Ik gluurde naar je partner.quote:Op zondag 21 november 2010 13:02 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Hij heeft mij begluurd vanuit de struiken terwijl ik seks had.
Is toch leukquote:Op zondag 21 november 2010 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
De meet is in de stairway, daarna afteren bij Q.
Ik dacht dat er maar een select groepje naar de poema ging, neem aan dat ze ook select willen blijven, anders kwamen ze wel naar de stairway
Femme fatale, tie me up!quote:
Alleen als het strict noodzakelijk isquote:Op zondag 21 november 2010 13:02 schreef Samzz het volgende:
Jij wilt gewoon je mod-status misbruiken
Dat maakt veel goed. Afteren bij jou dus?quote:
Kun je daar wel tegen meid, zulke teringherrie, en die enge mensen?quote:Op zondag 21 november 2010 13:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is toch leuk
Kom je ook, Huppeltje?
Als ik al ga dan ga ik daarna gewoon naar huis.. En ik kom vast ook weer met de auto..quote:Op zondag 21 november 2010 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik dacht dat er maar een select groepje naar de poema ging, neem aan dat ze ook select willen blijven, anders kwamen ze wel naar de stairway
Ninja editquote:Op zondag 21 november 2010 13:03 schreef STING het volgende:
[..]
Alleen als het strict noodzakelijk is
quote:Op zondag 21 november 2010 13:01 schreef Samzz het volgende:
Stairway is wel leuk vond ik, al ben ik er maar een half uurtje geweest of zo
Want je gedraagt je altijd?quote:Op zondag 21 november 2010 13:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ninja edit
Bij mij is het niet strikt noodzakelijk
Wat bedoel je?quote:Op zondag 21 november 2010 13:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kun je daar wel tegen meid, zulke teringherrie, en die enge mensen?
Sarcasme, herken hetquote:Op zondag 21 november 2010 13:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is toch leuk
Kom je ook, Huppeltje?
Geen ideequote:Op zondag 21 november 2010 13:03 schreef Q. het volgende:
Hoeveel logees heb ik inmiddels al? Wat wordt gezellig.
Een gezellige groep kan het overal gezellig hebbenquote:Op zondag 21 november 2010 13:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vind de Stairway over het algemeen wel oke.... maar het ligt eraan met wie en hoe laat je er komt
Dat dus. Niet dat er geen andere mensen meekunnen, maar het is geen echte meet zegmaar.quote:Op zondag 21 november 2010 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Die takkeherrie in de Poema schatquote:
Leuk dat je komt.quote:Op zondag 21 november 2010 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Ik sta nog steeds op misschien
Ik doelde op het after borrelen bij Qquote:Op zondag 21 november 2010 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sarcasme, herken het![]()
[..]
Geen idee![]()
Ik sta nog steeds op misschien
Missbedancin!quote:Op zondag 21 november 2010 13:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die takkeherrie in de Poema schat
Als dat het plan is..... neem ik de passoa meequote:Op zondag 21 november 2010 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb dan ook het idee dat Engel je verkeerd begreepquote:Op zondag 21 november 2010 13:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat dus. Niet dat er geen andere mensen meekunnen, maar het is geen echte meet zegmaar.
Nee, ik ga naar de Stairway... Techno is niet mijn muziek stijl.quote:Op zondag 21 november 2010 13:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die takkeherrie in de Poema schat
Yeah babyquote:Op zondag 21 november 2010 13:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als dat het plan is..... neem ik de passoa mee
quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ga naar de Stairway... Techno is niet mijn muziek stijl.
Relaxte tent, niet al te groot. Op echte hardtechnofeestjes was ik een van de weinige meisjes, want huppelkutjes komen er weinig dan.quote:Op zondag 21 november 2010 13:06 schreef badtripbob het volgende:
Is de poema eigenlijk een relaxte tent met relaxte bezoekers of is het meer van dat hippe technovolk dat je op die bekendere house/techno feesten ziet?
Heb liever een rave-achtig publiek dat gezellig is lekker iedereen zichzelf laat zijn(Ipv kijk mij nou en wat is de rest kut). Verder geen ervaring met de technoscene, maar heb goede verhalen gehoord en slechte.
kloptquote:Op zondag 21 november 2010 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een gezellige groep kan het overal gezellig hebben
No offence takenquote:Op zondag 21 november 2010 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Relaxte tent, niet al te groot. Op echte hardtechnofeestjes was ik een van de weinige meisjes, want huppelkutjes komen er weinig dan.
Maakt dat het ineens wel leuk?quote:Op zondag 21 november 2010 12:45 schreef Samzz het volgende:
Ach, je zat er zelf ook nog voor een half jaar terug. Of iets meer
Volgens mij heb ik dat ook wel vaker hier gemeldquote:
Nee, maar ik bedoel van die H&M-meisjes die daar dan op hun Birkenstokjes staan van "Oeh, wat een harde muziek he" met een wit wijntje in de hand.quote:
Very nice! Heb je eventueel nog ruimte op de after-borrel?quote:
Ok, weinig tot geen huppelkutjes betekent ook geen mooiboys/gangstertjes/annabolen cokeheads edquote:Op zondag 21 november 2010 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Relaxte tent, niet al te groot. Op echte hardtechnofeestjes was ik een van de weinige meisjes, want huppelkutjes komen er weinig dan.
quote:Op zondag 21 november 2010 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat ook wel vaker hier gemeld
Ieder zijn ding toch
Vast wel.quote:Op zondag 21 november 2010 13:09 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Very nice! Heb je eventueel nog ruimte op de after-borrel?
Jammerquote:Op zondag 21 november 2010 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, wel als jij er bent natuurlijk.
quote:Op zondag 21 november 2010 13:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel van die H&M-meisjes die daar dan op hun Birkenstokjes staan van "Oeh, wat een harde muziek he" met een wit wijntje in de hand.
Ik wil mijn note-totaal graag onder de 1 houdenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |