Mijn toekomstige hond gaat Napoleon hetenquote:Op zondag 21 november 2010 12:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er zijn maar twee leuke namen voor een hond: knakkie en blaffie.
Nog geneukt?quote:
Hahah, als ik gezelligheid wil ga ik wel bij een vriendin borrelenquote:Op zondag 21 november 2010 12:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
We gaan t zo gezellig hebben Spirit.Waar kom je vandaan?
Nee, geen raszuivere Chihuahua's. Wel veel Jack's op het moment...quote:Op zondag 21 november 2010 12:15 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Jij werkt toch in een asiel? Wordt je daar niet overladen met kleine kutkeffertjes?
Ik wil een mopsje en die ga ik Pien noemen.quote:Op zondag 21 november 2010 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn toekomstige hond gaat Napoleon heten
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Van die hyperactieve sjaak russels?quote:Op zondag 21 november 2010 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, geen raszuivere Chihuahua's. Wel veel Jack's op het moment...
Duidelijk, maar als ik t geen gezelligheid noem ga je weer zeggen dat ik creepy benquote:Op zondag 21 november 2010 12:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hahah, als ik gezelligheid wil ga ik wel bij een vriendin borrelen
Coolquote:Op zondag 21 november 2010 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil een mopsje en die ga ik Pien noemen.
met mevrouw de poes gaat t goed. niet meer gespuugd en wat gegeten en gedronkenquote:Op zondag 21 november 2010 12:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hi M-M
hoe is het met de mevrouw?
De waarheid komt altijd naar boven, Joey.quote:Op zondag 21 november 2010 12:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Duidelijk, maar als ik t geen gezelligheid noem ga je weer zeggen dat ik creepy ben
Ik wil een bordercollie!quote:Op zondag 21 november 2010 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil een mopsje en die ga ik Pien noemen.
Ja, het zijn ook niet mijn type honden... Er zit ook een hele lieve Cane Corsoquote:Op zondag 21 november 2010 12:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Van die hyperactieve sjaak russels?
Ohja... damn wat ken jij me al goed zegquote:Op zondag 21 november 2010 12:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Duidelijk, maar als ik t geen gezelligheid noem ga je weer zeggen dat ik creepy ben
Ja er zitten wat lelijkerds tussenquote:Op zondag 21 november 2010 12:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cool
Maar Mopsjes vind ik zelf niks... Die ogen en neuzen zijn imo te ver doorgefokt.
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op zondag 21 november 2010 12:15 schreef justmattie het volgende:
Toch netjes. Ik zit ook na te denken over laseren
Das een pleonasme. Nog nooit een rustige jack russsle gezienquote:Op zondag 21 november 2010 12:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Van die hyperactieve sjaak russels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |