Wiepquote:
Ja, anders zeg ik het nietquote:
Half Surinaams, half Drentsquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:38 schreef Graseter het volgende:
Miejaauw als jij niet indisch bent, wat dan?
Vond je haar goed gisteravond?quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zij was 1 van de beste, dus daarom ben ik verbaasd
En die andere?
Hehe heb je nog een knuffel?quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hehe heb je nog een knuffel?
Ik heb een 'Tommie', een beer die ik heb sinds ik twee was. Vernoemd naar dé Tommie uit Sesamstraat. Jammergenoeg kwam ik er twee jaar terug pas achter dat Tommie een hond is
Geen idee, ik weet alleen dat hij online is nuquote:
Of macaroniquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Stamppot andijvie ftw![]()
ik kan niet zo goed Surinaams koken
quote:
Godverdomme.quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Stamppot andijvie ftw![]()
ik kan niet zo goed Surinaams koken
Ja, ik hoorde het van een vriendin die het ook niet wist. We waren allebei in shockquote:
Twee zelfs.quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hehe heb je nog een knuffel?
Ik heb een 'Tommie', een beer die ik heb sinds ik twee was. Vernoemd naar dé Tommie uit Sesamstraat. Jammergenoeg kwam ik er twee jaar terug pas achter dat Tommie een hond is
Hihi, dat rijmt.quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:45 schreef Kally het volgende:
Maar miauw, hoe was je stoofpotje nou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op zaterdag 20 november 2010 10:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Huh???? Nee jullie liegen hè
Kijk op zijn twitter of facebook danquote:
Heeft ie Twitter?quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Kijk op zijn twitter of facebook dan
Ja staat bij zijn postsquote:
Wat liefquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Twee zelfs.Een lollifantje (pas drie jaar ofzo) en een Ernie (ook uit Sesamstaat
) die Euje heet en ik van mijn broer heb gehad bij mijn geboorte, maar alles bij elkaar opgeteld toch al ruim twintig is. En dat is hem aan te zien.
Dus daarom moet ik af en toe een nieuw pakje naaien, en in de was doen.
En jouw Tommie is een beertje?
Ok ok Raffa en Kim zijn eruitquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Huh???? Nee jullie liegen hè
Aaah, tof!!quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat liefik heb er ook nog één. een beertje met een heel fout jaren-70 pakje aan
Rood-oranje geruit.
Ok,quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Kijk op zijn twitter of facebook dan
Nou mijn nicht vond het erg lekker én wilde het receptquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:45 schreef Kally het volgende:
Maar miauw, hoe was je stoofpotje nou?
Ja dat moet in een goede panquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou mijn nicht vond het erg lekker én wilde het receptmaar ik was zelf niet zo tevreden. Volgende keer moet het echt langer, wat je al zei. De bittere smaak was wel zo goed als weg trouwens, dank u appelstroop, dank u ontbijtkoek. En het kan ook geen kwaad om te investeren in een goede pan...
Ze zong wel goed gisteren toch? Verder mogen ze sowieso de styling wel verbeterenquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:52 schreef charmed_angel het volgende:
Kim heeft een te grote neus btw
quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kally stikt echt van de grootmoederswijsheden ofzo.
Niet mijn stemgeluid wat ik mooi vindquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze zong wel goed gisteren toch? Verder mogen ze sowieso de styling wel verbeteren
Ik had er echt een he-leboel. Toen ik hier kwam wonen heeft mij moeder een gigantische vuilniszak met knuffels bij me afgeleverd. Zo, nu heb je je eigen huis, houd het maar bij jequote:Op zaterdag 20 november 2010 10:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aaah, tof!!Knuffels blijven leuk.
Ik ook, door mijn werk uit bed gebeldquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:52 schreef charmed_angel het volgende:
Klim voor de tweede keer uit bed. Was echt al om half 8 wakker
Ja echt! Tot nu toe mijn favoriet en grote kanshebber imho btw.quote:
Hè gadverquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, door mijn werk uit bed gebeld
quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja echt! Tot nu toe mijn favoriet en grote kanshebber imho btw.
Okquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja echt! Tot nu toe mijn favoriet en grote kanshebber imho btw.
Zolang ze die niet gebruikt om door te zingen vind ik het primaquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:52 schreef charmed_angel het volgende:
Kim heeft een te grote neus btw
Maar echt hoor, je moet wel een pan met een goede dikke bodem hebben. Die van mij was iets te dun..Dat merk je ook meteenquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kally stikt echt van de grootmoederswijsheden ofzo.
Ik heb er toen mijn kamer werd verbouwd een heleboel aan de buurjongetjes gegeven, en toen ik een ander bed kreeg is het grootste deel verhuisd naar een vuilniszak, nu deze twee die nu in het water liggen dus nog.quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had er echt een he-leboel. Toen ik hier kwam wonen heeft mij moeder een gigantische vuilniszak met knuffels bij me afgeleverd. Zo, nu heb je je eigen huis, houd het maar bij je![]()
Vervolgens heb ik bijna alles weer doorgegeven aan een goed doel. Ik heb alleen die twee oudjes nog. Die houd ik ook wel.
Ik moet tranen van het lachen nuquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hij moet z'n repertoire eens uitbreiden btw.
Netjesquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb er toen mijn kamer werd verbouwd een heleboel aan de buurjongetjes gegeven, en toen ik een ander bed kreeg is het grootste deel verhuisd naar een vuilniszak, nu deze twee die nu in het water liggen dus nog.
Coca-Cola Light Breakequote:Op zaterdag 20 november 2010 11:00 schreef Kally het volgende:
GVD, ik schrik me de pestpokke, staat ineens een man voor mijn raam, de glazenwasser
Hij is wel lekker
Hij heeft alleen een stomme muts opquote:
Heb je wel de tijd om te kijken!quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij heeft alleen een stomme muts op
Maar serieus het is zaterdag, wtf gaat hij nu mijn ramen zemen
De katten kijken ookquote:
quote:
Doet ie met opzet. Die lekkere blonde op 4 hoog is op doordeweekse dagen niet thuis dus nu komt hij in het weekendquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij heeft alleen een stomme muts op
Maar serieus het is zaterdag, wtf gaat hij nu mijn ramen zemen
IVJALWJEWquote:
Doe die man een lol en ga een tosti maken. Nu!quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:04 schreef Kally het volgende:
En ik kan nu de keuken niet in, ik zie er niet echt uhm decent uit
Ik wil eten
Whahaha, dan schrok hij net, ik heb mijn out of bed look nog aanquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Doet ie met opzet. Die lekkere blonde op 4 hoog is op doordeweekse dagen niet thuis dus nu komt hij in het weekend
Hahahaha.quote:
Erg he, maar dat gaat snel met knuffelsquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahahaha.Zeemding achterna zitten zeker?
De eerste wasbeurt zit erop, ik zie het afvoerputje niet meer, zo vies is het water. En dit is nog zonder zeep!
Wat doe je met die knuffels Luttequote:Op zaterdag 20 november 2010 11:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahahaha.Zeemding achterna zitten zeker?
De eerste wasbeurt zit erop, ik zie het afvoerputje niet meer, zo vies is het water. En dit is nog zonder zeep!
Nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahaha, dan schrok hij net, ik heb mijn out of bed look nog aan
Je vergeet dat ik te vroeg wakker was, heb mijn gezicht nog niet gestrekenquote:
Ha, wat leukquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou mijn nicht vond het erg lekker én wilde het recept![]()
Ik sleep ze overal mee naar toe. Als ik mijzelf verplaats heb ik ze altijd in mijn hand. En mijn iPod in de andere.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat doe je met die knuffels Lutte
Daar zoek ik nog een receptje voor, hier helpt strijken niet, de eerste 3 uur blijft het mushywishywashyquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Je vergeet dat ik te vroeg wakker was, heb mijn gezicht nog niet gestreken
Ja haha herkenbaarquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar zoek ik nog een receptje voor, hier helpt strijken niet, de eerste 3 uur blijft het mushywishywashy
Een dertigers-dingetje zeker?quote:
Een collega van mij zweert bij een of andere cafeineroller voor onder je ogen. Die kan ik ook wel eens gaan gebruikenquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Je vergeet dat ik te vroeg wakker was, heb mijn gezicht nog niet gestreken
Nou ik zag van de week hier wat twintigers wakker worden, die zagen er nog erger uitquote:
O ja van ROC toch? Ja ik weet niet wie weet helpt het welquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een collega van mij zweert bij een of andere cafeineroller voor onder je ogen. Die kan ik ook wel eens gaan gebruiken
quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ik zag van de week hier wat twintigers wakker worden, die zagen er nog erger uit
Nee, ik heb er eigenlijk geen last van, warrig haar dat wel en soms wat wallen, maar in principe sta ik redelijk opquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Nou ik zie er gewoon zo suf uit de eerste uren, ogen zo slaperig.
Schattigquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik sleep ze overal mee naar toe. Als ik mijzelf verplaats heb ik ze altijd in mijn hand. En mijn iPod in de andere.
En ze kunnen dus niet mee naar Rome dus dat wordt een drama.
Ik weet niet of het ROC is maar het zal vast zoiets zijn. Hij is echt een ontzettende ijdeltuitquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:13 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja van ROC toch? Ja ik weet niet wie weet helpt het wel
Hij?quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik weet niet of het ROC is maar het zal vast zoiets zijn. Hij is echt een ontzettende ijdeltuit
Oke, dan neem ik je strijkbout wel overquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, ik heb er eigenlijk geen last van, warrig haar dat wel en soms wat wallen, maar in principe sta ik redelijk op
Dat dusquote:
Ja belachelijk hequote:Op zaterdag 20 november 2010 11:16 schreef Thermo18 het volgende:
Kunnen jullie mij even de volgorde van de optredens een beetje vertellen?
Want ik heb geen zin om 99 cent te betalen
Omg ik zie het voor me, staat je man 's ochtends zijn wallen te rollen in de badkamerquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat je zou reageren![]()
Ja, hijHij is een ex-model
Patjenquote:
Ehmm kijken wat ik nog weetquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:16 schreef Thermo18 het volgende:
Kunnen jullie mij even de volgorde van de optredens een beetje vertellen?
Want ik heb geen zin om 99 cent te betalen
Jarige Jobquote:
Tjaa, dan zal ik dat maar doenquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ehmm kijken wat ik nog weet
Meike was de laatste iig, nee ik weet het niet meer. Of je moet de live-topics doorlezen
Oh het past echt bij hem. Hij ziet er altijd uberverzorgd uit, heeft een mooi strak lichaam, is gebruind, heeft parelwitte tanden. Hij is gay, ik weet niet, hij komt er wel mee weg.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Omg ik zie het voor me, staat je man 's ochtends zijn wallen te rollen in de badkamer
Euje ligt ook aan mijn voeteneind!!!quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Schattighoezo kunnen ze niet mee?
Mijn schoonzus, die is eind dertig, heeft 'berenpiemjum' en die gaat ook overal mee naar toe. De allereerste keer dat ik bij haar in bed sliep schrok ik me rot want ik voelde een raar ding aan het voeteneind. Kwam daar ineens een half vergaan beertje tevoorschijn
quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh het past echt bij hem. Hij ziet er altijd uberverzorgd uit, heeft een mooi strak lichaam, is gebruind, heeft parelwitte tanden. Hij is gay, ik weet niet, hij komt er wel mee weg.
Te schattigquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Euje ligt ook aan mijn voeteneind!!!
En ik ga met school, en we gaan met de bus naar Duitsland en dan op het vliegtuig, en we liggen ook in een hotel enzo, dus de kwijtraakkans is mij iets te groot. Ik heb compleet geen ervaring met vliegen enzo.
En ik denk dat mijn knuffels ook nog wel even blijven. Ik stop zo ook niet weg als mijn vriend komt ofzo, die heeft zelf ook nog een aapje, dus.
Haha ik ookquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:21 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik hou niet van zulke mannen, ik wil een echte man, die in de ochtend ook gewoon verschrompeld is
Ik ben ook jong, jongedamequote:Op zaterdag 20 november 2010 11:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whoaah, iedereen heeft kindjes hier! Ik voel me jong.
Zoveel toch niet? Voor zover ik weet alleen Kally, Symph en ikquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Laten we het daar maar op houdenquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oja, in de bloei van je leven was het hè!
Haha, dat vind ik al behoorlijk hoor.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zoveel toch niet? Voor zover ik weet alleen Kally, Symph en ik
quote:
Ik heb ze niet hoorquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb geen beebsquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Piscesquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oudste zit net foto's te kijken van onze katten toen ze nog kittens warenquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb ze niet hoor![]()
Ik zou wel graag kittens willen
mawuieuquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Oudste zit net foto's te kijken van onze katten toen ze nog kittens waren
Die foto's heb ik ookquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
gaat zo snel hè.
Maar ik bedoelde eigenlijk baby's
die kartonnen doos was van mij!quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:27 schreef Lutte het volgende:
'Samenwonende zwervers' bij de Rijdende Rechter.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ik zag van de week hier wat twintigers wakker worden, die zagen er nog erger uit
Fijne dag!quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:31 schreef Koen66 het volgende:
Ben weer ff bezig, wip straks wel weer ff langs.
Bennyquote:
Jaquote:
Als die hints, wtfoks.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:32 schreef Kally het volgende:
Miranda kijk eens naar de hints van Vulture, die zijn goed
Maar jij moet de dubbele lynch aanvragen
Het klussen ligt even een paar daagjes stil...Maandag weer verder...Maar er is wel al een hoop gedaanquote:
Hij is goedquote:
Nu al een dubbele lynch?quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:32 schreef Kally het volgende:
Miranda kijk eens naar de hints van Vulture, die zijn goed
Maar jij moet de dubbele lynch aanvragen
Whahaha preciesquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij sommigen van hun zag ik er nog fris en fruitig uit
Fijn! Nu even weekend vieren?quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het klussen ligt even een paar daagjes stil...Maandag weer verder...Maar er is wel al een hoop gedaan
Ik ben nog niet buiten geweest, geen ideequote:Op zaterdag 20 november 2010 11:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu al een dubbele lynch?
Ik ga even kyra uitlaten en dan zet ik laptop aan
Is het kou buiten?
Ja, ik heb echt geen tijd om die zooi allemaal te gaan zoeken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is goed
Man ik kwam niet verder dan hier en daar wat aanwijzingen naar iemand
Ik ook niet, van Kevin ook niet trouwensquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt he... ik snap er geen kut van![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:36 schreef Lutte het volgende:
Ik ga eens even huiswerk maken!
En zo even eieren koken.
Succesquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:36 schreef Lutte het volgende:
Ik ga eens even huiswerk maken!
En zo even eieren koken.
Niet echt...D_K ligt in het ziekenhuis en vannacht was een niet zo'n goede nacht...dus ik ga straks samen met zijn ouders richting ziekenhuis...Ik hoop dat hij mee magquote:
Spin zequote:
Nee precies... stelletje falersquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook niet, van Kevin ook niet trouwens
quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet echt...D_K ligt in het ziekenhuis en vannacht was een niet zo'n goede nacht...dus ik ga straks samen met zijn ouders richting ziekenhuis...Ik hoop dat hij mee mag
Ohwquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet echt...D_K ligt in het ziekenhuis en vannacht was een niet zo'n goede nacht...dus ik ga straks samen met zijn ouders richting ziekenhuis...Ik hoop dat hij mee mag
Ja is een fijn album hèquote:
Echtquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
ah kut danquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Omg ik zie het voor me, staat je man 's ochtends zijn wallen te rollen in de badkamer
En ikquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oh wauw, wat naar Laysaquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ai, sterkte en beterschap Laysaquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
En toen was je hond weggetoverd?quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik schrik me rot!
Ik kyra uitlaten, loop ik langs een tuin. Zie ik sneep staan![]()
Lookalike dan
Hahahahaquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik schrik me rot!
Lookalike dan
Nee want met een sigaret als toverstaf kan je niet toverenquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En toen was je hond weggetoverd?
Dank jequote:Op zaterdag 20 november 2010 11:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw
Das klote.... succes en beterschap![]()
Ze stond al eerder in een sing-off hèquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt he... ik snap er geen kut van![]()
Ik weet niet wat sneep isquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik schrik me rot!
Lookalike dan
Ohja.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee want met een sigaret als toverstaf kan je niet toveren
quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:40 schreef gomi het volgende:
[..]
ah kut dan
wens hem maar beterschap
quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh wauw, wat naar LaysaWat heeft hij?
Sterkte
Dank jullie...dit is een al langer geplande operatie....maar hij reageert nogal heftig op de pijnbestrijding...ik ga straks naar hem toequote:Op zaterdag 20 november 2010 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ai, sterkte en beterschap Laysa
Tovenaar Harry Potterquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:46 schreef Kally het volgende:
Zo even mijn dinnetje wat liefde gegeven
quote:
Bart die heeft nu al 2 kansen gehad... een wildcard en de sing-off. Ik vind het een eikelquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze stond al eerder in een sing-off hè
Bart vliegt er ook wel snel uit
Ah, beterschapquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank jullie...dit is een al langer geplande operatie....maar hij reageert nogal heftig op de pijnbestrijding...ik ga straks naar hem toe
Wens hem maar veel beterschapquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank jullie...dit is een al langer geplande operatie....maar hij reageert nogal heftig op de pijnbestrijding...ik ga straks naar hem toe
Dito beebquote:
Jij had praktisch iedereen een eikel gevonden omdat je liefje eruit gewiept isquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bart die heeft nu al 2 kansen gehad... een wildcard en de sing-off. Ik vind het een eikel
Oh vandaar dat ik het niet kenquote:
Ik vond Bart ook een sukkelquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij had praktisch iedereen een eikel gevonden omdat je liefje eruit gewiept is
Lovin' Kalmonequote:Op zaterdag 20 november 2010 11:46 schreef Kally het volgende:
Zo even mijn dinnetje wat liefde gegeven
quote:
Ik ook, maar ik vond Wiep nog een grotere doosquote:
Nee hoor...quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij had praktisch iedereen een eikel gevonden omdat je liefje eruit gewiept is
Ik was ook geen fan, sterker nog ik vind het echt zwaar tegenvallen allemaal, ik zag Raffa gisteren en kreeg alweer braakneigingenquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vond Wiep nog een grotere doosZo'n provinciale muts.
op zich was t mij om t even wie eruit zou gaanquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vond Wiep nog een grotere doosZo'n provinciale muts.
Volgend seizoen wil ik Bridgetquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:51 schreef Kally het volgende:
En toen kwam orca Wendy voorbij en toen was ik er klaar mee
quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was ook geen fan, sterker nog ik vind het echt zwaar tegenvallen allemaal, ik zag Raffa gisteren en kreeg alweer braakneigingen
Ik moest wel lachen, die outfitquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was ook geen fan, sterker nog ik vind het echt zwaar tegenvallen allemaal, ik zag Raffa gisteren en kreeg alweer braakneigingen
OMG en die pruikquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen, die outfitHoe kiezen ze dat uit bij zo'n nummer
Ze hadden ook tegelijk gemogen jaquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:51 schreef gomi het volgende:
[..]
op zich was t mij om t even wie eruit zou gaan
de ander zal er volgende keer wel uitvliegen
Ik twijfelde even of het haar eigen haar is dat zoveel gestijltangttttttt is dat het kurkdroog heksenpluis is geworden?quote:
Wat? Pruik? Was dat niet haar echte haar? Neeeequote:
dat zou ik nog minder erg vinden dan dit... Ik kan het gewoon niet begrijpenquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze hadden ook tegelijk gemogen ja
Ik dacht pruik ja, maar ze ziet er gewoon niet uitquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik twijfelde even of het haar eigen haar is dat zoveel gestijltangttttttt is dat het kurkdroog heksenpluis is geworden?![]()
Niet dus
Oja, even mijn heksenpluis een conditionerbeurt geven zoquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik twijfelde even of het haar eigen haar is dat zoveel gestijltangttttttt is dat het kurkdroog heksenpluis is geworden?![]()
Niet dus
quote:
Die close-ups toen het nummer moest beginnen, acne momentjequote:Op zaterdag 20 november 2010 11:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik dacht pruik ja, maar ze ziet er gewoon niet uit
Die roze lippenstift ook
quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:54 schreef charmed_angel het volgende:
De Burgemeesteres heeft het heel erg druk,
maar de hints kunnen niet meet stuk!
Een dubbele lynch zijn jullie allemaal voor?
Ja schreeuwen de dorpsbewoners in koor!
Is het tijd om 2 maffia te slachten?
De dorpsbewoners kunnen niet wachten!
Ok hier gaan we dan, zijn jullie klaar?
Een dubbele lynch maak het maar waar!
Bij zo'n programma hadden ze die pluis wel in toom moeten houdenquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, even mijn heksenpluis een conditionerbeurt geven zo
ik heb haar optreden gemist, maar begin t idee te krijgen dat ik dat eigenlijk wel had moeten zienquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die close-ups toen het nummer moest beginnen, acne momentje
Ik weet dat jij haar wel leuk vond toch? Kijken, doenquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:55 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb haar optreden gemist, maar begin t idee te krijgen dat ik dat eigenlijk wel had moeten zien
Wat leukquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:55 schreef charmed_angel het volgende:
Tijd voor een dubbele lynch in het maffiaspel!
[..]
kill mijn killerquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:55 schreef charmed_angel het volgende:
Tijd voor een dubbele lynch in het maffiaspel!
[..]
Waarquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij zo'n programma hadden ze die pluis wel in toom moeten houden![]()
ik vind dr over t algemeen wel kwaliteit enzo jaquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet dat jij haar wel leuk vond toch? Kijken, doen
quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waar'When bad hair happens to bad people'
Nee ze schoot er aardig langs gisterenquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:59 schreef iBenny het volgende:
Rafa haalde het niveau van Idols (toen) niet eens gister
Ik heb dat nooit gekeken, dus ik weet het niet. Maar ik was al blij dat ze geen kwalbakkerig R&B nummer deed, waar ze dan weer met haar quasi geile poses staat te kronkelenquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:59 schreef iBenny het volgende:
Rafa haalde het niveau van Idols (toen) niet eens gister
Ze kan niet eens kronkelenquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gekeken, dus ik weet het niet. Maar ik was al blij dat ze geen kwalbakkerig R&B nummer deed, waar ze dan weer met haar quasi geile poses staat te kronkelen
quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even wat doen hier in huis
Zo rotzooiGamen is slecht voor je huishouden
quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:03 schreef charmed_angel het volgende:
Succes C_Aquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:03 schreef charmed_angel het volgende:
Vies hequote:Op zaterdag 20 november 2010 12:04 schreef -Miauw- het volgende:
Ik had deze chips trouwens in huis gehaald![]()
[ afbeelding ]
Serieus....wie heeft dit bedacht? Echt zó smerig
Net als die babi pangang meuk van Lays, vleeschipsquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:04 schreef -Miauw- het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:04 schreef -Miauw- het volgende:
[ afbeelding ]
Maar gewoon geen smaak. Echt een vies slap aftreksel van een stuk karton met vleessmaak. Ik ga een brief sturen naar Pringlesquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:05 schreef iBenny het volgende:
Doeidoei kuikentje
[..]
Vies he
Ik had het een tijdje geleden ook idd. had er meer van verwacht
Die heb ik nog niet geprobeerd. Het is niet zozeer de vleessmaak die ik erg vind maar het feit dat er géén smaak aan zitquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Net als die babi pangang meuk van Lays, vleeschips
quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:07 schreef Kally het volgende:
Ik haal ook even een stofzuiger door mijn huis, tossoooooo
Suc9quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:07 schreef Kally het volgende:
Ik haal ook even een stofzuiger door mijn huis, tossoooooo
quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar gewoon geen smaak. Echt een vies slap aftreksel van een stuk karton met vleessmaak. Ik ga een brief sturen naar PringlesIk wil schadevergoeding. Ik moest een fles wijn wegtikken om de smaak kwijt te raken.
Beetje welquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb altijd zo'n gevoel dat ik zoveel mis hier, als ik vrijdagavond weg ben.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:13 schreef iBenny het volgende:
We klaagde een keer bij Venz dat er maar 4 van die Funnies in zaten... kregen we een heel zakje met alleen maar Funnies
Hoi Vaduzquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb altijd zo'n gevoel dat ik zoveel mis hier, als ik vrijdagavond weg ben.
En een paar keer bij Katja geklaagd over de Yoghurt gums die telkens aan elkaar plakte.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
wat leuk, de resterende funnies
Puh puh puh puh puh puh pokerfail puh puh pokerfailquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is mijDe persoon die enorm faalde met poker gister.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
En een paar keer bij Katja geklaagd over de Yoghurt gums die telkens aan elkaar plakte.
Ze beloofde er iets aan te doen.. en toen hebben we 3 van die zakken gekregen, waar het bij alle 3 een grote massa was
Haha.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Puh puh puh puh puh puh pokerfail puh puh pokerfail
SpongeBob Marathonquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:25 schreef -Miauw- het volgende:
Hij woont in een ananas diep in de zee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |