuahua's. Wel veel Jack's op het moment...quote:Op zondag 21 november 2010 12:15 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Jij werkt toch in een asiel? Wordt je daar niet overladen met kleine kutkeffertjes?
Ik wil een mopsje en die ga ik Pien noemen.quote:Op zondag 21 november 2010 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn toekomstige hond gaat Napoleon heten
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Van die hyperactieve sjaak russels?quote:Op zondag 21 november 2010 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, geen raszuivere Chihuahua's. Wel veel Jack's op het moment...
Duidelijk, maar als ik t geen gezelligheid noem ga je weer zeggen dat ik creepy benquote:Op zondag 21 november 2010 12:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hahah, als ik gezelligheid wil ga ik wel bij een vriendin borrelen
Coolquote:Op zondag 21 november 2010 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil een mopsje en die ga ik Pien noemen.
met mevrouw de poes gaat t goed. niet meer gespuugd en wat gegeten en gedronkenquote:Op zondag 21 november 2010 12:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hi M-M
hoe is het met de mevrouw?
De waarheid komt altijd naar boven, Joey.quote:Op zondag 21 november 2010 12:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Duidelijk, maar als ik t geen gezelligheid noem ga je weer zeggen dat ik creepy ben
Ik wil een bordercollie!quote:Op zondag 21 november 2010 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil een mopsje en die ga ik Pien noemen.
Ja, het zijn ook niet mijn type honden... Er zit ook een hele lieve Cane Corsoquote:Op zondag 21 november 2010 12:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Van die hyperactieve sjaak russels?
Ohja... damn wat ken jij me al goed zegquote:Op zondag 21 november 2010 12:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Duidelijk, maar als ik t geen gezelligheid noem ga je weer zeggen dat ik creepy ben
Ja er zitten wat lelijkerds tussenquote:Op zondag 21 november 2010 12:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cool
Maar Mopsjes vind ik zelf niks... Die ogen en neuzen zijn imo te ver doorgefokt.
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op zondag 21 november 2010 12:15 schreef justmattie het volgende:
Toch netjes. Ik zit ook na te denken over laseren
Das een pleonasme. Nog nooit een rustige jack russsle gezienquote:Op zondag 21 november 2010 12:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Van die hyperactieve sjaak russels?
Ja achteraf, maar dan ben ik al gekomenquote:Op zondag 21 november 2010 12:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
De waarheid komt altijd naar boven, Joey.
Dat had gekund..... maar ik ben toch niet in DHquote:Op zondag 21 november 2010 12:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had je AirWin mee kunnen slleuren.
Das zielig om in dit klimaar te houden... Die beesten gaat dood in de zomer joh.quote:Op zondag 21 november 2010 12:18 schreef Watertornado het volgende:
Ik houd eigenlijk sowieso niet van honden maar een Alaska Malamute vind ik dan wel weer mooie beesten.
Tijd trouwens om mijn nestje uit te komen.
Fotoboek van Kallyquote:Op zondag 21 november 2010 12:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind ze tegenwoordig eigenlijk allemaal lelijkquote:Op zondag 21 november 2010 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja er zitten wat lelijkerds tussen
Ik heb gelukkig geen verstand van honden, maar ik vind die beesten lief genoeg om ze niet te houden.quote:Op zondag 21 november 2010 12:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Das zielig om in dit klimaar te houden... Die beesten gaat dood in de zomer joh.
I knowww. Liefde heet dat.quote:Op zondag 21 november 2010 12:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ohja... damn wat ken jij me al goed zeg
Ach, onzin. Ik ken een stel die er 3 hebben en ze doen het prima in de zomer hier.quote:Op zondag 21 november 2010 12:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Das zielig om in dit klimaar te houden... Die beesten gaat dood in de zomer joh.
Nee, we gaan m'n auto verder terugbouwen naar standaardquote:
Ik heb nog niet echt tijd gehad om me overal in te verdiepen en dingen te lezen. Maar als het zover is dat ik dus ook een intake doe om te zien of het mogelijk is e.d. dan ga ik ook echt alles lezenquote:Op zondag 21 november 2010 12:18 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al.
Goed inlezen in ieder geval, zodat je je heel goed bewust bent van de risico's. Bij mij was het dus een beetje waas, zie ik slechter in bij weinig licht en dan ook een beetje kringen om lichtbronnen heen, maar niets ervan is zo ernstig dat ik het terug zou willen draaien. Dat ik er vooraf vanaf wist is dan wel heel belangrijk geweest. Ben erg blij dat ik van die bril af ben
idd.....quote:Op zondag 21 november 2010 12:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het ging ook niet zo zeer om het naar Amersfoort brengen
Maar had gekund, had ik bij jou op de koffie kunnen gaan
Iee... liefde...quote:Op zondag 21 november 2010 12:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
I knowww. Liefde heet dat.
Ajjj dat is weer creepy Joey...
Liefde wasda?quote:
Ja gek, want die boven de 36 kunnen nadenken en willen jou nietquote:Op zondag 21 november 2010 12:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zeg ik, daar houdt het dus wel op
Leeftijd zegt eigenlijk vrij weinig. Wij hebben een collega van 47 die door elke man nagestaard & aangegaapt wordt als ze in mantelpakje langs loopt.quote:Op zondag 21 november 2010 12:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zeg ik, daar houdt het dus wel op
quote:Op zondag 21 november 2010 12:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja gek, want die boven de 36 kunnen nadenken en willen jou niet
Neuken is een ander woord daarvoor...quote:
Ach, ze voelt zich aangesproken, wat liefquote:Op zondag 21 november 2010 12:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja gek, want die boven de 36 kunnen nadenken en willen jou niet
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |