quote:Op donderdag 18 november 2010 17:40 schreef W00fer het volgende:
Is die torch een beetje kwaliteit met die zwarte kop. Komt daar een beetje een vlam vanaf?
Dit soort dingen kun je ook in overvloed op Ebay vinden voor minder, toevallig net eentje gekocht voor $8,80 inclusief verzenden. Zelfde uitvoering met doosje maar ze zijn er ook nog goedkoper zonder.quote:
Hoe werkt dat EMS verzenden naar NL dan? NL accepteert dat toch niet?quote:Op donderdag 18 november 2010 15:55 schreef ErkendFokker het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn trui van Vancl ook binnen. Besteld op 11-11-2010 en vandaag binnen. 7 dagen/5werkdagen dus via EMS/GLS
M is eigenlijk net te klein voor me maar ze hadden geen L van deze kleur.
[..]
Waar weg?quote:Op donderdag 18 november 2010 18:00 schreef blckbb het volgende:
wacht al bijna 4 weken op mijn bestelling
oke, ja het filmpje geeft aan dat hij niet zo snel is, maar hoe is jouw ervaring bij het kijken van youtube filmpjes op verschillende kwaliteiten?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:10 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
ik ben anders wel blij met mn epad k zit nu lekker op de bank te chillen met de epad, weliwaar niet zo snel maarja
jawel hoor, EMS heeft een partnerschap met GLSquote:Op donderdag 18 november 2010 18:25 schreef bularax het volgende:
[..]
Hoe werkt dat EMS verzenden naar NL dan? NL accepteert dat toch niet?
Ik had je nog met de aanstekers vertrouwdquote:Op donderdag 18 november 2010 17:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Goed idee, dan sturen we het naar mijn huis. Zullen we ook Epads samen inkopen en naar mijn huis sturen?![]()
De portokosten vanuit Nederland zijn inderdaad duurder. Dan kun je beter een deal maken met de Chinees ipv hier portokosten betalen. Ik heb overigens nog geen mail teruggekregen.
Geld refunden.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:29 schreef UncleSam het volgende:
BIC pakket besteld op 3/11 en op 16/11 ontvangen. Best snel dus.
Had twee van deze schildpadden besteld voor Sint kadootje: http://www.buyincoins.com(...)mp-product-1926.html
Van een van de twee is het plastic schild gekrakt
Maar even een berichtje gestuurd naar BIC wat nu te doen? Ik heb ze voorgesteld, of een nieuwe opsturen of het geld refunden.. wat denken jullie wat er gaat gebeuren?
[ afbeelding ]
Is onderweg, zal ik groot aankondigen met foto'squote:Op donderdag 18 november 2010 19:36 schreef jopiede het volgende:
[..]
Hoe staat het trouwens met je van gogh?!
3-6 weken denk ikquote:Op donderdag 18 november 2010 21:18 schreef Afca0229 het volgende:
Hoelang zal de verzending vanaf Dealextreme nu ongeveer duren ( ivm feestdagen? )
een week of 6quote:Op donderdag 18 november 2010 21:18 schreef Afca0229 het volgende:
Hoelang zal de verzending vanaf Dealextreme nu ongeveer duren ( ivm feestdagen? )
de shenzen schilders waren bij DWDD te zien, ze hadden een schilderij met een foto van willibrord frequin nagemaakt hahaha.. hilarisch!quote:Op donderdag 18 november 2010 21:15 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Is onderweg, zal ik groot aankondigen met foto's
Wanneer was dit?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:55 schreef mickeyD het volgende:
[..]
de shenzen schilders waren bij DWDD te zien, ze hadden een schilderij met een foto van willibrord frequin nagemaakt hahaha.. hilarisch!
die chinees vertelde: deze persoon stuurde eens een foto, en nu maken we het schilderij massaal na.
[offtopic]quote:Op donderdag 18 november 2010 21:55 schreef mickeyD het volgende:
[..]
de shenzen schilders waren bij DWDD te zien, ze hadden een schilderij met een foto van willibrord frequin nagemaakt hahaha.. hilarisch!
die chinees vertelde: deze persoon stuurde eens een foto, en nu maken we het schilderij massaal na.
Ben heel benieuwd wat voor schilderij je krijgt. Als het vet is ga ik er ook een bestellen!quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:26 schreef monkeybrain het volgende:
Prachtig, dat Willibrord gedoe was ook echt 5 seconden lang![]()
Het zag er wel goed uit dat schilderij, precies wat wij zoeken
Geeft die loser opdracht om een schilderij te maken en vervolgens zien ze hem niet meer terug![]()
Werd dus met GLS afgeleverd?quote:Op donderdag 18 november 2010 15:55 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Mijn trui van Vancl ook binnen. Besteld op 11-11-2010 en vandaag binnen. 7 dagen/5werkdagen dus via EMS/GLS
[..]
quote:Dear customer,
We are sorry about that, since our courier supplier do not provide delivery service to there. Maybe we will provide the service to Belgium in the future. And now you can find our available countries by clicking International Shipping to 33 countries on the right top of any web page.
Sorry again. Please feel free to let us know if you have anything further we can help with.
Best regards,
VANCL Customer Service Team
Ok, voor $6 willen ze hem leveren. Mijn droom komt uitquote:Op woensdag 17 november 2010 18:48 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de geïnteresseerden...
Vond hun visitekaartje ineens, ik heb een jaar geleden een mailtje gestuurd met de vraag of ik er één van de 6 mocht kopen, en dat kon. Verzendkosten waren voor 1 stuk ook maar $2 o.i.d..
Ohja, mocht je nog iets anders daar vinden, coupon code ''N2'' voor 10% korting.
in de discription staat; new map 2009 met onderzoek kwam ik tegen dat deze versie dateert van februari; niet erg heel er up to date meer dusquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:49 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)gb-product-1146.html deze.
Ik zit er aan te denken om hem toch gewoon te kopen en als het niks is, op marktplaats te zetten
hee leuk, die schildpad wou ik ook halen voor mijn nichtjes, zag er een paar maand geleden verschijnende versies van staan op ebay; blijkt dus ook nog verschil in te zitten en zijn zelfs fake exemplaren ofzo hahaquote:Op donderdag 18 november 2010 20:29 schreef UncleSam het volgende:
BIC pakket besteld op 3/11 en op 16/11 ontvangen. Best snel dus.
Had twee van deze schildpadden besteld voor Sint kadootje: http://www.buyincoins.com(...)mp-product-1926.html
Van een van de twee is het plastic schild gekrakt
Maar even een berichtje gestuurd naar BIC wat nu te doen? Ik heb ze voorgesteld, of een nieuwe opsturen of het geld refunden.. wat denken jullie wat er gaat gebeuren?
[ afbeelding ]
ff delenquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:33 schreef Androidman het volgende:
15% korting gevonden op google, wel 1x te gebruiken per account (BuyInCoins.)
waarom pakt ie maar 10% :Squote:Op vrijdag 19 november 2010 15:48 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
coupon: 10%ebay110 recommender: e-gate
Had ik vorige week ook, geen id wat er misgaat... Kan misschien niet bij deze epad? Maar voor 65 euro is het nog steeds leukquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:48 schreef forsho het volgende:
[..]
waarom pakt ie maar 10% :S
Deze toch maar besteld met 10% korting
http://www.buyincoins.com(...)45-product-1851.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |