Superfight:quote:Ewerton Teixeira
Brazil / Kyokushin Kaikan
vs
Errol Zimmerman
Curacau / Golden Glory
In de aanloop was ik erg verrast door Saki, ben benieuwd. Toch denk ik dat niemand dit jaar tegen het geweld van Overeem kan. Schilt lijkt zijn motivatie een beetje kwijt te zijn.quote:Sergey Kharitonov
Russia / Golden Glory
vs
ingh "Heart" Jaideep
India / POWER OF DREAM
Wat een lichaam heeft die ventquote:Op zondag 12 december 2010 00:18 schreef SeaOfLove het volgende:
* SeaOfLove aan het kijken is, zo Overeem
en ze noemen het sportquote:Op zondag 12 december 2010 00:43 schreef tong80 het volgende:
Vreemd eigenlijk dat je een vriend de hersens probeert in te slaan
Die het verdomd lastig had.quote:Op zondag 12 december 2010 00:18 schreef SeaOfLove het volgende:
* SeaOfLove aan het kijken is, zo Overeem
Vroeg me eerst af of i8k in het goede programma zat. Alles is zo klein.quote:Op zondag 12 december 2010 00:52 schreef static het volgende:
Overigens vind ik de show wel érg magertjes vergeleken bij de voorgaande edities.
wel prettig om naar te kijken, mooie wedstrijd. Nu Sem tegen Peter. Ik ben benieuwd. Voor allebei respectquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 00:59 schreef Greys het volgende:
Ik vind het altijd zo wonderlijk dat die Sem met dat enorme logge lichaam en zijn ogenschijnlijk trage slome bewegingen toch zo regelmatig wint.
En hoe kan het toch dat zo'n sportman niet wat meer afgetraind is? Hij komt zo kwabbelig over
Sorry heren, ik ga de aardappels wel weer schillen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |