Dat hij onderweg is naar het vliegtuig meen ik. Dat hij dus op de post gedaan is. Waar hij dan precies is weet ik niet, maar ik denk dat hij op dat moment wordt voorgesorteerd.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:58 schreef ElmoFan het volgende:
Wat betekent "posting" bij tracking? Is ie dan al onderweg?
Hoe kan chinapost hem dan algescand hebben?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:12 schreef mickeyD het volgende:
dat ie onderweg is van de "shop" naar HK-post (of China-post)
en daar kan die nog wel een week of 2 blijven liggen als het niet meer is...
bezorgtijd DX is onderhand al bijna 7 weken.
Chinezen kunnen allesquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:14 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Hoe kan chinapost hem dan algescand hebben?
En het zwaailicht dat ik heb gepost? Ook niet goed?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:52 schreef Loll het volgende:
[..]
nee gewone zwaailichten.
thks voor hulp
Nee daar juist thnx voor. Moet maar is kijken hoe ik die ga monteren op mijn nieuwe kamer. Moet hem nog inrichten(mag niet zoveel boren hiero)quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:23 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
En het zwaailicht dat ik heb gepost? Ook niet goed?
FP pakje waar ik overmorgen een claim wou voor maken is vandaag aangekomen. 38 dagen dus.
Boren is voor opa, je hebt van die prachtige dubbelzijdige plakkers tot 40kg trekkracht.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:28 schreef Loll het volgende:
[..]
Nee daar juist thnx voor. Moet maar is kijken hoe ik die ga monteren op mijn nieuwe kamer. Moet hem nog inrichten(mag niet zoveel boren hiero)
nee, je hebt een trackingcode..quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:14 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Hoe kan chinapost hem dan algescand hebben?
Omdat Neo2000 een kwade genius is...quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:53 schreef Patrickovik het volgende:
Waarom lees ik de hele tijd balkanker als ik dit topique voorbij zie komen?
Samequote:Op woensdag 24 november 2010 01:42 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik ben weer zo slim geweest om dit topic kwijt te raken. misschien leer ik t nog eens
Ik op mijn boseoortjes van focalpricequote:Op dinsdag 23 november 2010 23:02 schreef bijdehand het volgende:
Pff wacht nog steeds op m'n sennheiser oordopjes en koptelefoontje van pandawill
soort kut met vingers dus?quote:Op woensdag 24 november 2010 14:34 schreef monkeybrain het volgende:
Vergeet die eieren, een trekbeurt met deze handschoenen lijkt me wel wat![]()
Lekkere kriebelhaartjes![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.49976
[ afbeelding ]
Lightake ( jack ) ook nu; is gewoon stukken sneller dan HK post!quote:Op woensdag 24 november 2010 16:21 schreef ElmoFan het volgende:
Hee, bic verzend ook al met chinapost
Als het net verzonden is moet je even wachten, en volgens mij is er maar 1 iemand die de support doet ofzo, kellyquote:Op woensdag 24 november 2010 17:00 schreef Androidman het volgende:
Buy in coins reageert niet op mijn vraag waarom de plaatjes van de pakketjes het niet meer doen
Het duurt 1 tot 3 dagen voordat ze werkenquote:Op woensdag 24 november 2010 17:36 schreef Androidman het volgende:
Bij mij pakt hij de trackingnummers niet.
Het moet in engels neem ik aan? niet dat dat een probleem is.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:10 schreef 08gnoT. het volgende:
superbservice.tiffany@gmail.com
Als die nog klopt
juust'm. Of in het Chinees of Russisch; ligt er aan welke taal je het beste beheerstquote:Op woensdag 24 november 2010 18:14 schreef forsho het volgende:
[..]
Het moet in engels neem ik aan? niet dat dat een probleem is.
Link van dat mes aub! Ik vind hem wel geilquote:Op woensdag 24 november 2010 19:16 schreef pindaplukker het volgende:
Mijn pakketje is ook binnen gekomen na iets langer dan 2 weken! super snel dus
Had een beschermfolie ding voor mijn telefoon bestelt en een mes.
Ik moet wel zeggen dat het laatste een stuk kleiner is uitgevallen dan ik dacht!
Even ter vergelijking met een vlindermes die ik in NL heb gehaald, de onderste is van DX
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.47395quote:Op woensdag 24 november 2010 19:18 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Link van dat mes aub! Ik vind hem wel geil
Besteldquote:Op woensdag 24 november 2010 19:16 schreef pindaplukker het volgende:
Mijn pakketje is ook binnen gekomen na iets langer dan 2 weken! super snel dus
Had een beschermfolie ding voor mijn telefoon bestelt en een mes.
Ik moet wel zeggen dat het laatste een stuk kleiner is uitgevallen dan ik dacht!
Even ter vergelijking met een vlindermes die ik in NL heb gehaald, de onderste is van DX
[ afbeelding ]
Link?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
BesteldZijn vlindermessen legaal om te bestellen? Dat je ze hier kan kopen weet ik wel, maar bestellen is meestal andere koek
Nee ik heb ze nog niet gevonden maar als ik ze zie dan bestel ik zequote:
Hoe noem je zoiets in het engels?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee ik heb ze nog niet gevonden maar als ik ze zie dan bestel ik ze![]()
Anders wil ik nl. een keer naar een dump in Duitsland rijden om ik geen goede in NL ken.
Ik dacht een balisong? Butterfly knife kennen ze ook wel.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:30 schreef Berend. het volgende:
[..]
Hoe noem je zoiets in het engels?
Om hier op terug te komen: ik heb zojuist een berichtje ontvangen met links naar de foto's waarop mijn pakketjes te zien zijn. Helemaal top dus!quote:Op woensdag 24 november 2010 17:00 schreef Androidman het volgende:
Buy in coins reageert niet op mijn vraag waarom de plaatjes van de pakketjes het niet meer doen
Die eerste. Ik heb al wat werpsterrenquote:Op woensdag 24 november 2010 19:41 schreef Berend. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Bedoel je zoiets?
Of..
[ afbeelding ]
Waar heb je die gekocht?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die eerste. Ik heb al wat werpsterren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |