Het kan toch zijn dat ze allebei in een ander vliegtuig zijn beland. Maargoed, ik vind FP een goede shopquote:Op zondag 21 november 2010 19:04 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Ja maar als dealextreme en focalprice allebei op dezelfde dag een order op shipped zetten, is het toch wel raar dat ik de ene na 2 weken al krijg en de andere na 1 maand
Bij bic kreeg ik ook geen orderbevestiging, staat ie wel in je order history op de site als je inlogt? Anders even contact opnemenquote:Op zondag 21 november 2010 19:09 schreef Loll het volgende:
Nou ik vind bic eigenlijk een beetje kutten en fp trouwens ook. Van bic krijg ik geen order bevestiging(iemand die die wel krijgt???) en fp schopt hun zooi snel het postkantoor uit maar daar laten ze het eerst 2 maand liggen. Maar ik weet dat het niet hun schuld is maar toch.
Had ik ook waarschijnlijk krijg je een refund en moet je het weer opnieuw bestellen, alleen dan neit met de expres checkout ofzoquote:Op zondag 21 november 2010 19:17 schreef Loll het volgende:
Nee daar staat hij ook nie naja ff ticket maken
Zoals ik al zei, ik kan ook net een aantal keer pech hebben gehad, maar ik erger mij sowieso niet aan het lange wachten want dat weet je van te voren, maar het is toch altijd fijn als je weet dat je bij bepaalde shops zoals BIC het sneller binnen hebtquote:Op zondag 21 november 2010 19:14 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Het kan toch zijn dat ze allebei in een ander vliegtuig zijn beland. Maargoed, ik vind FP een goede shop
Ik erger me er zeker neit aan, het is alleen maar fijn als hij er snel is, zolang hij maar aan komt vind ik het best.quote:Op zondag 21 november 2010 19:27 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik kan ook net een aantal keer pech hebben gehad, maar ik erger mij sowieso niet aan het lange wachten want dat weet je van te voren, maar het is toch altijd fijn als je weet dat je bij bepaalde shops zoals BIC het sneller binnen hebt
Ik ben er anders toch echt over aan het twijfelen om het te doen hahaquote:Op zondag 21 november 2010 17:22 schreef forsho het volgende:
Iedereen opeens een schilderij bestellen.
Ik zou het best leuk vinden om een handgemaakt schilderij te hebben maar ik ga er geen 40 euro voor betalen. Ik zeg niet dat het duur is, maar ik heb het er niet voor over.
Ik krijg orders van dezelfde winkel op dezelfde dag met weken verschil binnen. Het is niet raar als je snapt hoe gigantisch groot Hongkong post is. Jij ziet 1 vliegtuig naar Nederland gaan etc.quote:Op zondag 21 november 2010 19:04 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Ja maar als dealextreme en focalprice allebei op dezelfde dag een order op shipped zetten, is het toch wel raar dat ik de ene na 2 weken al krijg en de andere na 1 maand
Wel weten maar toch niet willen snappenquote:Op zondag 21 november 2010 19:09 schreef Loll het volgende:
Maar ik weet dat het niet hun schuld is maar toch.
KUTquote:Op zondag 21 november 2010 19:19 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Had ik ook waarschijnlijk krijg je een refund en moet je het weer opnieuw bestellen, alleen dan neit met de expres checkout ofzo
Jan de Hoop.quote:Op zondag 21 november 2010 17:47 schreef Bami-Bami het volgende:
Ooh ja over die schilderijen, rtl 4 deed het al in 2006.
http://www.rtl.nl/compone(...)brandt.avi_plain.xml
Ja, maar ik zou het gewoon rechtstreeks doen. Ik heb dat bericht nog eens nagekeken en daar staat dat ze eht toen al opgelost hadden.quote:Op zondag 21 november 2010 20:53 schreef Loll het volgende:
zijn er ook mensen van bic die vragen op het forum beantwoorden?
heb ik net gedaanquote:Op zondag 21 november 2010 20:56 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou het gewoon rechtstreeks doen. Ik heb dat bericht nog eens nagekeken en daar staat dat ze eht toen al opgelost hadden.
Lang lefe het vmbo en mbo xdquote:Op zondag 21 november 2010 20:28 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik krijg orders van dezelfde winkel op dezelfde dag met weken verschil binnen. Het is niet raar als je snapt hoe gigantisch groot Hongkong post is. Jij ziet 1 vliegtuig naar Nederland gaan etc.
HKpost garandeert geloof ik dat economy binnen 30 dagen zal arriveren. Het zal me niks verbazen als HKpost een aantal vluchten wat dagen laat wachten omdat de kerosineprijs gaat dalen na een weekAls er meer priority post is dan zullen de pakjes ook gewoon in de wacht worden gezet.
[..]
Wel weten maar toch niet willen snappen
Werken de fototjes nog bij jou?! Want de fototjes zijn bij mij een beetje doodquote:Op zondag 21 november 2010 20:54 schreef g0dz0r het volgende:
Ik zal wel mazzel hebben maar pakketjes van BIC zijn echt met uiterlijk 2 weken binnen. Ook altijd dezelfde of volgende dag fotootje van het pakketje via order history.
quote:Forbidden
You don't have permission to access /545BC3FF9AONM_NEC2F20CD82DDEF8CE0CACE-bic-129-blablacensorshit-.jpeg on this server.
Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Link even naar je Ebay, dan bekijk ik het even.quote:Op zondag 21 november 2010 22:05 schreef trannel het volgende:
Wat mij nog onduidelijk is is het volgende:
Ik dropship. Een "klant" bestelt iets via mij op Ebay en betaalt met paypal. Ik dropship dit item via een chinese webwinkel naar "de klant".
"De klant" zegt al na 12 dagen dat hij recht heeft op zijn spullen, maar deze nog niet heeft gehad en maakt een geschil aan op paypal - item niet ontvangen. Kan ik nu volstaan met het geven van het HKpost of China Post trackingnumber dat ik van de chinese bestelsite heb ontvangen?
Is een paar topics terug al aandacht aan besteed maar toen is het antwoord in het midden gebleven. Volstaat een HKpost trackingnumber nou wel of niet (dit is dus NIET van deur tot deur). Ervaringen?
Hier ook een forbidden op de foto...quote:Op maandag 22 november 2010 01:02 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Werken de fototjes nog bij jou?! Want de fototjes zijn bij mij een beetje dood![]()
[..]
Die hou ik graag even voor mezelf, waarvoor heb je mijn ebay nodig om dit te bekijken?quote:Op maandag 22 november 2010 06:00 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Link even naar je Ebay, dan bekijk ik het even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |