Love, the one you clean up with a mop.quote:Op zondag 21 november 2010 12:22 schreef JoeyT het volgende:
Liefde... Dat
[..]
Neuken is een ander woord daarvoor...
Sounds like a plan!quote:
Je hebt je tijd gehad. Had je maar man moeten wordenquote:Op zondag 21 november 2010 12:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja gek, want die boven de 36 kunnen nadenken en willen jou niet
Slapen is 1, wakker worden is 2.quote:
Ik heb wel m'n grenzen..quote:Op zondag 21 november 2010 12:22 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Leeftijd zegt eigenlijk vrij weinig. Wij hebben een collega van 47 die door elke man nagestaard & aangegaapt wordt als ze in mantelpakje langs loopt.
Wat een afkeer tegen slapen heb jij opeensquote:
Ja als je van Hard rock houdt.... maar anders sleep ik je wel naar een andere tentquote:Op zondag 21 november 2010 12:24 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Sounds like a plan!
Kan dat 'n beetje in de stairway?
Waarom zo onaardig"?quote:Op zondag 21 november 2010 12:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zeg ik, daar houdt het dus wel op
Mooi!quote:Op zondag 21 november 2010 12:25 schreef JoeyT het volgende:
Ik ga de trein pakken naar Madrid. Spirit, ik ben bijna terug. Het gaat mooi (ja geil dus) worden.
Als je naast een vrouw slaapt moet je er ook overheenquote:Op zondag 21 november 2010 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een afkeer tegen slapen heb jij opeens
Try me!quote:Op zondag 21 november 2010 12:25 schreef xFriendx het volgende:
Aha, een uitdaging om Spirit van het tegendeel te overtuigen.
Moeten nog wel?quote:Op zondag 21 november 2010 12:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als je naast een vrouw slaapt moet je er ook overheen
quote:Op zondag 21 november 2010 12:17 schreef Memento-Mori het volgende:
met mevrouw de poes gaat t goed. niet meer gespuugd en wat gegeten en gedronken
wat?quote:Op zondag 21 november 2010 12:27 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Staat TDK toevallig voor tienduizendkilowatt, dat soundsystem?
Nee.quote:Op zondag 21 november 2010 12:27 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Myr schatjequote:
To donkey kong?quote:Op zondag 21 november 2010 12:27 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hard rock lijkt me nou niet echt muziek om op te dansen.quote:Op zondag 21 november 2010 12:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja als je van Hard rock houdt.... maar anders sleep ik je wel naar een andere tent
Moshen?quote:Op zondag 21 november 2010 12:28 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Hard rock lijkt me nou niet echt muziek om op te dansen.
Idd. Snap nooit dat mensen die pesten zelf gepest werden... Je zou idd moeten weten hoe het is en dat een ander dan niet aan willen doen.quote:Op zondag 21 november 2010 12:27 schreef Evie het volgende:
Wel jammer dat gefrustreerde mensen zelf een ander aandoen wat hen wordt aangedaan.. die zouden wellicht beter moeten weten!
Oh, ik was te laatquote:Op zondag 21 november 2010 12:29 schreef Graseter het volgende:
De initialen TDK komen van de originele Japanse naam van het bedrijf: Tokyo Denki Kagaku (Tokio Elektronica en Chemicaliën).
Welcome to the real worldquote:Op zondag 21 november 2010 12:27 schreef Evie het volgende:
Wel jammer dat gefrustreerde mensen zelf een ander aandoen wat hen wordt aangedaan.. die zouden wellicht beter moeten weten!
Omdat ik je wat langer ken nu is mn mening wel iets bijgedraaid, dan is 'try me' wel erg aanlokkelijkquote:
Gezellige oma heb jijquote:Op zondag 21 november 2010 12:30 schreef Myraela het volgende:
Nog een uurtje rijden dan zijn we bij oma. De hele dag aanhoren hoe dik ik ben geworden. Dat ik mijn studie heb verpest. En hoe het met mijn vriendjes gaat.Just shoot me.
Ik vraag me nu heel hard af over wie je het hebtquote:Op zondag 21 november 2010 12:27 schreef Evie het volgende:
Oke dat is meer muziek om op te springenquote:Op zondag 21 november 2010 12:28 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Hard rock lijkt me nou niet echt muziek om op te dansen.
Waarom shoot je oma dan niet?quote:Op zondag 21 november 2010 12:30 schreef Myraela het volgende:
Nog een uurtje rijden dan zijn we bij oma. De hele dag aanhoren hoe dik ik ben geworden. Dat ik mijn studie heb verpest. En hoe het met mijn vriendjes gaat.Just shoot me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |