Ik zou net zolang doorgaan totdat 'ie eraf ligtquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:52 schreef Lundegaard het volgende:
Ik zou huilen en schreeuwen om mijn mama als mijn arm breekt..
Je zit vol adrenaline op zo'n moment dat verdoofd wel wat.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:52 schreef Lundegaard het volgende:
Ik zou huilen en schreeuwen om mijn mama als mijn arm breekt..
geef overeem de ruimte en het is zo gepieptquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zou net zolang doorgaan totdat 'ie eraf ligt
Vond die rode met hamer en sikkel toch mooier.....quote:
Apu wie??quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik hoop dat Sergey snel klaar is met Apu Nahasamepeetilon.....
Dat gebeurt nu!!quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Apu wie??Die Jaideep heeft daar niets te zoeken, tenzij die mij nu het tegendeel bewijst.
Al? Zoveel zijn het er niet en z'n vorige was zeer strak hoor!quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:06 schreef ohjajohh het volgende:
Kharitonov moet gewoon weer lekker MMA gaan vechten. Al zn partijen in k-1 zijn bagger.
Aan heel z'n houding in de ring kan je zien dat het een MMA vechter is, geen pure standup. Hij is geen schim meer van de Kharitonov die Schilt, Rua en Overeem KO'de.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:07 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Al? Zoveel zijn het er niet en z'n vorige was zeer strak hoor!
quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Apu wie??Die Jaideep heeft daar niets te zoeken, tenzij die mij nu het tegendeel bewijst.
Kijk dan hier uit met de live-updates hequote:Op zaterdag 11 december 2010 12:17 schreef Lundegaard het volgende:
Schakel weer over op Sopcast. Loopt iets achter maar Justin hapert mij net iets teveel.
Vertel jij het hem?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:17 schreef Satanmlk het volgende:
saki had die 2de ronde nooit moeten vechten btw, als zijn arm al gebroken was
Idd. Fok gaat even een weggeklikt worden.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:17 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Kijk dan hier uit met de live-updates he
Mwah ik denk het niet hoor! Saki ging aardig wild tekeer in die korte tijd. Net als Woensdag Gehaktdag spaarden ze elkaar niet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:18 schreef Satanmlk het volgende:
wou zijn teamgenoot overeem denk ik ff makelijk in de finale krijgen
Sopcast MMA- TVquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:19 schreef Disorder het volgende:
Iemand nog een goeie stream? Die van mij hapert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |