quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Had de Lumberjack graag nog een keer zien zege vieren maar Alistair is ook een geweldige kampioen!
Hoop op Übereem vs Hari volgend jaar! Hopelijk lijdt Badr dan weer zo'n nederlaag als vorig jaar.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:29 schreef Nober het volgende:
Had ik toch liever Overeem tegen Schilt gezien.
¤5 en een kopje koffie.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:31 schreef druide het volgende:
400.000 dollar voor de winnaar. Wat krijgen de overigen?
Was al gepost... tijdje geleden al genoemd door Mike. Wel nasty voor hem!quote:
Overeem wil Fedor Emelianenko maar dat gaat niet gebeuren dus K-1't hij verder, zal ongetwijfeld ook nog wel MMA blijven doen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:33 schreef pwned het volgende:
Jammer van Aerts, maar go Ubereem (stiekem hoop ik dat hij zich nu weer op het MMA gaat focussen)
Ja dat had ik gelezen, maar ik dacht dat het slechts een vermoeden was. Elders werd beweerd dat de trappen op zijn lever Saki parten hadden gespeeld. Toen ik hem met dat verband om zijn elleboog zag lopen, wist ik het pas echt zeker.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:33 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Was al gepost... tijdje geleden al genoemd door Mike. Wel nasty voor hem!
Ja inderdaad, wat een held. Maar ik hoop dat hij voortaan wel wat rustiger aandoed, zodat ik mijn mening niet hoef bij te stellen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Op die match tegen Schilt alleen al kan Peter een leven lang teren! Wat een partij zeg!
Hij moet niet gaan afglijden naar een matig niveau. Anders krijg je het Rintje Ritsma-effect. Net zo lang doorgaan tot het publiek je vergeten is.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:13 schreef druide het volgende:
[..]
Ja inderdaad, wat een held. Maar ik hoop dat hij voortaan wel wat rustiger aandoed, zodat ik mijn mening niet hoef bij te stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |