Superfight:quote:Ewerton Teixeira
Brazil / Kyokushin Kaikan
vs
Errol Zimmerman
Curacau / Golden Glory
In de aanloop was ik erg verrast door Saki, ben benieuwd. Toch denk ik dat niemand dit jaar tegen het geweld van Overeem kan. Schilt lijkt zijn motivatie een beetje kwijt te zijn.quote:Sergey Kharitonov
Russia / Golden Glory
vs
ingh "Heart" Jaideep
India / POWER OF DREAM
Je zou de search kunnen gebruiken. Ik weet het, raar voorstel, maar toch.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:14 schreef PizzaMizza het volgende:
Ik volg dit gedoe nooit, maar wat is er nou met Badr Hari gebeurd?
gewoon wegblijven van alle forums, de gewone media meldt dit niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:57 schreef Coelho het volgende:
Nou maar hopen dat de media niet al in de loop van de dag de uitslag gaan melden...
Reken maar dat de Telegraaf dat meldt hoor! Die hebben ook al veel stukjes in de krant over de finale.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon wegblijven van alle forums, de gewone media meldt dit niet.
Hoe laat begint het (Nederlandse tijd)?quote:Op donderdag 9 december 2010 14:50 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Reken maar dat de Telegraaf dat meldt hoor! Die hebben ook al veel stukjes in de krant over de finale.
Gewoon live kijken
dat is makkelijker gezegd dan gedaan, dan zit je vanaf 9 uur tot 5 uur achter je pc ofzo.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:50 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Reken maar dat de Telegraaf dat meldt hoor! Die hebben ook al veel stukjes in de krant over de finale.
Gewoon live kijken
Uit m'n hoofd 8 uur 's ochtends dacht ik.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hoe laat begint het (Nederlandse tijd)?
Je weet dat die Japanse stream niet echt live is,he? die loopt achter, vandaar dat Micha vorige jaar kon spoileren!quote:Op donderdag 9 december 2010 14:50 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Gewoon live kijken
Heb je zijn mini-docu (The Reem) wel eens gezien? Uit alles wat ik daar in heb gezien blijkt eigenlijk het tegendeel en lijkt het me een erg relaxte kerelquote:Op donderdag 2 december 2010 13:40 schreef LuieSurinamer het volgende:
saki vs ghita gaat een leuke partij worden denk ik.
ik heb weinig hoop voor spong, misschien de meeste technische van alle vechters maar totaal geen incasseringsvermogen. niet van deze heavyweights althans.
ik hoop maar een ding eigenlijk en dat is dat overeem het toernooi niet wint, wat een arrogante kneus vind ik hem.
Zowel Mo als Aerts kunnen nu eindelijk stoppen hoor is leuk geweest.
Schilt ook trouwens.
Ik snap ook niet waar die Surinamer het over heeft. Troll ofzo?quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:53 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Heb je zijn mini-docu (The Reem) wel eens gezien? Uit alles wat ik daar in heb gezien blijkt eigenlijk het tegendeel en lijkt het me een erg relaxte kerel
http://www.thereem.com/
(waar hij trouwens zelf allemaal voor betaald en wat imo echt van ongelooflijk hoge productiekwaliteit is, zeker de moeite waard om te kijken).
onsportief gedrag tegen Bonjasky en Hesdy Gerges (k1 wgp 2008 en its showtime 2010) --> vakantie voor paar maanden na marokko--> voorrondes k1 missen --> niet mee doen aan K1 WGPquote:Op donderdag 2 december 2010 00:14 schreef PizzaMizza het volgende:
Ik volg dit gedoe nooit, maar wat is er nou met Badr Hari gebeurd?
FYPquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:18 schreef ukga het volgende:
onsportief gedrag tegen Bonjasky en Hesdy Gerges (k1 wgp 2009 en its showtime 2010) --> een portier mishandeld --> vakantie voor paar maanden na marokko--> voorrondes k1 missen --> niet mee doen aan K1 WGP
Eej MF broeder!quote:Op donderdag 9 december 2010 22:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Je weet dat die Japanse stream niet echt live is,he? die loopt achter, vandaar dat Micha vorige jaar kon spoileren!
via bwin ofzo?quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:40 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik ga lekker op Veronica kijken
Tijdens het kerst shoppen zal ik toch weinig K-1 nieuws tegen het lijf lopen lijkt me
Overigens ¤ 20 euri op Ubereem gezet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |