abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 december 2010 @ 22:52:15 #271
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_89898336
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:43 schreef 33 het volgende:
Gewoon flink stretchen en blijven doortrappen, dan moet het wel goed komen. ;)
Ik denk dat de boom in de achtertuin het moet gaan ontgelden :D
Volgens onze leraar kunnen we over een paar maanden misschien meedoen met een grappling toernooi, maargoed, dat zien we tegen die tijd wel weer.

En het was trouwens vanuit een guard, niet vanuit een mount.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_89900206
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:38 schreef kanovinnie het volgende:
*O* Net tweede mma training gehad. Eerst stoten op elkaar oefenen, daarna schoppen droog oefenen, en daarna op elkaar.
Daarna een grappeling oefening gedaan om uit een mount? (dat de 1 op de grond ligt, met zijn benen om het bovenlichaam van de ander), en dan vervolgens in een sidemount, en vandaar in een houdgreep, en dan moest de ander daar weer uit. Maar dat was echt verdomt lastig.

En ik ben alles behalve flexibel met trappen. Hebben jullie nog goeie tips om dat te oefenen? Gewoon veel schoppen, of speciale rekoefeningen?)
Ik heb hetzelfde met trappen. Vroeger deed ik aan karate waar we iedere training begonnen met een klein half uur stretching. En als de sensei zei dat je been gestrekt moest, dan moest ie ook gestrekt. Met als gevolg dat ik na die stretching altijd stond te trillen op mijn benen en de rest van de training pijn en weinig kracht in mij heupen had.

Dus mijn tip: ga niet lopen forceren want dat werkt op den duur alleen maar tegen je.

Ik heb later wel wat poweryoga gedaan, dat maakte mijn gewrichten ook wat soepeler maar dan op een aangename manier.

Als ik train op een heavybag concentreer ik me vooral op lowkicks, dat zijn in MMA veruit de veiligste trappen om te maken. Een roundhouse kick naar het lichaam lukt me ook nog wel maar een high kick voer ik uit zonder in te draaien, dus mijn tenen wijzen steeds naar voren/omhoog en knal de binnenkant mijn enkel er tegenaan. Alleen met de frontkick heb ik hoog of laag geen problemen, maar in MMA is die niet heel bruikbaar.

Uiteindelijk heb ik mezelf leren trappen door gewoon de trap zelf te maken tegen een heavybag. Ik begon met lowkicks en probeerde langzaam aan elke sessie op de heavybag weer een stukje hoger te komen. Een trap is pas goed uitgevoerd wanneer je perfect in balans blijft voor, tijdens en na de trap. Daarnaast moet je trap ook snel en krachtig zijn. En niet te vergeten: je techniek/beweging moet ook correct worden uitgevoerd. Wanneer je techniek, kracht, snelheid en balans beheerst in je kick kun je de moeilijkheidsgraad wat opkrikken door bijv. hoger te trappen of door een andere trap te oefenen.
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  maandag 13 december 2010 @ 23:41:26 #273
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
  dinsdag 14 december 2010 @ 00:00:56 #274
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_89901742
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 23:29 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde met trappen. Vroeger deed ik aan karate waar we iedere training begonnen met een klein half uur stretching. En als de sensei zei dat je been gestrekt moest, dan moest ie ook gestrekt. Met als gevolg dat ik na die stretching altijd stond te trillen op mijn benen en de rest van de training pijn en weinig kracht in mij heupen had.

Dus mijn tip: ga niet lopen forceren want dat werkt op den duur alleen maar tegen je.

Ik heb later wel wat poweryoga gedaan, dat maakte mijn gewrichten ook wat soepeler maar dan op een aangename manier.

Als ik train op een heavybag concentreer ik me vooral op lowkicks, dat zijn in MMA veruit de veiligste trappen om te maken. Een roundhouse kick naar het lichaam lukt me ook nog wel maar een high kick voer ik uit zonder in te draaien, dus mijn tenen wijzen steeds naar voren/omhoog en knal de binnenkant mijn enkel er tegenaan. Alleen met de frontkick heb ik hoog of laag geen problemen, maar in MMA is die niet heel bruikbaar.

Uiteindelijk heb ik mezelf leren trappen door gewoon de trap zelf te maken tegen een heavybag. Ik begon met lowkicks en probeerde langzaam aan elke sessie op de heavybag weer een stukje hoger te komen. Een trap is pas goed uitgevoerd wanneer je perfect in balans blijft voor, tijdens en na de trap. Daarnaast moet je trap ook snel en krachtig zijn. En niet te vergeten: je techniek/beweging moet ook correct worden uitgevoerd. Wanneer je techniek, kracht, snelheid en balans beheerst in je kick kun je de moeilijkheidsgraad wat opkrikken door bijv. hoger te trappen of door een andere trap te oefenen.
Hmm, technisch sterk worden is vooral veel oefenen, dus ik wil eigenlijk eerst soepeler worden zodat ik niet als een hark met mijn been sta te zwaaien :P
Ik kwam met de high kicks niet hoger dan de helft van de bovenarm, als ik het echt probeerde wel tot de schouder, nek, maar dan voelde dat niet zo heel prettig zegmaar ;(
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_89904562
Hm Koscheck:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_89908324
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:08 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Wat een onzin. Het is een sport, geen wedstrijd wie er het laatste overblijft.
Ik zeg ook niet dat ze net zo lang doorspelen totdat er iemand overblijft, ik heb het simpelweg over het introduceren van een soort van gelijkspel. Als je in het voetbal beter bent dan je tegenstander maar niet scoort krijg je ook geen 3 punten. Waarom in MMA dan wel? Het komt de sport gewoon niet ten goede. Stel je voor dat in het voetbal "beter spelen" genoeg zou zijn voor 3 punten. Zou echt vreselijk zijn.

Maar goed... het zit zo enorm ingebakken in a. de vechtsport cultuur en b. de Amerikaanse sportcultuur.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_89908357
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:28 schreef n00cL30n het volgende:

[..]

In China heb je de 'Art of War' organisatie. Deze doen inderdaad freefight op deze manier.
Een win heb je door een submission of (T)KO, een decision is niet mogelijk.

Hier een highlight reel van een oudere AoW fc, waarbij de refs soms iets eerder kunnen reageren naar mijn mening. ;)

Zie hier voor meer info.

vet. het kan dus wel ^O^ _O_
  dinsdag 14 december 2010 @ 10:30:01 #278
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_89909089
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 10:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat ze net zo lang doorspelen totdat er iemand overblijft, ik heb het simpelweg over het introduceren van een soort van gelijkspel. Als je in het voetbal beter bent dan je tegenstander maar niet scoort krijg je ook geen 3 punten. Waarom in MMA dan wel? Het komt de sport gewoon niet ten goede. Stel je voor dat in het voetbal "beter spelen" genoeg zou zijn voor 3 punten. Zou echt vreselijk zijn.

Maar goed... het zit zo enorm ingebakken in a. de vechtsport cultuur en b. de Amerikaanse sportcultuur.
In jouw wereld zou GSP vs Kos een gelijkspel zijn, dat klopt natuurlijk voor geen meter.
Het is een sport waarin er eentje beter gaat zijn dan de ander al is een gelijkspel ook mogelijk, want rondes kunnen 10-10 gescored worden.

Verder geen tijd om dit nader toe te lichten maar het slaat echt als een tang op een varken om alleen winnaars toe te kennen bij finishes.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  dinsdag 14 december 2010 @ 11:36:58 #279
20925 n00cL30n
pi_89911507
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 10:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

vet. het kan dus wel ^O^ _O_
Jups, als ik zo die highlight reel bekijk, denk ik dat ik maar eens moet gaan kijken of ik wat kan vinden.
Een paar jaar terug (2008 ofzo) kon ik alleen maar dooie golfjes vinden namelijk. :(
pi_89912446
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 10:30 schreef Paxlie het volgende:

[..]

In jouw wereld zou GSP vs Kos een gelijkspel zijn, dat klopt natuurlijk voor geen meter.
Het is een sport waarin er eentje beter gaat zijn dan de ander al is een gelijkspel ook mogelijk, want rondes kunnen 10-10 gescored worden.

Verder geen tijd om dit nader toe te lichten maar het slaat echt als een tang op een varken om alleen winnaars toe te kennen bij finishes.
Als Barcelona zijn tegenstander van de mat speelt maar het blijft 0-0... klopt een gelijkspel dan ook voor geen meter? Het is maar net welke uitgangspositie je kiest. En ik kies die van de finish.

Overigens moeten titelhouders natuurlijk wel gewoon hun titel houden bij een gelijkspel. Het is aan de challenger om hem te verslaan. Maar belonen met een win op zijn record? Nee.

Ik weet dat een gelijkspel nu ook mogelijk is, maar dat gebeurd zelden. Het hele scoringssysteem werkt gewoon niet lekker. De beoordeling is niet consequent. Met onbegrijpbare uitslagen tot gevolg.
  dinsdag 14 december 2010 @ 12:11:13 #281
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_89912537
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Als Barcelona zijn tegenstander van de mat speelt maar het blijft 0-0... klopt een gelijkspel dan ook voor geen meter? Het is maar net welke uitgangspositie je kiest. En ik kies die van de finish.

Overigens moeten titelhouders natuurlijk wel gewoon hun titel houden bij een gelijkspel. Het is aan de challenger om hem te verslaan. Maar belonen met een win op zijn record? Nee.

Ik weet dat een gelijkspel nu ook mogelijk is, maar dat gebeurd zelden. Het hele scoringssysteem werkt gewoon niet lekker. De beoordeling is niet consequent. Met onbegrijpbare uitslagen tot gevolg.
Dat de scores onbegrijpbaar zijn ligt niet aan de manier van scoren, maar aan de personen die dat moeten doen. Ik ben overigens ook van mening dat het onzin is dat je de kampioen echt moet verslaan. Als jij 48-47 48-47 en 47-48 de kampioen verslaat dan heb je gewoon recht op de titel.
pi_89914855
Het probleem ligt hem zoals Joe Rogan al vertelde bij TUF finale, bij de ondergeschikte judges.. dit zijn judges die de sport niet goed kennen (aantal ervan, zijn ook goede) en die flapdrollen geven dus van die rare uitslagen.

UFC heeft daar niks over te zeggen is een losse organisatie, dus of UFC moet het in hun organisatie doen maar willen ze niet i.v.m. angst dat mensen zeggen dat ze frauderen/gevechten verkopen, dus dan moeten misschien ex-ufc fighters zoals Chuck Lidell e.d. misschien opleiding volgen om wedstrijden te jureren.

Blijft lastig en jury/scheidsrechter is ook lastig vak.
pi_89915902
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:23 schreef Geo3kant het volgende:
Het probleem ligt hem zoals Joe Rogan al vertelde bij TUF finale, bij de ondergeschikte judges.. dit zijn judges die de sport niet goed kennen (aantal ervan, zijn ook goede) en die flapdrollen geven dus van die rare uitslagen.

UFC heeft daar niks over te zeggen is een losse organisatie, dus of UFC moet het in hun organisatie doen maar willen ze niet i.v.m. angst dat mensen zeggen dat ze frauderen/gevechten verkopen, dus dan moeten misschien ex-ufc fighters zoals Chuck Lidell e.d. misschien opleiding volgen om wedstrijden te jureren.

Dat vind ik gelul, bedoel Cecil Peoples is zelf een scheidsrechter geweest en die heeft toch een flink aantal dicutabele calls op z'n naam staan.
  dinsdag 14 december 2010 @ 15:26:59 #284
20925 n00cL30n
pi_89919931
Mmm, zit net Art of War rules & regulations te bekijken. Blijkt dat ze tegenwoordig wel JDs hebben. Maar dat deze meestal op een draw aankomen.
pi_89921567
Gina Carano zegt: Merry Christmas! :9~

Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_89926081
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:23 schreef Geo3kant het volgende:

gewoon big John leraar maken voor die andere judges!
pi_89926187
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 16:06 schreef Fyodor het volgende:
Gina Carano zegt: Merry Christmas! :9~

[ afbeelding ]
aaahhh heerlijk :P :9 :9~ *; , was mijn beeldscherm aan het likken, maar er zat een laag stof op :(
  dinsdag 14 december 2010 @ 18:32:48 #288
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_89927091
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 18:03 schreef THEFXR het volgende:

[..]

gewoon big John leraar maken voor die andere judges!
Ik vind Big John een blaaskaak, doe dan bij Herb Dean.
  dinsdag 14 december 2010 @ 19:02:30 #289
20925 n00cL30n
pi_89928278
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 18:32 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Ik vind Big John een blaaskaak, doe dan bij Herb Dean.
Herb Dean vind ik ook wel een zeer okay ref!
  dinsdag 14 december 2010 @ 19:06:53 #290
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_89928450
Gina O+

Bellator lands TV-deal with MTV2
quote:
Bellator Fighting Championships, a growing force in the world of mixed martial arts, has a new television home, MTV2. It was announced today jointly by Bellator Chairman and CEO Bjorn Rebney and Eric Conte, SVP, Programming and Production, MTV2. The three-year deal will commence in 2011.

Featuring some of the sport's top stars, Bellator brings a unique format of world-class fighting to fans with 12-week, eight-man tournaments in respective weight classes. MTV2, which features the highest concentration of M12-24 and M12-34 in television, will telecast two of these LIVE tournaments per year, plus a collection of special feature events. The first tournament will premiere in March 2011.

"MTV2 is the perfect home for the intense mixed martial arts action of Bellator," Eric Conte, SVP, Programming and Production, MTV2. "MMA is at the top of our audience's wish list, and partnering with Bellator to bring live events and specials to MTV2 made complete sense since our viewers are so hungry to see more MMA on-air."

"We are thrilled to partner with MTV2 which has such a strong audience of hard-to-reach young guys," said Rebney. "With a timeslot on a prominent nationally-distributed cable network aimed at young men, we now have the perfect platform to showcase our exciting, action-packed tournaments and fighters."
^O^

[ Bericht 44% gewijzigd door Tazmaniac op 14-12-2010 19:26:40 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_89929382
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 19:02 schreef n00cL30n het volgende:

[..]

Herb Dean vind ik ook wel een zeer okay ref!
Kan natuurlijk ook niet mis gaan met zo'n kapsel en dan 'herb' heten 8-)
Conscience do cost.
  dinsdag 14 december 2010 @ 20:28:16 #292
20925 n00cL30n
pi_89932316
Heel stiekem......

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_89940628
Heel stiekem is Brock Lesnar de beste MMA heavyweight ooit.
#freefrederike
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:03:41 #294
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_89940725
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 december 2010 23:02 schreef PizzaMizza het volgende:
Ik ben enorme fan van Brock Lesnar en hij is absoluut niet de beste. Hij is beter dan alles en iedereen behalve Cain Valesquez. Niet de beste.
pi_89940904
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 december 2010 23:03 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Ik ben enorme fan van Brock Lesnar en hij is absoluut niet de beste. Hij is beter dan alles en iedereen behalve Cain Valesquez. Niet de beste.
Ach, maak je niet druk, dat komt wel goed. Brock is gewoon legendarisch :7 Ik ben ook heel erge fan van Kimbo, alhoewel hij niet echt goed te noemen is tov andere mma'ers
#freefrederike
pi_89941176
quote:
Zeker nieuw met MMA? :')
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_89941229
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 23:12 schreef Fyodor het volgende:

[..]

Zeker nieuw met MMA? :')
:')
#freefrederike
pi_89944704
quote:
whahaha :P _O-
  woensdag 15 december 2010 @ 00:34:39 #299
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_89944970
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 december 2010 23:07 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ach, maak je niet druk, dat komt wel goed. Brock is gewoon legendarisch :7 Ik ben ook heel erge fan van Kimbo, alhoewel hij niet echt goed te noemen is tov andere mma'ers
Kimbo is een pannekoek en Brock gaat nooit meer wat worden in MMA
pi_89945110
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 00:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Kimbo is een pannekoek en Brock gaat nooit meer wat worden in MMA
kimbo is idd een pannenkoek in MMA, maar dat is ook omdat de meeste MMa'ers al jarenlang trainen terwijl hij nooit aan mma heeft gedaan.
Brock nooit meer wat worden :') mensen spacen hem....
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 00:26 schreef THEFXR het volgende:

[..]

whahaha :P _O-
jou naam zegt al genoeg :'(
#freefrederike
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')