Ik had het dan zeker mis dat je het wel leuk hebt gehad op die meet, toen.quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 13:10 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga er vandoor. Eens zien hoe ver pa is met zn kluswerk en of ik hem nog ergens mee kan helpen.
Fijne dag nog mensen, tot straks wel weer.
Ik zoek nog een huisquote:
Dat snapte ik dan ook heus wel hoorquote:Op zondag 21 november 2010 13:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel van die H&M-meisjes die daar dan op hun Birkenstokjes staan van "Oeh, wat een harde muziek he" met een wit wijntje in de hand.
Vast wel, het is afteren hequote:Op zondag 21 november 2010 13:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
denk je dat we aan 2 flessen genoeg hebben?
Ik had het over de kroeg Stairway.quote:Op zondag 21 november 2010 13:11 schreef Samzz het volgende:
Ik had het dan zeker mis dat je het wel leuk hebt gehad op die meet, toen.
Ja, daar zaten we een tijdje. Vond het wel gezellig, ik dacht jij ook wel.quote:Op zondag 21 november 2010 13:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had het over de kroeg Stairway.
Laat eens wat toffe techno horen die ik daar kan verwachten. Kan ik kijken of ik het wat vind.quote:Op zondag 21 november 2010 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Relaxte tent, niet al te groot. Op echte hardtechnofeestjes was ik een van de weinige meisjes, want huppelkutjes komen er weinig dan.
quote:Op zondag 21 november 2010 13:15 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Laat eens wat toffe techno horen die ik daar kan verwachten. Kan ik kijken of ik het wat vind.
Het Mecca van Singlesquote:Op zondag 21 november 2010 13:15 schreef Cue_ het volgende:
Altijd die eeuwige discussie/meningen over de stairway
quote:Op zondag 21 november 2010 13:15 schreef Cue_ het volgende:
Altijd die eeuwige discussie/meningen over alles
Het is op zich wel een relaxte tent. Ze doen er niet moeilijk over als je wat op hebt. Uitsmijter zag me zelfs met een zakje pillen moeilijk doen een volgende eruit te halen bij de wc's paar jaar terug op een ONZ meet.quote:Op zondag 21 november 2010 13:15 schreef Cue_ het volgende:
Altijd die eeuwige discussie/meningen over de stairway
Obstinaat doen om het obstinaat doen is een beetje dom. Ik had het over de kroegkeuze, niet over de gezelligheid.quote:Op zondag 21 november 2010 13:13 schreef Samzz het volgende:
Vond het wel gezellig, ik dacht jij ook wel.
quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 13:13 schreef Kluts het volgende:
Ooooooooooooooooooowooooooooooowooooooooooooow sweeeeeeeeeeeeeet chiiiiiild of miiiiihiiiiiiineeee!
Whut whut whutquote:
Waarom zou je ook aan de pillen gaan op een meet.quote:Op zondag 21 november 2010 13:16 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Het is op zich wel een relaxte tent. Ze doen er niet moeilijk over als je wat op hebt. Uitsmijter zag me zelfs met een zakje pillen moeilijk doen een volgende eruit te halen bij de wc's paar jaar terug op een ONZ meet.
quote:
Je weet wel waarom!quote:
De liefde is overquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |