Vond ik niet echt, hij raakte hem vol op z'n glove en toen raakte Overeem uit balans.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:26 schreef Nober het volgende:
Was gewoon een Knockdown die eerste achterwaartse trap van Saki.
Schaatsen, (dames)hockey en K-1...quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:26 schreef Tumble het volgende:
weer een nederlander die de k1 gaat winnen *is trots*
niet zo dissen op Jienotsuquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik verwacht steeds dat die maffe cosplay kickbokser in de ring verschijnt....
ik denk dat ie zich na afloop prima vermaakt heeft met die stoeipoezenquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:32 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht al, ik ken ze ergens van. Sparringpartners van Overeem.
Vriendinnetje Overeem is overal bijquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:39 schreef Tumble het volgende:
[..]
ik denk dat ie zich na afloop prima vermaakt heeft met die stoeipoezen
Weer zo'n 1R KO partij, wat moet die Singh Jaideep daar!!!?quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:44 schreef Fyodor het volgende:
Nu ff pauze, kun je mooi alles nog even zien.
Zo dadelijk Sergey nog en dan de finale!
Hij runt de Kwik-E Mart daarzo.....quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Weer zo'n 1R KO partij, wat moet die Singh Jaideep daar!!!?
Ik kreeg net een SMS dat ze bij Aerts zijn oog eruit gaan halen, even geduld dus.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:50 schreef Fyodor het volgende:
Holy shit, Saki had z'n arm al gebroken door Ghita en ook z'n hand?!
Morele winnaars van deze GP: Aerts en Saki!
Volgens mij kwam die breuk door Übereem.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:50 schreef Fyodor het volgende:
Holy shit, Saki had z'n arm al gebroken door Ghita en ook z'n hand?!
Morele winnaars van deze GP: Aerts en Saki!
Ik zou net zolang doorgaan totdat 'ie eraf ligtquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:52 schreef Lundegaard het volgende:
Ik zou huilen en schreeuwen om mijn mama als mijn arm breekt..
Je zit vol adrenaline op zo'n moment dat verdoofd wel wat.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:52 schreef Lundegaard het volgende:
Ik zou huilen en schreeuwen om mijn mama als mijn arm breekt..
geef overeem de ruimte en het is zo gepieptquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zou net zolang doorgaan totdat 'ie eraf ligt
Vond die rode met hamer en sikkel toch mooier.....quote:
Apu wie??quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik hoop dat Sergey snel klaar is met Apu Nahasamepeetilon.....
Dat gebeurt nu!!quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Apu wie??Die Jaideep heeft daar niets te zoeken, tenzij die mij nu het tegendeel bewijst.
Al? Zoveel zijn het er niet en z'n vorige was zeer strak hoor!quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:06 schreef ohjajohh het volgende:
Kharitonov moet gewoon weer lekker MMA gaan vechten. Al zn partijen in k-1 zijn bagger.
Aan heel z'n houding in de ring kan je zien dat het een MMA vechter is, geen pure standup. Hij is geen schim meer van de Kharitonov die Schilt, Rua en Overeem KO'de.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:07 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Al? Zoveel zijn het er niet en z'n vorige was zeer strak hoor!
quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Apu wie??Die Jaideep heeft daar niets te zoeken, tenzij die mij nu het tegendeel bewijst.
Kijk dan hier uit met de live-updates hequote:Op zaterdag 11 december 2010 12:17 schreef Lundegaard het volgende:
Schakel weer over op Sopcast. Loopt iets achter maar Justin hapert mij net iets teveel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |