Ja en dat zou mij komen verzorgen, ik merk er weinig van!quote:
Maar vannacht zei je nog wat andersquote:
Ik nu ook!quote:Op zondag 21 november 2010 13:17 schreef Memento-Mori het volgende:
ach ik kom op de meet wel ff hoi zeggen, ben zo weer thuis op t fietsje
Als je er eenmaal bent, wil je vast niet meer wegquote:Op zondag 21 november 2010 13:17 schreef Memento-Mori het volgende:
ach ik kom op de meet wel ff hoi zeggen, ben zo weer thuis op t fietsje
Wat is er mis met Stairway dan? Want dat vertel je er niet bij.quote:Op zondag 21 november 2010 13:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Obstinaat doen om het obstinaat doen is een beetje dom. Ik had het over de kroegkeuze, niet over de gezelligheid.
We hadden nog wel gezellig samen kunnen reizenquote:
Je vriendje wil misschien niet naar de stairways om de kroeg, maar miss wel voor de gezelligheidquote:Op zondag 21 november 2010 13:19 schreef Samzz het volgende:
We hadden nog wel gezellig samen kunnen reizen
Welk vriendje?quote:Op zondag 21 november 2010 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je vriendje wil misschien niet naar de stairways om de kroeg, maar miss wel voor de gezelligheid
Je had me dronken gevoerdquote:Op zondag 21 november 2010 13:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar vannacht zei je nog wat anders
Je date van vanavondquote:
Geen GHB in je drinken? Amateur.quote:
Omdat ik er wel trek in had. En ik drink zelden. En das toch juist gezellig op een meet.quote:Op zondag 21 november 2010 13:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom zou je ook aan de pillen gaan op een meet.
Hoewel ik het me op een ONZ meet haast kan voorstellen.
Dat heb je zelf gedaan! Met zelf meegebrachte booze. Ik ben onschuldig. En ziekquote:
Ik ben zelf ook niet vies van een pilletje, maar ik ben wat selectiever in de gelegenheden die ik daarvoor uitkies.quote:Op zondag 21 november 2010 13:21 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Omdat ik er wel trek in had. En ik drink zelden. En das toch juist gezellig op een meet.!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |