Voor de 2e keerquote:Op zondag 21 november 2010 01:09 schreef jopiede het volgende:
Waar heb je de nazi aansteker uiteindelijk vandaan? Ik heb nog geen reactie van die site die per 6 verkocht...
Nee, die zijn nep echt. Of echt nep. Wat jij wil.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:54 schreef een2drie het volgende:
Zijn die zippo's op dealextreme echt echt?
Er staat wel genuine zippo, maar ik vertrouw het niet helemaal
Bijzonder. Had niet verwacht dat ze 'm gespannen op zouden sturen, ik had verwacht dat ie opgerold in een koker o.i.d. verzonden zou worden. Of opgevouwen in een envelop, whehehehe.quote:
Ik denk dat je in Nederland nog goedkoper uit zult zijn....quote:Op zondag 21 november 2010 00:53 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met die 250 gb HDD's van Dealextreme voor de 360?
Beetje fatsoenlijk spul?
Ik ook maar wat is naast hier in de winkel halen dan het alternatief? Zelf in elkaar zetten?quote:Op zondag 21 november 2010 12:02 schreef neo2000 het volgende:
Heb zelf ook een tijdje rondgelopen met het idee een grotere xbox 360 hdd te kopen bij DX, maar heb er toch van af gezien. Waarom? Lees de reviews maar eens bij DX.
Het zijn inches he.quote:Op zondag 21 november 2010 13:19 schreef mtchel112 het volgende:
nu we het over schilderijen hebben
http://www.lightinthebox.(...)_idx=1&in_page_idx=1
op een of andere manier vind ik de schreeuw echt vet
alleen de afmetingen lijken mij nogal klein?
Universele? Als in de Harmony? Koop gewoon een goedkope uitvoering ervan, een wat ouder model.. gewoon in Nederland. Zoals eerder vermeld, sommige electronica is hier ook niet duur.quote:Op zondag 21 november 2010 12:34 schreef hondebrok het volgende:
weet iemand nog een leuke logitech AB kloon?
Hebben er al Fokkers dergelijke paintings gekocht? Ervaringen misschien etc.quote:Op zondag 21 november 2010 13:19 schreef mtchel112 het volgende:
Niet kopen want ik heb deze al besteldquote:Op zondag 21 november 2010 13:19 schreef mtchel112 het volgende:
wel even laten weten hoe die is, dan wil ik m ook wel kopen leuk voor in mn kamerquote:Op zondag 21 november 2010 14:15 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Niet kopen want ik heb deze al besteld![]()
Een man die gek wordt in de moderne wereld, misschien moet je jezelf even laten nakijken als dit schilderij je aanspreekt.
Een kamer met een dik slot en matrassen tegen de muur ?quote:Op zondag 21 november 2010 14:16 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
wel even laten weten hoe die is, dan wil ik m ook wel kopen leuk voor in mn kamer
Ik vind het minder hilarisch, ik irriteer me er zelfs aan, aan domme mensen.quote:Op zondag 21 november 2010 14:30 schreef mickeyD het volgende:
bij DX zijn ze maar helemaal opgehouden met werken geloof ik.
mijn bestelling van 12 november staat nog steeds op "order recieved"
misschien vonden ze de wachttijd nog niet lang genoeg, of vonden ze dat er nog niet genoeg klachten in hun forum stonden?
(dat moet je echt eens checken, hilarisch.. mensen gillen na 5 dagen al "where is my package?!?!?" of "we are being ROBBED!!!!" en "our packages are thrown away by HK-post")
ik bestel er gewoon niet meerquote:Op zondag 21 november 2010 14:34 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik vind het minder hilarisch, ik irriteer me er zelfs aan, aan domme mensen.
Ja, tot ook die te populair worden en ten onder gaan aan hun eigen succes. Kwestie van tijd.quote:
Focalprice heeft veel op voorraad volgens mij. Binnen een dag alles verzondenquote:Op zondag 21 november 2010 14:46 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, tot ook die te populair worden en ten onder gaan aan hun eigen succes. Kwestie van tijd.
Echt een shop die kwaliteit én service combineert ja! Ook mijn favoriet tegenwoordig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |