Onderschat Spong niet.... maar Saki zal wel doorgaanquote:Op zaterdag 11 december 2010 09:57 schreef Fyodor het volgende:
Wie er ook wint.... Ubereem zal tevreden zijn met dit zware gevecht!
Tot noch toe geen verrassingen, hoewel Saki vs Ghita niet te voorspellen was.quote:Op zaterdag 11 december 2010 09:58 schreef Fyodor het volgende:
OMG extension round....
En idd, ik onderschat Spong niet hoorMaar Ali wint dat wel denk ik...
Idd... het is eigenlijk precies zoals ik verwachtte bij dit gevecht, de winnaar zal niet fris in de halve finale staan. Benieuwd hoe Ubereem het gaat doen!quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Tot noch toe geen verrassingen, hoewel Saki vs Ghita niet te voorspellen was.
Al gehoord?? Spong KOed Overeem in de 2de ronde...quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:04 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Idd... het is eigenlijk precies zoals ik verwachtte bij dit gevecht, de winnaar zal niet fris in de halve finale staan. Benieuwd hoe Ubereem het gaat doen!
Idd, 2 handen clinchen mag niet meer. Het is clinchen met 1 hand en dan max 1 knie dacht ik...quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:19 schreef Lundegaard het volgende:
Wat deed Overeem verkeerd dan? Met twee handen beetpakken?
Ja dat mag niet, had hij vorig jaar al voor gediskwalificeerd moeten worden tegen Teixeira, nu zijn ze er echt streng op... was al bij de Final 16 zo.quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:19 schreef Lundegaard het volgende:
Wat deed Overeem verkeerd dan? Met twee handen beetpakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |