Ja achteraf, maar dan ben ik al gekomenquote:Op zondag 21 november 2010 12:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
De waarheid komt altijd naar boven, Joey.
Dat had gekund..... maar ik ben toch niet in DHquote:Op zondag 21 november 2010 12:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had je AirWin mee kunnen slleuren.
Das zielig om in dit klimaar te houden... Die beesten gaat dood in de zomer joh.quote:Op zondag 21 november 2010 12:18 schreef Watertornado het volgende:
Ik houd eigenlijk sowieso niet van honden maar een Alaska Malamute vind ik dan wel weer mooie beesten.
Tijd trouwens om mijn nestje uit te komen.
Fotoboek van Kallyquote:Op zondag 21 november 2010 12:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Na de 35/36 houdt 't toch wel snel op voor mij hoor..
Ik vind ze tegenwoordig eigenlijk allemaal lelijkquote:Op zondag 21 november 2010 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja er zitten wat lelijkerds tussen
Ik heb gelukkig geen verstand van honden, maar ik vind die beesten lief genoeg om ze niet te houden.quote:Op zondag 21 november 2010 12:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Das zielig om in dit klimaar te houden... Die beesten gaat dood in de zomer joh.
I knowww. Liefde heet dat.quote:Op zondag 21 november 2010 12:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ohja... damn wat ken jij me al goed zeg
Ach, onzin. Ik ken een stel die er 3 hebben en ze doen het prima in de zomer hier.quote:Op zondag 21 november 2010 12:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Das zielig om in dit klimaar te houden... Die beesten gaat dood in de zomer joh.
Nee, we gaan m'n auto verder terugbouwen naar standaardquote:
Ik heb nog niet echt tijd gehad om me overal in te verdiepen en dingen te lezen. Maar als het zover is dat ik dus ook een intake doe om te zien of het mogelijk is e.d. dan ga ik ook echt alles lezenquote:Op zondag 21 november 2010 12:18 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al.
Goed inlezen in ieder geval, zodat je je heel goed bewust bent van de risico's. Bij mij was het dus een beetje waas, zie ik slechter in bij weinig licht en dan ook een beetje kringen om lichtbronnen heen, maar niets ervan is zo ernstig dat ik het terug zou willen draaien. Dat ik er vooraf vanaf wist is dan wel heel belangrijk geweest. Ben erg blij dat ik van die bril af ben
idd.....quote:Op zondag 21 november 2010 12:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het ging ook niet zo zeer om het naar Amersfoort brengen
Maar had gekund, had ik bij jou op de koffie kunnen gaan
Iee... liefde...quote:Op zondag 21 november 2010 12:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
I knowww. Liefde heet dat.
Ajjj dat is weer creepy Joey...
Liefde wasda?quote:
Ja gek, want die boven de 36 kunnen nadenken en willen jou nietquote:Op zondag 21 november 2010 12:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zeg ik, daar houdt het dus wel op
Leeftijd zegt eigenlijk vrij weinig. Wij hebben een collega van 47 die door elke man nagestaard & aangegaapt wordt als ze in mantelpakje langs loopt.quote:Op zondag 21 november 2010 12:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zeg ik, daar houdt het dus wel op
quote:Op zondag 21 november 2010 12:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja gek, want die boven de 36 kunnen nadenken en willen jou niet
Neuken is een ander woord daarvoor...quote:
Ach, ze voelt zich aangesproken, wat liefquote:Op zondag 21 november 2010 12:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja gek, want die boven de 36 kunnen nadenken en willen jou niet
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |