Gelaserde oogjes, dus ehh..quote:Op zondag 21 november 2010 12:03 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Wat heb je op dat je zo vaag ziet?!
Ach ja, beter een kind in de zak dan . . . naja laatookmaar.quote:Op zondag 21 november 2010 12:03 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Wat heb je op dat je zo vaag ziet?!
oke nu snap ik er niks meer van.....quote:
Neem toch niet alles zo serieus, of heb je nog niet gegeten en heb je honger?quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 12:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Daar gaat je regel aan diggelen?
Je zak in een kind?quote:Op zondag 21 november 2010 12:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ach ja, beter een kind in de zak dan . . . naja laatookmaar.
Hehehe je bent een zeikerdquote:
Cougarsquote:Op zondag 21 november 2010 12:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehehe je bent een zeikerd![]()
Gewoon doen en niet teveel denken
Vrouwn met jongere mannen is overigens wel compleet anders dan mannen met jongere vrouwen...
Maar hoe jonger hoe beter mensen dingen oppikken en leren. Een oude hond leer je geen nieuwe trucjes meer.quote:Op zondag 21 november 2010 12:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vrouwn met jongere mannen is overigens wel compleet anders dan mannen met jongere vrouwen...
Bij mij zijn die ochtenden altijd brak hoor...quote:Op zondag 21 november 2010 12:04 schreef Rifoki het volgende:
Goedesmorgens.
Zondagochtenden na een geweldige zaterdagavond zijn altijd chill.
Hangt van de behandelmethode af, maar bij mij is het al een jaar geleden. Ik zie niet wazig hoor, het was meer een kwestie van 'verkeerd' kijken.quote:Op zondag 21 november 2010 12:04 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Oh. Zie je dan eerst waziger voor je verbetering ziet?
Daar gaat het bij mij meestal fout, het niet teveel denkenquote:Op zondag 21 november 2010 12:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waar heb je het laten doen en wat voor sterkte had je ?quote:Op zondag 21 november 2010 12:06 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Hangt van de behandelmethode af, maar bij mij is het al een jaar geleden. Ik zie niet wazig hoor, het was meer een kwestie van 'verkeerd' kijken.
Suzanne. Maar iedereen noemt me altijd Suus.quote:Op zondag 21 november 2010 11:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Echt Suus of stiekem Suzanne?
Je moet je de zondagochtend ook niet brak voelen maar door gaan. Brak zijn komt na het weekend wel. Maandag en/of dinsdag.quote:Op zondag 21 november 2010 12:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Bij mij zijn die ochtenden altijd brak hoor...Niks chills aan
Ach oudere vrouwen vind ik ook lekker. Alleen zijn lekkere vrouwen tussen 28-40 schaars.quote:Op zondag 21 november 2010 12:06 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Maar hoe jonger hoe beter mensen dingen oppikken en leren. Een oude hond leer je geen nieuwe trucjes meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |