Love, the one you clean up with a mop.quote:Op zondag 21 november 2010 12:22 schreef JoeyT het volgende:
Liefde... Dat
[..]
Neuken is een ander woord daarvoor...
Sounds like a plan!quote:
Je hebt je tijd gehad. Had je maar man moeten wordenquote:Op zondag 21 november 2010 12:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja gek, want die boven de 36 kunnen nadenken en willen jou niet
Slapen is 1, wakker worden is 2.quote:
Ik heb wel m'n grenzen..quote:Op zondag 21 november 2010 12:22 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Leeftijd zegt eigenlijk vrij weinig. Wij hebben een collega van 47 die door elke man nagestaard & aangegaapt wordt als ze in mantelpakje langs loopt.
Wat een afkeer tegen slapen heb jij opeensquote:
Ja als je van Hard rock houdt.... maar anders sleep ik je wel naar een andere tentquote:Op zondag 21 november 2010 12:24 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Sounds like a plan!
Kan dat 'n beetje in de stairway?
Waarom zo onaardig"?quote:Op zondag 21 november 2010 12:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zeg ik, daar houdt het dus wel op
Mooi!quote:Op zondag 21 november 2010 12:25 schreef JoeyT het volgende:
Ik ga de trein pakken naar Madrid. Spirit, ik ben bijna terug. Het gaat mooi (ja geil dus) worden.
Als je naast een vrouw slaapt moet je er ook overheenquote:Op zondag 21 november 2010 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een afkeer tegen slapen heb jij opeens
Try me!quote:Op zondag 21 november 2010 12:25 schreef xFriendx het volgende:
Aha, een uitdaging om Spirit van het tegendeel te overtuigen.
Moeten nog wel?quote:Op zondag 21 november 2010 12:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als je naast een vrouw slaapt moet je er ook overheen
quote:Op zondag 21 november 2010 12:17 schreef Memento-Mori het volgende:
met mevrouw de poes gaat t goed. niet meer gespuugd en wat gegeten en gedronken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |