Wij zijn in elk geval meet-duddy's.quote:
Bij mij duurde het twee dagenquote:Op zondag 21 november 2010 12:53 schreef Kluts het volgende:
Messenger geïnstalleerd. Benieuwd hoelang het duurt voor ik daar spijt van krijg.
Dat bedoelde ik te zeggen. Body language!quote:Op zondag 21 november 2010 12:52 schreef Q. het volgende:
Oh, en de taal van de liefde spreken we natuurlijk allemaal.
Meet wat?quote:Op zondag 21 november 2010 12:53 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Wij zijn in elk geval meet-duddy's.
Ik ookquote:
Duddy's.quote:
Wat is duddy?quote:Op zondag 21 november 2010 12:54 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Duddy's.
Jij mag mijn meet-Fuddy zijn.
D = for dancing!quote:Op zondag 21 november 2010 12:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is duddy?
Fuddy heb ik wel een idee van...
Met mij mag je gewoon losgaan.... op Hardrock ga je dus gewoon springen... of je doet de HW/babs move...quote:Op zondag 21 november 2010 12:54 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik ook! Ken het alleen niet
En op veel muziek heb ik geen idee hoe ik moet bewegen, ik kan alleen los gaan op boemboem muziek of psychedelische langdradige tekno.
Ik wil ook dansenquote:Op zondag 21 november 2010 12:55 schreef Rifoki het volgende:
[..]
D = for dancing!
Zwijgen is instemmen?
Gewoon komenquote:Op zondag 21 november 2010 12:54 schreef badtripbob het volgende:
Ah ok. Zal kijken als ik dan niks te doen heb.
prima.....quote:Op zondag 21 november 2010 12:57 schreef Kluts het volgende:
BOEMBOEMBOEMRANGRANGRANG!
Ik hou van takkeherrie.
Wat heb je allemaal gedaan???quote:Op zondag 21 november 2010 12:57 schreef Graseter het volgende:
Je hebt 68 notes gekregen van onze moderators.
Gister had ik er 58.
Hardtechno of schranz? Ben sowieso wel benieuwd naar een techno feestje, denk dat ik vaag genoeg toch wel m'n draai vind op de dansvloer en ik heb inmiddels al wel meerdere techno gehoord die me beviel.quote:Op zondag 21 november 2010 12:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Met mij mag je gewoon losgaan.... op Hardrock ga je dus gewoon springen... of je doet de HW/babs move...
boemboemmuziek komt dus in de Poema ...
je staat tot nu toe ook in de mss lijst.....quote:Op zondag 21 november 2010 12:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Voor geen goud zet ik een stap in de Poema dus
vraag Q....quote:Op zondag 21 november 2010 12:57 schreef Rifoki het volgende:
Ik ben overigens op zoek naar een slaapplek. Zou bij een maat van me blijven slapen maar die zit dat weekend bij nader inzien toch in Limburg.
Ja maar das voor de Stairway toch?quote:Op zondag 21 november 2010 12:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
je staat tot nu toe ook in de mss lijst.....
Ik blijf me soms afvragen WAAROM ik van herrie hou. Geen idee maar het blijft vetquote:Op zondag 21 november 2010 12:57 schreef Kluts het volgende:
Ik hou van takkeherrie.
Oooh, waar kan je je notes bekijken?quote:Op zondag 21 november 2010 12:57 schreef Graseter het volgende:
Je hebt 68 notes gekregen van onze moderators.
Gister had ik er 58.
Ik weet niet welke techno er in de poema wordt gedraaid.... maar dat ontdek je vanzelf als je er bentquote:Op zondag 21 november 2010 12:57 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hardtechno of schranz? Ben sowieso wel benieuwd naar een techno feestje, denk dat ik vaag genoeg toch wel m'n draai vind op de dansvloer en ik heb inmiddels al wel meerdere techno gehoord die me beviel.
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op zondag 21 november 2010 12:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oooh, waar kan je je notes bekijken?
Slapen na een feest/meet? Waarom?quote:Op zondag 21 november 2010 12:57 schreef Rifoki het volgende:
Ik ben overigens op zoek naar een slaapplek. Zou bij een maat van me blijven slapen maar die zit dat weekend bij nader inzien toch in Limburg.
Ja dat is voor de Stairway..... maar het kan toch na een bepaalde tijd iets anders wordenquote:Op zondag 21 november 2010 12:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar das voor de Stairway toch?
quote:
Ik heb er nog steeds geenquote:Op zondag 21 november 2010 13:00 schreef Rifoki het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Mijn teller staat nog steeds op 1.
Stairway is wel leuk vond ik, al ben ik er maar een half uurtje geweest of zoquote:Op zondag 21 november 2010 13:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja dat is voor de Stairway..... maar het kan toch na een bepaalde tijd iets anders worden
Ik heb er ook geen. En wtf je moet 4,50 lappen om ze te bekijken?quote:Op zondag 21 november 2010 13:00 schreef Rifoki het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Mijn teller staat nog steeds op 1.
quote:Op zondag 21 november 2010 12:57 schreef Kluts het volgende:
Ik hou van takkeherrie.
Hij heeft mij begluurd vanuit de struiken terwijl ik seks had.quote:Op zondag 21 november 2010 13:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
niethoezo niet.....
Uhm... ik woon helaas niet in Utrecht........
Jij wilt gewoon je mod-status misbruikenquote:Op zondag 21 november 2010 13:01 schreef STING het volgende:
[..]
Nu je het zo zegt, ik vind dat je je wel ernstig misdragen hebt jongedame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |