Productrequest doen bij Jack/Focalprice helpt nog wel is in z'n gevalquote:Op zondag 21 november 2010 14:59 schreef mickeyD het volgende:
ja, helaas heeft DX iets wat andere shops niet hebben voor die prijs..
dus dat ene ding moet ik daar inkopen jammergenoeg..
maar ik heb geduld..
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 21 november 2010 14:13 schreef mickeyD het volgende:
ik zou ff een topic terugkijken als ik jou was voor je wel heel erge dingen toegewenst krijgt hier
Chinese Webshop topic #103 - Waar verzending ivm kerst láng duurt!
Slechte ervaring met FP?quote:Op zondag 21 november 2010 16:00 schreef bularax het volgende:
Focalprice, wat een kut zaak is dat...
Ebay en buyincoins zijn de echte goede. Alhoewel het wel aan de ebay gebruikers ligt.
Bij lightinthebox? Ik wil m ook:')quote:Op zondag 21 november 2010 15:51 schreef Androidman het volgende:
Straks maar even de Schreeuw bestellen als cadeau.
hahaquote:Op zondag 21 november 2010 17:30 schreef Bami-Bami het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.47780
Geniaal
Ik heb alleen nog maar goede ervaringenquote:Op zondag 21 november 2010 18:16 schreef NextTVH het volgende:
Ik vind focalprice ook een kut zaak, er staat altijd wel verzonden bij my orders, maar soms duurt het dan nog een maand voor dat het binnen is, en nee niet omdat het feestdagen is want het is mij dit jaar al meerdere malen gebeurd![]()
Verder heb ik juist goede ervaringen met dealextreme laatste tijd, steeds binnen 2 dagen geshipped
Ik heb ook goede ervaringen, maar meer slechte ervaringen, misschien heb ik net pechquote:Op zondag 21 november 2010 18:19 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar goede ervaringen
En jij bent kut omdat ik gisteren lang in de rij stond bij de AH kassaquote:Op zondag 21 november 2010 18:16 schreef NextTVH het volgende:
Ik vind focalprice ook een kut zaak, er staat altijd wel verzonden bij my orders, maar soms duurt het dan nog een maand voor dat het binnen is
Of na 2 dagen hem al hebbenquote:Op zondag 21 november 2010 18:31 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
En jij bent kut omdat ik gisteren lang in de rij stond bij de AH kassa![]()
Focal Price is niet de eigenaar van de postdiensten op planeet aarde![]()
Ga de postbode maar in elkaar meppen
Een maand is overigens de normale bezorgtijd van de Chinashop, 2 weken is gewoon geluk hebben.
Dat is wel gaaf zeg.quote:Op zondag 21 november 2010 17:47 schreef Bami-Bami het volgende:
Ooh ja over die schilderijen, rtl 4 deed het al in 2006.
http://www.rtl.nl/compone(...)brandt.avi_plain.xml
Ja maar als dealextreme en focalprice allebei op dezelfde dag een order op shipped zetten, is het toch wel raar dat ik de ene na 2 weken al krijg en de andere na 1 maandquote:Op zondag 21 november 2010 18:31 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
En jij bent kut omdat ik gisteren lang in de rij stond bij de AH kassa![]()
Focal Price is niet de eigenaar van de postdiensten op planeet aarde![]()
Ga de postbode maar in elkaar meppen
Een maand is overigens de normale bezorgtijd van de Chinashop, 2 weken is gewoon geluk hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |