SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?] Het versturen is niet gratis, maar is verrekend met de prijs van het product. Je betaalt dus wel verzendkosten, maar ze laten het niet zien. Hierom moet je bij Taobao orders wel altijd verzendkosten betalen. [/spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lightake geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 31 augustus.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).
[ Bericht 0% gewijzigd door tokko1 op 18-11-2010 09:18:17 ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Moet dat niet #103 zijn
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all![]()
Jup, ik heb een Modje al gevraagd dat te fixenquote:![]()
Maar ik heb gewoon nieuw topic gemaakt ivm de OP die in de vorige delen niet echt mee-werkte![]()
Ben van plan bij de OP even te zetten dat de verzendtijd in verband met kerst erg lang lang is dus dat komt ook nog
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
De bloempotten van de Blokker zijn helemaal niet zo mooi als die van de Chinees.
Ik vind ze wat dof overkomen![]()
Ik had eigenlijk gehoopt op een topictitel met iets over balkanker![]()
![]()
Gewoon invoeren, vraag krijg je maar 1 keer.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:13 schreef Goddelijker het volgende:
Is er geen mogelijkheid om het invoeren van een creditkaart te ontwijken?![]()
![]()
Ja, maar ik heb geen CC.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:17 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Gewoon invoeren, vraag krijg je maar 1 keer.![]()
Ja, ik ben ook meerderjarig.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:28 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Wat let je? Volgens je profiel ben je meerderjarig.
Omdat het geld kost elk jaar.![]()
Heeft iemand het email adres van tiffany ik heb wel een adres maar dat komt onbezorgd terug
BVDver weg is duur betaald maar wel lekker![]()
De website problemen bij DX zijn opgelost, ik kan weer gewoon inloggen en bestellen.
Er bleken ook echt bugs te zijn, die zijn nu gefixt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Feestkabouter op 16-11-2010 12:38:58 ]![]()
@Neo2000, thanks voor de philips tip :p Ik heb gisteren bij chear toch maar even een 32gb Muse gekocht.. Ondersteunt alle audio formaten
Schade: 89 euro ! Super goedkoopEn net bezorgd.
![]()
Voor ongeveer 3 tientjes per jaar heb je fantastische kredietmogelijkheden zonder rente, zijn al je aankopen verzekerd en kun je overal aankopen doen omdat de rest van de wereld wel het nut van een CC inziet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:29 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook meerderjarig.
Omdat het geld kost elk jaar.
Wat let je?![]()
![]()
Ik heb op 24/10/2010 een order gedaan op DX, namelijk een laser. Het duurde zoals ik al had gelezen/gedacht een paar daagjes tot DX het geregeld/binnen had, verpakt en al.. toen ging DX hem dus versturen. Geweldig! Dat versturen was dus op 29/10/2010.
Ik heb nog steeds niks ontvangen. Ik ben benieuwd of iemand anders hier ook een keer zo lang heeft moeten wachten bij DX. Of ik heb het helemaal verkeerd en het is altijd zo lang.![]()
![]()
Het kan gerust tot 4 weken duren voordat jij je pakket binnen hebt. Ik heb iets op Focalprice besteld (12 oktober) en dat heb ik nog steeds niet binnen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:12 schreef Rub33n het volgende:
Ik heb op 24/10/2010 een order gedaan op DX, namelijk een laser. Het duurde zoals ik al had gelezen/gedacht een paar daagjes tot DX het geregeld/binnen had, verpakt en al.. toen ging DX hem dus versturen. Geweldig! Dat versturen was dus op 29/10/2010.
Ik heb nog steeds niks ontvangen. Ik ben benieuwd of iemand anders hier ook een keer zo lang heeft moeten wachten bij DX. Of ik heb het helemaal verkeerd en het is altijd zo lang.
Als de douane je pakketje onderschept, dan kan je er makkelijk 2 weekjes bij optellen.![]()
Oke oke, het lijkt mij dat als de douane het pakketje onderschept, ik hem dan kwijt raak. Waarom zouden ze een 200mw laser importerenquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:22 schreef exaCtly het volgende:
[..]
Het kan gerust tot 4 weken duren voordat jij je pakket binnen hebt. Ik heb iets op Focalprice besteld (12 oktober) en dat heb ik nog steeds niet binnen.
Als de douane je pakketje onderschept, dan kan je er makkelijk 2 weekjes bij optellen.Stel ze houden iets in, ik neem aan dat ze een nette brief sturen haha.
Nou ik wacht het wel af. Ik wil nog een groene halen maar dat word hem niet als ik deze natuurlijk niet binnen krijg. Trouwens nieuwtje, dx verzent nu ook via china air ivm kerst.![]()
![]()
Ja, dat is wel waar.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:36 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Voor ongeveer 3 tientjes per jaar heb je fantastische kredietmogelijkheden zonder rente, zijn al je aankopen verzekerd en kun je overal aankopen doen omdat de rest van de wereld wel het nut van een CC inziet.
Wat let je?![]()
Je moet wel erg pech hebben dat twee pakketjes van je onderschept worden, gewoon lang wachten ivm de kerst.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:27 schreef Rub33n het volgende:
[..]
Oke oke, het lijkt mij dat als de douane het pakketje onderschept, ik hem dan kwijt raak. Waarom zouden ze een 200mw laser importerenStel ze houden iets in, ik neem aan dat ze een nette brief sturen haha.
Nou ik wacht het wel af. Ik wil nog een groene halen maar dat word hem niet als ik deze natuurlijk niet binnen krijg. Trouwens nieuwtje, dx verzent nu ook via china air ivm kerst.
Tevens was al bekend dat DX via china air verzend
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ik zal het nog meer eens vragen.
Wat is de kleding website van DealExtreme?
Wat zijn de alternatieven?![]()
kun je met een 50 watt groene laser branden???????
ik moet er 1 bestellen voor jochie maar hij wil wel branden.BAM dit is 3KB![]()
Ja, met een 50 Watt groene laser kan je branden. Ik denk zelfs wel door 10mm stale platenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:43 schreef Loll het volgende:
kun je met een 50 watt groene laser branden???????
ik moet er 1 bestellen voor jochie maar hij wil wel branden.
Maar als je 50mW groene laser bedoelt.. daarmee kan je niet branden. Je ziet wel een straal 'snachts.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ach, mijn pakje van 10 oktober is ook nog niet binnen. Dus al ruim 5 weken geleden!quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:12 schreef Rub33n het volgende:
Ik heb nog steeds niks ontvangen. Ik ben benieuwd of iemand anders hier ook een keer zo lang heeft moeten wachten bij DX. Of ik heb het helemaal verkeerd en het is altijd zo lang.![]()
![]()
je hebt gelijk ik schreef het verkeerdquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:46 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ja, met een 50 Watt groene laser kan je branden. Ik denk zelfs wel door 10mm stale platen
Maar als je 50mW groene laser bedoelt.. daarmee kan je niet branden. Je ziet wel een straal 'snachts.![]()
weet iemand(nogmaals) een goedkoop adres daarvoor?BAM dit is 3KB
Forum Opties Forumhop: Hop naar: