Gisteren brievenbuspost van DX gekregen. Is 8/11 verzonden via China Post. Ik wacht nog wel op een andere order die 1/11 verzonden is.quote:Op donderdag 25 november 2010 08:23 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Het kan zelfs maanden duren, chinapost is gelukkig sneller.
Hoe vindt je eigenlijk deze aanbiedingen? Op de voorpagina staat niks???quote:Op donderdag 25 november 2010 10:51 schreef hondebrok het volgende:
mensen nog fusion power scheermesjes nodig?
http://www.buyincoins.com(...)nd-product-1707.html
mijn mach 3 mesjes waren van uitstekende kwaliteit en dit is geen geld!
als ik op mijn account klik zie ik steeds die aanbiedingen.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:02 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hoe vindt je eigenlijk deze aanbiedingen? Op de voorpagina staat niks???
Als ze uit dezelfde fabriek komen als degene met nep merkje dan zijn ze erg slecht.
Misschien dat deze iets beter zijn? Als de mesjes schuin zitten dan refunden
Mijne zijn resp: 11/11 en 24/11 (gisterenquote:Op donderdag 25 november 2010 10:46 schreef TheKC het volgende:
[..]
Gisteren brievenbuspost van DX gekregen. Is 8/11 verzonden via China Post. Ik wacht nog wel op een andere order die 1/11 verzonden is.
Inderdaad, als ze het nu op de voorpagina zetten waar ik wel dagelijks kijkquote:Op donderdag 25 november 2010 11:10 schreef hondebrok het volgende:
[..]
als ik op mijn account klik zie ik steeds die aanbiedingen.
ik heb al eerder een batch van die mesjes gehad via ebay en daar was ik ook gewoon goed over te spreken.
Ook maar even besteldquote:Op donderdag 25 november 2010 10:51 schreef hondebrok het volgende:
mensen nog fusion power scheermesjes nodig?
http://www.buyincoins.com(...)nd-product-1707.html
mijn mach 3 mesjes waren van uitstekende kwaliteit en dit is geen geld!
Meestal is dat door de uitbater van het Chinees restaurant in je buurtquote:Op donderdag 25 november 2010 11:13 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Mijne zijn resp: 11/11 en 24/11 (gisteren) geshipped.. Nu maar even afwachten wanneer die eerste komen. Waarschijnlijk na dit weekend. Door wie worden ze eigenlijk bezorgd?
bij je bestelling kijken: received, pending, shipped....boven 15$ met trackingnummerquote:Op donderdag 25 november 2010 13:58 schreef larry_flynt het volgende:
Hoe kan ik bij Dealextreme mijn pakket volgen?
Die 7" tablet is niet veel soeps.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:30 schreef mickeyD het volgende:
check de "new arrivals" bij pandawill, veel black friday aanbiedingen..
ook een 7" tablet voor weinig!
heerlijk metaal rokenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:42 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Die 7" tablet is niet veel soeps.
Maar voor de excentriekelingen onder ons:
Portable Smoking Filter Tobacco Water Pipe with Colorful LED Light
[ [url=http://www.pandawill.com/images/v/201011/1290421207.jpg]afbeelding ][/url]
Hij zegt de Tracking nummer niet te kennen... Hij is al wel shipped.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:15 schreef mcwops het volgende:
[..]
bij je bestelling kijken: received, pending, shipped....boven 15$ met trackingnummer
HET DUURT 1-3 DAGEN VOORDAT JE TRACKINGNUMMER WERKT!!quote:Op donderdag 25 november 2010 16:20 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Hij zegt de Tracking nummer niet te kennen... Hij is al wel shipped.
AIGHT!quote:Op donderdag 25 november 2010 16:25 schreef mtchel112 het volgende:
heb mn oem batterij voor nokia 5800 binnen werkt perfect en ik mis nog geen been
hoeduur?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:27 schreef bergdani het volgende:
Ik heb vandaag mijn groene laser van PriceAngels binnengekregen. De straal ziet er aardig fel uit. De laser zelf voelt stevig aan en kwam in een mooie soort van pennendoos. Misschien ga ik 's avonds kijken hoe ver hij komt.
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:45 schreef Berend. het volgende:
[..]
Omdat? Werpsterren lijken mij minder erg dan messen..
Huiszoeking?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:34 schreef Lolque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is natuurlijk niet de reden dat ze huiszoeking hebben gedaan, maar toch ff paar 100 euro boete. xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |