Jij ook al. Z'n 6de Final, maar z'n 4de titel lijkt me onwaarschijnlijk.quote:
Saki heeft in ieder geval tijd gehad om te herstellen van die 4 ronde's maar die partij moet normaalgesproken voor Overeem zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:12 schreef fenixs het volgende:
Saki vs Overeem wat een gevecht wordt dat..
Maar Aerts ziet er wel een stuk afgetrainder uit, bij de Final 16 zag je dat al, je kan de 6 Schültenbrau's (sixpack) tellen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:13 schreef Lundegaard het volgende:
Nadeel is nu wel de conditie van Aerts.. Hij had mazzel met een makkie de 1e ronde. Dit was zwaarder en ik hoop dat hij het volhoudt in de finale..
Damn, wat gun ik het hem!
Heb je Aerts vs Overeem gezien vorig jaar? Zag er niet best uit... tegen Schilt wist Aerts wel wat 'ie moest doen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:15 schreef Tumble het volgende:
ik hoop dat dit een 4e ronde oplevert zodat de winnaar lekker moe is voor de finale tegen aerts en dan nog een keer alle energie uit elke vezel halen en die prijs pakken voor aerts
Zou mooi zijn. Hoewel ik het Saki of Overeem ook wel gun.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:15 schreef Tumble het volgende:
ik hoop dat dit een 4e ronde oplevert zodat de winnaar lekker moe is voor de finale tegen aerts en dan nog een keer alle energie uit elke vezel halen en die prijs pakken voor aerts
pagina 2 van deze post levert je wat links op en als je sopcast hebt: 24267quote:
You'll get this (lapdance) website just for free http://nl.justin.tv/butterhairy#/w/639182192/2quote:
Tja... op papier heeft Alistair nu de makkelijkste weg. Saki heeft een zeer zware partij gehad, evenals Aerts. Maar goed, we gaan nu zien wat deze pot oplevert.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:15 schreef Tumble het volgende:
saki en overeem krijgen nog kansen genoeg in de toekomst Aerts weet dit zijn zijn laatste jaren dit kon wel eens zijn laatste kans zijn om op 4 keer te komenquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Hoewel ik het Saki of Overeem ook wel gun.
Ik denk dat Aerts nog wel een paar jaar mee kan, zal 'ie zelf ook wel denken nu.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:18 schreef Lundegaard het volgende:
Laten Saki en the reem elkaar maar totaal de puinpoeier in slaan. Het liefst 4 rondes lang. Kan opa Aerts effe bijkomen nu.
Dat weet ik daarom gaat mijn sympathie het meest uit naar Peer!quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:18 schreef Tumble het volgende:
[..]
saki en overeem krijgen nog kansen genoeg in de toekomst Aerts weet dit zijn zijn laatste jaren dit kon wel eens zijn laatste kans zijn om op 4 keer te komen
Bokito IIquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:21 schreef Tumble het volgende:
die nek van die overeem ik ken stieren die minder spieren hebben in hun nek
Ik gun het Aerts van harte, maar Alistair heeft echt de beste kansen. Maar goed... we zullen zien!quote:
idd, mja hij wist het goed te maskeren jammer genoegquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:26 schreef Nober het volgende:
Was gewoon een Knockdown die eerste achterwaartse trap van Saki.
Volgens mij was het eerder dat Alistair uit balans raakte...quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:26 schreef Nober het volgende:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:26 schreef Tumble het volgende:
weer een nederlander die de k1 gaat winnen *is trots*
Vond ik niet echt, hij raakte hem vol op z'n glove en toen raakte Overeem uit balans.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:26 schreef Nober het volgende:
Schaatsen, (dames)hockey en K-1...quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:26 schreef Tumble het volgende:
weer een nederlander die de k1 gaat winnen *is trots*
niet zo dissen op Jienotsuquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik verwacht steeds dat die maffe cosplay kickbokser in de ring verschijnt....
ik denk dat ie zich na afloop prima vermaakt heeft met die stoeipoezenquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:32 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht al, ik ken ze ergens van. Sparringpartners van Overeem.
Vriendinnetje Overeem is overal bijquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:39 schreef Tumble het volgende:
[..]
ik denk dat ie zich na afloop prima vermaakt heeft met die stoeipoezen
Weer zo'n 1R KO partij, wat moet die Singh Jaideep daar!!!?quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:44 schreef Fyodor het volgende:
Nu ff pauze, kun je mooi alles nog even zien.
Zo dadelijk Sergey nog en dan de finale!
Hij runt de Kwik-E Mart daarzo.....quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Weer zo'n 1R KO partij, wat moet die Singh Jaideep daar!!!?
Ik kreeg net een SMS dat ze bij Aerts zijn oog eruit gaan halen, even geduld dus.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:50 schreef Fyodor het volgende:
Holy shit, Saki had z'n arm al gebroken door Ghita en ook z'n hand?!
Morele winnaars van deze GP: Aerts en Saki!
Volgens mij kwam die breuk door Übereem.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:50 schreef Fyodor het volgende:
Holy shit, Saki had z'n arm al gebroken door Ghita en ook z'n hand?!
Morele winnaars van deze GP: Aerts en Saki!
Ik zou net zolang doorgaan totdat 'ie eraf ligtquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:52 schreef Lundegaard het volgende:
Ik zou huilen en schreeuwen om mijn mama als mijn arm breekt..
Je zit vol adrenaline op zo'n moment dat verdoofd wel wat.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:52 schreef Lundegaard het volgende:
Ik zou huilen en schreeuwen om mijn mama als mijn arm breekt..
geef overeem de ruimte en het is zo gepieptquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zou net zolang doorgaan totdat 'ie eraf ligt
Vond die rode met hamer en sikkel toch mooier.....quote:
Apu wie??quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik hoop dat Sergey snel klaar is met Apu Nahasamepeetilon.....
Dat gebeurt nu!!quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Apu wie??Die Jaideep heeft daar niets te zoeken, tenzij die mij nu het tegendeel bewijst.
Al? Zoveel zijn het er niet en z'n vorige was zeer strak hoor!quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:06 schreef ohjajohh het volgende:
Kharitonov moet gewoon weer lekker MMA gaan vechten. Al zn partijen in k-1 zijn bagger.
Aan heel z'n houding in de ring kan je zien dat het een MMA vechter is, geen pure standup. Hij is geen schim meer van de Kharitonov die Schilt, Rua en Overeem KO'de.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:07 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Al? Zoveel zijn het er niet en z'n vorige was zeer strak hoor!
quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Apu wie??Die Jaideep heeft daar niets te zoeken, tenzij die mij nu het tegendeel bewijst.
Kijk dan hier uit met de live-updates hequote:Op zaterdag 11 december 2010 12:17 schreef Lundegaard het volgende:
Schakel weer over op Sopcast. Loopt iets achter maar Justin hapert mij net iets teveel.
Vertel jij het hem?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:17 schreef Satanmlk het volgende:
saki had die 2de ronde nooit moeten vechten btw, als zijn arm al gebroken was
Idd. Fok gaat even een weggeklikt worden.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:17 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Kijk dan hier uit met de live-updates he
Mwah ik denk het niet hoor! Saki ging aardig wild tekeer in die korte tijd. Net als Woensdag Gehaktdag spaarden ze elkaar niet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:18 schreef Satanmlk het volgende:
wou zijn teamgenoot overeem denk ik ff makelijk in de finale krijgen
Sopcast MMA- TVquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:19 schreef Disorder het volgende:
Iemand nog een goeie stream? Die van mij hapert
quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Had de Lumberjack graag nog een keer zien zege vieren maar Alistair is ook een geweldige kampioen!
Hoop op Übereem vs Hari volgend jaar! Hopelijk lijdt Badr dan weer zo'n nederlaag als vorig jaar.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:29 schreef Nober het volgende:
Had ik toch liever Overeem tegen Schilt gezien.
¤5 en een kopje koffie.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:31 schreef druide het volgende:
400.000 dollar voor de winnaar. Wat krijgen de overigen?
Was al gepost... tijdje geleden al genoemd door Mike. Wel nasty voor hem!quote:
Overeem wil Fedor Emelianenko maar dat gaat niet gebeuren dus K-1't hij verder, zal ongetwijfeld ook nog wel MMA blijven doen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:33 schreef pwned het volgende:
Jammer van Aerts, maar go Ubereem (stiekem hoop ik dat hij zich nu weer op het MMA gaat focussen)
Ja dat had ik gelezen, maar ik dacht dat het slechts een vermoeden was. Elders werd beweerd dat de trappen op zijn lever Saki parten hadden gespeeld. Toen ik hem met dat verband om zijn elleboog zag lopen, wist ik het pas echt zeker.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:33 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Was al gepost... tijdje geleden al genoemd door Mike. Wel nasty voor hem!
Ja inderdaad, wat een held. Maar ik hoop dat hij voortaan wel wat rustiger aandoed, zodat ik mijn mening niet hoef bij te stellen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Op die match tegen Schilt alleen al kan Peter een leven lang teren! Wat een partij zeg!
Hij moet niet gaan afglijden naar een matig niveau. Anders krijg je het Rintje Ritsma-effect. Net zo lang doorgaan tot het publiek je vergeten is.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:13 schreef druide het volgende:
[..]
Ja inderdaad, wat een held. Maar ik hoop dat hij voortaan wel wat rustiger aandoed, zodat ik mijn mening niet hoef bij te stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |