Dat zou eenquote:Op zondag 21 november 2010 06:37 schreef roepdeman het volgende:
Hahahaha Was mijn titel niet goed genoeg voor je :p hahahahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zijn geweest he![]()
Zeker, de wereld der vechtsporten heeft er weer een techniek bij!quote:Op zondag 21 november 2010 07:42 schreef roepdeman het volgende:
Hahahaha misschien wel, maar passend zekerrrrr!
Boetsch - Davis is trouwens ook erg leuk om nog eens naar te kijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk event en dan heb ik nog niet eens alle prelims gezien!Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.7/10
[ Bericht 2% gewijzigd door Tazmaniac op 21-11-2010 13:31:20 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Hehe ja! Wel apart natuurlijk, maar de belt is blijkbaar gewoon meeverhuisd naar de UFC. Al had ik eerder verwacht dat hij er opnieuw voor zou moeten knokken, maar verder maakt het me natuurlijk niet uit.quote:
Compleet terechte stoppage, hij doet niks om zichzelf te verdedigen en vlak ervoor ging ie half ko.quote:Op zondag 21 november 2010 19:23 schreef slashdotter3 het volgende:
Karo Parisyan
Godver... veel te early stoppage, echt onterecht.
De ref had hem nog een paar seconden moeten gunnen. Misschien explodeert hij nog uit die positie (die hammer fists deden niet veel damage).quote:Op zondag 21 november 2010 19:25 schreef Paxlie het volgende:
Compleet terechte stoppage, hij doet niks om zichzelf te verdedigen en vlak ervoor ging ie half ko.
Ach welnee, daarbij zag hij er gewoon slecht uit. Net of hij halfbakken getraind had, kerel hoort niet in de UFC.quote:Op zondag 21 november 2010 19:32 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
De ref had hem nog een paar seconden moeten gunnen. Misschien explodeert hij nog uit die positie (die hammer fists deden niet veel damage).
Mooi he, ik heb laatst UFC 18 en 19 gekeken (vette cards trouwens! vol met former, current & future champs) waar de grudge tussen Ortiz en Shamrock aan het ontspringen is. Niet erg netjes van Ortiz om zijn middelvingers op te steken als hij Shamrocks vechter in de pan gehakt heeft maar leuk voor de kijkertjes.quote:Op zondag 21 november 2010 19:22 schreef Tazmaniac het volgende:
En toch mis ik de tijd toen de UFC pas up and coming was..
zit net naar een paar Tito fights te kijken, héérlijk
en ook al is het misschien niet goed voor de sport.. die post fight confrontations waren AWESOME!!
Tito vs. Belfort is net afgelopen of Liddell stormt de cage in omdat Tito begint met smack talking.. dan komt Ken Shamrock er ook nog bij.. meer trash talking en name calling!
[ Bericht 19% gewijzigd door n00cL30n op 22-11-2010 21:44:19 ]twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
quote:Op zondag 21 november 2010 20:35 schreef n00cL30n het volgende:
Hij was zelf wel zwaar verbaasd, die kop van hem toen hij de decision hoordeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel sportief dat hij zelf om een rematch vroeg, had ik niet verwacht.
[ Bericht 6% gewijzigd door Hooidraad op 21-11-2010 22:30:11 (spoilers) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.7/10Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op zondag 21 november 2010 21:27 schreef Hoogstaande het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spoilerbeleid geldt niet meer?quote:Op zondag 21 november 2010 19:23 schreef slashdotter3 het volgende:
Karo Parisyan
Godver... veel te early stoppage, echt onterecht.
The Mr. Wonderfulquote:Op zondag 21 november 2010 22:46 schreef slashdotter3 het volgende:
UFC 123 Postfight Press Conference video:
http://uk.ufc.com/news/ufc-123-post-fight-presser-report
Ik ook gisteren, wtfquote:
UFC 127 in Sydney: Fitch vs. Penn en Sotiropoulos vs. Siverquote:Op zondag 21 november 2010 22:46 schreef slashdotter3 het volgende:
UFC 123 Postfight Press Conference video:
http://uk.ufc.com/news/ufc-123-post-fight-presser-report
dan kan ook mooi de prijs per event omlaag.quote:Op zondag 21 november 2010 23:02 schreef Hooidraad het volgende:
UFC 127 in Sydney: Fitch vs. Penn en Sotiropoulos vs. Siver![]()
In 2011 ongeveer 30 UFC events volgens Dana![]()
Waarom?quote:Op zondag 21 november 2010 23:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan kan ook mooi de prijs per event omlaag.
Nee man vraag en aanbod! Waarom denk je dat al die grote danceevents die in 2 min uitverkopen zo goedkoop zijnquote:Op zondag 21 november 2010 23:41 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Waarom?
Zijn jullie nou echt zo naief dat jullie niet snappen hoe de wereld werkt?
Events gaan uitverkocht, derhalve is er geen reden om de ticketprijs omlaag te gooien.
weet je waarom ze uitverkocht gaan? omdat dana altijd veel kaartjes weggeeft aan zijn vrienden/beroemdheden!quote:Op zondag 21 november 2010 23:41 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Waarom?
Zijn jullie nou echt zo naief dat jullie niet snappen hoe de wereld werkt?
Events gaan uitverkocht, derhalve is er geen reden om de ticketprijs omlaag te gooien.
Nou daar ligt het niet alleen aan hoor, al geeft Dana er 1000 weg dan nog zitter er flink veel mensen!quote:Op maandag 22 november 2010 12:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
weet je waarom ze uitverkocht gaan? omdat dana altijd veel kaartjes weggeeft aan zijn vrienden/beroemdheden!
ja dat zal het zijnquote:Op maandag 22 november 2010 12:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
weet je waarom ze uitverkocht gaan? omdat dana altijd veel kaartjes weggeeft aan zijn vrienden/beroemdheden!
Och die zuipen dan toch wel weer Crystal aan de lopende band.quote:Op maandag 22 november 2010 12:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Op zich zijn het kneuzingen... Er kan wel spierschade ontstaan en eventueel een breuk...quote:Op maandag 22 november 2010 18:34 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Is dat eigenlijk niet enorm schadelijk als je benen zo de tering in worden getrapt? Of gaat dat gewoon over/weg na een lange tijd en maakt het weinig uit?
UFC Ultimate Fight Night 5 - 606 toeschouwersquote:Op maandag 22 november 2010 12:32 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nou daar ligt het niet alleen aan hoor, al geeft Dana er 1000 weg dan nog zitter er flink veel mensen!
Nog een overzichtje!
Is het geluid bij jullie ook zo gefukt na de eerste paar minuten? Ik hoor namelijk gewoon helemaal niets kwa speech. (Al vanaf het eerste stukje dat Bas Boon in beeld komt?quote:Op maandag 22 november 2010 16:12 schreef Fyodor het volgende:
Episode 10: Big in Japan @ http://www.thereem.com/
Ehm ik heb nergens last van?quote:Op maandag 22 november 2010 22:00 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Is het geluid bij jullie ook zo gefukt na de eerste paar minuten? Ik hoor namelijk gewoon helemaal niets kwa speech. (Al vanaf het eerste stukje dat Bas Boon in beeld komt?
altijd gave clipsquote:Op maandag 22 november 2010 16:12 schreef Fyodor het volgende:
Episode 10: Big in Japan @ http://www.thereem.com/
quote:K1-kickbokser Badr Hari is dinsdag vrijgelaten. De raadkamer van de rechtbank in Amsterdam bepaalde maandag dat de hechtenis van de Marokkaanse-Nederlander wordt geschorst. Hari meldde zich 27 oktober bij de hoofdstedelijke politie. Het Openbaar Ministerie wilde hem nog dertig dagen langer vasthouden.
De 25-jarige vechtsporter blijft wel verdachte van zware mishandeling en moet zich beschikbaar houden, laten het Openbaar Ministerie en zijn advocaat Bénédicte Ficq dinsdag weten.
Badr Hari wordt ervan verdacht een portier van de Amsterdamse club Blinq bij het Leidseplein in februari zwaar te hebben mishandeld. De deurman zou Hari en drie vrienden de toegang hebben geweigerd omdat ze niet voldeden aan kledingvoorschriften, waarna hij klappen kreeg. Na het incident vertrok Hari naar Marokko.
De vechter ontkent iedere betrokkenheid. Hij was naar eigen zeggen naar Marokko gegaan om tot rust te komen. De bewuste portier heeft geen aangifte gedaan tegen Badr Hari. Hij beweerde eerder door de politie onder druk te zijn gezet om een verklaring tegen de verdachte af te leggen en zegt de kickbokser nog nooit te hebben gezien. Er gaan geruchten dat hij is betaald.
De politie noemde het na zijn aanhouding vreemd dat Badr Hari volgens de portier die avond niet aanwezig was bij de club. "Dit past niet in het beeld dat we hebben van wat er die avond zou zijn gebeurd."
quote:Light heavyweight Seth Petruzelli has been cut by the UFC after losing his second straight bout in the Octagon since returning to the promotion earlier this year. Petruzellis most recent defeat came by way of a first round TKO to Karlos Vemola at UFC 122 a little less than two weeks ago.
met vermelding dat de beelden van de beveiligingscamera's zijn gewist!quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
Kickbokser Badr Hari voorlopig op vrije voeten
[..]
Wtf, wat een kutfout!quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:41 schreef Fyodor het volgende:
Falcao was trouwens flink genaaid aan het eind van ronde 1. Iemand heeft totaal niet op zitten letten bij de timer: http://www.cagepotato.com(...)sion-victory-ufc-123
Ik vroeg me al af waarom er niemand over begon.. ik zat echt verbijsterd te kijken tijdens de uitzending. Hij lockte de choke.. ik keek op de klok 0:10 seconden ofzo.. nog geen paar tellen later kwam de buzzer.. ik was er al van uit gegaan dat de fight over was.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:41 schreef Fyodor het volgende:
Falcao was trouwens flink genaaid aan het eind van ronde 1. Iemand heeft totaal niet op zitten letten bij de timer: http://www.cagepotato.com(...)sion-victory-ufc-123
het is geen fout van de ucf,maar van de state commisionquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:24 schreef n00cL30n het volgende:
Bah... filmpje is alweer offline gehaald door Zuffa....
quote:UFC featherweight champion Jose Aldo has withdrawn from his UFC 125 co-main event bout with Josh Grispi.
Sources close to the event notified Heavy.com of the news this afternoon.
A compacted vertebrae was causing tingling in Aldos arms.
Aldo received his new featherweight title in a private ceremony this weekend from UFC President Dana White.
Zolang hij zorgt voor highlight reel material vind ik het prima.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:07 schreef roepdeman het volgende:
Harris gaat Strikeforce een heel stuk verder in het zadel helpen denk ik, als hij tenminste weer go-for-broke gaat vechten.
Fedor gaat naar K1 :p
quote:UFC middleweight contender Gerald Harris confirmed last night that he has been released by the UFC following his decision loss to Maiquel Falcao at UFC 123. Yes, Gerald Harris, the SportsCenter highlight-maker and all-around nice guy, who had come into the fight with a 3-0 Octagon record and two Knockout of the Night bonuses under his belt. Even considering how lackluster his fight last weekend turned out, this has to be the most unexpected UFC firing in recent memory. Is the UFC so dead-set on trimming their roster with the influx of WEC talent that they'll bounce a rising star for one bad showing? Maybe. But get this...
It was also confirmed yesterday that despite going on a three-fight losing skid in which he never made it out of the second round, Matt Brown will get another shot in the UFC. Really. And of course so will Maiquel Falcao who shares at least half of the blame for the Harris fight turning into a dud as well as lightweight contender Tyson Griffin, who hasn't won a fight in over a year. If there's more justification to Harris getting fired (and we sincerely hope there is), we'll let you know when it emerges. Blind speculation time: Harris had just completed the last fight of a four-fight contract, so negotiation disputes could have played a factor.
fedor heeft geen twitter, dus het is een faker of het is fikkenstein!quote:Op woensdag 24 november 2010 10:53 schreef Fyodor het volgende:
Following loss to Maiquel Falcao, middleweight Gerald Harris released from UFC
Over Fedor en z'n goede nieuws... daar word ik echt niet goed van. Geef dan gelijk het goede nieuws i.p.v. ons te laten raden. Zal wel een rematch met Werdum zijn, leuk, maar voegt weinig toe.
Het is Facebook volgens mij waar het op staat...quote:Op woensdag 24 november 2010 17:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
fedor heeft geen twitter, dus het is een faker of het is fikkenstein!
jep, volgende week een dubbele uitzendingquote:Op donderdag 25 november 2010 23:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Geen TUF? Door Thanksgiving neem ik aan?
Inderdaad zeer mooi gedaan, zoals altijd! Tnx!quote:
Ik denk (/hoop) hetzelfdequote:
Ook mooi hoe droogjes hij zijn overwinning viertquote:Op zondag 28 november 2010 14:37 schreef roepdeman het volgende:
Armbar zou ook goed kunnen! Goede vraag eigenlijk! Ik wist alleen dat hij had gewonnen, vond ik kennelijk belangrijker haha
Filmpje!
Hoe ongelijk kunnen we het hebben! hahahaha
Ik had het kunnen weten... Familytrade kennelijk.quote:Op zondag 28 november 2010 14:37 schreef roepdeman het volgende:
Armbar zou ook goed kunnen! Goede vraag eigenlijk! Ik wist alleen dat hij had gewonnen, vond ik kennelijk belangrijker haha
Filmpje!
Hoe ongelijk kunnen we het hebben! hahahaha
Die kerel heeft echt een kin van porselein... Kan op zich wel lomp uitdelen, maar echt niets incasseren...quote:Op zondag 28 november 2010 18:55 schreef Tazmaniac het volgende:
Bob Sapp pulls a Bob Sapp [11/27/2010]
Weer z'n levertje zekerquote:Op zondag 28 november 2010 18:55 schreef Tazmaniac het volgende:
duurde langer,dan toen met Peter, 3 schoppen en het was janken!quote:Op zondag 28 november 2010 18:55 schreef Tazmaniac het volgende:
Als je het publiek hoort snap je waaromquote:Op zondag 28 november 2010 23:32 schreef McNulty het volgende:
Sapp stapt alleen de ring in om te cashen, echt winnen wil hij niet. Ik snap ook niet dat promotors hem nog laten vechten.
Omdat die kerel in Azie super populair is!quote:Op zondag 28 november 2010 23:32 schreef McNulty het volgende:
Sapp stapt alleen de ring in om te cashen, echt winnen wil hij niet. Ik snap ook niet dat promotors hem nog laten vechten.
Ik moest werken, anders was ik ook gegaan!quote:Op zondag 28 november 2010 15:37 schreef Fyodor het volgende:
Straks naar de Pathmoshal in Enschede:
http://www.bloodsweatandtears.nl/
Jammer! Was erg leuk, aantal goede gevechten gezien. Danial heeft de main-event heel netjes gewonnen d.m.v. alweer een leglock (vorige maand had hij in Duitsland gewonnen door een kneebar). Ondanks dat hij nauwelijks getraind had vanwege een blessure en dan zo vechten en winnen, echt petje af!quote:Op maandag 29 november 2010 18:47 schreef 33 het volgende:
[..]
Ik moest werken, anders was ik ook gegaan!
Lol!quote:
Niiiiice!quote:Op maandag 29 november 2010 19:07 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Jammer! Was erg leuk, aantal goede gevechten gezien. Danial heeft de main-event heel netjes gewonnen d.m.v. alweer een leglock (vorige maand had hij in Duitsland gewonnen door een kneebar). Ondanks dat hij nauwelijks getraind had vanwege een blessure en dan zo vechten en winnen, echt petje af!
Verslag kun je hier lezen: http://www.mixfight.nl/fo(...)0-RINGS-ENSCHEDE-PBP
die was er niet, woensdagnacht een dubbele aflevering.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:02 schreef Sjowhan het volgende:
Wacht nog steeds op The Ultimate Fighter S12 E11. Nergens te vinden. Terwijl er op 4 december al de finales komen
Zo te zien zal zijn onderlip nooit meer de oude wordenquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die was er niet, woensdagnacht een dubbele aflevering.
http://www.ufc.com/media/124-STRUVE-INTERVIEW
echt de mentaliteit van Ben, touch gloves en je krijgt klappen tijdens het gevecht![]()
Hij is net Michael Reiziger zo!quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:12 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Klopt ja dat lipje ziet er behoorlijk dik uit nog steeds.
Can't blame himquote:Op woensdag 1 december 2010 12:55 schreef Fyodor het volgende:
Oh en The Reem gaat trouwen volgend jaar!![]()
Not bad!
[ afbeelding ]
Ik hoop inderdaad op een snelle vernederende submission inderdaad.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:55 schreef Fyodor het volgende:
[..]Het zou natuurlijk te gek zijn als hij Sean McCorkle KO slaat, maar ik hoop op een fraaie submission!
Doet hij heel erg goed, maar ze zijn ook geloof ik wel heel erg gek op elkaar!quote:Op woensdag 1 december 2010 12:55 schreef Fyodor het volgende:
Not bad!
[ afbeelding ]
Die gast viel als een zoutzak neerquote:
Ik heb er nog 2 voor jequote:Op woensdag 1 december 2010 12:55 schreef Fyodor het volgende:
Not bad!
[ afbeelding ]
Eindelijk!quote:Alistair Overeem vs Fabricio Werdum?
De rematch komt er nu eindelijk van, zo laat Fabricio Werdum weten. Volgens de Braziliaan treft hij in maart 2011 titelhouder Alistair Overeem. Werdum, die vriend en vijand wist te verbazen door de winst op Fedor Emelianenko, denkt de partij in de eerste ronde te beslissen
Precies, ook goed nieuws dat Overeem blijkbaar niet zo lang met vakantie gaat maar snel doortrekt naar maart. Hopen dat we ook snel daarna de winnaar tegen Fedor gaan zien. Als Overeem die 2 matches wint mag hij tekenen bij de UFC.quote:
[ Bericht 11% gewijzigd door McNulty op 02-12-2010 22:27:19 ]we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Deze bedoel je toch?quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:46 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
Edit:
Wát een staredown tussen Mak en Bigfoot!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just my take on some things!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
UFC 1 moet je gewoon even kijken, puur om te zien hoe ver de sport is gekomenquote:Op zondag 5 december 2010 18:15 schreef Fenomeno het volgende:
Volg de UFC/MMA nog niet zo heel lang en was van plan paar oude edities te downloaden, op een dvdtje te mikken en 's avonds voor het slapengaan te kijken
Hebben jullie nog aanraders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."put him in a bodybag Johnny!!!"
Brookins vs Johnson
Die mevrouw die die vreemde bewegingen maakt op ronde 1, 4:22 is Brookins moeder?
Ze gaat helemaal op in het gevecht![]()
Waarom heeft Johnson trouwens die bandjes om z'n enkels? Kan me niet voorstellen dat ze veel zullen doen om z'n enkel te verstevigen
[ Bericht 0% gewijzigd door slashdotter3 op 06-12-2010 00:33:44 ]
Zodat als ie zijn enkels kruist wat meer grip heeft...quote:Op zondag 5 december 2010 19:46 schreef slashdotter3 het volgende:
Waarom heeft Johnson trouwens die bandjes om z'n enkels? Kan me niet voorstellen dat ze veel zullen doen om z'n enkel te verstevigen
quote:Op zondag 5 december 2010 15:05 schreef Tazmaniac het volgende:
Strikeforce![]()
![]()
Wát een fights zeg!!!Daar heb je wel gelijk in, maar het was gewoon een heel bruut evenement om te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just my take on some things!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rest mij nog 1 ding en dat is hetgeen Koscheck zei in de laatste aflevering van TUF 12:
Kos: "Takedowns don't score!"
- "Sure they do."
Kos: "Not when you don't do damage."
Weten we nog hoe hij zelf zijn gevecht won tegen Leben in TUF 1?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op maandag 6 december 2010 18:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Die 'nieuwe' submission op tijdens de prelims
Eerst Davis en nu **** *****
Edit: En wat te denken van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie stoppage van Mazzagatti ook na datgeen in je spoiler![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:31 schreef Fyodor het volgende:
Iedereen die ook maar een beetje fan van Wanderlei Silva is.... deze is geniaal!![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:31 schreef Fyodor het volgende:
Iedereen die ook maar een beetje fan van Wanderlei Silva is.... deze is geniaal!![]()
Ik train ook MMA, maar doe geen wedstrijden...quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:13 schreef roepdeman het volgende:
Volgens mij traint ongeveer 80% van de mensen hier. Of bedoel je ook echt wedstrijden?
Ik zag vooral veel gepraat over wedstrijden van andere mensen enzo. En ik bedoel niet echte wedstrijden, maar gewoon trainen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:13 schreef roepdeman het volgende:
WANDERLEI!!!!! HAHAHAH ik ben een nog grotere fan dan ik al was!
Volgens mij traint ongeveer 80% van de mensen hier. Of bedoel je ook echt wedstrijden?
Same here.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:28 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ik train ook MMA, maar doe geen wedstrijden...
Heb je een filmpje dat ie zelf de ring in gaat?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:39 schreef THEFXR het volgende:
Wat is dat bully beatdown toch lame gescripted, als je dan zo nerd bent die fysiek mishandeld wordt,pak dan een honkbalknuppel ofzo!
wel cool dat mayhem nu zelf ff in the cage stapt, die gast werd echt afgemaakt,lol
btw, ik kreeg bij hendo ff een bisping deja vu![]()
http://www.mtv.com/videos(...)50722/playlist.jhtmlquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je een filmpje dat ie zelf de ring in gaat?
doet weer zeer hoor, om Fedor in die triangle te zien!quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:49 schreef Fyodor het volgende:
Must see voor elke MMA fan. Het beste van 2010 (tot nu toe dan)
Wat ik nou zo "jammer" vind, is dat als iemand (in mijn ongetrainde ogen) knock out, of bijna knock out geslagen wordt en tegen de vlakte gaat, zijn/haar tegenstander er bovenop springt om door te slaan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:49 schreef Fyodor het volgende:
Must see voor elke MMA fan. Het beste van 2010 (tot nu toe dan)
Edwards heeft in de laatste 10 jaar maar 1x via sub verloren en dat was tegen Hominick.quote:Fresh off his 10th consecutive victory by guillotine choke, Cody McKenzie now meets Yves Edwards at "UFC Fight Night 23: Fight for the Troops 2."
Het is vaak, zeker in the heat of battle met liters adrenaline, moeilijk om te zien of je tegenstander gewoon naar de grond gaat of ook daadwerkelijk knock out is.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat ik nou zo "jammer" vind, is dat als iemand (in mijn ongetrainde ogen) knock out, of bijna knock out geslagen wordt en tegen de vlakte gaat, zijn/haar tegenstander er bovenop springt om door te slaan.
Nu zal het er ongetwijfeld bijhoren, en zal ik hier als buitenstaander aan moeten wennen, maar toch vind ik dat iets minder aan mma.
Niemand doet het om iemand echt te blesseren of te verwonden. Maar het is nu eenmaal een sport waarin een scheidsrechter een einde aan het gevecht moet maken. Als je er niet op springt om het af te maken kan hij herstellen en weer opstaan. Op zich leuk voor de lengte van het gevecht, maar vele malen gevaarlijker dan nog een klap krijgen. De scheidsrechters zijn er om er tussen te komen en hoewel het soms hard lijkt kunnen sommige mensen zich nog herstellen van een flinke klap en daarna wat GnP. Daarom staan ze er ook altijd zo dicht op. Snap dat het wat "beestachtig" over kan komen, maar het is op zich heel goed geregeld.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat ik nou zo "jammer" vind, is dat als iemand (in mijn ongetrainde ogen) knock out, of bijna knock out geslagen wordt en tegen de vlakte gaat, zijn/haar tegenstander er bovenop springt om door te slaan.
Nu zal het er ongetwijfeld bijhoren, en zal ik hier als buitenstaander aan moeten wennen, maar toch vind ik dat iets minder aan mma.
Anders ik wel. Hij is echt te oud en te langzaam, zulk soort zware KO's zijn echt niet goed voor je gezondheid.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:02 schreef Paxlie het volgende:
Over brute KO's gesproken. Ik hoop dat Lindland kapt met vechten.
Hier ook, maar ik neig nu toch meer naar de kickboks kant. Heb al een tijdje geen mma training gehad.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:32 schreef kanovinnie het volgende:
Zitten hier trouwens ook mensen die zelf aan mma doen?
quote:If you thought you had seen the last of boxing legend James Lights Out Toney in MMA, you are not alone. After UFC Hall-of-Famer Randy The Natural Couture used his wrestling skill to take Toney out of his boxing game, put him on his back and choke him out at UFC 118 back in August, the MMA world was reminded why a fighter with only one weapon, no matter how masterful he is with it, can not survive in the world of mixed martial arts.
But what if an MMA fighter decided to stand and box with James Toney? That is exactly what Quinton Rampage Jackson said he would do if he and Toney faced off inside the Octagon. On Fridays episode of Inside MMA on HDNet, Jackson said:
Ze willen van McKenzie af blijkbaar, NO FUCKING WAY dat Edwards in de guillotine choke gaat trappen. Hij pakt McKenzie op al z'n andere zwakke punten (standup).quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:28 schreef Tazmaniac het volgende:
Cody McKenzie goes at it again!!
[..]
Edwards heeft in de laatste 10 jaar maar 1x via sub verloren en dat was tegen Hominick.
Als hij het nu weer flikt dan is hij officieel master of the guillotine!!!
Idd. Wint Toney staat het MMA er slecht op. Wint Quinton, zij het via de stand-up, leuk... maar Toney is een oude bokser.quote:
Me 2, Dana zal gek zijn om nog eens 500.000 dollar te dokken en Toney weer in 1 ronde een pak slaag te zien krijgen.quote:
Zit er dik in inderdaad! Zonde, want heb behoorlijk sympathie voor McKenziequote:Op woensdag 8 december 2010 17:19 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ze willen van McKenzie af blijkbaar, NO FUCKING WAY dat Edwards in de guillotine choke gaat trappen. Hij pakt McKenzie op al z'n andere zwakke punten (standup).
Good luck! Waar ga je trainen?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:24 schreef Brawler het volgende:
[..]
Zit er dik in inderdaad! Zonde, want heb behoorlijk sympathie voor McKenzie
OT: Ik ga hoogstwaarschijnlijk in januari beginnen met MMAKan niet wachten!
wtf? En daar komen ze nu pas mee? Z'n laatste Strikeforce partij was van 15 mei. Hebben ze 7 maanden nodig om tot de beslissing te komen dat ze hem niet meer willen na z'n verliespartij?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:57 schreef Tazmaniac het volgende:
Joey Villasenor and Joe Riggs released by Strikeforce
Damn, hij kijkt wel erg zielig.. het is niet eens verveeld maar angstig/zielig. Nou veranderd dat wel zodra het gevecht begint maar toch..quote:Op donderdag 9 december 2010 05:49 schreef slashdotter3 het volgende:
Josh is ontzettend nerveus hier... Misschien is het inzicht gekomen dat hij niet kan winnen, misschien heeft hij een blessure opgelopen waardoor hij niet 100% is maar als main event kan je natuurlijk niet afzeggen.
Ik weet niet wat het is maar de Josh uit dit interview gaat niet winnen![]()
"great conversation between koscheck and the floor!"quote:Op donderdag 9 december 2010 05:49 schreef slashdotter3 het volgende:
Josh is ontzettend nerveus hier... Misschien is het inzicht gekomen dat hij niet kan winnen, misschien heeft hij een blessure opgelopen waardoor hij niet 100% is maar als main event kan je natuurlijk niet afzeggen.
Ik weet niet wat het is maar de Josh uit dit interview gaat niet winnen![]()
ik zal hem eens even downen.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:32 schreef Tazmaniac het volgende:
Vraag me af waarom is misselijk ben... teveel borrelnootjes of Countdown to UFC 124?
Nee joh, je bent gewoon nerveus voor Ubereemquote:Op donderdag 9 december 2010 20:32 schreef Tazmaniac het volgende:
Vraag me af waarom is misselijk ben... teveel borrelnootjes of Countdown to UFC 124?
Ik vond dat Ubereem vorig jaar onterecht op tko verloren had, maar goed toen was iedereen tegen hem (de vreemdeling van mma) en hij ging tegen de mateloos populaire Badr Hari.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:45 schreef n00cL30n het volgende:
Joah, ik hoop dat Übereem het deze keer _wel_ gaat winnen!
McCorkle is sowieso een beetje overschat, maar Struve moet imo zijn eigen stand-up skills ook niet overschatten na z'n KO winst. Sean heeft vrijwel alleen maar in kleine shows gevochten, zag er tegen Hunt staande echt gewoon bang uit en Hunt subben... tja met alle respect voor onze Nieuw Zeelandse warrior, maar hij is niet meer wat hij ooit geweest is.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:53 schreef Happel het volgende:
Struve heeft een makkie als McCorkle op deze manier gaat vechten.
niet tappen en lekker mcgorgel het zwijgen opleggen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:04 schreef Brawler het volgende:
Struve wint de 2e ronde door rear naked choke
Dat kan ik alleen maar toejuichen!quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
niet tappen en lekker mcgorgel het zwijgen opleggen.
geef ik je idd gelijk in, kosh is wel een echte killer tov van gsp die veel op dec gewonnen heeft.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:43 schreef Tazmaniac het volgende:
Niemand die iets gemerkt heeft aan de Countdown?
Ik vond het namelijk walgelijk dat ze elke opponent van GSP afschilderen als kill
maar er geen enkele frame of 'samenvatting' van zijn gevecht met BJ Penn ertussen zat.
en dat kunnen ze goedpraten op wat voor manier dan ook, ik vind het TRIEST (met hoofdletters).
Edit: Ohjaaa en WAR STRUVE!!!!![]()
ik deed mee, maar helaas niet gewonnen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:53 schreef roepdeman het volgende:
Wie doet er mee aan de PS competitie om de handschoenen van Struve te winnen??
Nu je het zegt! Goeie vraagquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:42 schreef roepdeman het volgende:
Maar weet jij toevallig of hij ze alleen maar weggeeft bij een KO? Wat als hij verliest? Of moet het hoofd van McCorky echt van zn romp gescheiden worden?
What are the rules!!!
Faler, je had live moeten kijken just like me!quote:
Leuk voor de uitbreiding van de UFC, ben meer anti dan pro Kid though.quote:Zuffa has signed International featherweight Norifumi "Kid" Yamamoto (18-3) according to a recent tweet by UFC President Dana White. 'Kid' will fight Demetrious Johnson on Feb. 5 in Las Vegas @ UFC 126.
Jazeker.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:16 schreef Fyodor het volgende:
Als je ook maar een beetje van K 1 houdt, MOET je straks (of vanavond op Veronica) kijken. Want er is e.e.a. gebeurd!
Gheheheh.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:38 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Faler, je had live moeten kijken just like me!
Tja, ik vind het een wisselvallige vechter, wel ontzettend explosief. Vind het wel gaaf om meer van hem te zien.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:54 schreef Tazmaniac het volgende:
True.
was dit trouwens al gepost gisteren?
[..]
Leuk voor de uitbreiding van de UFC, ben meer anti dan pro Kid though.
Nog 4 uurtjes te gaanquote:
[ Bericht 24% gewijzigd door slashdotter3 op 13-12-2010 00:33:30 ]
Me too, nog een half uurtje dan kunnen we aan de prelims beginnen.quote:Op zondag 12 december 2010 01:30 schreef THEFXR het volgende:
heb vandaag uitgeslapen, dus niks live gezien k-1 is net op tv afgelopen, ik trek de nacht door naar de UFC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UFC 125 ziet er goed uit trouwens!!!
K-1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dana's comments over Strikeforce post UFC 124 met Ariel Helwani waren weer priceless
[ Bericht 66% gewijzigd door Tazmaniac op 12-12-2010 14:33:53 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zondag 12 december 2010 09:06 schreef THEFXR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
UFC 124 was zeker leuk, heb me goed vermaakt.
Over GSP vs Kos en Struve:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
gast dit kan je echt niet makenquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 18:19 schreef Opgezwollenlever het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt een geweldig event. Een van de betere UFC's!
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op zondag 12 december 2010 18:25 schreef Paxlie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt een geweldig event. Een van de betere UFC's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
quote:Op maandag 13 december 2010 13:05 schreef n00cL30n het volgende:
UFCZiet er prima uit voor die irritante kwalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Via deze weg wil ik iedereen bedanken voor de felicitaties en support die ik heb gekregen na het winnen van de K-1 belt. Ik zie deze prestatie dan ook echt als een team prestatie en wil dus in bijzonder mijn team, mijn trainers, mijn trainingspartners, vrienden en familie bedanken. Zonder hun was deze unieke prestatie niet gelukt.
Nu ik zo in mijn hotelkamer zit in Japan en terug denk aan het evenement kan in concluderen dat er meerdere winnaars waren deze avond:
Tyrone Spong: Hoewel ik hem zeker niet had onderschat werd toch veel geroepen dat het voor mij een walkover zou zijn, ik denk dat hij in deze partij heeft laten zien dat hij met de top van de K-1 mee kan draaien, hij is nog jong en heeft een goede toekomst voor zich. Hij heeft de twijfelaars laten zien dat hij ook als zwaargewicht uit de voeten kan.
Gokhan Saki: Zelf vond ik dat hij de partij tegen Ghita al na 3 ronde had moeten krijgen maar hij vocht een geweldige partij en heeft zijn sportieve wraak kunnen nemen voor Zimmerman & Kharitonov. Een 3e plek opgeven doe je niet zomaar dus respect voor Saki om toch tegen over mij te staan. Voor de mensen die roepen dat het een spelletje van GG zou zijn, zou ik willen zeggen; kijk naar Peter Aerts die gaat ook zijn finaleplaats niet zomaar afstaan en die zal vast ook blessures hebben gehad. Het blijft een toernooi en blessures is part of the game.
Peter Aerts: Ja, wat moet ik daar van zeggen. Een legende die met zijn 40 jaar nog steeds mee doet voor de titel. Zijn overwinning op Schilt kan gezien worden als de wedstrijd van de avond en heb veel respect voor deze man. Naarmate je ouder wordt moet je nog harder werken om fit te blijven dus ik weet hoeveel hij er voor over heeft. Dus dat op zich verdiend al respect. Schilt had een off day maar die zal er volgende jaar weer bij zijn en zoals altijd één van de kanshebbers zijn.
Ik zal in Japan blijven voor promotie en media dus tijd om te vieren heb ik niet echt gehad want de volgende uitdaging staat al op mij te wachten; ik zal meedoen aan de Dynamite show. Waarschijnlijk wordt dat een M.M.A. partij en zal gaan om de vacante Dream zwaargewicht titel, want ook die wil ik op de muur hebben hangen
Nogmaals bedankt en hoop in de toekomst weer mooie gevechten voor jullie te laten zien.
Osu
Alistair
Het is ook niet echt reëel denk ik... Er zullen gewoon partijen zijn die niet met een KO of een sub beslist zullen worden.quote:Op maandag 13 december 2010 16:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Zou echt een zegen voor de sport zijn als decision wins zouden worden afgeschaft en het automatisch een draw/no contest is als je niet weet te finishen. Dan MOETEN ze er wel voor gaan en heb je een veel betere basis voor een rematch. En nooit meer onterechte decisions! Maarja, gebeurd toch nooit. Conservatieve gedachten overheersen.
Tja, die account is gewoon van Alistair, dus het zou zo maar waar kunnen zijn. De enige waardige tegenstanders die Dream hem kan bieden zijn volgens mij Barnett en Arlovski. Of zie ik iemand over het hoofd?quote:
Zal wel kloppen aangezien hij het onder zijn eigen nick op mixfight schreef. Ik ben wel benieuwd tegen wie hij gaat knokken, ik hoop op een respectabele fighter. Werdum, Fedor of Barnett.quote:
Arlovski zou eigenlijk ook al een aanfluiting zijn maar goed dat zou ik zelf nog wel willen zien. Kunnen Werdom of Fedor niet ook in Dream vechten gezien het samenwerkingsverband met Strikeforce? Kans dat het 1 van die 2 wordt acht ik klein btw.quote:Op maandag 13 december 2010 17:55 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Tja, die account is gewoon van Alistair, dus het zou zo maar waar kunnen zijn. De enige waardige tegenstanders die Dream hem kan bieden zijn volgens mij Barnett en Arlovski. Of zie ik iemand over het hoofd?
Wat een onzin. Het is een sport, geen wedstrijd wie er het laatste overblijft.quote:Op maandag 13 december 2010 16:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Zou echt een zegen voor de sport zijn als decision wins zouden worden afgeschaft en het automatisch een draw/no contest is als je niet weet te finishen. Dan MOETEN ze er wel voor gaan en heb je een veel betere basis voor een rematch. En nooit meer onterechte decisions! Maarja, gebeurd toch nooit. Conservatieve gedachten overheersen.
Ik denk zelf ook niet dat dit de oplossing is maar onzin is wat overdreven. Je ziet gewoon dat hoe hoger het niveau wordt hoe minder finishes je hebt. Dat is gewoon niet goed voor de sport. Dat is hetzelfde wanneer er in het voetbal steeds minder goals gemaakt worden. Op lange termijn is dat gewoon slecht voor de sport.quote:Op maandag 13 december 2010 18:08 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het is een sport, geen wedstrijd wie er het laatste overblijft.
Barnett is by far de enige échte oppenent tegen wie je Overeem zou laten vechten.quote:Op maandag 13 december 2010 18:06 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Arlovski zou eigenlijk ook al een aanfluiting zijn maar goed dat zou ik zelf nog wel willen zien. Kunnen Werdom of Fedor niet ook in Dream vechten gezien het samenwerkingsverband met Strikeforce? Kans dat het 1 van die 2 wordt acht ik klein btw.
Mwoah ook niet eens. Als je kijkt naar het afgelopen event dan was dat gewoon super. Paar mooie gevechten en dan als main event een erg goede match tussen Kos en GSP. Kos, Alves en Fitch zijn alledrie ontzettend moeilijk te finishen. Hardy bleek ook enorm moeilijk te finishen.quote:Op maandag 13 december 2010 18:15 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Ik denk zelf ook niet dat dit de oplossing is maar onzin is wat overdreven. Je ziet gewoon dat hoe hoger het niveau wordt hoe minder finishes je hebt. Dat is gewoon niet goed voor de sport. Dat is hetzelfde wanneer er in het voetbal steeds minder goals gemaakt worden. Op lange termijn is dat gewoon slecht voor de sport.
In China heb je de 'Art of War' organisatie. Deze doen inderdaad freefight op deze manier.quote:Op maandag 13 december 2010 16:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Zou echt een zegen voor de sport zijn als decision wins zouden worden afgeschaft en het automatisch een draw/no contest is als je niet weet te finishen.
Ik heb deze al eens eerder horen/zien vallen, ik weet alleen even niet meer waar of wanneer.quote:
Ik denk dat de boom in de achtertuin het moet gaan ontgeldenquote:Op maandag 13 december 2010 22:43 schreef 33 het volgende:
Gewoon flink stretchen en blijven doortrappen, dan moet het wel goed komen.
Ik heb hetzelfde met trappen. Vroeger deed ik aan karate waar we iedere training begonnen met een klein half uur stretching. En als de sensei zei dat je been gestrekt moest, dan moest ie ook gestrekt. Met als gevolg dat ik na die stretching altijd stond te trillen op mijn benen en de rest van de training pijn en weinig kracht in mij heupen had.quote:Op maandag 13 december 2010 22:38 schreef kanovinnie het volgende:
Net tweede mma training gehad. Eerst stoten op elkaar oefenen, daarna schoppen droog oefenen, en daarna op elkaar.
Daarna een grappeling oefening gedaan om uit een mount? (dat de 1 op de grond ligt, met zijn benen om het bovenlichaam van de ander), en dan vervolgens in een sidemount, en vandaar in een houdgreep, en dan moest de ander daar weer uit. Maar dat was echt verdomt lastig.
En ik ben alles behalve flexibel met trappen. Hebben jullie nog goeie tips om dat te oefenen? Gewoon veel schoppen, of speciale rekoefeningen?)
Hmm, technisch sterk worden is vooral veel oefenen, dus ik wil eigenlijk eerst soepeler worden zodat ik niet als een hark met mijn been sta te zwaaienquote:Op maandag 13 december 2010 23:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met trappen. Vroeger deed ik aan karate waar we iedere training begonnen met een klein half uur stretching. En als de sensei zei dat je been gestrekt moest, dan moest ie ook gestrekt. Met als gevolg dat ik na die stretching altijd stond te trillen op mijn benen en de rest van de training pijn en weinig kracht in mij heupen had.
Dus mijn tip: ga niet lopen forceren want dat werkt op den duur alleen maar tegen je.
Ik heb later wel wat poweryoga gedaan, dat maakte mijn gewrichten ook wat soepeler maar dan op een aangename manier.
Als ik train op een heavybag concentreer ik me vooral op lowkicks, dat zijn in MMA veruit de veiligste trappen om te maken. Een roundhouse kick naar het lichaam lukt me ook nog wel maar een high kick voer ik uit zonder in te draaien, dus mijn tenen wijzen steeds naar voren/omhoog en knal de binnenkant mijn enkel er tegenaan. Alleen met de frontkick heb ik hoog of laag geen problemen, maar in MMA is die niet heel bruikbaar.
Uiteindelijk heb ik mezelf leren trappen door gewoon de trap zelf te maken tegen een heavybag. Ik begon met lowkicks en probeerde langzaam aan elke sessie op de heavybag weer een stukje hoger te komen. Een trap is pas goed uitgevoerd wanneer je perfect in balans blijft voor, tijdens en na de trap. Daarnaast moet je trap ook snel en krachtig zijn. En niet te vergeten: je techniek/beweging moet ook correct worden uitgevoerd. Wanneer je techniek, kracht, snelheid en balans beheerst in je kick kun je de moeilijkheidsgraad wat opkrikken door bijv. hoger te trappen of door een andere trap te oefenen.
Ik zeg ook niet dat ze net zo lang doorspelen totdat er iemand overblijft, ik heb het simpelweg over het introduceren van een soort van gelijkspel. Als je in het voetbal beter bent dan je tegenstander maar niet scoort krijg je ook geen 3 punten. Waarom in MMA dan wel? Het komt de sport gewoon niet ten goede. Stel je voor dat in het voetbal "beter spelen" genoeg zou zijn voor 3 punten. Zou echt vreselijk zijn.quote:Op maandag 13 december 2010 18:08 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het is een sport, geen wedstrijd wie er het laatste overblijft.
vet. het kan dus welquote:Op maandag 13 december 2010 22:28 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
In China heb je de 'Art of War' organisatie. Deze doen inderdaad freefight op deze manier.
Een win heb je door een submission of (T)KO, een decision is niet mogelijk.
Hier een highlight reel van een oudere AoW fc, waarbij de refs soms iets eerder kunnen reageren naar mijn mening.
Zie hier voor meer info.
In jouw wereld zou GSP vs Kos een gelijkspel zijn, dat klopt natuurlijk voor geen meter.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze net zo lang doorspelen totdat er iemand overblijft, ik heb het simpelweg over het introduceren van een soort van gelijkspel. Als je in het voetbal beter bent dan je tegenstander maar niet scoort krijg je ook geen 3 punten. Waarom in MMA dan wel? Het komt de sport gewoon niet ten goede. Stel je voor dat in het voetbal "beter spelen" genoeg zou zijn voor 3 punten. Zou echt vreselijk zijn.
Maar goed... het zit zo enorm ingebakken in a. de vechtsport cultuur en b. de Amerikaanse sportcultuur.
Jups, als ik zo die highlight reel bekijk, denk ik dat ik maar eens moet gaan kijken of ik wat kan vinden.quote:
Als Barcelona zijn tegenstander van de mat speelt maar het blijft 0-0... klopt een gelijkspel dan ook voor geen meter? Het is maar net welke uitgangspositie je kiest. En ik kies die van de finish.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:30 schreef Paxlie het volgende:
[..]
In jouw wereld zou GSP vs Kos een gelijkspel zijn, dat klopt natuurlijk voor geen meter.
Het is een sport waarin er eentje beter gaat zijn dan de ander al is een gelijkspel ook mogelijk, want rondes kunnen 10-10 gescored worden.
Verder geen tijd om dit nader toe te lichten maar het slaat echt als een tang op een varken om alleen winnaars toe te kennen bij finishes.
Dat de scores onbegrijpbaar zijn ligt niet aan de manier van scoren, maar aan de personen die dat moeten doen. Ik ben overigens ook van mening dat het onzin is dat je de kampioen echt moet verslaan. Als jij 48-47 48-47 en 47-48 de kampioen verslaat dan heb je gewoon recht op de titel.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Als Barcelona zijn tegenstander van de mat speelt maar het blijft 0-0... klopt een gelijkspel dan ook voor geen meter? Het is maar net welke uitgangspositie je kiest. En ik kies die van de finish.
Overigens moeten titelhouders natuurlijk wel gewoon hun titel houden bij een gelijkspel. Het is aan de challenger om hem te verslaan. Maar belonen met een win op zijn record? Nee.
Ik weet dat een gelijkspel nu ook mogelijk is, maar dat gebeurd zelden. Het hele scoringssysteem werkt gewoon niet lekker. De beoordeling is niet consequent. Met onbegrijpbare uitslagen tot gevolg.
Dat vind ik gelul, bedoel Cecil Peoples is zelf een scheidsrechter geweest en die heeft toch een flink aantal dicutabele calls op z'n naam staan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:23 schreef Geo3kant het volgende:
Het probleem ligt hem zoals Joe Rogan al vertelde bij TUF finale, bij de ondergeschikte judges.. dit zijn judges die de sport niet goed kennen (aantal ervan, zijn ook goede) en die flapdrollen geven dus van die rare uitslagen.
UFC heeft daar niks over te zeggen is een losse organisatie, dus of UFC moet het in hun organisatie doen maar willen ze niet i.v.m. angst dat mensen zeggen dat ze frauderen/gevechten verkopen, dus dan moeten misschien ex-ufc fighters zoals Chuck Lidell e.d. misschien opleiding volgen om wedstrijden te jureren.
Blijft lastig en jury/scheidsrechter is ook lastig vak.
gewoon big John leraar maken voor die andere judges!quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:23 schreef Geo3kant het volgende:
Het probleem ligt hem zoals Joe Rogan al vertelde bij TUF finale, bij de ondergeschikte judges.. dit zijn judges die de sport niet goed kennen (aantal ervan, zijn ook goede) en die flapdrollen geven dus van die rare uitslagen.
UFC heeft daar niks over te zeggen is een losse organisatie, dus of UFC moet het in hun organisatie doen maar willen ze niet i.v.m. angst dat mensen zeggen dat ze frauderen/gevechten verkopen, dus dan moeten misschien ex-ufc fighters zoals Chuck Lidell e.d. misschien opleiding volgen om wedstrijden te jureren.
Blijft lastig en jury/scheidsrechter is ook lastig vak.
aaahhh heerlijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:06 schreef Fyodor het volgende:
Gina Carano zegt: Merry Christmas!![]()
[ afbeelding ]
Ik vind Big John een blaaskaak, doe dan bij Herb Dean.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon big John leraar maken voor die andere judges!
Herb Dean vind ik ook wel een zeer okay ref!quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:32 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik vind Big John een blaaskaak, doe dan bij Herb Dean.
quote:Bellator Fighting Championships, a growing force in the world of mixed martial arts, has a new television home, MTV2. It was announced today jointly by Bellator Chairman and CEO Bjorn Rebney and Eric Conte, SVP, Programming and Production, MTV2. The three-year deal will commence in 2011.
Featuring some of the sport's top stars, Bellator brings a unique format of world-class fighting to fans with 12-week, eight-man tournaments in respective weight classes. MTV2, which features the highest concentration of M12-24 and M12-34 in television, will telecast two of these LIVE tournaments per year, plus a collection of special feature events. The first tournament will premiere in March 2011.
"MTV2 is the perfect home for the intense mixed martial arts action of Bellator," Eric Conte, SVP, Programming and Production, MTV2. "MMA is at the top of our audience's wish list, and partnering with Bellator to bring live events and specials to MTV2 made complete sense since our viewers are so hungry to see more MMA on-air."
"We are thrilled to partner with MTV2 which has such a strong audience of hard-to-reach young guys," said Rebney. "With a timeslot on a prominent nationally-distributed cable network aimed at young men, we now have the perfect platform to showcase our exciting, action-packed tournaments and fighters."
Kan natuurlijk ook niet mis gaan met zo'n kapsel en dan 'herb' hetenquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:02 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Herb Dean vind ik ook wel een zeer okay ref!
Ik ben enorme fan van Brock Lesnar en hij is absoluut niet de beste. Hij is beter dan alles en iedereen behalve Cain Valesquez. Niet de beste.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:02 schreef PizzaMizza het volgende:
Heel stiekem is Brock Lesnar de beste MMA heavyweight ooit.
Ach, maak je niet druk, dat komt wel goed. Brock is gewoon legendarischquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:03 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik ben enorme fan van Brock Lesnar en hij is absoluut niet de beste. Hij is beter dan alles en iedereen behalve Cain Valesquez. Niet de beste.
Zeker nieuw met MMA?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:02 schreef PizzaMizza het volgende:
whahahaquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:02 schreef PizzaMizza het volgende:
Kimbo is een pannekoek en Brock gaat nooit meer wat worden in MMAquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:07 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ach, maak je niet druk, dat komt wel goed. Brock is gewoon legendarischIk ben ook heel erge fan van Kimbo, alhoewel hij niet echt goed te noemen is tov andere mma'ers
kimbo is idd een pannenkoek in MMA, maar dat is ook omdat de meeste MMa'ers al jarenlang trainen terwijl hij nooit aan mma heeft gedaan.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kimbo is een pannekoek en Brock gaat nooit meer wat worden in MMA
jou naam zegt al genoegquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 00:40 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
kimbo is idd een pannenkoek in MMA, maar dat is ook omdat de meeste MMa'ers al jarenlang trainen terwijl hij nooit aan mma heeft gedaan.
Brock nooit meer wat wordenmensen spacen hem....
[..]
Brock kan veel compenseren met zijn gigantische fysiek en wrestling maar in puur talent komt hij zwaar te kort
jou naam zegt al genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |