quote:Op zondag 21 november 2010 12:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach oudere vrouwen vind ik ook lekker. Alleen zijn lekkere vrouwen tussen 28-40 schaars.
Nee hoor, daar is het nog nooit fout op gegaanquote:Op zondag 21 november 2010 12:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Neee... Bij jou gaat t fout doordat je foto's vraagt
Sannequote:Op zondag 21 november 2010 12:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe jij echt heet.
Broekmaat bedoel je? Bij mij ook. Ik prefereer 34quote:Op zondag 21 november 2010 12:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Na de 35/36 houdt 't toch wel snel op voor mij hoor..
Wat een onzin.... iemand naar A'foort brengen had best gekund..... hadden jullie gelijk langs kunnen komenquote:Op zondag 21 november 2010 11:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Goeiemoggel![]()
Oh ja, kreeg gister een aanbieding van een klant om z'n dochter van Den Haag naar Amersfoort te brengen.. Alleen trok hij die gauw in toen ik 'm vrtelde dat ik een beetje 9 jaar ouder ben dan zij
Hangt wel van de persoonlijkheid af. Alsof sommigen dan denken: ik ben toch oud, dus hoef ik er ook niets meer aan te doen. Want er zijn wel dames van die leeftijd in de sportschool bij mij die graag de boel bij houden en dat ziet er dan soms niet verkeerd uitquote:Op zondag 21 november 2010 12:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Na de 35/36 houdt 't toch wel snel op voor mij hoor..
Had je AirWin mee kunnen slleuren.quote:Op zondag 21 november 2010 12:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat een onzin.... iemand naar A'foort brengen had best gekund..... hadden jullie gelijk langs kunnen komen
en hi
Iets van -7 en -6.5, het was op de grens van wat de oogarts nog wilde behandelen. Wel een 'beroemde' oogarts, de heer Versteeg. Stond een maand of twee geleden uitgebreid in de krant omdat er een aantal patiënten in zijn portugese kliniek blind waren geworden door reinigingsmiddel oid met een infectie erin.quote:Op zondag 21 november 2010 12:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Waar heb je het laten doen en wat voor sterkte had je ?
Dan ben ik je eerste fout op dat gebiedquote:Op zondag 21 november 2010 12:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee hoor, daar is het nog nooit fout op gegaan
Leeftijd dus..quote:Op zondag 21 november 2010 12:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Broekmaat bedoel je? Bij mij ook. Ik prefereer 34
Ik zou jou niet echt een fout durven noemenquote:Op zondag 21 november 2010 12:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan ben ik je eerste fout op dat gebied. Nice
En je bent nu helemaal van een bril afquote:Op zondag 21 november 2010 12:10 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Iets van -7 en -6.5, het was op de grens van wat de oogarts nog wilde behandelen. Wel een 'beroemde' oogarts, de heer Versteeg. Stond een maand of twee geleden uitgebreid in de krant omdat er een aantal patiënten in zijn portugese kliniek blind waren geworden door reinigingsmiddel oid met een infectie erin.
Airwin doet maar lekker z'n eigen vervoer regelenquote:Op zondag 21 november 2010 12:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had je AirWin mee kunnen slleuren.
Misschien niet een fout, maar wel fout. Dus snel afspreken.quote:Op zondag 21 november 2010 12:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zou jou niet echt een fout durven noemen
Dat pc.maker... held in noodquote:Op zondag 21 november 2010 11:57 schreef Kreator het volgende:
Nou, ik mag naar m'n moeder. Harde schijf stuk, dikke paniek. Tot ooit.
Het ging ook niet zo zeer om het naar Amersfoort brengenquote:Op zondag 21 november 2010 12:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat een onzin.... iemand naar A'foort brengen had best gekund..... hadden jullie gelijk langs kunnen komen
en hi
Ik ben gek op foutquote:Op zondag 21 november 2010 12:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Misschien niet een fout, maar wel fout. Dus snel afspreken.
quote:Op zondag 21 november 2010 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de naam niet verzonnen hoor, maar het klonk wel lekker.
Oeh ik zie een opening... Een kiertje, maar tochquote:
Fout is goed en goed is fout. Normaal bestaat niet en iedereen is gek. Lang leve plezier maken.quote:
Toe dan hequote:Op zondag 21 november 2010 12:13 schreef justmattie het volgende:
Sanne en hond... Dan moet ik altijd aan dit soort hondjes denken![]()
![]()
[ afbeelding ]
Je bent voetbalsupporter?quote:Op zondag 21 november 2010 12:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zometeen maar eens douchen, om1 uur komt een clubgenoot en dan gaan we weer slopen
quote:Op zondag 21 november 2010 12:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oeh ik zie een opening... Een kiertje, maar toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |