geef ik je idd gelijk in, kosh is wel een echte killer tov van gsp die veel op dec gewonnen heeft.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:43 schreef Tazmaniac het volgende:
Niemand die iets gemerkt heeft aan de Countdown?
Ik vond het namelijk walgelijk dat ze elke opponent van GSP afschilderen als kill
maar er geen enkele frame of 'samenvatting' van zijn gevecht met BJ Penn ertussen zat.
en dat kunnen ze goedpraten op wat voor manier dan ook, ik vind het TRIEST (met hoofdletters).
Edit: Ohjaaa en WAR STRUVE!!!!![]()
ik deed mee, maar helaas niet gewonnen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:53 schreef roepdeman het volgende:
Wie doet er mee aan de PS competitie om de handschoenen van Struve te winnen??
Nu je het zegt! Goeie vraagquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:42 schreef roepdeman het volgende:
Maar weet jij toevallig of hij ze alleen maar weggeeft bij een KO? Wat als hij verliest? Of moet het hoofd van McCorky echt van zn romp gescheiden worden?
What are the rules!!!
Faler, je had live moeten kijken just like me!quote:
Leuk voor de uitbreiding van de UFC, ben meer anti dan pro Kid though.quote:Zuffa has signed International featherweight Norifumi "Kid" Yamamoto (18-3) according to a recent tweet by UFC President Dana White. 'Kid' will fight Demetrious Johnson on Feb. 5 in Las Vegas @ UFC 126.
Jazeker.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:16 schreef Fyodor het volgende:
Als je ook maar een beetje van K 1 houdt, MOET je straks (of vanavond op Veronica) kijken. Want er is e.e.a. gebeurd!
Gheheheh.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:38 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Faler, je had live moeten kijken just like me!
Tja, ik vind het een wisselvallige vechter, wel ontzettend explosief. Vind het wel gaaf om meer van hem te zien.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:54 schreef Tazmaniac het volgende:
True.
was dit trouwens al gepost gisteren?
[..]
Leuk voor de uitbreiding van de UFC, ben meer anti dan pro Kid though.
Nog 4 uurtjes te gaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door slashdotter3 op 13-12-2010 00:33:30 ]
Me too, nog een half uurtje dan kunnen we aan de prelims beginnen.quote:Op zondag 12 december 2010 01:30 schreef THEFXR het volgende:
heb vandaag uitgeslapen, dus niks live gezien k-1 is net op tv afgelopen, ik trek de nacht door naar de UFC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UFC 125 ziet er goed uit trouwens!!!
K-1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dana's comments over Strikeforce post UFC 124 met Ariel Helwani waren weer priceless
[ Bericht 66% gewijzigd door Tazmaniac op 12-12-2010 14:33:53 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zondag 12 december 2010 09:06 schreef THEFXR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
UFC 124 was zeker leuk, heb me goed vermaakt.
Over GSP vs Kos en Struve:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
gast dit kan je echt niet makenquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 18:19 schreef Opgezwollenlever het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt een geweldig event. Een van de betere UFC's!
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op zondag 12 december 2010 18:25 schreef Paxlie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt een geweldig event. Een van de betere UFC's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |