Als het net verzonden is moet je even wachten, en volgens mij is er maar 1 iemand die de support doet ofzo, kellyquote:Op woensdag 24 november 2010 17:00 schreef Androidman het volgende:
Buy in coins reageert niet op mijn vraag waarom de plaatjes van de pakketjes het niet meer doen
Het duurt 1 tot 3 dagen voordat ze werkenquote:Op woensdag 24 november 2010 17:36 schreef Androidman het volgende:
Bij mij pakt hij de trackingnummers niet.
Het moet in engels neem ik aan? niet dat dat een probleem is.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:10 schreef 08gnoT. het volgende:
superbservice.tiffany@gmail.com
Als die nog klopt
juust'm. Of in het Chinees of Russisch; ligt er aan welke taal je het beste beheerstquote:Op woensdag 24 november 2010 18:14 schreef forsho het volgende:
[..]
Het moet in engels neem ik aan? niet dat dat een probleem is.
Link van dat mes aub! Ik vind hem wel geilquote:Op woensdag 24 november 2010 19:16 schreef pindaplukker het volgende:
Mijn pakketje is ook binnen gekomen na iets langer dan 2 weken! super snel dus
Had een beschermfolie ding voor mijn telefoon bestelt en een mes.
Ik moet wel zeggen dat het laatste een stuk kleiner is uitgevallen dan ik dacht!
Even ter vergelijking met een vlindermes die ik in NL heb gehaald, de onderste is van DX
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.47395quote:Op woensdag 24 november 2010 19:18 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Link van dat mes aub! Ik vind hem wel geil
Besteldquote:Op woensdag 24 november 2010 19:16 schreef pindaplukker het volgende:
Mijn pakketje is ook binnen gekomen na iets langer dan 2 weken! super snel dus
Had een beschermfolie ding voor mijn telefoon bestelt en een mes.
Ik moet wel zeggen dat het laatste een stuk kleiner is uitgevallen dan ik dacht!
Even ter vergelijking met een vlindermes die ik in NL heb gehaald, de onderste is van DX
[ afbeelding ]
Link?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
BesteldZijn vlindermessen legaal om te bestellen? Dat je ze hier kan kopen weet ik wel, maar bestellen is meestal andere koek
Nee ik heb ze nog niet gevonden maar als ik ze zie dan bestel ik zequote:
Hoe noem je zoiets in het engels?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee ik heb ze nog niet gevonden maar als ik ze zie dan bestel ik ze![]()
Anders wil ik nl. een keer naar een dump in Duitsland rijden om ik geen goede in NL ken.
Ik dacht een balisong? Butterfly knife kennen ze ook wel.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:30 schreef Berend. het volgende:
[..]
Hoe noem je zoiets in het engels?
Om hier op terug te komen: ik heb zojuist een berichtje ontvangen met links naar de foto's waarop mijn pakketjes te zien zijn. Helemaal top dus!quote:Op woensdag 24 november 2010 17:00 schreef Androidman het volgende:
Buy in coins reageert niet op mijn vraag waarom de plaatjes van de pakketjes het niet meer doen
Die eerste. Ik heb al wat werpsterrenquote:Op woensdag 24 november 2010 19:41 schreef Berend. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Bedoel je zoiets?
Of..
[ afbeelding ]
Waar heb je die gekocht?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die eerste. Ik heb al wat werpsterren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |