Die heb ik nog niet geprobeerd. Het is niet zozeer de vleessmaak die ik erg vind maar het feit dat er géén smaak aan zitquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Net als die babi pangang meuk van Lays, vleeschips
quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:07 schreef Kally het volgende:
Ik haal ook even een stofzuiger door mijn huis, tossoooooo
Suc9quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:07 schreef Kally het volgende:
Ik haal ook even een stofzuiger door mijn huis, tossoooooo
quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar gewoon geen smaak. Echt een vies slap aftreksel van een stuk karton met vleessmaak. Ik ga een brief sturen naar PringlesIk wil schadevergoeding. Ik moest een fles wijn wegtikken om de smaak kwijt te raken.
Beetje welquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb altijd zo'n gevoel dat ik zoveel mis hier, als ik vrijdagavond weg ben.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:13 schreef iBenny het volgende:
We klaagde een keer bij Venz dat er maar 4 van die Funnies in zaten... kregen we een heel zakje met alleen maar Funnies
Hoi Vaduzquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb altijd zo'n gevoel dat ik zoveel mis hier, als ik vrijdagavond weg ben.
En een paar keer bij Katja geklaagd over de Yoghurt gums die telkens aan elkaar plakte.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
wat leuk, de resterende funnies
Puh puh puh puh puh puh pokerfail puh puh pokerfailquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is mijDe persoon die enorm faalde met poker gister.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
En een paar keer bij Katja geklaagd over de Yoghurt gums die telkens aan elkaar plakte.
Ze beloofde er iets aan te doen.. en toen hebben we 3 van die zakken gekregen, waar het bij alle 3 een grote massa was
Haha.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Puh puh puh puh puh puh pokerfail puh puh pokerfail
SpongeBob Marathonquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:25 schreef -Miauw- het volgende:
Hij woont in een ananas diep in de zee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |