Oooh, waar kan je je notes bekijken?quote:Op zondag 21 november 2010 12:57 schreef Graseter het volgende:
Je hebt 68 notes gekregen van onze moderators.
Gister had ik er 58.
Ik weet niet welke techno er in de poema wordt gedraaid.... maar dat ontdek je vanzelf als je er bentquote:Op zondag 21 november 2010 12:57 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hardtechno of schranz? Ben sowieso wel benieuwd naar een techno feestje, denk dat ik vaag genoeg toch wel m'n draai vind op de dansvloer en ik heb inmiddels al wel meerdere techno gehoord die me beviel.
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op zondag 21 november 2010 12:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oooh, waar kan je je notes bekijken?
Slapen na een feest/meet? Waarom?quote:Op zondag 21 november 2010 12:57 schreef Rifoki het volgende:
Ik ben overigens op zoek naar een slaapplek. Zou bij een maat van me blijven slapen maar die zit dat weekend bij nader inzien toch in Limburg.
Ja dat is voor de Stairway..... maar het kan toch na een bepaalde tijd iets anders wordenquote:Op zondag 21 november 2010 12:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar das voor de Stairway toch?
quote:
Ik heb er nog steeds geenquote:Op zondag 21 november 2010 13:00 schreef Rifoki het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Mijn teller staat nog steeds op 1.
Stairway is wel leuk vond ik, al ben ik er maar een half uurtje geweest of zoquote:Op zondag 21 november 2010 13:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja dat is voor de Stairway..... maar het kan toch na een bepaalde tijd iets anders worden
Ik heb er ook geen. En wtf je moet 4,50 lappen om ze te bekijken?quote:Op zondag 21 november 2010 13:00 schreef Rifoki het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Mijn teller staat nog steeds op 1.
quote:Op zondag 21 november 2010 12:57 schreef Kluts het volgende:
BOEMBOEMBOEMRANGRANGRANG!
Ik hou van takkeherrie.
Hij heeft mij begluurd vanuit de struiken terwijl ik seks had.quote:Op zondag 21 november 2010 13:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
niethoezo niet.....
Uhm... ik woon helaas niet in Utrecht........
Jij wilt gewoon je mod-status misbruikenquote:Op zondag 21 november 2010 13:01 schreef STING het volgende:
[..]
Nu je het zo zegt, ik vind dat je je wel ernstig misdragen hebt jongedame
Ik gluurde naar je partner.quote:Op zondag 21 november 2010 13:02 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Hij heeft mij begluurd vanuit de struiken terwijl ik seks had.
Is toch leukquote:Op zondag 21 november 2010 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
De meet is in de stairway, daarna afteren bij Q.
Ik dacht dat er maar een select groepje naar de poema ging, neem aan dat ze ook select willen blijven, anders kwamen ze wel naar de stairway
Femme fatale, tie me up!quote:
Alleen als het strict noodzakelijk isquote:Op zondag 21 november 2010 13:02 schreef Samzz het volgende:
Jij wilt gewoon je mod-status misbruiken
Dat maakt veel goed. Afteren bij jou dus?quote:
Kun je daar wel tegen meid, zulke teringherrie, en die enge mensen?quote:Op zondag 21 november 2010 13:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is toch leuk
Kom je ook, Huppeltje?
Als ik al ga dan ga ik daarna gewoon naar huis.. En ik kom vast ook weer met de auto..quote:Op zondag 21 november 2010 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
De meet is in de stairway, daarna afteren bij Q.
Ik dacht dat er maar een select groepje naar de poema ging, neem aan dat ze ook select willen blijven, anders kwamen ze wel naar de stairway
Ninja editquote:Op zondag 21 november 2010 13:03 schreef STING het volgende:
[..]
Alleen als het strict noodzakelijk is
quote:Op zondag 21 november 2010 13:01 schreef Samzz het volgende:
Stairway is wel leuk vond ik, al ben ik er maar een half uurtje geweest of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |