abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 december 2010 @ 19:20:20 #251
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_89843228
wel balen dat roy nelson niet kan vechten ivm met een ander contract.dat houdt de hw divisie nogal tegen.
pi_89846902
UFC

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 13 december 2010 @ 13:05:43 #253
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_89870570
UFC
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 13 december 2010 @ 13:08:42 #254
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_89870659
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 13:05 schreef n00cL30n het volgende:
UFC
SPOILER
Ziet er prima uit voor die irritante kwal
pi_89875372
SPOILER
pi_89879132
Ik weet niet of het waar is:

quote:
Via deze weg wil ik iedereen bedanken voor de felicitaties en support die ik heb gekregen na het winnen van de K-1 belt. Ik zie deze prestatie dan ook echt als een team prestatie en wil dus in bijzonder mijn team, mijn trainers, mijn trainingspartners, vrienden en familie bedanken. Zonder hun was deze unieke prestatie niet gelukt.

Nu ik zo in mijn hotelkamer zit in Japan en terug denk aan het evenement kan in concluderen dat er meerdere winnaars waren deze avond:

Tyrone Spong: Hoewel ik hem zeker niet had onderschat werd toch veel geroepen dat het voor mij een walkover zou zijn, ik denk dat hij in deze partij heeft laten zien dat hij met de top van de K-1 mee kan draaien, hij is nog jong en heeft een goede toekomst voor zich. Hij heeft de twijfelaars laten zien dat hij ook als zwaargewicht uit de voeten kan.

Gokhan Saki: Zelf vond ik dat hij de partij tegen Ghita al na 3 ronde had moeten krijgen maar hij vocht een geweldige partij en heeft zijn sportieve wraak kunnen nemen voor Zimmerman & Kharitonov. Een 3e plek opgeven doe je niet zomaar dus respect voor Saki om toch tegen over mij te staan. Voor de mensen die roepen dat het een spelletje van GG zou zijn, zou ik willen zeggen; kijk naar Peter Aerts die gaat ook zijn finaleplaats niet zomaar afstaan en die zal vast ook blessures hebben gehad. Het blijft een toernooi en blessures is part of the game.

Peter Aerts: Ja, wat moet ik daar van zeggen. Een legende die met zijn 40 jaar nog steeds mee doet voor de titel. Zijn overwinning op Schilt kan gezien worden als de wedstrijd van de avond en heb veel respect voor deze man. Naarmate je ouder wordt moet je nog harder werken om fit te blijven dus ik weet hoeveel hij er voor over heeft. Dus dat op zich verdiend al respect. Schilt had een off day maar die zal er volgende jaar weer bij zijn en zoals altijd één van de kanshebbers zijn.

Ik zal in Japan blijven voor promotie en media dus tijd om te vieren heb ik niet echt gehad want de volgende uitdaging staat al op mij te wachten; ik zal meedoen aan de Dynamite show. Waarschijnlijk wordt dat een M.M.A. partij en zal gaan om de vacante Dream zwaargewicht titel, want ook die wil ik op de muur hebben hangen

Nogmaals bedankt en hoop in de toekomst weer mooie gevechten voor jullie te laten zien.

Osu

Alistair
pi_89879186
Zou echt een zegen voor de sport zijn als decision wins zouden worden afgeschaft en het automatisch een draw/no contest is als je niet weet te finishen. Dan MOETEN ze er wel voor gaan en heb je een veel betere basis voor een rematch. En nooit meer onterechte decisions! Maarja, gebeurd toch nooit. Conservatieve gedachten overheersen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_89879300
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Zou echt een zegen voor de sport zijn als decision wins zouden worden afgeschaft en het automatisch een draw/no contest is als je niet weet te finishen. Dan MOETEN ze er wel voor gaan en heb je een veel betere basis voor een rematch. En nooit meer onterechte decisions! Maarja, gebeurd toch nooit. Conservatieve gedachten overheersen.
Het is ook niet echt reëel denk ik... Er zullen gewoon partijen zijn die niet met een KO of een sub beslist zullen worden.
pi_89879716
Nieuws over Kos....

SPOILER
pi_89881788
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:43 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Tja, die account is gewoon van Alistair, dus het zou zo maar waar kunnen zijn. De enige waardige tegenstanders die Dream hem kan bieden zijn volgens mij Barnett en Arlovski. Of zie ik iemand over het hoofd?
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_89882188
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:43 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Zal wel kloppen aangezien hij het onder zijn eigen nick op mixfight schreef. Ik ben wel benieuwd tegen wie hij gaat knokken, ik hoop op een respectabele fighter. Werdum, Fedor of Barnett.

Gezien het verleden en zijn korte trainingstijd zal het echter wel weer tegenvallen.
pi_89882227
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:55 schreef Fyodor het volgende:

[..]

Tja, die account is gewoon van Alistair, dus het zou zo maar waar kunnen zijn. De enige waardige tegenstanders die Dream hem kan bieden zijn volgens mij Barnett en Arlovski. Of zie ik iemand over het hoofd?
Arlovski zou eigenlijk ook al een aanfluiting zijn maar goed dat zou ik zelf nog wel willen zien. Kunnen Werdom of Fedor niet ook in Dream vechten gezien het samenwerkingsverband met Strikeforce? Kans dat het 1 van die 2 wordt acht ik klein btw.
  maandag 13 december 2010 @ 18:08:12 #263
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_89882265
quote:
Wat een onzin. Het is een sport, geen wedstrijd wie er het laatste overblijft.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_89882499
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:08 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Wat een onzin. Het is een sport, geen wedstrijd wie er het laatste overblijft.
Ik denk zelf ook niet dat dit de oplossing is maar onzin is wat overdreven. Je ziet gewoon dat hoe hoger het niveau wordt hoe minder finishes je hebt. Dat is gewoon niet goed voor de sport. Dat is hetzelfde wanneer er in het voetbal steeds minder goals gemaakt worden. Op lange termijn is dat gewoon slecht voor de sport.
  maandag 13 december 2010 @ 18:22:27 #265
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_89882720
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:06 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Arlovski zou eigenlijk ook al een aanfluiting zijn maar goed dat zou ik zelf nog wel willen zien. Kunnen Werdom of Fedor niet ook in Dream vechten gezien het samenwerkingsverband met Strikeforce? Kans dat het 1 van die 2 wordt acht ik klein btw.
Barnett is by far de enige échte oppenent tegen wie je Overeem zou laten vechten. :Y

Fedor + Werdum (en in mindere mate Big Foot) zijn absolute no go's omdat Strikeforce dan zomaar een van HUN droom matchups zou weggeven aan Dream. :N

Maar ik heb niet meer veel vertrouwen in Japanse promoties dus ik ben bang dat
Overeem vs. Barnett er niet van gaat komen.

Arlovski is een mogelijkheid.. als het maar niet Ricco of Jeff worden :N
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  maandag 13 december 2010 @ 18:38:00 #266
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_89883320
Ik ga voor Pedro Rizzo vs Ubereem
  maandag 13 december 2010 @ 18:39:13 #267
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_89883372
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:15 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Ik denk zelf ook niet dat dit de oplossing is maar onzin is wat overdreven. Je ziet gewoon dat hoe hoger het niveau wordt hoe minder finishes je hebt. Dat is gewoon niet goed voor de sport. Dat is hetzelfde wanneer er in het voetbal steeds minder goals gemaakt worden. Op lange termijn is dat gewoon slecht voor de sport.
Mwoah ook niet eens. Als je kijkt naar het afgelopen event dan was dat gewoon super. Paar mooie gevechten en dan als main event een erg goede match tussen Kos en GSP. Kos, Alves en Fitch zijn alledrie ontzettend moeilijk te finishen. Hardy bleek ook enorm moeilijk te finishen.
  maandag 13 december 2010 @ 22:28:18 #268
20925 n00cL30n
pi_89897033
quote:
Zou echt een zegen voor de sport zijn als decision wins zouden worden afgeschaft en het automatisch een draw/no contest is als je niet weet te finishen.
In China heb je de 'Art of War' organisatie. Deze doen inderdaad freefight op deze manier.
Een win heb je door een submission of (T)KO, een decision is niet mogelijk.

Hier een highlight reel van een oudere AoW fc, waarbij de refs soms iets eerder kunnen reageren naar mijn mening. ;)

Zie hier voor meer info.

quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:38 schreef Paxlie het volgende:
Ik ga voor Pedro Rizzo vs Ubereem
Ik heb deze al eens eerder horen/zien vallen, ik weet alleen even niet meer waar of wanneer.
  maandag 13 december 2010 @ 22:38:39 #269
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_89897634
*O* Net tweede mma training gehad. Eerst stoten op elkaar oefenen, daarna schoppen droog oefenen, en daarna op elkaar.
Daarna een grappeling oefening gedaan om uit een mount? (dat de 1 op de grond ligt, met zijn benen om het bovenlichaam van de ander), en dan vervolgens in een sidemount, en vandaar in een houdgreep, en dan moest de ander daar weer uit. Maar dat was echt verdomt lastig.

En ik ben alles behalve flexibel met trappen. Hebben jullie nog goeie tips om dat te oefenen? Gewoon veel schoppen, of speciale rekoefeningen?)
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 13 december 2010 @ 22:43:38 #270
236125 33
the exploding psychology
pi_89897915
Gewoon flink stretchen en blijven doortrappen, dan moet het wel goed komen. ;)
  maandag 13 december 2010 @ 22:52:15 #271
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_89898336
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:43 schreef 33 het volgende:
Gewoon flink stretchen en blijven doortrappen, dan moet het wel goed komen. ;)
Ik denk dat de boom in de achtertuin het moet gaan ontgelden :D
Volgens onze leraar kunnen we over een paar maanden misschien meedoen met een grappling toernooi, maargoed, dat zien we tegen die tijd wel weer.

En het was trouwens vanuit een guard, niet vanuit een mount.
pi_89900206
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:38 schreef kanovinnie het volgende:
*O* Net tweede mma training gehad. Eerst stoten op elkaar oefenen, daarna schoppen droog oefenen, en daarna op elkaar.
Daarna een grappeling oefening gedaan om uit een mount? (dat de 1 op de grond ligt, met zijn benen om het bovenlichaam van de ander), en dan vervolgens in een sidemount, en vandaar in een houdgreep, en dan moest de ander daar weer uit. Maar dat was echt verdomt lastig.

En ik ben alles behalve flexibel met trappen. Hebben jullie nog goeie tips om dat te oefenen? Gewoon veel schoppen, of speciale rekoefeningen?)
Ik heb hetzelfde met trappen. Vroeger deed ik aan karate waar we iedere training begonnen met een klein half uur stretching. En als de sensei zei dat je been gestrekt moest, dan moest ie ook gestrekt. Met als gevolg dat ik na die stretching altijd stond te trillen op mijn benen en de rest van de training pijn en weinig kracht in mij heupen had.

Dus mijn tip: ga niet lopen forceren want dat werkt op den duur alleen maar tegen je.

Ik heb later wel wat poweryoga gedaan, dat maakte mijn gewrichten ook wat soepeler maar dan op een aangename manier.

Als ik train op een heavybag concentreer ik me vooral op lowkicks, dat zijn in MMA veruit de veiligste trappen om te maken. Een roundhouse kick naar het lichaam lukt me ook nog wel maar een high kick voer ik uit zonder in te draaien, dus mijn tenen wijzen steeds naar voren/omhoog en knal de binnenkant mijn enkel er tegenaan. Alleen met de frontkick heb ik hoog of laag geen problemen, maar in MMA is die niet heel bruikbaar.

Uiteindelijk heb ik mezelf leren trappen door gewoon de trap zelf te maken tegen een heavybag. Ik begon met lowkicks en probeerde langzaam aan elke sessie op de heavybag weer een stukje hoger te komen. Een trap is pas goed uitgevoerd wanneer je perfect in balans blijft voor, tijdens en na de trap. Daarnaast moet je trap ook snel en krachtig zijn. En niet te vergeten: je techniek/beweging moet ook correct worden uitgevoerd. Wanneer je techniek, kracht, snelheid en balans beheerst in je kick kun je de moeilijkheidsgraad wat opkrikken door bijv. hoger te trappen of door een andere trap te oefenen.
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  maandag 13 december 2010 @ 23:41:26 #273
20925 n00cL30n
  dinsdag 14 december 2010 @ 00:00:56 #274
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_89901742
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 23:29 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde met trappen. Vroeger deed ik aan karate waar we iedere training begonnen met een klein half uur stretching. En als de sensei zei dat je been gestrekt moest, dan moest ie ook gestrekt. Met als gevolg dat ik na die stretching altijd stond te trillen op mijn benen en de rest van de training pijn en weinig kracht in mij heupen had.

Dus mijn tip: ga niet lopen forceren want dat werkt op den duur alleen maar tegen je.

Ik heb later wel wat poweryoga gedaan, dat maakte mijn gewrichten ook wat soepeler maar dan op een aangename manier.

Als ik train op een heavybag concentreer ik me vooral op lowkicks, dat zijn in MMA veruit de veiligste trappen om te maken. Een roundhouse kick naar het lichaam lukt me ook nog wel maar een high kick voer ik uit zonder in te draaien, dus mijn tenen wijzen steeds naar voren/omhoog en knal de binnenkant mijn enkel er tegenaan. Alleen met de frontkick heb ik hoog of laag geen problemen, maar in MMA is die niet heel bruikbaar.

Uiteindelijk heb ik mezelf leren trappen door gewoon de trap zelf te maken tegen een heavybag. Ik begon met lowkicks en probeerde langzaam aan elke sessie op de heavybag weer een stukje hoger te komen. Een trap is pas goed uitgevoerd wanneer je perfect in balans blijft voor, tijdens en na de trap. Daarnaast moet je trap ook snel en krachtig zijn. En niet te vergeten: je techniek/beweging moet ook correct worden uitgevoerd. Wanneer je techniek, kracht, snelheid en balans beheerst in je kick kun je de moeilijkheidsgraad wat opkrikken door bijv. hoger te trappen of door een andere trap te oefenen.
Hmm, technisch sterk worden is vooral veel oefenen, dus ik wil eigenlijk eerst soepeler worden zodat ik niet als een hark met mijn been sta te zwaaien :P
Ik kwam met de high kicks niet hoger dan de helft van de bovenarm, als ik het echt probeerde wel tot de schouder, nek, maar dan voelde dat niet zo heel prettig zegmaar ;(
pi_89904562
Hm Koscheck:

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')