Superfight:quote:Ewerton Teixeira
Brazil / Kyokushin Kaikan
vs
Errol Zimmerman
Curacau / Golden Glory
In de aanloop was ik erg verrast door Saki, ben benieuwd. Toch denk ik dat niemand dit jaar tegen het geweld van Overeem kan. Schilt lijkt zijn motivatie een beetje kwijt te zijn.quote:Sergey Kharitonov
Russia / Golden Glory
vs
ingh "Heart" Jaideep
India / POWER OF DREAM
Je zou de search kunnen gebruiken. Ik weet het, raar voorstel, maar toch.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:14 schreef PizzaMizza het volgende:
Ik volg dit gedoe nooit, maar wat is er nou met Badr Hari gebeurd?
gewoon wegblijven van alle forums, de gewone media meldt dit niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:57 schreef Coelho het volgende:
Nou maar hopen dat de media niet al in de loop van de dag de uitslag gaan melden...
Reken maar dat de Telegraaf dat meldt hoor! Die hebben ook al veel stukjes in de krant over de finale.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon wegblijven van alle forums, de gewone media meldt dit niet.
Hoe laat begint het (Nederlandse tijd)?quote:Op donderdag 9 december 2010 14:50 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Reken maar dat de Telegraaf dat meldt hoor! Die hebben ook al veel stukjes in de krant over de finale.
Gewoon live kijken
dat is makkelijker gezegd dan gedaan, dan zit je vanaf 9 uur tot 5 uur achter je pc ofzo.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:50 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Reken maar dat de Telegraaf dat meldt hoor! Die hebben ook al veel stukjes in de krant over de finale.
Gewoon live kijken
Uit m'n hoofd 8 uur 's ochtends dacht ik.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hoe laat begint het (Nederlandse tijd)?
Je weet dat die Japanse stream niet echt live is,he? die loopt achter, vandaar dat Micha vorige jaar kon spoileren!quote:Op donderdag 9 december 2010 14:50 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Gewoon live kijken
Heb je zijn mini-docu (The Reem) wel eens gezien? Uit alles wat ik daar in heb gezien blijkt eigenlijk het tegendeel en lijkt het me een erg relaxte kerelquote:Op donderdag 2 december 2010 13:40 schreef LuieSurinamer het volgende:
saki vs ghita gaat een leuke partij worden denk ik.
ik heb weinig hoop voor spong, misschien de meeste technische van alle vechters maar totaal geen incasseringsvermogen. niet van deze heavyweights althans.
ik hoop maar een ding eigenlijk en dat is dat overeem het toernooi niet wint, wat een arrogante kneus vind ik hem.
Zowel Mo als Aerts kunnen nu eindelijk stoppen hoor is leuk geweest.
Schilt ook trouwens.
Ik snap ook niet waar die Surinamer het over heeft. Troll ofzo?quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:53 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Heb je zijn mini-docu (The Reem) wel eens gezien? Uit alles wat ik daar in heb gezien blijkt eigenlijk het tegendeel en lijkt het me een erg relaxte kerel
http://www.thereem.com/
(waar hij trouwens zelf allemaal voor betaald en wat imo echt van ongelooflijk hoge productiekwaliteit is, zeker de moeite waard om te kijken).
onsportief gedrag tegen Bonjasky en Hesdy Gerges (k1 wgp 2008 en its showtime 2010) --> vakantie voor paar maanden na marokko--> voorrondes k1 missen --> niet mee doen aan K1 WGPquote:Op donderdag 2 december 2010 00:14 schreef PizzaMizza het volgende:
Ik volg dit gedoe nooit, maar wat is er nou met Badr Hari gebeurd?
FYPquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:18 schreef ukga het volgende:
onsportief gedrag tegen Bonjasky en Hesdy Gerges (k1 wgp 2009 en its showtime 2010) --> een portier mishandeld --> vakantie voor paar maanden na marokko--> voorrondes k1 missen --> niet mee doen aan K1 WGP
Eej MF broeder!quote:Op donderdag 9 december 2010 22:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Je weet dat die Japanse stream niet echt live is,he? die loopt achter, vandaar dat Micha vorige jaar kon spoileren!
via bwin ofzo?quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:40 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik ga lekker op Veronica kijken
Tijdens het kerst shoppen zal ik toch weinig K-1 nieuws tegen het lijf lopen lijkt me
Overigens ¤ 20 euri op Ubereem gezet![]()
Je kan hem moeilijk iets verwijten, iemand van zijn lengte & gewicht tegen Semmy Schilt. Uit zijn perspectief gezien heeft hij het goed gedaan, maar het was niet genoeg.quote:Op zaterdag 11 december 2010 09:36 schreef Dreassic het volgende:
Kyotato kan necht niet vechten, zit alleen maar weg te lopen door de ring hopende op een opening voor een snelle flurry.
dat gevecht van schilt deed me denken aan, Hiroki Nakajima vs Albert Kraus eerder dit jaar. Nakajima was ook alleen maar rondjes aan het draaien lolquote:Op zaterdag 11 december 2010 09:37 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Je kan hem moeilijk iets verwijten, iemand van zijn lengte & gewicht tegen Semmy Schilt. Uit zijn perspectief gezien heeft hij het goed gedaan, maar het was niet genoeg.
vraagt om een toegangscode.quote:Op zaterdag 11 december 2010 08:03 schreef Dreassic het volgende:
http://nl.justin.tv/butterhairy#/w/639071984
probeer eens 'fuckfuckfuck' ?quote:
Ja, Aerts heel snel, Schilt op decision.quote:Op zaterdag 11 december 2010 09:48 schreef Nober het volgende:
Aerts en Schilt gewonnen? (Net wakker, nu pas een fatsoenlijke stream)
Die 'aanwijzingen' altijd..quote:Op zaterdag 11 december 2010 09:53 schreef Nober het volgende:
Toch wel fijn dat ik Turks versta, ''Ja nu'', ''Nog een keer'''... gelijk even vertaald voor jullie.
Onderschat Spong niet.... maar Saki zal wel doorgaanquote:Op zaterdag 11 december 2010 09:57 schreef Fyodor het volgende:
Wie er ook wint.... Ubereem zal tevreden zijn met dit zware gevecht!
Tot noch toe geen verrassingen, hoewel Saki vs Ghita niet te voorspellen was.quote:Op zaterdag 11 december 2010 09:58 schreef Fyodor het volgende:
OMG extension round....
En idd, ik onderschat Spong niet hoorMaar Ali wint dat wel denk ik...
Idd... het is eigenlijk precies zoals ik verwachtte bij dit gevecht, de winnaar zal niet fris in de halve finale staan. Benieuwd hoe Ubereem het gaat doen!quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Tot noch toe geen verrassingen, hoewel Saki vs Ghita niet te voorspellen was.
Al gehoord?? Spong KOed Overeem in de 2de ronde...quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:04 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Idd... het is eigenlijk precies zoals ik verwachtte bij dit gevecht, de winnaar zal niet fris in de halve finale staan. Benieuwd hoe Ubereem het gaat doen!
Idd, 2 handen clinchen mag niet meer. Het is clinchen met 1 hand en dan max 1 knie dacht ik...quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:19 schreef Lundegaard het volgende:
Wat deed Overeem verkeerd dan? Met twee handen beetpakken?
Ja dat mag niet, had hij vorig jaar al voor gediskwalificeerd moeten worden tegen Teixeira, nu zijn ze er echt streng op... was al bij de Final 16 zo.quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:19 schreef Lundegaard het volgende:
Wat deed Overeem verkeerd dan? Met twee handen beetpakken?
Lijkt me stug, helemaal door die downquote:
Ohja die Retirement Fight, gaat wel lukken denk ik... Gerges!!quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:28 schreef ohjajohh het volgende:
Fujimoto komt er aan. De man met de beste entrance music ooit! Ace of Base!
Vanaf 2:50.... veel vetter!quote:
Retirement Fight, Gerges zal wel in 1 ronde klaar zijn (de intro duurt langer).quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:37 schreef Lundegaard het volgende:
Ouwe lullen gevecht. Tijd voor een douche.
Idd...quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:42 schreef ohjajohh het volgende:
Niet zo'n mooi afscheid voor m'n favo japanse vechtert...
Mogelijk heeft dat te maken met het protest dat was ingediend namens It's showtime en Black Label Fighting na de Final 16 match tegen Schilt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:43 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Idd...
Maar snap sowieso niet waarom Gerges niet het reservegevecht kreeg en Zimmerman wel.
Gun die kerel zijn afscheid.quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:49 schreef Nober het volgende:
Sjongejonge, hup wegwezen!! Matige vechters moeten geen uitgebreidde speech mogelijkheid krijgen
het zou toch verboden moeten worden..quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:28 schreef ohjajohh het volgende:
Fujimoto komt er aan. De man met de beste entrance music ooit! Ace of Base!
Dat ze zulke gevechten niet tijdens de Final 8 doen, dan mag 'ie van mij een speech van een week houden.quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gun die kerel zijn afscheid.
Ach de man wil graag voor zijn eigen publiek in een volle zaal afscheid nemen. Dat wil iedereen toch?quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat ze zulke gevechten niet tijdens de Final 8 doen, dan mag 'ie van mij een speech van een week houden.
Dat ze Ernesto Hoost zo'n afscheid geven zou ik wel begrijpen, maar niet zo'n vechter.quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach de man wil graag voor zijn eigen publiek in een volle zaal afscheid nemen. Dat wil iedereen toch?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat ze Ernesto Hoost zo'n afscheid geven zou ik wel begrijpen, maar niet zo'n vechter.
De man is populair in Japan. Ze moeten toch iets hebben om trots op te zijn qua vechtsport!quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat ze Ernesto Hoost zo'n afscheid geven zou ik wel begrijpen, maar niet zo'n vechter.
Inderdaad! Mister fuckin Coolness himself.quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:54 schreef Tumble het volgende:
ik zou het aerts zo gunnen he nog een keer kampioen worden en dan gelijk afscheid nemen
Ik had het langer volgehouden tegen Gerges....quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De man is populair in Japan. Ze moeten toch iets hebben om trots op te zijn qua vechtsport!
Het was niet voor niets zijn retirementmatch.....quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik had het langer volgehouden tegen Gerges....
Old kid turbo, of wa?quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Peer uut Best sloop die koekwaus!
quote:
Hij schupt zo een brommerframe krom jonge!quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Niemand rakt 'm aon behalve Aerts jonge, hij makt 'm káááápot!!!
Die Schilt kan dan wel gek wezen maar Peer mak 'm dood jonge!quote:
Saki heeft in ieder geval tijd gehad om te herstellen van die 4 ronde's maar die partij moet normaalgesproken voor Overeem zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:12 schreef fenixs het volgende:
Saki vs Overeem wat een gevecht wordt dat..
Maar Aerts ziet er wel een stuk afgetrainder uit, bij de Final 16 zag je dat al, je kan de 6 Schültenbrau's (sixpack) tellen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:13 schreef Lundegaard het volgende:
Nadeel is nu wel de conditie van Aerts.. Hij had mazzel met een makkie de 1e ronde. Dit was zwaarder en ik hoop dat hij het volhoudt in de finale..
Damn, wat gun ik het hem!
Heb je Aerts vs Overeem gezien vorig jaar? Zag er niet best uit... tegen Schilt wist Aerts wel wat 'ie moest doen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:15 schreef Tumble het volgende:
ik hoop dat dit een 4e ronde oplevert zodat de winnaar lekker moe is voor de finale tegen aerts en dan nog een keer alle energie uit elke vezel halen en die prijs pakken voor aerts
Zou mooi zijn. Hoewel ik het Saki of Overeem ook wel gun.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:15 schreef Tumble het volgende:
ik hoop dat dit een 4e ronde oplevert zodat de winnaar lekker moe is voor de finale tegen aerts en dan nog een keer alle energie uit elke vezel halen en die prijs pakken voor aerts
pagina 2 van deze post levert je wat links op en als je sopcast hebt: 24267quote:
You'll get this (lapdance) website just for free http://nl.justin.tv/butterhairy#/w/639182192/2quote:
Tja... op papier heeft Alistair nu de makkelijkste weg. Saki heeft een zeer zware partij gehad, evenals Aerts. Maar goed, we gaan nu zien wat deze pot oplevert.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:15 schreef Tumble het volgende:
saki en overeem krijgen nog kansen genoeg in de toekomst Aerts weet dit zijn zijn laatste jaren dit kon wel eens zijn laatste kans zijn om op 4 keer te komenquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Hoewel ik het Saki of Overeem ook wel gun.
Ik denk dat Aerts nog wel een paar jaar mee kan, zal 'ie zelf ook wel denken nu.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:18 schreef Lundegaard het volgende:
Laten Saki en the reem elkaar maar totaal de puinpoeier in slaan. Het liefst 4 rondes lang. Kan opa Aerts effe bijkomen nu.
Dat weet ik daarom gaat mijn sympathie het meest uit naar Peer!quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:18 schreef Tumble het volgende:
[..]
saki en overeem krijgen nog kansen genoeg in de toekomst Aerts weet dit zijn zijn laatste jaren dit kon wel eens zijn laatste kans zijn om op 4 keer te komen
Bokito IIquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:21 schreef Tumble het volgende:
die nek van die overeem ik ken stieren die minder spieren hebben in hun nek
Ik gun het Aerts van harte, maar Alistair heeft echt de beste kansen. Maar goed... we zullen zien!quote:
idd, mja hij wist het goed te maskeren jammer genoegquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:26 schreef Nober het volgende:
Was gewoon een Knockdown die eerste achterwaartse trap van Saki.
Volgens mij was het eerder dat Alistair uit balans raakte...quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:26 schreef Nober het volgende:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:26 schreef Tumble het volgende:
weer een nederlander die de k1 gaat winnen *is trots*
Vond ik niet echt, hij raakte hem vol op z'n glove en toen raakte Overeem uit balans.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:26 schreef Nober het volgende:
Schaatsen, (dames)hockey en K-1...quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:26 schreef Tumble het volgende:
weer een nederlander die de k1 gaat winnen *is trots*
niet zo dissen op Jienotsuquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik verwacht steeds dat die maffe cosplay kickbokser in de ring verschijnt....
ik denk dat ie zich na afloop prima vermaakt heeft met die stoeipoezenquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:32 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht al, ik ken ze ergens van. Sparringpartners van Overeem.
Vriendinnetje Overeem is overal bijquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:39 schreef Tumble het volgende:
[..]
ik denk dat ie zich na afloop prima vermaakt heeft met die stoeipoezen
Weer zo'n 1R KO partij, wat moet die Singh Jaideep daar!!!?quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:44 schreef Fyodor het volgende:
Nu ff pauze, kun je mooi alles nog even zien.
Zo dadelijk Sergey nog en dan de finale!
Hij runt de Kwik-E Mart daarzo.....quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Weer zo'n 1R KO partij, wat moet die Singh Jaideep daar!!!?
Ik kreeg net een SMS dat ze bij Aerts zijn oog eruit gaan halen, even geduld dus.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:50 schreef Fyodor het volgende:
Holy shit, Saki had z'n arm al gebroken door Ghita en ook z'n hand?!
Morele winnaars van deze GP: Aerts en Saki!
Volgens mij kwam die breuk door Übereem.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:50 schreef Fyodor het volgende:
Holy shit, Saki had z'n arm al gebroken door Ghita en ook z'n hand?!
Morele winnaars van deze GP: Aerts en Saki!
Ik zou net zolang doorgaan totdat 'ie eraf ligtquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:52 schreef Lundegaard het volgende:
Ik zou huilen en schreeuwen om mijn mama als mijn arm breekt..
Je zit vol adrenaline op zo'n moment dat verdoofd wel wat.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:52 schreef Lundegaard het volgende:
Ik zou huilen en schreeuwen om mijn mama als mijn arm breekt..
geef overeem de ruimte en het is zo gepieptquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zou net zolang doorgaan totdat 'ie eraf ligt
Vond die rode met hamer en sikkel toch mooier.....quote:
Apu wie??quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik hoop dat Sergey snel klaar is met Apu Nahasamepeetilon.....
Dat gebeurt nu!!quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Apu wie??Die Jaideep heeft daar niets te zoeken, tenzij die mij nu het tegendeel bewijst.
Al? Zoveel zijn het er niet en z'n vorige was zeer strak hoor!quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:06 schreef ohjajohh het volgende:
Kharitonov moet gewoon weer lekker MMA gaan vechten. Al zn partijen in k-1 zijn bagger.
Aan heel z'n houding in de ring kan je zien dat het een MMA vechter is, geen pure standup. Hij is geen schim meer van de Kharitonov die Schilt, Rua en Overeem KO'de.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:07 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Al? Zoveel zijn het er niet en z'n vorige was zeer strak hoor!
quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Apu wie??Die Jaideep heeft daar niets te zoeken, tenzij die mij nu het tegendeel bewijst.
Kijk dan hier uit met de live-updates hequote:Op zaterdag 11 december 2010 12:17 schreef Lundegaard het volgende:
Schakel weer over op Sopcast. Loopt iets achter maar Justin hapert mij net iets teveel.
Vertel jij het hem?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:17 schreef Satanmlk het volgende:
saki had die 2de ronde nooit moeten vechten btw, als zijn arm al gebroken was
Idd. Fok gaat even een weggeklikt worden.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:17 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Kijk dan hier uit met de live-updates he
Mwah ik denk het niet hoor! Saki ging aardig wild tekeer in die korte tijd. Net als Woensdag Gehaktdag spaarden ze elkaar niet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:18 schreef Satanmlk het volgende:
wou zijn teamgenoot overeem denk ik ff makelijk in de finale krijgen
Sopcast MMA- TVquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:19 schreef Disorder het volgende:
Iemand nog een goeie stream? Die van mij hapert
quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Had de Lumberjack graag nog een keer zien zege vieren maar Alistair is ook een geweldige kampioen!
Hoop op Übereem vs Hari volgend jaar! Hopelijk lijdt Badr dan weer zo'n nederlaag als vorig jaar.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:29 schreef Nober het volgende:
Had ik toch liever Overeem tegen Schilt gezien.
¤5 en een kopje koffie.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:31 schreef druide het volgende:
400.000 dollar voor de winnaar. Wat krijgen de overigen?
Was al gepost... tijdje geleden al genoemd door Mike. Wel nasty voor hem!quote:
Overeem wil Fedor Emelianenko maar dat gaat niet gebeuren dus K-1't hij verder, zal ongetwijfeld ook nog wel MMA blijven doen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:33 schreef pwned het volgende:
Jammer van Aerts, maar go Ubereem (stiekem hoop ik dat hij zich nu weer op het MMA gaat focussen)
Ja dat had ik gelezen, maar ik dacht dat het slechts een vermoeden was. Elders werd beweerd dat de trappen op zijn lever Saki parten hadden gespeeld. Toen ik hem met dat verband om zijn elleboog zag lopen, wist ik het pas echt zeker.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:33 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Was al gepost... tijdje geleden al genoemd door Mike. Wel nasty voor hem!
Ja inderdaad, wat een held. Maar ik hoop dat hij voortaan wel wat rustiger aandoed, zodat ik mijn mening niet hoef bij te stellen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Op die match tegen Schilt alleen al kan Peter een leven lang teren! Wat een partij zeg!
Hij moet niet gaan afglijden naar een matig niveau. Anders krijg je het Rintje Ritsma-effect. Net zo lang doorgaan tot het publiek je vergeten is.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:13 schreef druide het volgende:
[..]
Ja inderdaad, wat een held. Maar ik hoop dat hij voortaan wel wat rustiger aandoed, zodat ik mijn mening niet hoef bij te stellen.
Bij jou verder Staticquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:24 schreef static het volgende:
Heb deze alvast klaargezet: [Nu op TV] K1 World GP 2010 - Finals, 11 december, Japan, deel 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |