Editen is bijna zinloos in zulke topics.quote:Op zondag 21 november 2010 12:33 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Had m'n post net geedit. Dit topic gaat te snel om goed te lezen en in te posten@
Met een beetje geluk bezorgt ze oma een hartaanval en hoeft ze haar gezeur nooit meer aan te horenquote:Op zondag 21 november 2010 12:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Gewoon zeggen: ik ben niet dik, ik ben zwanger. Daarom gaat het kut met mn studie. Het probleem is namelijk dat ik na de gangbang met 200 seropositieve negers niet meer weet.. wie nu de vader is oma!
Geef maar het hidden sound systemquote:Op zondag 21 november 2010 12:34 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Oh, ja je moet wat he. Wel goed soundsystem.
Dan zegt ze het idd nooit meer.quote:Op zondag 21 november 2010 12:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Gewoon zeggen: ik ben niet dik, ik ben zwanger. Daarom gaat het kut met mn studie. Het probleem is namelijk dat ik na de gangbang met 200 seropositieve negers niet meer weet.. wie nu de vader is oma!
I'm up for anythingquote:Op zondag 21 november 2010 12:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh, zo was het heul niet bedoeld...
quote:Op zondag 21 november 2010 12:33 schreef Evie het volgende:
quote:Op zondag 21 november 2010 12:34 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Geef maar het hidden sound system
JK oa..quote:Op zondag 21 november 2010 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me nu heel hard af over wie je het hebt
quote:Op zondag 21 november 2010 12:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Komt me niet bekend voor. Of ik snap ene grap niet aangezien er iemand om lacht.quote:Op zondag 21 november 2010 12:34 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Geef maar het hidden sound system
Gewoon een keer met Pasen zeggen dat je alle eieren groen hebt geverfd en als ze de pin er uit trekken je het eitje makkelijker kan pellen.quote:Op zondag 21 november 2010 12:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn hele familie is zo. Dus dat schiet niet op.
Jiskefet.quote:Op zondag 21 november 2010 12:35 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Komt me niet bekend voor. Of ik snap ene grap niet aangezien er iemand om lacht.
Ach die van mij blijft zeuren, ondanks dat ik dan dergelijke antwoorden geef..quote:
hahaha. Perfect.quote:Op zondag 21 november 2010 12:33 schreef Evie het volgende:
[..]
hierzo:quote:Op zondag 21 november 2010 12:35 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Komt me niet bekend voor. Of ik snap ene grap niet aangezien er iemand om lacht.
Ik heb gewoon geen opa's dankwel oma'squote:Op zondag 21 november 2010 12:35 schreef Evie het volgende:
[..]
Ach die van mij blijft zeuren, ondanks dat ik dan dergelijke antwoorden geef..
Opvoeden die geraniumstaarders!
Ik ben Bob. Hoi. Welcomeinspace zei dat dit wel een toffe reeks is dus ik kom even proefdraaien. Het gaat iig wel lekker snelquote:
Hij liegtquote:Op zondag 21 november 2010 12:37 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik ben Bob. Hoi. Welcomeinspace zei dat dit wel een toffe reeks is dus ik kom even proefdraaien. Het gaat iig wel lekker snel!
Wat moet ik aanvragen dan?quote:Op zondag 21 november 2010 12:34 schreef Rifoki het volgende:
Up to the DJ booth you know what to ask for!
Nee, maar er is daarna wel een dansfeestje in de Poema.quote:Op zondag 21 november 2010 12:24 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Sounds like a plan!
Kan dat 'n beetje in de stairway?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |