SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?] Het versturen is niet gratis, maar is verrekend met de prijs van het product. Je betaalt dus wel verzendkosten, maar ze laten het niet zien. Hierom moet je bij Taobao orders wel altijd verzendkosten betalen. [/spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lightake geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 31 augustus.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).![]()
![]()
"echte" ..quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:32 schreef monkeybrain het volgende:
Dit is het echte topic, rare kapers![]()
Mja, waarom wil je zo héél graag de openingpost hebben dan ?(ik heb tenminste nog een reden..)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Voor schilderijen:
http://www.lightinthebox.com/wholesale-Wall-Art_c904
Ook na-schilderen van foto's![]()
(Monkey, Ik pm wel als ik extra tekst+headers voor OP heb, pas jij 't wel ff aan niet?)Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Taobao is meer een soort Chinese ebay met particuliere verkopers dan een soort dealextreme, correct? Wil wat kopen wat voorheen altijd door dealperfect/popbuying werd verkocht maar is inmiddels alleen nog via taobao te krijgen. Ik vertrouw het alleen nog niet zoals de andere shops...![]()
Popbuying was van Jack, dus je kan 't nu gewoon ook bij Jack bestellen alleen dan van taobao.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:45 schreef Robertv het volgende:
Taobao is meer een soort Chinese ebay met particuliere verkopers dan een soort dealextreme, correct? Wil wat kopen wat voorheen altijd door dealperfect/popbuying werd verkocht maar is inmiddels alleen nog via taobao te krijgen. Ik vertrouw het alleen nog niet zoals de andere shops...
Je kan 't via Zarmark.com doen of via Kyle een medewerker van Jack!
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Die arrivals!http://www.focalprice.com/goods_0_1_newarrivals.html
For self defense: http://www.focalprice.com(...)f_Defense_Black.html
[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2010 23:02:58 ]![]()
linkje naar de tiffany calculator + email adressen?
waarom worden zulke dingen niet opgenomen in de OP
[ Bericht 8% gewijzigd door forsho op 20-11-2010 23:19:32 ]![]()
Tiffany calculator? Die rekentool met fee enzo bedoel je?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:09 schreef forsho het volgende:
linkje naar de tiffany calculator?
waarom worden zulke dingen niet opgenomen in de OP
Maak jij een mooi tekstje met uitleg dan zal ik ff snel een header maken en het in de wiki zetten en dan komt het in de volgende OP
Ja die calculator bedoel ik.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:19 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Tiffany calculator? Die rekentool met fee enzo bedoel je?
Maak jij een mooi tekstje met uitleg dan zal ik ff snel een header maken en het in de wiki zetten en dan komt het in de volgende OP
edit:
gevonden, website is down maar de calculator is nog wel te bereiken via google cache
http://webcache.googleuse(...)&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
heeft iemand ervaring in het zelf zorgen voor shipping?
hoe werkt het?
ik weet dat je via alibaba.com bepaalde diensten kan zien maar ik snap het systeem niet helemaal. Moet tiffany naar een dhl service point om het pakketje op te sturen, moet ze dan gegevens van mij krijgen?
etc
[ Bericht 13% gewijzigd door forsho op 20-11-2010 23:40:29 ]![]()
Aan die calculator heb je niks omdat hij nog met de oude fee rekent. Nu is die fee geloof ik 10% + daarover 5% paypalfee.![]()
trouwens heeft ebay haar policy betreffende namaakartikelen ook veranderd.
paar maanden geleden kocht ik nog bekende sneakers voor 10 euro en nu vind je niks meer onder de 25.![]()
Hier mag je niet over pratenquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:45 schreef hondebrok het volgende:
trouwens heeft ebay haar policy betreffende namaakartikelen ook veranderd.
paar maanden geleden kocht ik nog bekende sneakers voor 10 euro en nu vind je niks meer onder de 25.![]()
![]()
ik bespreek de policy van ebay, het viel me gewoon op.quote:
eerst kreeg ik rond de 300 relevante hits en nu 1tje![]()
![]()
# Enhance your power whne run into bad guys. !!!quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:56 schreef ElmoFan het volgende:
Die arrivals!http://www.focalprice.com/goods_0_1_newarrivals.html
For self defense: http://www.focalprice.com(...)f_Defense_Black.html
![]()
Heeft iemand hier ervaring met die 250 gb HDD's van Dealextreme voor de 360?
Beetje fatsoenlijk spul?Geen referral hier.![]()
http://calculator.neonhosting.org/
is gewoon nog online hoor, als iemand eff de huidige formules geeft pas ik het eff aan![]()
@monkeybrain
Waar heb je de nazi aansteker uiteindelijk vandaan? Ik heb nog geen reactie van die site die per 6 verkocht...![]()
Voor de 2e keerquote:Op zondag 21 november 2010 01:09 schreef jopiede het volgende:
Waar heb je de nazi aansteker uiteindelijk vandaan? Ik heb nog geen reactie van die site die per 6 verkocht...gewoon van die webshop.
Mail even sales@abclighters.com
Dear Libby,
I like to order 1 piece "der sieg wird unser sein" for $6 including shipping.
http://www.abclighters.co(...)-Brass-Lighter.html#
My paypal address for payment request:
My shipping address:
Dan zal je vanzelf wel bericht ontvangen mein Bruder
[ Bericht 0% gewijzigd door monkeybrain op 21-11-2010 02:37:53 ]![]()
Nee, die zijn nep echt. Of echt nep. Wat jij wil.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:54 schreef een2drie het volgende:
Zijn die zippo's op dealextreme echt echt?
Er staat wel genuine zippo, maar ik vertrouw het niet helemaalBijzonder. Had niet verwacht dat ze 'm gespannen op zouden sturen, ik had verwacht dat ie opgerold in een koker o.i.d. verzonden zou worden. Of opgevouwen in een envelop, whehehehe.quote:
Mooie TT overigens.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Ik denk dat je in Nederland nog goedkoper uit zult zijn....quote:Op zondag 21 november 2010 00:53 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met die 250 gb HDD's van Dealextreme voor de 360?
Beetje fatsoenlijk spul?![]()
Heb zelf ook een tijdje rondgelopen met het idee een grotere xbox 360 hdd te kopen bij DX, maar heb er toch van af gezien. Waarom? Lees de reviews maar eens bij DX.
Er is gerommeld met firmwares om de harde schijven werkend te krijgen op de xbox. Op zich prima, maar hierbij komt het befaamde Chinese ondernemerschap om de hoek kijken. "Als je dan toch bezig bent, dan kan je natuurlijk ook je firmware aanpassen zodat je 80 of 160 gb schijf herkend wordt in je xbox als een 250 GB!!"
Dus jij vervolgens vrolijk je games installeren en je savegames opslaan tot de schijf na 80 GB of whatever opeens niets meer op wil slaan.
Aangezien er geen enkel goeie manier is om dit zelf te checken (ja, heel je harddisk voldonderen met data op het moment dat ie binnenkomt; heb je ff een weekje..) en DX het schijnbaar ook verdomd te controleren (krijgen natuurlijk elke keer nieuwe batches van hun leveranciers en die gaan ze _echt_ niet checken) is bij bijna elk type schijf wel zo'n verhaal in de comments of als review te lezen. Dan is het dus gewoon zonde van je geld imho..
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Ik ook maar wat is naast hier in de winkel halen dan het alternatief? Zelf in elkaar zetten?quote:Op zondag 21 november 2010 12:02 schreef neo2000 het volgende:
Heb zelf ook een tijdje rondgelopen met het idee een grotere xbox 360 hdd te kopen bij DX, maar heb er toch van af gezien. Waarom? Lees de reviews maar eens bij DX.
Ik wil er niet al teveel geld aan kwijt, installeer hoogstens 2 à 3 spellen op de hd dus heb net niet genoeg aan 20GB maar als je het dan toch doet dan wil ik er wel meteen 250GB op.![]()
![]()
nu we het over schilderijen hebben
http://www.lightinthebox.(...)_idx=1&in_page_idx=1
op een of andere manier vind ik de schreeuw echt vet
alleen de afmetingen lijken mij nogal klein?![]()
Het zijn inches he.quote:Op zondag 21 november 2010 13:19 schreef mtchel112 het volgende:
![]()
Universele? Als in de Harmony? Koop gewoon een goedkope uitvoering ervan, een wat ouder model.. gewoon in Nederland. Zoals eerder vermeld, sommige electronica is hier ook niet duur.quote:Op zondag 21 november 2010 12:34 schreef hondebrok het volgende:
weet iemand nog een leuke logitech AB kloon?Die _doen_ het in ieder geval gewoon goed.
Probleem met imitaties is dat ze het vaak niet goed doen. In ieder geval niet zo gemakkelijk als met de software vab logitsch en de pc koppeling middels USB etc etc. Tweakers pricewatch kan je er vast mee helpen.
http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=harmony
Heb zelf even geleden de 525 gekocht voor 4 tientjes omdat deze uit het assortiment ging. Build quality is niet super (ding kraakt een beetje, voelt niet zo super degelijk aan i.t.t. zijn grotere, veel duurdere broers en zuipt batterijen) maar doet het verder prima op oplaadbare Eneloop batterijen zolang je 'm niet 15 keer per dag laat vallen.. Grootste voordeel is dat de software van Logitech het gewoon hetzelfde doet als bij veel duurdere modellen. Ik zie dat ie in de Tweakers pricewatch niet meer vermeld staat, maar de andere budgetvariant de 555 nog wel. Zal wel ongeveer hetzelfde zijn.
De nieuw geïntroduceerde variant zonder display (de 300i) in ieder geval mijden als de pest, dat ding schijnt echt KUT te zijn. My quite long 2 cents.
Hebben er al Fokkers dergelijke paintings gekocht? Ervaringen misschien etc.quote:Op zondag 21 november 2010 13:19 schreef mtchel112 het volgende:
![]()
ik zou ff een topic terugkijken als ik jou was voor je wel heel erge dingen toegewenst krijgt hier
Chinese Webshop topic #103 - Waar verzending ivm kerst láng duurt!Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Niet kopen want ik heb deze al besteldquote:Op zondag 21 november 2010 13:19 schreef mtchel112 het volgende:
Een man die gek wordt in de moderne wereld, misschien moet je jezelf even laten nakijken als dit schilderij je aanspreekt.
![]()
wel even laten weten hoe die is, dan wil ik m ook wel kopen leuk voor in mn kamerquote:Op zondag 21 november 2010 14:15 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Niet kopen want ik heb deze al besteld![]()
Een man die gek wordt in de moderne wereld, misschien moet je jezelf even laten nakijken als dit schilderij je aanspreekt.
![]()
![]()
Een kamer met een dik slot en matrassen tegen de muur ?quote:Op zondag 21 november 2010 14:16 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
wel even laten weten hoe die is, dan wil ik m ook wel kopen leuk voor in mn kamer![]()
De nachtwacht, 120 bij 180![]()
http://www.tidebuy.com/product/The-Nightwatch-231686.html![]()
sommigen zijn idd erg mooi, maar zoooo groot omdat ze uit 3 delen (of meer) bestaan
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
bij DX zijn ze maar helemaal opgehouden met werken geloof ik.
mijn bestelling van 12 november staat nog steeds op "order recieved"
misschien vonden ze de wachttijd nog niet lang genoeg, of vonden ze dat er nog niet genoeg klachten in hun forum stonden?
(dat moet je echt eens checken, hilarisch.. mensen gillen na 5 dagen al "where is my package?!?!?" of "we are being ROBBED!!!!" en "our packages are thrown away by HK-post")Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Dingen uit China bestellen vraagt om geduld. Als ik iets direct nodig heb koop ik het wel voor iets meer geld in Nederland.![]()
Ik vind het minder hilarisch, ik irriteer me er zelfs aan, aan domme mensen.quote:Op zondag 21 november 2010 14:30 schreef mickeyD het volgende:
bij DX zijn ze maar helemaal opgehouden met werken geloof ik.
mijn bestelling van 12 november staat nog steeds op "order recieved"
misschien vonden ze de wachttijd nog niet lang genoeg, of vonden ze dat er nog niet genoeg klachten in hun forum stonden?
(dat moet je echt eens checken, hilarisch.. mensen gillen na 5 dagen al "where is my package?!?!?" of "we are being ROBBED!!!!" en "our packages are thrown away by HK-post")![]()
ik bestel er gewoon niet meerquote:Op zondag 21 november 2010 14:34 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik vind het minder hilarisch, ik irriteer me er zelfs aan, aan domme mensen.![]()
hehe, ik ben de boel nog een beetje aan het opstoken daar, ff gezegd dat ik denk dat ze er met het geld vandoor zijn vermoedelijk..
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Ja, tot ook die te populair worden en ten onder gaan aan hun eigen succes. Kwestie van tijd.quote:
Focalprice heeft veel op voorraad volgens mij. Binnen een dag alles verzondenquote:Op zondag 21 november 2010 14:46 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, tot ook die te populair worden en ten onder gaan aan hun eigen succes. Kwestie van tijd.![]()
Echt een shop die kwaliteit én service combineert ja! Ook mijn favoriet tegenwoordig.quote:
Volgends mij heeft Jack echt de boot gemist met z'n Lightake, koopt iemand daar nog wel is? Ik heb er al heel lang niets meer gekocht.. en eigenlijk ook niet meer gegeken.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Dealextreme was in het begin inderdaad echt super, durfde toen ook nog niet echt bij andere shops te bestellen. Nu weet ik wel beter...![]()
![]()
ja, helaas heeft DX iets wat andere shops niet hebben voor die prijs..
dus dat ene ding moet ik daar inkopen jammergenoeg..
maar ik heb geduld..Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Productrequest doen bij Jack/Focalprice helpt nog wel is in z'n gevalquote:Op zondag 21 november 2010 14:59 schreef mickeyD het volgende:
ja, helaas heeft DX iets wat andere shops niet hebben voor die prijs..
dus dat ene ding moet ik daar inkopen jammergenoeg..
maar ik heb geduld..Alles om maar niet bij DX te hoeven bestellen
En dan bedoel ik niet taobao, gewoon vragen of ze dat product hebben en anders in hun assortiment op kunnen nemen.. vaak kan dit gewoom omdat Jack veel DX suppliers wel kent!Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
tsja, had wel een shop gevonden op taobao die het ook verkocht.. maargoed dan zit je weer met 2x verzendkosten he.. en geen mogelijkheid om te refunden bij kapotte spullen enzo.
(ze gaan namelijk nogal makkelijk stuk)
*ninja edit* das ook weer zo..
*ninja edit 2* de focalprice prijs scheelt $1,70 met DX per item (dx is $4,85 focalprice is $6,55)
ik ben een hollander hoor, ik wacht liever dan 17 dollar meer te betalen per bestelling!
[ Bericht 9% gewijzigd door mickeyD op 21-11-2010 15:15:37 ]Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 21 november 2010 14:13 schreef mickeyD het volgende:
ik zou ff een topic terugkijken als ik jou was voor je wel heel erge dingen toegewenst krijgt hier
Chinese Webshop topic #103 - Waar verzending ivm kerst láng duurt!![]()
![]()
Ik moet zeggen dat DX 2 problemen van mij prima heeft opgelost omdat 2 zakmessen iets hadden. Ook is het handeltje op zich snel genoeg opgestuurd. Het grappigste was een gratis memo appel (split package) die aangetekend was verstuurdDe postbode met die enorme bus zo'n prul afleveren
![]()
Bic is fantastisch maar toch heb ik een paypal claim moeten indienen omdat het bij 1 bestelling goed mis ging.
Als het fout gaat dan gaat het fout.![]()
"If none of our paintings left you a distinctive impression, you can get our online sales contacted and send your photo detail to: sales@lightinthebox.com. We can do customizing paintings for you."
Oh god! Ik zie dit al helemaal zitten![]()
![]()
Focalprice, wat een kut zaak is dat...
Ebay en buyincoins zijn de echte goede. Alhoewel het wel aan de ebay gebruikers ligt.Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.![]()
Slechte ervaring met FP?quote:Op zondag 21 november 2010 16:00 schreef bularax het volgende:
Focalprice, wat een kut zaak is dat...
Ebay en buyincoins zijn de echte goede. Alhoewel het wel aan de ebay gebruikers ligt.![]()
Bij lightinthebox? Ik wil m ook:')quote:Op zondag 21 november 2010 15:51 schreef Androidman het volgende:
Straks maar even de Schreeuw bestellen als cadeau.![]()
Iedereen opeens een schilderij bestellen.
Ik zou het best leuk vinden om een handgemaakt schilderij te hebben maar ik ga er geen 40 euro voor betalen. Ik zeg niet dat het duur is, maar ik heb het er niet voor over.
![]()
hahaquote:Op zondag 21 november 2010 17:30 schreef Bami-Bami het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.47780
Geniaal
ik heb deze anderhalve maand terug besteld
is op 9 november geshipt
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.45760
als het wat is misschien
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14042
of deze
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14045
na een tijdje, ik zocht al een jaar naar een goedkoop doorkijk horloge![]()
![]()
Ooh ja over die schilderijen, rtl 4 deed het al in 2006.
http://www.rtl.nl/compone(...)brandt.avi_plain.xmleen hele pan vol, lekkah![]()
Ik vind focalprice ook een kut zaak, er staat altijd wel verzonden bij my orders, maar soms duurt het dan nog een maand voor dat het binnen is, en nee niet omdat het feestdagen is want het is mij dit jaar al meerdere malen gebeurd![]()
Verder heb ik juist goede ervaringen met dealextreme de laatste tijd, steeds binnen 2 dagen geshipped
[ Bericht 0% gewijzigd door NextTVH op 21-11-2010 18:23:57 ]![]()
Ik heb alleen nog maar goede ervaringenquote:Op zondag 21 november 2010 18:16 schreef NextTVH het volgende:
Ik vind focalprice ook een kut zaak, er staat altijd wel verzonden bij my orders, maar soms duurt het dan nog een maand voor dat het binnen is, en nee niet omdat het feestdagen is want het is mij dit jaar al meerdere malen gebeurd![]()
Verder heb ik juist goede ervaringen met dealextreme laatste tijd, steeds binnen 2 dagen geshipped![]()
![]()
Ik heb ook goede ervaringen, maar meer slechte ervaringen, misschien heb ik net pechquote:Op zondag 21 november 2010 18:19 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar goede ervaringen![]()
![]()
En jij bent kut omdat ik gisteren lang in de rij stond bij de AH kassaquote:Op zondag 21 november 2010 18:16 schreef NextTVH het volgende:
Ik vind focalprice ook een kut zaak, er staat altijd wel verzonden bij my orders, maar soms duurt het dan nog een maand voor dat het binnen is![]()
Focal Price is niet de eigenaar van de postdiensten op planeet aarde![]()
Ga de postbode maar in elkaar meppen
Een maand is overigens de normale bezorgtijd van de Chinashop, 2 weken is gewoon geluk hebben.![]()
Of na 2 dagen hem al hebbenquote:Op zondag 21 november 2010 18:31 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
En jij bent kut omdat ik gisteren lang in de rij stond bij de AH kassa![]()
Een maand is overigens de normale bezorgtijd van de Chinashop, 2 weken is gewoon geluk hebben.![]()
![]()
Dat is wel gaaf zeg.quote:Op zondag 21 november 2010 17:47 schreef Bami-Bami het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)brandt.avi_plain.xml![]()
Ja maar als dealextreme en focalprice allebei op dezelfde dag een order op shipped zetten, is het toch wel raar dat ik de ene na 2 weken al krijg en de andere na 1 maandquote:Op zondag 21 november 2010 18:31 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
En jij bent kut omdat ik gisteren lang in de rij stond bij de AH kassa![]()
![]()
Nou ik vind bic eigenlijk een beetje kutten en fp trouwens ook. Van bic krijg ik geen order bevestiging(iemand die die wel krijgt???) en fp schopt hun zooi snel het postkantoor uit maar daar laten ze het eerst 2 maand liggen. Maar ik weet dat het niet hun schuld is maar toch.BAM dit is 3KB![]()
Het kan toch zijn dat ze allebei in een ander vliegtuig zijn beland. Maargoed, ik vind FP een goede shopquote:Op zondag 21 november 2010 19:04 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Ja maar als dealextreme en focalprice allebei op dezelfde dag een order op shipped zetten, is het toch wel raar dat ik de ene na 2 weken al krijg en de andere na 1 maand![]()
Bij bic kreeg ik ook geen orderbevestiging, staat ie wel in je order history op de site als je inlogt? Anders even contact opnemenquote:Op zondag 21 november 2010 19:09 schreef Loll het volgende:
Nou ik vind bic eigenlijk een beetje kutten en fp trouwens ook. Van bic krijg ik geen order bevestiging(iemand die die wel krijgt???) en fp schopt hun zooi snel het postkantoor uit maar daar laten ze het eerst 2 maand liggen. Maar ik weet dat het niet hun schuld is maar toch.![]()
Had ik ook waarschijnlijk krijg je een refund en moet je het weer opnieuw bestellen, alleen dan neit met de expres checkout ofzoquote:Op zondag 21 november 2010 19:17 schreef Loll het volgende:
Nee daar staat hij ook nie naja ff ticket maken![]()
![]()
Zoals ik al zei, ik kan ook net een aantal keer pech hebben gehad, maar ik erger mij sowieso niet aan het lange wachten want dat weet je van te voren, maar het is toch altijd fijn als je weet dat je bij bepaalde shops zoals BIC het sneller binnen hebtquote:Op zondag 21 november 2010 19:14 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Het kan toch zijn dat ze allebei in een ander vliegtuig zijn beland. Maargoed, ik vind FP een goede shop![]()
![]()
Ik erger me er zeker neit aan, het is alleen maar fijn als hij er snel is, zolang hij maar aan komt vind ik het best.quote:Op zondag 21 november 2010 19:27 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik kan ook net een aantal keer pech hebben gehad, maar ik erger mij sowieso niet aan het lange wachten want dat weet je van te voren, maar het is toch altijd fijn als je weet dat je bij bepaalde shops zoals BIC het sneller binnen hebt![]()
Ik ben er anders toch echt over aan het twijfelen om het te doen hahaquote:Op zondag 21 november 2010 17:22 schreef forsho het volgende:
Iedereen opeens een schilderij bestellen.
Ik zou het best leuk vinden om een handgemaakt schilderij te hebben maar ik ga er geen 40 euro voor betalen. Ik zeg niet dat het duur is, maar ik heb het er niet voor over.
![]()
Ik krijg orders van dezelfde winkel op dezelfde dag met weken verschil binnen. Het is niet raar als je snapt hoe gigantisch groot Hongkong post is. Jij ziet 1 vliegtuig naar Nederland gaan etc.quote:Op zondag 21 november 2010 19:04 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Ja maar als dealextreme en focalprice allebei op dezelfde dag een order op shipped zetten, is het toch wel raar dat ik de ene na 2 weken al krijg en de andere na 1 maand
HKpost garandeert geloof ik dat economy binnen 30 dagen zal arriveren. Het zal me niks verbazen als HKpost een aantal vluchten wat dagen laat wachten omdat de kerosineprijs gaat dalen na een weekAls er meer priority post is dan zullen de pakjes ook gewoon in de wacht worden gezet.
Wel weten maar toch niet willen snappenquote:Op zondag 21 november 2010 19:09 schreef Loll het volgende:
Maar ik weet dat het niet hun schuld is maar toch.![]()
![]()
KUTquote:Op zondag 21 november 2010 19:19 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Had ik ook waarschijnlijk krijg je een refund en moet je het weer opnieuw bestellen, alleen dan neit met de expres checkout ofzo
BAM dit is 3KB![]()
Jan de Hoop.quote:Op zondag 21 november 2010 17:47 schreef Bami-Bami het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)brandt.avi_plain.xmlWat een eindbaas.
Ik zal wel mazzel hebben maar pakketjes van BIC zijn echt met uiterlijk 2 weken binnen. Ook altijd dezelfde of volgende dag fotootje van het pakketje via order history.![]()
![]()
Ja, maar ik zou het gewoon rechtstreeks doen. Ik heb dat bericht nog eens nagekeken en daar staat dat ze eht toen al opgelost hadden.quote:Op zondag 21 november 2010 20:53 schreef Loll het volgende:
zijn er ook mensen van bic die vragen op het forum beantwoorden?![]()
![]()
heb ik net gedaanquote:Op zondag 21 november 2010 20:56 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou het gewoon rechtstreeks doen. Ik heb dat bericht nog eens nagekeken en daar staat dat ze eht toen al opgelost hadden.
BAM dit is 3KB![]()
Lang lefe het vmbo en mbo xdquote:Op zondag 21 november 2010 20:28 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik krijg orders van dezelfde winkel op dezelfde dag met weken verschil binnen. Het is niet raar als je snapt hoe gigantisch groot Hongkong post is. Jij ziet 1 vliegtuig naar Nederland gaan etc.
HKpost garandeert geloof ik dat economy binnen 30 dagen zal arriveren. Het zal me niks verbazen als HKpost een aantal vluchten wat dagen laat wachten omdat de kerosineprijs gaat dalen na een weekAls er meer priority post is dan zullen de pakjes ook gewoon in de wacht worden gezet.
[..]
Wel weten maar toch niet willen snappenBAM dit is 3KB![]()
Wat mij nog onduidelijk is is het volgende:
Ik dropship. Een "klant" bestelt iets via mij op Ebay en betaalt met paypal. Ik dropship dit item via een chinese webwinkel naar "de klant".
"De klant" zegt al na 12 dagen dat hij recht heeft op zijn spullen, maar deze nog niet heeft gehad en maakt een geschil aan op paypal - item niet ontvangen. Kan ik nu volstaan met het geven van het HKpost of China Post trackingnumber dat ik van de chinese bestelsite heb ontvangen?
Is een paar topics terug al aandacht aan besteed maar toen is het antwoord in het midden gebleven. Volstaat een HKpost trackingnumber nou wel of niet (dit is dus NIET van deur tot deur). Ervaringen?![]()
Werken de fototjes nog bij jou?! Want de fototjes zijn bij mij een beetje doodquote:Op zondag 21 november 2010 20:54 schreef g0dz0r het volgende:
Ik zal wel mazzel hebben maar pakketjes van BIC zijn echt met uiterlijk 2 weken binnen. Ook altijd dezelfde of volgende dag fotootje van het pakketje via order history.
quote:Forbidden
You don't have permission to access /545BC3FF9AONM_NEC2F20CD82DDEF8CE0CACE-bic-129-blablacensorshit-.jpeg on this server.
Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Link even naar je Ebay, dan bekijk ik het even.quote:Op zondag 21 november 2010 22:05 schreef trannel het volgende:
Wat mij nog onduidelijk is is het volgende:
Ik dropship. Een "klant" bestelt iets via mij op Ebay en betaalt met paypal. Ik dropship dit item via een chinese webwinkel naar "de klant".
"De klant" zegt al na 12 dagen dat hij recht heeft op zijn spullen, maar deze nog niet heeft gehad en maakt een geschil aan op paypal - item niet ontvangen. Kan ik nu volstaan met het geven van het HKpost of China Post trackingnumber dat ik van de chinese bestelsite heb ontvangen?
Is een paar topics terug al aandacht aan besteed maar toen is het antwoord in het midden gebleven. Volstaat een HKpost trackingnumber nou wel of niet (dit is dus NIET van deur tot deur). Ervaringen?![]()
Hier ook een forbidden op de foto...quote:Op maandag 22 november 2010 01:02 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Werken de fototjes nog bij jou?! Want de fototjes zijn bij mij een beetje dood![]()
[..]jaja, en azo...![]()
Die hou ik graag even voor mezelf, waarvoor heb je mijn ebay nodig om dit te bekijken?quote:Op maandag 22 november 2010 06:00 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Link even naar je Ebay, dan bekijk ik het even.![]()
bij invullen adres op BIC heb ik per ongeluk united states als land aangeklikt.
heb al een bericht gestuurd maar zit al in processing 5.
enige kans dat ik het nog krijg?![]()
Lol binnen 12 dagen, nooit van gehoord. Heb je wel een indicatie van de levertijd? En wat heb je als locatie van de items staan?
Pm me even de url, dan kan ik het nakijken.![]()
You be trollin'..quote:
Je hebt pech, ik had per ongeluk 2 keer hetzelfde besteld, door mijn internet browser gaf hij niet aan dat ik besteld/betaald had. Hij bij de ene een verkeerd adres, toen het pakketje al verzonden was konden ze niets meer voor me doen.quote:Op maandag 22 november 2010 09:06 schreef hondebrok het volgende:
bij invullen adres op BIC heb ik per ongeluk united states als land aangeklikt.
heb al een bericht gestuurd maar zit al in processing 5.
enige kans dat ik het nog krijg?
Het ging bij mij gelukkig maar om ¤1,37![]()
Eens kijken hoe je advertentie is.quote:Op maandag 22 november 2010 08:50 schreef trannel het volgende:
[..]
Die hou ik graag even voor mezelf, waarvoor heb je mijn ebay nodig om dit te bekijken?
Als de persoon denkt recht te hebben om zijn spullen te ontvangen na 12 dagen zal jij wel niet duidelijk genoeg zijn geweest.
Ook precies de reden waarom dat dropshippen een hoop gedoe is voor enkele euro's. De shops zijn gewoon niet betrouwbaar genoeg en men heeft ook geen geduld als ze de volle mep betalen.
Binnenkort is het afgelopen, beschouwen ze het als vuurwapens.quote:Buschauffeur krijgt oogletsel door laserpen
DEN BOSCH (ANP) De politie heeft zondagmiddag in Den Bosch een 14-jarige jongen aangehouden die vermoedelijk vanuit de ouderlijke woning een buschauffeur met een laserpen in de ogen scheen. De 46-jarige chauffeur liep daardoor oogletsel op en moest de bus stilzetten.
Het slachtoffer is in het ziekenhuis behandeld. Het is nog onduidelijk of het letsel blijvend is.
Een politiewoordvoerster heeft dat maandag gemeld. In de slaapkamer van de jongen troffen agenten behalve een laserpen ongeveer honderd losse flodders aan. De jongen is na verhoor naar huis gestuurd.
De zaak zal worden doorgestuurd aan justitie.![]()
was bij mij ook maar 1,50 of zo.quote:Op maandag 22 november 2010 11:45 schreef forsho het volgende:
[..]
Je hebt pech, ik had per ongeluk 2 keer hetzelfde besteld, door mijn internet browser gaf hij niet aan dat ik besteld/betaald had. Hij bij de ene een verkeerd adres, toen het pakketje al verzonden was konden ze niets meer voor me doen.
Het ging bij mij gelukkig maar om ¤1,37
maar ze hebben het wel veranderd in nederland
mooie service.![]()
en volkomen terecht dat ze die rotzooi gaan verbieden.quote:Op maandag 22 november 2010 12:04 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Eens kijken hoe je advertentie is.
Als de persoon denkt recht te hebben om zijn spullen te ontvangen na 12 dagen zal jij wel niet duidelijk genoeg zijn geweest.
Ook precies de reden waarom dat dropshippen een hoop gedoe is voor enkele euro's. De shops zijn gewoon niet betrouwbaar genoeg en men heeft ook geen geduld als ze de volle mep betalen.
Binnenkort is het afgelopen, beschouwen ze het als vuurwapens.
[..]
Lasers met die vermogens heeft geen enkele consument in nederland nodig en ze zijn gewoon super gevaarlijk.
van mij mogen ze er een boete van 10.000 euro op zetten.![]()
Nu issie bij mij ook stuk.quote:Op maandag 22 november 2010 08:41 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Hier ook een forbidden op de foto...![]()
Nou ja tot een paar dagen geleden werkte het allemaal prima.![]()
![]()
Als je even naar de post boven je kijkt en waarop die reageert zul je je antwoord vinden...quote:Op maandag 22 november 2010 12:23 schreef Androidman het volgende:
Hoort de foto bij buyincoins te staan op het plekje waar dat rondje draait?
Maar omdat jij daar vast te lui voor bent ja. Daar hoort een fototje te staan maar hun systeem is ff een beetje van slag want dat werkt tijdelijk niet meer. Het zal binnenkort wel gefixt worden en dan kun je weer leuk naar fototjes van je pakketje kijken
bij mij was het al verzondenquote:Op maandag 22 november 2010 12:09 schreef hondebrok het volgende:
[..]
was bij mij ook maar 1,50 of zo.
maar ze hebben het wel veranderd in nederland
mooie service.![]()
![]()
ik gebruik hem om mee te schrijvenquote:Op maandag 22 november 2010 12:11 schreef hondebrok het volgende:
[..]
en volkomen terecht dat ze die rotzooi gaan verbieden.
Lasers met die vermogens heeft geen enkele consument in nederland nodig en ze zijn gewoon super gevaarlijk.
van mij mogen ze er een boete van 10.000 euro op zetten.![]()
nee geen indicatie gehad maar wat bedoel je met de url(de link natuurlijk) maar welke link waarvan.quote:Op maandag 22 november 2010 10:39 schreef Skiet het volgende:
Lol binnen 12 dagen, nooit van gehoord. Heb je wel een indicatie van de levertijd? En wat heb je als locatie van de items staan?
Pm me even de url, dan kan ik het nakijken.
locatie halen ze toch gewoon van paypal af tenminste dat doen ze bij dx en fp.BAM dit is 3KB![]()
http://www.focalprice.com(...)f_Defense_Black.html
Komt zoiets probleemloos in nl?
en nee niet om iemand verrot te slaan, maar ik verzamel ook messen en dit lijkt me een leuke aanvulling... en in nl nergens te koop he..
Ow en heb btw die hele set Nazi aanstekers besteld, vind ze echt vettoch?![]()
Alles komt binnen totdat ze een keer je pakketje openen, dan heb je een probleem. Dat zijn behoorlijk zwaar illegale dingen.quote:Op maandag 22 november 2010 14:12 schreef keesos het volgende:
en nee niet om iemand verrot te slaan, maar ik verzamel ook messen en dit lijkt me een leuke aanvulling... en in nl nergens te koop he..
Ow en heb btw die hele set Nazi aanstekers besteld, vind ze echt vet
Het is geen set Nazi aanstekers, alleen 1 en de rest is behoorlijk bout.
Ik moet deze nog bestellen, de teksten zijn zo grappig![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door monkeybrain op 22-11-2010 14:35:07 ]![]()
Haha oke.
En is de levering daar beetje vlot? (bij abc lighters)
De set aanstekers is iig vandaag al op de post gegaan volgens de mail.toch?![]()
Als het op de post is dan heeft de winkel verder geen invloed op de bezorgtijdenquote:Op maandag 22 november 2010 14:34 schreef keesos het volgende:
Haha oke.
En is de levering daar beetje vlot? (bij abc lighters)
De set aanstekers is iig vandaag al op de post gegaan volgens de mail.![]()
Messencollectie, heb je daar foto's van?
Ik zoek nog altijd interessante exemplaren van <10 dollar.![]()
Naja afwachten dan maar.
Heb geen fotos van alles bij elkaar, ook niet zo verstandig, want heb een kast vol waar ook wel wat minder legaal spul tussen ligt..
Ik sorteer het binnenkort even en dan schiet ik wel wat pics!toch?![]()
voor je t weet sta je op geenstijl met je collectie
Ik zou er heel voorzichtig mee zijnquote:Op maandag 22 november 2010 14:12 schreef keesos het volgende:
Ow en heb btw die hele set Nazi aanstekers besteld, vind ze echt vet![]()
Ja en dan heb je heel wat uit te leggen bij je sollicitatie gesprekken in de toekomst. Want als iets op Geenstijl staat dan staat het ook op twitter en weet ik veel welke sites nog meer. Kortom, je naam zal voor altijd verbonden zijn op internet aan je collectie vechtspulquote:Op maandag 22 november 2010 15:09 schreef mickeyD het volgende:
voor je t weet sta je op geenstijl met je collectie![]()
Kan ook werk opleveren zo'n reputatiequote:Op maandag 22 november 2010 16:10 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ja en dan heb je heel wat uit te leggen bij je sollicitatie gesprekken in de toekomst. Want als iets op Geenstijl staat dan staat het ook op twitter en weet ik veel welke sites nog meer. Kortom, je naam zal voor altijd verbonden zijn op internet aan je collectie vechtspul![]()
![]()
http://www.buyincoins.com(...)gb-product-2067.html
Vet horloge, ik vind zwart en rood altijd vette combinatie![]()
Mijn pakje van Focalprice is na iets meer dan tien dagen door de Chinese Douane teruggestuurd. Verzonden via China Airmail, vind het vreemd. Heb niets illegaals besteld (denk aan laserpennen ofzo)....![]()
![]()
![]()
Dat is een fake versie van dit dingquote:Op maandag 22 november 2010 16:48 schreef Androidman het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)gb-product-2067.html
Vet horloge, ik vind zwart en rood altijd vette combinatie![]()
Ik ben wel nieuwsgierig of het horloge wel de functies heeft van de Timex + de camera
De Chinese douane die rotzooi terugstuurt naar China? Die gast wilt zeker ontslagen wordenquote:Op maandag 22 november 2010 16:52 schreef Michael-H het volgende:
Mijn pakje van Focalprice is na iets meer dan tien dagen door de Chinese Douane teruggestuurd. Verzonden via China Airmail, vind het vreemd. Heb niets illegaals besteld (denk aan laserpennen ofzo)....![]()
Je zou denken dat de Chinese overheid opdracht geeft om vooral alles uit het land te gooienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door monkeybrain op 22-11-2010 17:19:51 ]![]()
Even een vraagje over Paypal;
Heb sinds kort daar een rekening, deze gekoppeld aan mijn normale bankrekening dmv de 2 bedragen van een paar cent die ze erop storten. Bij status staat nu ook gecontroleerd dus dat moet goed zijn.
Maar moet ik nou nog zelf het saldo van mijn Paypal rekening opwaarderen, door vanuit mijn normale bankrekening er geld op te storten?![]()
![]()
Is automatische afschrijving Schild. Gewoon iets bestellen maar wel geld op je bankrekening hebben anders kom je op de shitlist.![]()
Bij mij lukt dit niet.![]()
Heb net bij DealExtreme iets willen bestellen, klik vervolgens bij het winkelwagentje op afrekenen en dan op Paypal als betaal optie.
Vervolgens kom ik op de Paypal site en moet ik inloggen met mijn paypal account.
Kom vervolgens deze melding;quote:Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.![]()
Heb een reactie terug nav mijn bericht over mijn kapotte schildpad:Ze bedoelt dus dat ik opnieuw een order moet maken en die schildpad moet toevoegen? Maar hoe kom ik dan langs de betaling?quote:Dear xx,
Thanks for your message and sorry for the issue.
First please accept our sincere apology for the imperfect item. Even we have tested and packaged them carefully before sending out the parcel, the electronic products are easily got damaged on its way.
Please don't worry; we will take the responsibility for every item we sold out.
We can attach a new item into your next order and please contact us once you make the new order.
Have a nice day.
Jane![]()
Ik denk dat als je een nieuwe order plaatst dat ze zorgen dat er 1 schildpad bij in komtquote:Op maandag 22 november 2010 19:55 schreef UncleSam het volgende:
Heb een reactie terug over mijn kapotte schildpad:
[..]
Ze bedoelt dus dat ik opnieuw een order moet maken en die schildpad moet toevoegen? Maar hoe kom ik dan langs de betaling?![]()
Dus dat, als je iets gaat bestellen gewoon even een e-mail sturen met het order nummer. Dan voegen ze hem handmatig toe aan je order.![]()
5 watt lezer..quote:Op maandag 22 november 2010 20:30 schreef Loll het volgende:
Waarom denkt iedereen iedereen dat mijn 5 watt laser illegaal is ?
wanneer leer je het nou eens ?![]()
![]()
Gaat wel snel bij BIC:
Status History
Date (GMT+8) Order Status
2010-11-20 17:27:19 Pending
2010-11-20 17:27:23 Processing-1
2010-11-21 10:22:54 Processing-3
2010-11-21 11:25:39 Processing-5
2010-11-21 18:15:21 DispatchedOp maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.![]()
5 watt laser:quote:Op maandag 22 november 2010 20:46 schreef Loll het volgende:
Ik heb niet lezer getypt maar laser. En oké voor jou 5mw![]()
![]()
Heb er ooit 1 op DX gekocht en die werkt perfect!quote:Op maandag 22 november 2010 20:52 schreef UncleSam het volgende:
Zou dit echt werken
http://www.buyincoins.com(...)rd-product-1100.htmlOp maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.![]()
Even bestellenquote:Op maandag 22 november 2010 20:52 schreef UncleSam het volgende:
Zou dit echt werken
http://www.buyincoins.com(...)rd-product-1100.html![]()
![]()
Ik heb er eentje. Half jaar terug gekocht. Nooit gebruikt.quote:Op maandag 22 november 2010 20:52 schreef UncleSam het volgende:
Zou dit echt werken
http://www.buyincoins.com(...)rd-product-1100.html
Heb hem nog wel liggen. Ik zal hem komend weekend als ik tijd heb wel testen.![]()
Misschien omdat je nieuw bent accepteren ze dat soort betalingen niet. Dan maar een keer handmatig geld toevoegen en daarna betalen.quote:Op maandag 22 november 2010 19:25 schreef Schild het volgende:
Bij mij lukt dit niet.![]()
Heb net bij DealExtreme iets willen bestellen, klik vervolgens bij het winkelwagentje op afrekenen en dan op Paypal als betaal optie.
Vervolgens kom ik op de Paypal site en moet ik inloggen met mijn paypal account.
Kom vervolgens deze melding;
[..]![]()
dat was natuurlijk sarcastisch bedoeldquote:Op maandag 22 november 2010 20:46 schreef Loll het volgende:
Ik heb niet lezer getypt maar laser. En oké voor jou 5mw![]()
![]()
Wat is het? buyincoins is down (It's not just you! http://buyincoins.com looks down from here.)quote:
ZE ZIJN ERVANDOOR MET ONS GELD!![]()
Het is een sim-kaart die je tussen je telefoon en andere sim kaart propt, en daardoor kan je andere sim kaarten gebruiken. Altijd handig.quote:Op maandag 22 november 2010 22:54 schreef forsho het volgende:
[..]
Wat is het? buyincoins is down (It's not just you! http://buyincoins.com looks down from here.)
ZE ZIJN ERVANDOOR MET ONS GELD!
En heb er ook maar een laser bij besteld, omdat het kan en omdat ik er nog niet 1 had.![]()
Ik ben misschien niet de baas van DX maar wel van BICquote:Op maandag 22 november 2010 22:54 schreef forsho het volgende:
[..]
Wat is het? buyincoins is down (It's not just you! http://buyincoins.com looks down from here.)
ZE ZIJN ERVANDOOR MET ONS GELD!
Ik zou die bleekscheten zo enorm naaien als ik zo'n zaak had. Niemand kan je iets maken in China whaha![]()
![]()
Ik denk dat het dan snel afgelopen is met de verkoopquote:Op maandag 22 november 2010 23:09 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik ben misschien niet de baas van DX maar wel van BIC
Ik zou die bleekscheten zo enorm naaien als ik zo'n zaak had. Niemand kan je iets maken in China whaha![]()
![]()
Heeft iemand ervaring met http://www.focalprice.com/detail_HJ139S.html of http://www.focalprice.com/detail_HJ139B.html ? Voor die prijs lijkt me dat het wel junk moet zijn, maar er zit geen één negatieve reactie tussen...![]()
ga er maar van uit dat 4/5 reacties van die chinezen zelf zijnquote:Op maandag 22 november 2010 23:49 schreef Schaffelaar het volgende:
Heeft iemand ervaring met http://www.focalprice.com/detail_HJ139S.html of http://www.focalprice.com/detail_HJ139B.html ? Voor die prijs lijkt me dat het wel junk moet zijn, maar er zit geen één negatieve reactie tussen...
maar voor het geld zou je het best kunnen proberen![]()
Daar gaat m'n geld + ePadquote:Op maandag 22 november 2010 22:54 schreef forsho het volgende:
[..]
ZE ZIJN ERVANDOOR MET ONS GELD!![]()
![]()
Ik heb een aantal van deze met een plaatje erop, allemaal van STAR. Prima dingen maar of ze het lang uithouden geen flauw idee. Voor de 2 euro gewoon proberen.quote:Op maandag 22 november 2010 23:49 schreef Schaffelaar het volgende:
Heeft iemand ervaring met http://www.focalprice.com/detail_HJ139S.html of http://www.focalprice.com/detail_HJ139B.html ? Voor die prijs lijkt me dat het wel junk moet zijn, maar er zit geen één negatieve reactie tussen...![]()
Ja je bent opgelicht, ik heb van betrouwbare bronnen vernomen dat BIC ermee stopt.quote:76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
Is BIC failliet?quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:21 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ja je bent opgelicht, ik heb van betrouwbare bronnen vernomen dat BIC ermee stopt.
Even de klantenservice mailen...![]()
![]()
Ik was opzoek naar een nieuw horloge. Nu is mijn oog gevallen op een horloge van Armani. In Nederland kost hij rond de 259 euro. Nu keek ik voor de grap eens op ebay.com en daar staat hij ook te koop in veel verschillende prijzen. Zo ook voor omgerekend nog geen 100 euro in Hong Kong. Er staat bij dat hij 100% echt en ongedragen is. Ook bij de beoordelingen van de verkoper staat dat het om een 100% echt product gaat volgens de kopers. Kun je er dan van uit gaan dat het ook daadwerkelijk echt is? Ik hou namelijk niet van dat namaak spul.![]()
Pakketje die 5 november verzonden is vanaf de verkoper ligt gewoon nog steeds in China
Wat een kansloze boel eigenlijk.76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
Als het uit China komt is het meestal nep, maar je weet het nooit zeker omdat steeds meer 'echte' spullen ook uit China komen...quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik was opzoek naar een nieuw horloge. Nu is mijn oog gevallen op een horloge van Armani. In Nederland kost hij rond de 259 euro. Nu keek ik voor de grap eens op ebay.com en daar staat hij ook te koop in veel verschillende prijzen. Zo ook voor omgerekend nog geen 100 euro in Hong Kong. Er staat bij dat hij 100% echt en ongedragen is. Ook bij de beoordelingen van de verkoper staat dat het om een 100% echt product gaat volgens de kopers. Kun je er dan van uit gaan dat het ook daadwerkelijk echt is? Ik hou namelijk niet van dat namaak spul.![]()
Zijn die positieve reacties voor die koper dan nep? Of hoe moet ik dat zien? Als een verkoper zegt dat het 100% echt spul is en je krijgt als koper dan iets binnen wat nep is dan ga je toch geen positieve reactie plaatsen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:36 schreef Schaffelaar het volgende:
[..]
Als het uit China komt is het meestal nep, maar je weet het nooit zeker omdat steeds meer 'echte' spullen ook uit China komen...![]()
een koper van een armani voor $100 heeft er blijkbaar nog nooit 1 in het echt gezien, anders had ie de echte wel gekocht.. en als het echt lijkt, geven mensen al gauw een positieve beoordeling.
daarbij geven mensen zelfs een positive review als ze kapotte spullen hebben gekregen en een refund hebben gehad of zoiets.
dus die reviews kun je vergeten..
neem de gok of je $100 wilt besteden aan een goede B kwaliteit klok..
(normale chinese handel is C ($50) en/of D ($25) kwaliteit, en dan pleuren de wijzers er af na 2 dagen als je pech hebt)
[ Bericht 10% gewijzigd door mickeyD op 23-11-2010 01:04:49 ]Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
ook weer eens wat besteld.. kijken hoelang het hier heen duurt..
( Aruba)
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:21 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ja je bent opgelicht, ik heb van betrouwbare bronnen vernomen dat BIC ermee stopt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:22 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Is BIC failliet?
Even de klantenservice mailen...
Daar gaan we weerquote:![]()
Mijn aankoop van eind oktober bij DX heeft nog steeds de status:
The item (RTxxxxxxxxxxxxHK) was posted on 6-Nov-2010.
Dat ligt dus ergens onder een hele grote stapelHet is nu al zo lang dat ik ben vergeten wat ik heb besteld.
jaja, en azo...![]()
Zoals deze. Al valt me nu wel op dat er een 2 achter Armani staat:quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:09 schreef monkeybrain het volgende:
Link eens naar die Ebay gast, volgens mij is dat al een keer langsgeweest.
http://cgi.ebay.com/New-O(...)&hash=item3a60064368
Deze komen allebei uit Amerika. Ook allebei alleen maar goede feedbacks. Wel wat duurder maar nog steeds veel goedkoper dan in Nederland.
http://cgi.ebay.com/Empor(...)&hash=item2c5886c7d4
http://cgi.ebay.com/BOX-H(...)&hash=item3cb2b39c37![]()
neppert dus...quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zoals deze. Al valt me nu wel op dat er een 2 achter Armani staat:
[..]Eerste verkoper verstuurt enkel in de US. Die 2e link is een tweedehands.quote:Deze komen allebei uit Amerika. Ook allebei alleen maar goede feedbacks. Wel wat duurder maar nog steeds veel goedkoper dan in Nederland.
http://cgi.ebay.com/Empor(...)&hash=item2c5886c7d4
http://cgi.ebay.com/BOX-H(...)&hash=item3cb2b39c37
Dan nog... Als de douane je pakje controleert moet je invoerrechten + btw betalen... daar gaat je voordeel.jaja, en azo...![]()
Mijne kwam gebrickedquote:, verwachten ze ook nog dat ik het pakket terug ga sturen à ¤20.
een hele pan vol, lekkah![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:00 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
neppert dus...
[..]
Eerste verkoper verstuurt enkel in de US. Die 2e link is een tweedehands.
Dan nog... Als de douane je pakje controleert moet je invoerrechten + btw betalen... daar gaat je voordeel.![]()
Gozer, je snapt toch wel dat zelfs de originele rotzooi is voor dat geld. Modemerk horloges zijn gewoon 3 tientjes waard en vervolgens doen ze daar homobelasting op.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Thnx! Dan ga ik hem gewoon ergens bij een juwelier halen.
Koop dan gewoon bij budgetgadgets iets voor 8 dollar met een stickertje![]()
Voor 260 euro kun je echt hele mooie goede horloges kopen, zelfs 3 of 4![]()
Kijk eens bij Rob, a-kwaliteit voor rond de 125/150 euro
http://www.monsterwatches.nl/index.php/home
Of iets Chinees
http://www.jacksontse.com/index.html![]()
Kan mij het schelen. Als ik hem mooi vind ga ik hem halen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:51 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Gozer, je snapt toch wel dat zelfs de originele rotzooi is voor dat geld. Modemerk horloges zijn gewoon 3 tientjes waard en vervolgens doen ze daar homobelasting op.
Koop dan gewoon bij budgetgadgets iets voor 8 dollar met een stickertje![]()
Voor 260 euro kun je echt hele mooie goede horloges kopen, zelfs 3 of 4![]()
Kijk eens bij Rob, a-kwaliteit voor rond de 125/150 euro
http://www.monsterwatches.nl/index.php/home
Of iets Chinees
http://www.jacksontse.com/index.html![]()
Uhmz... Besteld bij DX en nu al sinds 11 november Shipped.. Hoelang gaat het duren voordat ik uberhaupt iets van tracknummer heb zeg.. Ongelooflijk.. Ook de laatste keer dus
Maar eens naar andere sites zoeken..![]()
http://www.tidebuy.com/product/Gustav-Klimt-the-kiss-230970.html
Nu snap ik waar elfen lied dat intro op heeft geïnspireerd.Typefouten, ik maak ze met trots.![]()
Echt stuk? Anders weet ik wel een paar tutorials waar je hem makkelijk mee kan unbricken.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:01 schreef Bami-Bami het volgende:
[..]
Mijne kwam gebricked, verwachten ze ook nog dat ik het pakket terug ga sturen à ¤20.
![]()
Zojuist binnengekomen
Grappig dingetje, zeker zijn geld waard. De 2 extra knoppen aan de zijkant zijn fake, net als de kleine wijzers(Niet de seconden wijzer, uur en minuten wijzer)
is taobao bij jullie ook zo enorm traag? (Die Chinezen zijn aan het bezuinigen op webhosting)Mijn bestelling van van DX was 9 november shipped, net binnen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:35 schreef elby1988 het volgende:
Uhmz... Besteld bij DX en nu al sinds 11 november Shipped.. Hoelang gaat het duren voordat ik uberhaupt iets van tracknummer heb zeg.. Ongelooflijk.. Ook de laatste keer dus
Maar eens naar andere sites zoeken..
Nog even geduld hebben dus![]()
Net weer paypal claim gedaan voor fp (voor dat het te laat is) weet iemand waar je zwaailichten kunt bestellen?BAM dit is 3KB![]()
Ik doe overmorgen een claim voor FP.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:50 schreef Loll het volgende:
Net weer paypal claim gedaan voor fp (voor dat het te laat is) weet iemand waar je zwaailichten kunt bestellen?
jaja, en azo...![]()
Nieuwe 10% korting coupon van Buyincoins:
thanks2010
Zet mij bij de reffer als bedankje! (tokko1)Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
strobo's?quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:50 schreef Loll het volgende:
Net weer paypal claim gedaan voor fp (voor dat het te laat is) weet iemand waar je zwaailichten kunt bestellen?
rood/blauwe of
blauwe http://www.suntekstore.com/search.html?keywords=strobe
of oranje? (amber) http://www.suntekstore.co(...)be-lights-amber.html $6,72
[ Bericht 13% gewijzigd door mickeyD op 23-11-2010 17:07:53 ]Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Super, heb nog een bestelling staan (adapter) en itt die van 11 november (die na 2 dagen al shipped was) is deze na 1 week nog niet shipped.. Ik wacht gewoon rustig afquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:12 schreef forsho het volgende:
Zojuist binnengekomen
Grappig dingetje, zeker zijn geld waard. De 2 extra knoppen aan de zijkant zijn fake, net als de kleine wijzers(Niet de seconden wijzer, uur en minuten wijzer)
is taobao bij jullie ook zo enorm traag? (Die Chinezen zijn aan het bezuinigen op webhosting)
[..]
Mijn bestelling van van DX was 9 november shipped, net binnen.
Nog even geduld hebben dus![]()
![]()
Weten jullie misschien of dit snoer incl. een repeater is?
http://www.buyincoins.com(...)ic-product-1765.html
Bij dit snoer staat het er specifiek bij, maar te kort of ik moet er 2 halen.
http://www.buyincoins.com(...)-01-product-352.html![]()
Morgen én overmogen.. Black friday bij PandaWill!Kunnen leuke dingentjes tussen zitten! Normaal zijn ze iets duur.. maar met 50% korting toch echt wel goedkoperquote:Pandawill Black Friday Warm-up
Two days that you can not miss
No need to wait Black Friday, you can enjoy crazy discounts at pandawill in advance!!! We will have two-day Black Friday Warm-up on November 24-25(EST) The best discount will be up to 50% off during those 2 days.
Is er al iemand die een website heeft gevonden met LEUKE kleding(met free shipping principe)?
Taobao en tradetang wil ik niet horen!![]()
Geld dat op alle dingen van pandawil?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:03 schreef tokko1 het volgende:
Morgen én overmogen.. Black friday bij PandaWill!
[..]
Kunnen leuke dingentjes tussen zitten! Normaal zijn ze iets duur.. maar met 50% korting toch echt wel goedkoperBAM dit is 3KB![]()
wat is dat voor paranoide gezeik over BIC...
ik denk dat de servers gewoon af en toe roken omdat ze meer klanten/bezoekers krijgen.
tis de laatste 2 weken al veel trager zeker op piekmomenten.
ik krijg mijn spul nog steeds binnen en vragen worden beantwoord![]()
koop dan gewoon een parnis.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kan mij het schelen. Als ik hem mooi vind ga ik hem halen.
heb je een automaat van degelijke kwaliteit met goede looks voor max 90 euro.
nep horloges zijn echt te fout![]()
@ horloge koper bekijk ff tradetang had ik de mijne vandaan voor 50$ meen ik
heb hem bij de taxfree zien liggen op schiphol voor 280,-
precies hetzelfde!Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Is de website als iOffer.com al wel eens door één van jullie gebruikt, het ziet er een beetje apart uit dat handeltje daar.
Aparte reacties van de kopers op verkopers en andersom etc. (dit staat onder de advertenties..)![]()
nee gewone zwaailichten.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:59 schreef mickeyD het volgende:
[..]
strobo's?
rood/blauwe of
blauwe http://www.suntekstore.com/search.html?keywords=strobe
of oranje? (amber) http://www.suntekstore.co(...)be-lights-amber.html $6,72
thks voor hulp
BAM dit is 3KB![]()
Dit is gewoon een soort van portal die linkt naar eBay advertenties.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:49 schreef Androidman het volgende:
Is de website als iOffer.com al wel eens door één van jullie gebruikt, het ziet er een beetje apart uit dat handeltje daar.
Aparte reacties van de kopers op verkopers en andersom etc. (dit staat onder de advertenties..)![]()
http://www.tradetang.com/wholesale-Men-s-Watches_c201912.htmlquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:45 schreef revpolen het volgende:
@ horloge koper bekijk ff tradetang had ik de mijne vandaan voor 50$ meen ik
heb hem bij de taxfree zien liggen op schiphol voor 280,-
precies hetzelfde!
20.000 items.
tering, daar wil je toch niet tussen zoeken.
die chinezen overdrijven wel hoor![]()
Dat hij onderweg is naar het vliegtuig meen ik. Dat hij dus op de post gedaan is. Waar hij dan precies is weet ik niet, maar ik denk dat hij op dat moment wordt voorgesorteerd.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:58 schreef ElmoFan het volgende:
Wat betekent "posting" bij tracking? Is ie dan al onderweg?![]()
dat ie onderweg is van de "shop" naar HK-post (of China-post)
en daar kan die nog wel een week of 2 blijven liggen als het niet meer is...
bezorgtijd DX is onderhand al bijna 7 weken.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Volgende TT: Buyincoins failliet.
Komende 5 topics krijgen we dan deze reacties:"Gaat BIC echt failliet" "Ben ik nu mijn geld kwijt?!"
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe kan chinapost hem dan algescand hebben?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:12 schreef mickeyD het volgende:
dat ie onderweg is van de "shop" naar HK-post (of China-post)
en daar kan die nog wel een week of 2 blijven liggen als het niet meer is...
bezorgtijd DX is onderhand al bijna 7 weken.![]()
Chinezen kunnen allesquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:14 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Hoe kan chinapost hem dan algescand hebben?
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
En het zwaailicht dat ik heb gepost? Ook niet goed?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:52 schreef Loll het volgende:
[..]
nee gewone zwaailichten.
thks voor hulp
FP pakje waar ik overmorgen een claim wou voor maken is vandaag aangekomen. 38 dagen dus.jaja, en azo...![]()
Nee daar juist thnx voor. Moet maar is kijken hoe ik die ga monteren op mijn nieuwe kamer. Moet hem nog inrichten(mag niet zoveel boren hiero)quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:23 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
En het zwaailicht dat ik heb gepost? Ook niet goed?
FP pakje waar ik overmorgen een claim wou voor maken is vandaag aangekomen. 38 dagen dus.BAM dit is 3KB![]()
Boren is voor opa, je hebt van die prachtige dubbelzijdige plakkers tot 40kg trekkracht.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:28 schreef Loll het volgende:
[..]
Nee daar juist thnx voor. Moet maar is kijken hoe ik die ga monteren op mijn nieuwe kamer. Moet hem nog inrichten(mag niet zoveel boren hiero)![]()
nee, je hebt een trackingcode..quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:14 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Hoe kan chinapost hem dan algescand hebben?
die lijsten met nummers en stickers hebben grote shops in nederland ook hoor..
en dan komt ome post, en dan gaat het "piep" ingescand.
en ondertussen zit jij al 4 dagen te F5-en met je trackingcode.
(waarom denk je dat die meestal pas na 2 tot 4 dagen werkt?)Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Pff wacht nog steeds op m'n sennheiser oordopjes en koptelefoontje van pandawill
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Omdat Neo2000 een kwade genius is...quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:53 schreef Patrickovik het volgende:
Waarom lees ik de hele tijd balkanker als ik dit topique voorbij zie komen?![]()
ben weer zo slim geweest om bij DX te bestellen. misschien heb ik t dit jaar nog
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
Samequote:Op woensdag 24 november 2010 01:42 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik ben weer zo slim geweest om dit topic kwijt te raken. misschien leer ik t nog eens![]()
Ik op mijn boseoortjes van focalpricequote:Op dinsdag 23 november 2010 23:02 schreef bijdehand het volgende:
Pff wacht nog steeds op m'n sennheiser oordopjes en koptelefoontje van pandawill![]()
Vergeet die eieren, een trekbeurt met deze handschoenen lijkt me wel wat![]()
Lekkere kriebelhaartjes![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.49976![]()
![]()
soort kut met vingers dus?quote:Op woensdag 24 november 2010 14:34 schreef monkeybrain het volgende:
Vergeet die eieren, een trekbeurt met deze handschoenen lijkt me wel wat![]()
Lekkere kriebelhaartjes![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.49976
[ afbeelding ]
Lightake ( jack ) ook nu; is gewoon stukken sneller dan HK post!quote:Op woensdag 24 november 2010 16:21 schreef ElmoFan het volgende:
Hee, bic verzend ook al met chinapost![]()
net een pakketje van bic binnen gehad.
zat gewoon in een kleine vuilniszak.
[ Bericht 0% gewijzigd door Loll op 24-11-2010 16:56:55 (spel fout) ]BAM dit is 3KB![]()
Als het net verzonden is moet je even wachten, en volgens mij is er maar 1 iemand die de support doet ofzo, kellyquote:Op woensdag 24 november 2010 17:00 schreef Androidman het volgende:
Buy in coins reageert niet op mijn vraag waarom de plaatjes van de pakketjes het niet meer doen![]()
Ik heb er ook geen problemen mee. Maar ik wil wel dat ze op de hoogte zijn van evt. codes op hun websites dat ze het meteen kunnen fixen...
M'n bestelling is al netjes binnen 1 dag verzonden dus mij hoor je niet klagen.![]()
Het duurt 1 tot 3 dagen voordat ze werkenquote:Op woensdag 24 november 2010 17:36 schreef Androidman het volgende:
Bij mij pakt hij de trackingnummers niet.![]()
Mijn pakketje van DX is er nog steeds niet, op 1 dag na 2 maanden geleden inmiddels.
Trage chineesjes, geef ze 1 cent per uur extra dan.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Heeft er iemand het MAILadres van tiffany, waar ik dus heen kan mailen waarop ze dan ook echt antwoord geeft
ik moet geen msn![]()
Het moet in engels neem ik aan? niet dat dat een probleem is.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:10 schreef 08gnoT. het volgende:
superbservice.tiffany@gmail.com
Als die nog klopt![]()
juust'm. Of in het Chinees of Russisch; ligt er aan welke taal je het beste beheerstquote:Op woensdag 24 november 2010 18:14 schreef forsho het volgende:
[..]
Het moet in engels neem ik aan? niet dat dat een probleem is.![]()
![]()
En weer heb ik een probleem met BIC.. na het gebroken schildpadje heb ik nu iets ontvangen waar de DC stekker niet bij zit terwijl er in de advertentie staat dat deze is inbegrepen.. weerr een ticket sturen dus![]()
![]()
vandaag weer 2 messen binnengekregen. zal over een tijdje een foto posten van al m'n messen!Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Mijn pakketje is ook binnen gekomen na iets langer dan 2 weken! super snel dus
Had een beschermfolie ding voor mijn telefoon bestelt en een mes.
Ik moet wel zeggen dat het laatste een stuk kleiner is uitgevallen dan ik dacht!
Even ter vergelijking met een vlindermes die ik in NL heb gehaald, de onderste is van DX
[ Bericht 0% gewijzigd door pindaplukker op 24-11-2010 20:46:40 ]I are Baboon![]()
Link van dat mes aub! Ik vind hem wel geilquote:Op woensdag 24 november 2010 19:16 schreef pindaplukker het volgende:
Ik moet wel zeggen dat het laatste een stuk kleiner is uitgevallen dan ik dacht!
Even ter vergelijking met een vlindermes die ik in NL heb gehaald, de onderste is van DX
[ afbeelding ]![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.47395quote:Op woensdag 24 november 2010 19:18 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Link van dat mes aub! Ik vind hem wel geil
alstu !I are Baboon![]()
Besteldquote:Op woensdag 24 november 2010 19:16 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]Zijn vlindermessen legaal om te bestellen? Dat je ze hier kan kopen weet ik wel, maar bestellen is meestal andere koek
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Link?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
BesteldZijn vlindermessen legaal om te bestellen? Dat je ze hier kan kopen weet ik wel, maar bestellen is meestal andere koek
![]()
Nee ik heb ze nog niet gevonden maar als ik ze zie dan bestel ik zequote:![]()
Anders wil ik nl. een keer naar een dump in Duitsland rijden om ik geen goede in NL ken.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Hoe noem je zoiets in het engels?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee ik heb ze nog niet gevonden maar als ik ze zie dan bestel ik ze![]()
Anders wil ik nl. een keer naar een dump in Duitsland rijden om ik geen goede in NL ken.![]()
Ik dacht een balisong? Butterfly knife kennen ze ook wel.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:30 schreef Berend. het volgende:
[..]
Hoe noem je zoiets in het engels?Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Om hier op terug te komen: ik heb zojuist een berichtje ontvangen met links naar de foto's waarop mijn pakketjes te zien zijn. Helemaal top dus!quote:Op woensdag 24 november 2010 17:00 schreef Androidman het volgende:
Buy in coins reageert niet op mijn vraag waarom de plaatjes van de pakketjes het niet meer doen![]()
Die eerste. Ik heb al wat werpsterrenquote:Op woensdag 24 november 2010 19:41 schreef Berend. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Bedoel je zoiets?
Of..
[ afbeelding ]
Waar heb je die gekocht?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die eerste. Ik heb al wat werpsterren
http://www.dinodirect.com(...)stic-Star-Knife.html
Daar?![]()
Ik dacht focalprice. Is heel lang geleden. Toen had ik daar ook een boksbeugel besteld, maar dat durf ik nu allemaal niet meerquote:Op woensdag 24 november 2010 19:43 schreef Berend. het volgende:
[..]
Waar heb je die gekocht?
http://www.dinodirect.com(...)stic-Star-Knife.html
Daar?
Omdat? Werpsterren lijken mij minder erg dan messen..quote:Op woensdag 24 november 2010 19:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik dacht focalprice. Is heel lang geleden. Toen had ik daar ook een boksbeugel besteld, maar dat durf ik nu allemaal niet meer![]()
Nee maar die boksbeugelquote:Op woensdag 24 november 2010 19:45 schreef Berend. het volgende:
[..]
Omdat? Werpsterren lijken mij minder erg dan messen..![]()
Die sterren weet ik niet meerkan ook niet op focal kijken omdat die het niet doet nu
Oh jammer. Dan toch maar naar Duitslandquote:Op woensdag 24 november 2010 20:22 schreef monkeybrain het volgende:
Heren, werpsterren en vlindermessen (grotere versies) zijn verboden. Haal die foto's ook even weg
Ff persoonlijk briefje via de site heeft mij antwoord met foto's opgeleverd (geen e-mail sturen)quote:Op woensdag 24 november 2010 20:21 schreef Loll het volgende:
waar kan ik mijn verzend foto vinden bij bic![]()
Ja, ik kan ineens al mijn foto's neit meer zienquote:Op woensdag 24 november 2010 20:21 schreef Loll het volgende:
waar kan ik mijn verzend foto vinden bij bic![]()
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:49 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ja, ik kan ineens al mijn foto's neit meer zienquote:Op woensdag 24 november 2010 20:39 schreef Androidman het volgende:
[..]
Ff persoonlijk briefje via de site heeft mij antwoord met foto's opgeleverd (geen e-mail sturen)![]()
Dank uquote:Op woensdag 24 november 2010 20:39 schreef Androidman het volgende:
[..]
Ff persoonlijk briefje via de site heeft mij antwoord met foto's opgeleverd (geen e-mail sturen)BAM dit is 3KB![]()
zal ik doenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:39 schreef Androidman het volgende:
[..]
Ff persoonlijk briefje via de site heeft mij antwoord met foto's opgeleverd (geen e-mail sturen)![]()
Ik zoek al een tijd naar een LED horloge dat eigenlijk alleen bestaat uit een band en "spiegel" waar heel mooi de tijd op staat. Iemand toevallig deze gezien/gekocht?
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Nog meer mensen een mailtje gekregen van budgetgadgets dat ze gratis producten opgestuurd krijgen omdat het Fokkers zijn? Ik volg deze reeks niet meer en in dit topic kan ik het niet vinden iig.![]()
![]()
nog niets gehoordquote:Op woensdag 24 november 2010 23:30 schreef -Mo- het volgende:
Nog meer mensen een mailtje gekregen van budgetgadgets dat ze gratis producten opgestuurd krijgen omdat het Fokkers zijn? Ik volg deze reeks niet meer en in dit topic kan ik het niet vinden iig.
ik ben ook niet oldschool dus ik heb niets ontvangen![]()
![]()
ben dr geen lid, maar niets gehoord hier..Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
nee wel mailtje gehad dat BIC failliet gaat en dat ze gehele december maand uitverkoop hebben....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
eBayquote:Op woensdag 24 november 2010 23:27 schreef Skiet het volgende:
Wie weet een leuke, goedkope Gyro copter?![]()
Mijn order is al een paar weken geleden geshipped, kut hong kong post
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r![]()
Het kan zelfs maanden duren, chinapost is gelukkig sneller.quote:Op donderdag 25 november 2010 08:14 schreef 9611Niels het volgende:
Mijn order is al een paar weken geleden geshipped, kut hong kong post![]()
Dat is toch alleen maar mooi? Kunnen wij weer goedkoop inkopen, alleen opletten dat je niet te veel koopt want misschien ontvang je het nooit.quote:Op donderdag 25 november 2010 01:40 schreef revpolen het volgende:
nee wel mailtje gehad dat BIC failliet gaat en dat ze gehele december maand uitverkoop hebben....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gisteren brievenbuspost van DX gekregen. Is 8/11 verzonden via China Post. Ik wacht nog wel op een andere order die 1/11 verzonden is.quote:Op donderdag 25 november 2010 08:23 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Het kan zelfs maanden duren, chinapost is gelukkig sneller.![]()
mensen nog fusion power scheermesjes nodig?
http://www.buyincoins.com(...)nd-product-1707.html
mijn mach 3 mesjes waren van uitstekende kwaliteit en dit is geen geld!![]()
Hoe vindt je eigenlijk deze aanbiedingen? Op de voorpagina staat niks???quote:Op donderdag 25 november 2010 10:51 schreef hondebrok het volgende:
mijn mach 3 mesjes waren van uitstekende kwaliteit en dit is geen geld!
Als ze uit dezelfde fabriek komen als degene met nep merkje dan zijn ze erg slecht.
Misschien dat deze iets beter zijn? Als de mesjes schuin zitten dan refunden![]()
![]()
als ik op mijn account klik zie ik steeds die aanbiedingen.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:02 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hoe vindt je eigenlijk deze aanbiedingen? Op de voorpagina staat niks???
Als ze uit dezelfde fabriek komen als degene met nep merkje dan zijn ze erg slecht.
Misschien dat deze iets beter zijn? Als de mesjes schuin zitten dan refunden
ik heb al eerder een batch van die mesjes gehad via ebay en daar was ik ook gewoon goed over te spreken.![]()
Mijne zijn resp: 11/11 en 24/11 (gisterenquote:Op donderdag 25 november 2010 10:46 schreef TheKC het volgende:
[..]
Gisteren brievenbuspost van DX gekregen. Is 8/11 verzonden via China Post. Ik wacht nog wel op een andere order die 1/11 verzonden is.) geshipped.. Nu maar even afwachten wanneer die eerste komen. Waarschijnlijk na dit weekend. Door wie worden ze eigenlijk bezorgd?
![]()
Inderdaad, als ze het nu op de voorpagina zetten waar ik wel dagelijks kijkquote:Op donderdag 25 november 2010 11:10 schreef hondebrok het volgende:
[..]
als ik op mijn account klik zie ik steeds die aanbiedingen.
ik heb al eerder een batch van die mesjes gehad via ebay en daar was ik ook gewoon goed over te spreken.![]()
Ik heb ze maar gekocht. Deze heb ik al willen testen sinds Jack zijn eerste shop maar de ervaringen waren zo slecht. Even de kortingcoupon erbij en we zijn tevreden![]()
Ook meteen zo'n slaapmasker gehaald voor 1 dollar![]()
![]()
![]()
Ook maar even besteldquote:Op donderdag 25 november 2010 10:51 schreef hondebrok het volgende:
mijn mach 3 mesjes waren van uitstekende kwaliteit en dit is geen geld!![]()
![]()
Meestal is dat door de uitbater van het Chinees restaurant in je buurtquote:Op donderdag 25 november 2010 11:13 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Mijne zijn resp: 11/11 en 24/11 (gisteren) geshipped.. Nu maar even afwachten wanneer die eerste komen. Waarschijnlijk na dit weekend. Door wie worden ze eigenlijk bezorgd?
![]()
Pakjes worden met de gewone post (tnt) geleverd.
En ik zou niet op na dit weekend rekenen...jaja, en azo...![]()
bij je bestelling kijken: received, pending, shipped....boven 15$ met trackingnummerquote:Op donderdag 25 november 2010 13:58 schreef larry_flynt het volgende:
Hoe kan ik bij Dealextreme mijn pakket volgen?Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
check de "new arrivals" bij pandawill, veel black friday aanbiedingen..
ook een 7" tablet voor weinig!Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Die 7" tablet is niet veel soeps.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:30 schreef mickeyD het volgende:
check de "new arrivals" bij pandawill, veel black friday aanbiedingen..
ook een 7" tablet voor weinig!
Maar voor de excentriekelingen onder ons:
Portable Smoking Filter Tobacco Water Pipe with Colorful LED Light
jaja, en azo...![]()
heerlijk metaal rokenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:42 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Die 7" tablet is niet veel soeps.
Maar voor de excentriekelingen onder ons:
Portable Smoking Filter Tobacco Water Pipe with Colorful LED Light
[ [url=http://www.pandawill.com/images/v/201011/1290421207.jpg]afbeelding ][/url]![]()
Hij zegt de Tracking nummer niet te kennen... Hij is al wel shipped.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:15 schreef mcwops het volgende:
[..]
bij je bestelling kijken: received, pending, shipped....boven 15$ met trackingnummer![]()
HET DUURT 1-3 DAGEN VOORDAT JE TRACKINGNUMMER WERKT!!quote:Op donderdag 25 november 2010 16:20 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Hij zegt de Tracking nummer niet te kennen... Hij is al wel shipped.
Niet speciaal voor jou hoor maar ik zie het hier wel vaker langskomen![]()
Ik heb vandaag mijn groene laser van PriceAngels binnengekregen. De straal ziet er aardig fel uit. De laser zelf voelt stevig aan en kwam in een mooie soort van pennendoos. Misschien ga ik 's avonds kijken hoe ver hij komt.![]()
AIGHT!quote:Op donderdag 25 november 2010 16:25 schreef mtchel112 het volgende:
heb mn oem batterij voor nokia 5800 binnen werkt perfect en ik mis nog geen been![]()
hoeduur?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:27 schreef bergdani het volgende:
Ik heb vandaag mijn groene laser van PriceAngels binnengekregen. De straal ziet er aardig fel uit. De laser zelf voelt stevig aan en kwam in een mooie soort van pennendoos. Misschien ga ik 's avonds kijken hoe ver hij komt.![]()
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:45 schreef Berend. het volgende:
[..]
Omdat? Werpsterren lijken mij minder erg dan messen..
Dit is natuurlijk niet de reden dat ze huiszoeking hebben gedaan, maar toch ff paar 100 euro boete. xDkei lief.![]()
Huiszoeking?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:34 schreef Lolque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is natuurlijk niet de reden dat ze huiszoeking hebben gedaan, maar toch ff paar 100 euro boete. xD![]()
![]()
Neppertquote:Op donderdag 25 november 2010 16:49 schreef jopiede het volgende:
Toch maar niet dieaansteker gedaan, rook toch niet
HEY TOKKO! PAK JIJ DE TOPIC???
Forum Opties Forumhop: Hop naar: