En je bent nu helemaal van een bril afquote:Op zondag 21 november 2010 12:10 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Iets van -7 en -6.5, het was op de grens van wat de oogarts nog wilde behandelen. Wel een 'beroemde' oogarts, de heer Versteeg. Stond een maand of twee geleden uitgebreid in de krant omdat er een aantal patiënten in zijn portugese kliniek blind waren geworden door reinigingsmiddel oid met een infectie erin.
Airwin doet maar lekker z'n eigen vervoer regelenquote:Op zondag 21 november 2010 12:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had je AirWin mee kunnen slleuren.
Misschien niet een fout, maar wel fout. Dus snel afspreken.quote:Op zondag 21 november 2010 12:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zou jou niet echt een fout durven noemen
Dat pc.maker... held in noodquote:Op zondag 21 november 2010 11:57 schreef Kreator het volgende:
Nou, ik mag naar m'n moeder. Harde schijf stuk, dikke paniek. Tot ooit.
Het ging ook niet zo zeer om het naar Amersfoort brengenquote:Op zondag 21 november 2010 12:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat een onzin.... iemand naar A'foort brengen had best gekund..... hadden jullie gelijk langs kunnen komen
en hi
Ik ben gek op foutquote:Op zondag 21 november 2010 12:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Misschien niet een fout, maar wel fout. Dus snel afspreken.
quote:Op zondag 21 november 2010 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de naam niet verzonnen hoor, maar het klonk wel lekker.
Oeh ik zie een opening... Een kiertje, maar tochquote:
Fout is goed en goed is fout. Normaal bestaat niet en iedereen is gek. Lang leve plezier maken.quote:
Toe dan hequote:Op zondag 21 november 2010 12:13 schreef justmattie het volgende:
Sanne en hond... Dan moet ik altijd aan dit soort hondjes denken![]()
![]()
[ afbeelding ]
Je bent voetbalsupporter?quote:Op zondag 21 november 2010 12:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zometeen maar eens douchen, om1 uur komt een clubgenoot en dan gaan we weer slopen
quote:Op zondag 21 november 2010 12:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oeh ik zie een opening... Een kiertje, maar toch
Ik zit op -0,5 en -0,75 ongeveer nu, al een half jaar dus daar zal het wel blijven hangen. Ik heb een heel klein beetje littekenvorming waardoor het nog een klein beetje wazig kan zijn (dat is waarschijnlijker als je een zwaardere afwijking had). Daar kan ik nog voor nabehandeld worden, zit daar over na te denken.quote:Op zondag 21 november 2010 12:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
En je bent nu helemaal van een bril af?
Het mag de naam hond niet eens dragen vind ikquote:
oke.... wat heb je gedaan?quote:Op zondag 21 november 2010 12:04 schreef Rifoki het volgende:
Goedesmorgens.
Zondagochtenden na een geweldige zaterdagavond zijn altijd chill.
Er zijn maar twee leuke namen voor een hond: knakkie en blaffie.quote:Op zondag 21 november 2010 12:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het mag de naam hond niet eens dragen vind ik
Nee, daar zou m'n vader niet mee gezien willen wordenquote:Op zondag 21 november 2010 12:13 schreef justmattie het volgende:
Sanne en hond... Dan moet ik altijd aan dit soort hondjes denken![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Toch netjes. Ik zit ook na te denken over laserenquote:Op zondag 21 november 2010 12:14 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Ik zit op -0,5 en -0,75 ongeveer nu, al een half jaar dus daar zal het wel blijven hangen. Ik heb een heel klein beetje littekenvorming waardoor het nog een klein beetje wazig kan zijn (dat is waarschijnlijker als je een zwaardere afwijking had). Daar kan ik nog voor nabehandeld worden, zit daar over na te denken.
We gaan t zo gezellig hebben Spirit.quote:
En terechtquote:Op zondag 21 november 2010 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, daar zou m'n vader niet mee gezien willen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |